مشاوره رایگان

درآمد از دیدن تبلیغات

4.5| از 8 نظر

درآمد از دیدن تبلیغات

می ترسم بگویم درآمد از دیدن تبلیغات حرف ندارد، حرفم را باور نکنید و بگویید مگر می شود از دیدن تبلیغ هم پول درآورد؟!

بله می شود. خوب هم می شود. اصلا از هر کاری که فکرش را بکنید، می توانید پول در بیاورید. از دیدن تبلیغات هم همین طور! بگویید ببینم؛ کاری ساده تر و بی دردسرتر از دیدن تبلیغات سراغ دارید؟!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 نیمه شب است و هرچه در رختخواب می غلتید، خواب به چشمتان نمی آید؟ چندتا تبلیغ ببینید، هم پول در بیاورید و هم کمی سرگرم شوید. در مطب دکتر منتظر نشسته اید تا نوبتتان شود. مطب شلوغ است و ممکن است کارتان کمی طول بکشد؟ چند تبلیغ تماشا کنید. هم حوصله تان سر نمی رود و متوجه گذر زمان نمی شوید، هم کسب درآمد می کنید. خلاصه این که فرقی نمی کند چه ساعتی از شبانه روز است و کجا هستید، هر زمان که وقت و حوصله داشتید، می توانید تبلیغ ببینید و پول در بیاورید!

بحث امروز ما در مورد درآمد از دیدن تبلیغات است. کاری ساده که با هر سن و سطح سوادی می توانید از پس انجامش بر بیایید!

درآمد از دیدن تبلیغات

کسب درآمد از دیدن تبلیغات

درآمد از دیدن تبلیغات واقعی است؟

روش‌هایی که برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارند، یکی دوتا نیستند. فراوانند! برخی از این روش‌ها سرمایه دهان پُرکُن می‌خواهند و برخی دیگر مهارت‌های آنچنانی. اگر پول کافی و تخصص خاصی ندارید، یک مداد قرمز بردارید، دور این روش‌ها را یک خط قرمز پررنگ بکشید و بروید سراغ دسته دوم!

دسته دوم روش‌هایی هستند که نه پول می‌خواهند و نه تخصص. این روش‌ها عزیز دل ما هستند و تا دلتان بخواهد، کیسه مان را پر می کنند! درآمد از دیدن تبلیغات یکی از بهترین مشاغلی است که در دسته دوم جا خوش کرده است. شاید باورتان نشود، اما این روش کاملا واقعی است!

اگر باورتان نمی شود، امتحان کنید. همین الان مشغول چه کاری هستید؟!

زیر پتو دراز کشیده اید و از بیکاری آمیرزا حل می کنید؟! روی کاناپه لم داده اید و برای n اُمین بار سریال ستایش را می بینید؟! حوصله تان سر رفته و کوچه و خیابان را متر می کنید؟! در مترو نشسته اید و از این که مدام حواستان پی چت بغل دستی تان برود و به هزار زور و زحمت برش گردانید، خسته شده اید؟! با دوستتان در یک کافه دنج قرار گذاشته اید، اما او دیر کرده تا ثابت کند لاکچری تر از شماست؟!

این که غصه خوردن ندارد. کارتان را از جیبتان در بیاورید و مشغول شوید!

گاهی پول درآوردن آنقدر ساده است که آدم باورش نمی شود دارد کار می کند و پول در می آورد. کسب درآمد از دیدن تبلیغات هم دقیقا همین گونه است. در سکوت و بدون کوچکترین دردسر و بیار و ببری کسب درآمد می کنید و پول روی پول می گذارید. اگر می خواهید ثانیه های مرده تان را به پول تبدیل کنید، به کسب درآمد از دیدن تبلیغات بیشتر فکر کنید. این آسان ترین راه ممکن برای پولدار شدن است. آن را پس نزنید!

درآمد از دیدن تبلیغات

درآمد از دیدن تبلیغات

کسب درآمد از دیدن تبلیغات

ممکن است بنده را مورد لطف بی کران خود قرار داده و بگویید آقای فلانی؛ حرف شما بدون هیچ سند و مدرکی قبول. من باور کردم که درآمد از دیدن تبلیغات واقعی است و هیچ حقه ای در کار نیست. می خواهم از همین حالا شروع کرده و گونی گونی پول در بیاورم. باید چکار کنم؟! اصلا چه تجهیزاتی لازم دارم؟!

