مشاوره رایگان

پول درآوردن با اینترنت

| از 0 نظر

پول درآوردن با اینترنت

پول درآوردن با اینترنت از آن بحث هایی است که بازارش در دنیای امروز حسابی داغ است. در گذشته های نه چندان دور استفاده مردم از اینترنت تنها به سرچ های عجیب و غریب ختم می شد. مثلا عبارت " چطور به خانه برگردم؟!" با 49500 جستجو در ماه یکی از باورنکردنی ترین سرچ های گوگل است! یکی نیست بگوید آخر بنده خدا، گوگلِ بیچاره چه می داند تو چطور باید به خانه ات برگردی؟! خودت هم نمی دانی خانه ات کجاست. آن وقت انتظار داری گوگل بداند؟!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 آیا من دیوانه ام؟!

خودم را نمی گویم! این عبارتی است که بیش از 5400 بار در یک ماه جستجو شده است. کاش می توانستم طرف را پیدا کنم و از او بپرسم نظر خودت در این باره چیست دوست من؟!

خلاصه این که تا همین چند وقت پیش گوگل پر بود از این سرچ های واقعی، اما غیر قابل باور! نمی دانم چه کسی اولین بار گفت دست از این مسخره بازی ها بکشید و به جای این کارها از اینترنت پول در بیاورید. اگر زنده است، عمرش دراز باد و اگر به رحمت خدا رفته، نور به قبرش ببارد!

راه های زیادی برای پول درآوردن با اینترنت وجود دارد. علی الخصوص الان که ده ها شبکه اجتماعی به راهند و هزاران ایده ناب روی زمین خاک می خورند. قول می دهم اگر دل به کار بدهید، دکتر و مهندس هم به خوابتان نیایند! بحث امروز ما درباره پول درآوردن با اینترنت است. اگر می خواهید اینترنت را به خدمت بگیرید تا برایتان گونی گونی پول در بیاورد، این مطلب مختص شماست. آن را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

پول درآوردن با اینترنت

پول درآوردن با اینترنت

چگونگی پول درآوردن با اینترنت

چگونه از اینترنت پول در بیاوریم؟!

حقیقتا این سوالی است که تا همین چند وقت پیش ذهن خودم را نیز مشغول کرده بود. من را هم که خوب می شناسید؛ تا سوال را بیچاره نکنم، دست از سرش بر نمی دارم! خلاصه این که کلی گشتم و گشتم، صبح را به شب و شب را به صبح دوختم تا بالاخره موفق شدم ته و توی این سوال را در بیاورم. نتیجه چه شد؟! 

نتیجه همین شد که می بینید. ده ها ایده ناب تور کردم و آوردم خدمتتان. امید است که راهگشا واقع شوند!

  • بزنید توی کار بازاریابی وابسته!

بازاریابی وابسته که باکلاس ترها از آن تحت عنوان افیلیت مارکتینگ یاد می کنند، یکی از بی نظیرترین روش های پول درآوردن با اینترنت است. اگر امتحانش کنید، متوجه می شوید که چرا می گویم نظیر ندارد. فکرش را بکنید؛ توی خانه شانه به شانه بخاری نشسته اید و دارید شیرکاکائوی داغ میل می کنید. همین طور که دارید خوش می گذرانید، در شبکه های اجتماعی تان برای محصولات یا خدمات یک کسب و کار تبلیغ می کنید. اگر فروش نروند، شما هیچ ضرری نکرده اید. اما اگر فروش بروند، نانتان توی روغن است. مزد زحمتتان را از صاحب کسب و کار می گیرید و روز به روز پولدارتر می شوید!

  • اگر بتوانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، پولدار شدنتان حتمی است!

تاسیس فروشگاه اینترنتی یکی از پرسودترین راه های پول درآوردن با اینترنت است. گذشت آن زمان هایی که برای فروش محصولاتتان ناچار بودید کلی پول بدهید، یک دهنه مغازه اجاره کنید، کلی جنس داخلش بریزید تا بلکه مشتری بیاید، بپسندد و بخرد. شاید هم نه می آمد، نه می پسندید و نه می خرید. دیگر خودتان و بخت و اقبالتان! امروزه چنین نیست. کافیست یک فروشگاه اینترنتی تاسیس کنید و اجناستان را به نمایش بگذارید. یک شهر که نه، یک کشور مشتریتان خواهند شد!

این ایده ها را هم از قلم نیندازید:

  • بلاگر شوید.
  • وبلاگ نویسی کنید.
  • دستیار مجازی شوید.
  • مترجمی کنید.
  • آنلاین تدریس کنید.
  • ادمین شبکه های اجتماعی شوید.
  • وب سایت طراحی کنید.
  • تولید محتوا کنید.
  • در بازار ارزهای دیجیتال معامله کنید.
  • ...

پول درآوردن با اینترنت

چگونگی پول درآوردن با اینترنت

پول درآوردن با اینترنت با کلیک

باورتان می شود بتوان با کلیک کردن از اینترنت پول درآورد؟!

عجیب به نظر می رسد، اما شدنی است. این روزها از ساده ترین کارها هم می توان پول درآورد و این خیلی لذت بخش است!

جالب و در عین حال لازم است بدانید که کسب درآمد از تبلیغات کلیکی یکی از نوین ترین روش های پول درآوردن با اینترنت است. اگر سرمایه چندانی ندارید، اما رویای پولدار شدن را در سر می پرورانید، پیشنهاد طلایی من به شما استفاده از انگشت مبارک برای کلیک کردن است. مواد لازم برای پولدار شدن از طریق تبلیغات کلیکی: یک تلفن همراه هوشمند و یک بسته اینترنتی پر سرعت! کلیک کنید و دلار بگیرید. از این بهتر هم می شود؟!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 شاید بگویید کلیک کردن من به چه دردی می خورد که بابتش پول می دهند؟!

شکسته نفسی نفرمایید. به درد می خورد، خیلی هم به درد می خورد! اصلا همین کلیک کردن شماست که موجب هدایت ترافیک به یک وب سایت و یا تبلیغ محصولات و خدمات می شود. در این ماجرا پای یک مثلث آتشین در میان است. یک ضلعش مصرف کننده است، یک ضلعش سایت واسطه میان تبلیغ کننده و مصرف کننده و ضلع سومش هم شمایید که لطف می کنید با انگشت مبارکتان روی تبلیغات کلیک می کنید و پول می گیرید! 

برای شروع کافیست در چند سایت مربوط به تبلیغات کلیکی عضو شوید. سپس بر روی تبلیغاتی که در سایت قرار می گیرند، کلیک کرده و آن ها را تا انتها مشاهده کنید. اول و آخرش همین است. همین قدر ساده؛ مثل آب خوردن!

اگر از میزان درآمد تبلیغات کلیکی می پرسید، باید خدمتتان عرض کنم که در ابتدای کار چندان زیاد نیست. در خوش بینانه ترین حالت ممکن به ازای مشاهده هر تبلیغ 1 دلار دستمزد می گیرید. اما قول می دهم با گذشت زمان درآمدتان بیشتر و بیشتر شود. این خط، این هم نشان!

پول درآوردن با اینترنت

پول درآوردن با اینترنت با کلیک

پول درآوردن با اینترنت با گوشی به تومان

به جای این که ساعات زیادی را صرف بازی کردن با تلفن همراهتان کنید یا در اینستاگرام و یوتیوب و توییتر پرسه بزنید و آخر سر هم حجم بسته اینترنتی تان را به فنا بدهید، پول درآوردن با اینترنت با گوشی را یاد بگیرید. اگر جویای درآمدش هستید، باید بگویم که اگر مرد عمل باشید، عالی است!

راه های بسیاری برای پول درآوردن با اینترنت با گوشی وجود دارد. اگرچه ما ایرانی ها به دلیل عدم دسترسی به ساخت حساب بانکی بین المللی از خیلی هایشان بی نصیبیم، اما خُب همین چند راه باقی مانده هم می تواند کارساز واقع شود.

یکی از بهترین ایده هایی که برای پول درآوردن با اینترنت با گوشی برایتان سراغ دارم، ادمین شدن است. شما که تمام وقتتان را در شبکه های اجتماعی سپری می کنید، حداقل یک کاروباری هم همان جا برای خودتان دست و پا کنید و پول در بیاورید! تولید محتوا کنید، دایرکت ها را چک کنید، به کامنت ها پاسخ بدهید، سفارشات را پیگیری کنید و در عوض پول بگیرید!