اگر فکر می کنید برای کسب درآمد از دیدن تبلیغات کلی وسیله جورواجور نیاز دارید، سخت در اشتباهید. آنچه می خواهید یک تلفن همراه هوشمند است و یک بسته اینترنتی پُر و پیمان که مطمئنم دارید. این از تجهیزات مورد نیاز. حالا می رویم سراغ این که چطور استارت کسب درآمد از دیدن تبلیغات را بزنید.

درست است که من می گویم کسب درآمد از دیدن تبلیغات کاری است که زحمت و دردسر چندانی ندارد و درآمدش هم خوب است. اما همه این ها تا زمانی صادق است که شما بتوانید یک پلتفرم خوب برای این کار پیدا کنید. در غیر این صورت هم وقتتان را به فنا داده اید و هم به کاهدان زده اید!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 شک ندارم الان می خواهید بگویید بنده خدا؛ خُب اگر پلتفرم خوب سراغ داری، چرا معرفی نمی کنی؟!

اتفاقا می خواهم همین کار را بکنم. من چند پلتفرم به دردبخور را خدمتتان معرفی می کنم. ببینید با کدامشان حال می کنید. یقه همان را بچسبید و ولش نکنید!

  • Vindale Research

درآمد استفاده از این برنامه باور نکردنی و کار با آن بسیار ساده و بی دردسر است. کافیست فرم های نظرسنجی را پر کنید، ویدئوهای تبلیغاتی را تماشا کنید و ایمیل ها را بخوانید!

  •  Slide Joy

این برنامه یکی از دست و دلبازترین برنامه هایی است که به ازای دیدن تبلیغات پول خوبی می دهد. آن را بر روی تلفن همراه هوشمندتان نصب کنید، تبلیغ ببینید، امتیاز جمع کنید و هر وقت که دلتان خواست، امتیازاتتان را به پول تبدیل کنید!

  • آپاناژ

آپاناژ از آن اپلیکیشن هایی است که ویدئوهای تبلیغاتی جذابی را نمایش می دهد. با مشاهده این ویدئوها می توانید پول خوبی به جیب بزنید.

 درآمد از دیدن تبلیغات

درآمدزایی از دیدن تبلیغ

ربات کسب درآمد از دیدن تبلیغات چیست؟

آیا تا به حال پیش آمده از انجام یک کار تکراری خسته شوید و با خودتان بگویید کاش یک نفر تمام این کارها را به جای من انجام می‌داد؟! نگویید نه که باورش برایم سخت است. خیلی از ما انجام کارهایمان را در ازای پرداخت مبلغی گاه ناچیز و گاه هنگفت به دیگران می‌سپاریم و این اصلا موضوع عجیبی نیست!

دیدن تبلیغات هم دقیقا همین‌گونه است. خیلی‌ها حوصله دیدن صدها تبلیغ جورواجور از صدها کسب و کار مختلف را ندارند. راستش را بخواهید من هم حوصله چنین کاری را ندارم. اصلا سرگیجه می گیرم از دیدن این همه تبلیغی که شاید یک کلمه اش را هم متوجه نمی شوم!

چطور است کمی پول به یک نفر بدهیم تا این کار را برایمان انجام بدهد. شک ندارم درآمدش آنقدری هست که آن مقدار پرداختی اصلا به چشمتان نمی آید! حتما می خواهید بگویید آن یک نفر اگر وقت و حوصله چنین کاری را داشته باشد، خودش تبلیغات را می بیند و پولش را هم به جیب خودش می زند. نه به جیب من و تو خوش خیال!

حقیقتا آن یک نفر اگر آدم باشد و عقل داشته باشد، حتما چنین کاری می کند. اما خوشبختانه نه آدم است و نه عقل دارد. یک ربات است که هر چه من و شما بگوییم، همان را اجرا می کند. اصلا چاره ای جز اطاعت از ما ندارد!

ربات کسب درآمد از دیدن تبلیغات یکی از بهترین ربات هایی است که به عمرتان دیده اید. کافی است کمی پول بدهید و آن را به خدمت بگیرید. شب و روز به جایتان تبلیغ می بینید و آخ نمی گوید. پولش را هم دو دستی تقدیم حضور مبارکتان می‌کند. اگر پیشنهادی بهتر از ربات کسب درآمد از دیدن تبلیغات سراغ دارید، برای شنیدنش سراپا گوشم. اگر نه، با همین فرمان جلو بروید که بردتان حتمی است!