این روزها همه دوست دارند بلاگر شوند. شما چطور؟! بلاگری یکی از جدیدترین شغل های دنیاست که سرمایه ای نیاز ندارد، اما خیلی زود شما را سرمایه دار می کند. اگر از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید، دستی در ادیت عکس و تصویر دارید و از فعالیت مداوم خسته نمی شوید، تبریک می گویم. خدا شما را برای بلاگری آفریده است!

فروش دوره در اینستاگرام یکی از بهترین راه های پول درآوردن با اینترنت است. اگر تخصص و مهارتی دارید که برای آموزش آن به دیگران مشتاقید، می‌توانید کلیپ‌های آموزشی ساده و کاربردی بسازید و در اینستاگرام بفروشید.     

به ایده‌های بعدی هم فکر کنید:

  • تبلیغ در اینستاگرام
  • همکاری در فروش
  • خرید و فروش پیج اینستاگرام
  • بازی
  • فریلنسری
  • فعالیت در یوتیوب
  • بازاریابی
  • ...

پول درآوردن با اینترنت

پول درآوردن با اینترنت با گوشی

پول درآوردن با اینترنت با بازی

اگر عاشق سینه چاک بازی هستید، یک خبر توپ برایتان دارم. از این پس بازی تنها یک سرگرمی نیست. می توانید بازی مورد علاقه تان را انجام بدهید و به درآمدی باورنکردنی برسید. هم فال است و هم تماشا!

پول درآوردن با اینترنت با بازی یکی از جالب ترین روش های درآمدزایی است که این روزها مورد استقبال ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته است. جالب است بدانید که برخی از وب سایت های خارجی در ازای زمان مشخصی که صرف بازی کردن در آن ها می کنید، به شما پول می دهند. با این اوصاف هرچه بیشتر بازی کنید و خوش بگذرانید، پول بیشتری به جیب می زنید!

شک ندارم که الان می خواهید سراغ این وب سایت ها را از من بگیرید. اول یک نکته خدمتتان عرض می کنم و بعد می رویم سراغ معرفی این وب سایت های شگفت انگیز!

نمی خواهم ته دلتان را خالی کنم. اما نکته مهمی که در رابطه با پول درآوردن با اینترنت با بازی از طریق این سایت ها وجود دارد، این است که برخی از آن ها مخصوص گیمرهای حرفه ای با سیستم های حرفه ای هستند. یک لحظه دست نگه دارید و جا نزنید تا باقی حرفم را بزنم!

من نگفتم همه بازی ها گیمر حرفه ای با سیستم فوق حرفه ای می طلبند. گفتم برخی از آن ها. پس هنوز جای امید هست که شما هم پولدار شوید! اگر شیفته بازی آنلاین و کسب درآمد از این طریق هستید، وب سایت های زیر تمام آن چیزی هستند که برای شروع نیاز دارید:

  • Swagbucks
  • Solitaire Cube
  • Blitz 21
  • Slingo
  • Lucktastic
  • Slotomania
  • 888Poker
  • ...

درآمدی که این سایت ها تقدیم حضورتان می کنند، به دلار است. اگرچه رسیدن این دلار به دست شما که ساکن ایران هستید، کمی سخت و زمان بر است، اما به نظر من ارزشش را دارد.

پول درآوردن با اینترنت

پول درآوردن با اینترنت با بازی

آموزش پول درآوردن با اینترنت در منزل

فرقی نمی کند مبتدی هستید یا حرفه ای. اینترنت پر شده است از آموزش هایی که سه سوته شما را پولدار می کنند. بله؛ از اینترنت بپرسید چگونه از خودش پول در بیاورید تا صدها ایده مختلف پیش پایتان بگذارد. ایده هایی که حتم دارم نام برخی هایشان حتی به گوشتان هم نخورده است. ایده هایی عجیب و غریب و ساده اما پولساز.