درآمد از دیدن تبلیغات

ربات کسب درآمد از دیدن تبلیغات

کسب درآمد از دیدن تبلیغات در تلگرام

تلگرام از آن دسته اپلیکیشن هایی است که شاید به نظر خیلی ها به خوبی اینستاگرام نباشد، اما از حق نگذریم گاهی اوقات برایمان سنگ تمام می گذارد. به نظرتان همین که به فکر اوضاع نا به سامان جیبمان است و صدها راه مختلف برای کسب درآمد پیش رویمان می گذرد، کافی نیست تا عاشقش شویم؟!

کسب درآمد از دیدن تبلیغات یکی از هیجان انگیزترین و پولسازترین راه هایی است که تلگرام پیش پایمان گذاشته تا به جمع مُرَفَهان بی درد ملحق شویم. این کار نه مدرک آکادمیک می خواهد و نه سرمایه هنگفت. آنچه می خواهد یک گوشی هوشمند است و یک بسته اینترنتی ترجیحا پرسرعت!

تا دیگران دست دست کنند و در ذهنشان به رویای کسب درآمد از اینترنت پر و بال بدهند، شما می توانید در این اپ پرطرفدار تبلیغ ببینید و مثل آب خوردن پول در بیاورید!

شاید فکر کنید که فقط ما ایرانی ها هستیم که از آب گِل آلود ماهی می گیریم و در گیر و دار شبکه های اجتماعی، به فکر پول درآوردن از آن ها هستیم. اما حقیقت چیزی جز این است. مردم سراسر دنیا تلگرام را در راستای رسیدن به درآمدهای نجومی به خدمت گرفته اند و دست بر قضا تا به امروز هم بسیار موفق عمل کرده اند!

خیلی‌ها برای پیشرفت کسب و کارشان هم که شده، دست به جیب می‌شوند و هزینه تبلیغات می پردازند. بسیاری از این افراد تلگرام را به عنوان مأمنی امن برای این کار بر می گزینند. خُب هدف صاحبان کسب و کار از این ترفند چیست؟

دیده شدن تبلیغاتشان.

هدف شما از دیدن تبلیغات آن‌ها چیست؟

کسب درآمد از دیدن تبلیغات!

حالا که سرنوشتتان به هم گره خورده، برای یکدیگر سنگ تمام بگذارید. هم شما به نان و نوا می ‌رسید هم آن بنده خدایی که کُلی پول تبلیغ داده به هدفش می ‌رسد!

درآمد از دیدن تبلیغات

کسب درآمد از دیدن تبلیغات در تلگرام

درآمدزایی از دیدن تبلیغات نامحدود

اگر شما هم به فکر یک منبع درآمد جانبی هستید تا هم سرگرم شوید و اوقات بیکاریتان را به بطالت نگذرانید و هم پول در بیاورید، بهترین کار کسب درآمد از دیدن تبلیغات است. کافی است برنامه‌های موجود در این زمینه را بر روی دسکتاپ یا تلفن همراهتان نصب کنید و تا می‌توانید، تبلیغ ببینید. شاید به نظر خودتان کار مهمی نکنید، اما از دید ارائه دهنده تبلیغ شما دارید جان کسب و کارش را نجات می‌دهید!

توجه داشته باشید که برخی از اپ‌هایی که به واسطه آن‌ها می‌توانید به کسب درآمد از دیدن تبلیغات فکر کنید، سهمیه محدودی برای شما در نظر می‌گیرند. برای مثال نهایتا روزی 10 تبلیغ، 15 تبلیغ و...! یعنی بیشتر از این تعداد نمی‌توانید تبلیغ نگاه کنید. نه این که شما توانش را نداشته باشید ها. شما توانمندید، اپ بیشتر از این تعداد اجازه نمی‌دهد!

خُب چاره چیست؟ چه باید کرد؟!

بهترین کار این است که بروید سراغ سایت‌ها و اپ‌هایی با تبلیغات نامحدود. برخی سایت‌ها و اپ‌ها آنقدر تبلیغ می‌گذارند که اگر صدها نفر مثل شما اوقات بیکاریشان را با دیدن این تبلیغات سپری کنند، تمام نمی‌شوند! ممکن است چشمتان قرمز و خسته شود یا حتی مغزتان دیگر نای ادامه دادن نداشته باشد. اما تبلیغ‌ها تمامی ندارند. حتما می‌گویید این که خیلی عالی است!

بله جان دلم، من هم می‌گویم عالی است. اصلا بر منکرش لعنت! اگر چنین سایت و اپلیکیشنی پیدا کردید، دو دستی یقه اش را بچسبید و ول کُنَش نباشید که حسابی ضرر می‌کنید. شاید درآمد حاصل از دیدن روزانه ده، بیست تا تبلیغ چندان زیاد نباشد. اما شک ندارم که کسب درآمد از دیدن تبلیغات نامحدود فوق العاده است. اگر نتوانستید چنین اپ گُل و بُلبُلی پیدا کنید، می‌توانید به طور همزمان در چندین سایت و اپِ کسب درآمد از دیدن تبلیغات عضو شوید و یکی یکی کیسه‌شان را بتکانید!

درآمد از دیدن تبلیغات

درآمدزایی از دیدن تبلیغ

جمع بندی

کسب درآمد از دیدن تبلیغات دقیقا همان چیزی است که برای پولدار شدن نیاز دارید. نه دردسر و زحمتی، نه مهارت و سرمایه ای. با هر سن و هر مدرک تحصیلی ای می توانید تبلیغ ببینید و پول در بیاورید. شاید بگویید چنین چیزی صحت ندارد. مگر می شود برای دیدن سی ثانیه تبلیغ به آدم پول بدهند؟! حالا اگر کار مهمی بود، می شد گفت واقعی است.

اگر بگویم کسب درآمد از دیدن تبلیغات یک حقیقت محض است، باور می کنید؟! بد به دلتان راه ندهید. نه دوز و کلکی در کار است و نه دروغی. هرچه هست، پول است و پول و پول!

برای کسب درآمد از دیدن تبلیغات نیازی نیست کار اصلی تان را کنار بگذارید، کلی وقت گذاشته و تبلیغ های نه چندان دلچسب این و آن را ببینید. روزی یکی، دو ساعت وقت بگذارید، کفایت می کند. مثلا در مترو که مسیر زیادی مانده تا به مقصد برسید. در مطب دکتر که زمان زیادی مانده تا ویزیت شوید. مثلا در رختخواب، در راه رفتن به دانشگاه، در حین درست کردن غذا، هنگامی که منتظر دوستتان هستید و...

اگر حوصله دیدن تبلیغ ندارید، اما دلتان می‌خواهد از این طریق پول در بیاورید؛ پیشنهاد من به شما به کار گرفتن یک ربات برای تماشای تبلیغات است. کمی سر کیسه را شُل کنید و یک ربات فعال کنید. این‌گونه حتی هنگامی که در خواب ناز به سر می‌برید، ربات برایتان کار می‌کند و پول در می آورد!  

صدها اپ و سایت مختلف برای کسب درآمد از دیدن تبلیغات وجود دارند. از تلگرام گرفته تا برنامه‌هایی که شاید تا به حال اسمشان هم به گوشتان نخورده باشد. هر کدام را که برگزینید، درآمدش حرف ندارد. هرچه بیشتر تبلیغ ببینید، پول بیشتری نصیبتان می‌شود. من آنچه شرط بلاغ است به تو گفتم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

حمیدرضا عالی بیگی

حمیدرضا عالی بیگی | 2/6/2023 7:39:08 PM

شما علاوه بر یک کارآفرین موفق، یک سخنور بزرگ هستید جناب یوسفیان عزیز!

علی

علی | 12/9/2023 3:02:01 PM

افتضاح بود

javad

javad | 1/30/2024 11:38:04 PM

عالی

javad

javad | 1/30/2024 11:38:04 PM

عالی

محمد عباسی

محمد عباسی | 2/25/2024 10:01:12 PM

بسیار عالی

محمدمیر صاد

محمدمیر صاد | 3/13/2024 9:58:14 PM

عالی

ثنا

ثنا | 4/4/2024 12:33:19 PM

باید چجوری از طریق تلگرام درامد داشته باشم

علی

علی | 4/20/2024 4:25:44 PM

https://video-p11.buzz/7905683732923173/ ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردبنابراینم ، شما می توانید آنکنید را امتحان .