برای شروع پول درآوردن با اینترنت می توانید از فیلم های آموزشی رایگان شروع کنید. کم کم که کاروبارتان گرفت و پول توی دست و بالتان آمد، دوره های تخصصی‌تر را خریداری کنید و به غول دنیای اینترنت تبدیل شوید. اینترنت ارث پدر کسی نیست که نگذارد من و شما از آن پول در بیاوریم. محدود هم نیست که بگویم برای من کار پیدا می شود و شما بیکار می مانید. خوشبختانه بی انتهاست، هزاران نفر سر خوان نعمتش بنشینند، تمام نمی شود که نمی شود!

برای پول درآوردن با اینترنت دو راه اثربخش پیش رو دارید. روش اول این است که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید. اگرچه این کار نیازمند سرمایه مالی است، اما میزان سرمایه مورد نیاز به حدی نیست که نتوانید از پسش بر بیایید. با کمی پول هم می‌شود پولدار شد!

روش دوم که دست بر قضا طرفداران بسیاری هم دارد، ارائه خدمات است. یعنی شما مهارتی را می آموزید، آن را به دیگران ارائه کرده و در عوض از آن‌ها دستمزد می‌گیرید. مسلما سرمایه لازم برای آغاز این مسیر کمتر از روش پیشین است. شاید هم اصلا سرمایه نخواهد. اما خُب باید مدتی وقت بگذارید و مهارتی خاص بیاموزید. جالب است بدانید که امکان انجام این دسته از مشاغل به صورت فریلنسری نیز میسر است. از این بهتر چه می‌خواهید؟!

پس قرارمان چه شد؟!

از اینترنت بپرسیم چگونه می‌توان از اینترنت پول درآورد؟! خودش بهترین حامی و راهنماست.

پول درآوردن با اینترنت

پول درآوردن با اینترنت

جمع بندی

پول درآوردن با اینترنت رویایی است که تحققش آنقدرها که فکر می کنید، مشکل نیست. همه می توانند از اینترنت پول در بیاورند. زن و مرد، پیر و جوان، با سواد و کم سواد. برای شروع نه سابقه کاری نیاز دارید و نه مدرک تحصیلی. ضامن و سفته و فلان و بیسار هم نمی خواهد. هر وقت دلت هوای پول درآوردن کرد، بسم الله بگو و شروع کن!

شاید شما برای شروع پول درآوردن با اینترنت ایده ای نداشته باشید. اما من مثل کوه پشتتان هستم. صدها ایده مختلف برایتان سراغ دارم که دیر یا زود پولدارتان می کنند. آماده اید بهترین هایشان را خدمتتان معرفی کنم؟

  • بازاریابی وابسته
  • تاسیس فروشگاه اینترنتی
  • بلاگری
  • وبلاگ نویسی
  • مترجمی
  • تدریس آنلاین
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • طراحی وب سایت
  • تولید محتوا
  • ترید کردن
  • ...

می‌دانستید با انگشت مبارکتان هم می‌توانید پول در بیاورید؟!

شاید عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که بسیاری از سایت‌ها برای تبلیغات کلیکی پول خوبی می‌دهند. روی تبلیغ کلیک می کنید و پول می گیرد. فوق العاده است. نه؟!

فقط کلیک کردن نیست. از تلفن همراه هوشمندتان که ثانیه ای چشم از آن بر نمی دارید، می توانید پول در بیاورید. کافیست تلفن همراهتان را به اینترنت وصل کرده و این کارهایی را که می گویم، انجام بدهید:

  • ادمین شوید.
  • بلاگر شوید.
  • در اینستاگرام دوره آموزشی بفروشید.
  • در اینستاگرام تبلیغ کنید.
  • همکاری در فروش انجام بدهید.
  • پیج اینستاگرام خرید و فروش کنید.
  • بازی کنید.
  • فریلنسر شوید.
  • در یوتیوب فعالیت کنید.
  • بازاریابی کنید.
  • ...

شاید با تعجب بگوید مگر می‌شود از بازی کردن هم پول درآورد؟!

بله که می‌شود. کار از این راحت‌تر سراغ دارید؟! بازی می‌کنید، سرگرم می‌شوید و پول در می آورید. پولی که توی این کار است، توی هیچ کاری نیست. پس هرچه زودتر بزنید توی این کار که همین الان هم خیلی دیر شده است!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر