مشاوره رایگان

ایده های تولیدی

| از 0 نظر

ایده های تولیدی زیاد و متعددی وجود دارند و ما امروز در مورد بهترین ایده تولیدی، جدیدترین و مناسب ترین خط تولید در ایران قرار است صحبت کنیم. افرادی که به دنبال راه اندازی یک کارگاه تولیدی هستند، بایستی بهترین ایده ی تولیدی را انتخاب کنند. در حال حاضر تولید کننده های ایرانی با ایجاد کسب و کار تولیدی، سهم بیشتری از بازار تولید داخلی را توانسته اند از آن خود کنند. متاسفانه نبود ثبات اقتصادی، کیفیت پایین ماشین آلات وارداتی تولید، عدم حمایت از تولید کننده محصولات داخلی، عقب افتادگی تکنولوژی و دانش تولید پایین در ایران تنها چند نمونه از نقاط ضعف و مشکلات یک تولید کننده در ایران می باشد. ولی ما در ادامه با در نظر گرفتن این مشکلات به سراغ بهترین ایده های تولیدی برای راه اندازی مشاغل تولیدی نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ایده های تولیدی

بهترین ایده های تولیدی


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 ایده های تولیدی جدید

ایده های تولیدی جدید متنوع و زیادی وجود دارند که تولید کنندگان با تولید اصولی و کسب اطلاعات کافی در زمینه ی تولید،  می توانند مسیر موفقیت در بازار تولید را برای خود هموارتر سازند. همان گونه که در مطالب بالاتر به این موضوع اشاره کردیم، تولید در ایران با مشکلات قابل توجهی رو به رو می باشد. ولی این موضوع را هم در نظر داشته باشید که تنها شما با این مشکلات مواجه نیستید و تمامی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کم و بیش با این مشکلات رو به رو هستند. در این میان، عده ای از کسب و کارهای تولیدی وجود دارند که خود را با این مشکلات وفق داده و توانسته اند فرصت های موجود را شناسایی کنند. این مشاغل تولیدی با شناسایی امکانات و فرصت های موجود می توانند بیشترین بهره را در هموار کردن مسیر موفقیت خود داشته باشند.

ایده های تولیدی جدید به شرح زیر هستند:

  • تولید یونولیت: یکی از ایده های تولیدی جدید، تولید یونولیت می باشد. برای این کار در حال حاضر نیاز به دو میلیارد سرمایه می باشد. این کار تولیدی با توجه به سرمایه ی صرف شده، نزدیک به 35 درصد سوددهی دارد.
  • تولید نایلون گلخانه ای: تولید نایلون گلخانه ای یکی دیگر از ایده های تولیدی جدید می باشد. راه اندازی کارگاه تولید نایلون گلخانه ای نیاز به یک میلیارد سرمایه دارد. این کار تولیدی با توجه به سرمایه ای که برای راه اندازی آن صرف می شود، از سوددهی 30 درصدی برخوردار است.
  • تولید فنس: از دیگر ایده های تولیدی، تولید فنس می باشد. تولید فنس امروزه مورد توجه افراد زیادی در ایران قرار گرفته شده است. سرمایه ی مورد نیاز برای راه اندازی این کارگاه نزدیک به 500 میلیون می باشد. این کار تولیدی از سوددهی 30 درصدی برخوردار می باشد.
  • تولید دستکش کار: تولید دستکش کار از دیگر ایده های تولیدی جدید در ایران می باشد. برای راه اندازی کارگاه تولید دستکش کار نیاز به 600 میلیون سرمایه می باشد. میزان سوددهی این کار تولیدی نسبت به سرمایه ای که در راه اندازی آن صرف شده است، 40 درصد است.
  • تولید ابر و اسفنج: تولید ابر و اسفنج یکی دیگر از انواع ایده های تولیدی جدید می باشد که با سرمایه ی کم قابل راه اندازی است. میزان سرمایه ی مورد نیاز برای راه اندازی این کارگاه 100 میلیون تومان می باشد. حداقل میزان سوددهی این کارگاه 35 درصد در نظر گرفته شده است.

ایده های تولیدی

ایده های تولیدی کوچک

ایده های تولیدی کوچک

ایده های تولیدی پر سود و متنوعی در کشور ما وجود دارند که هر فرد می تواند مطابق با سرمایه و تخصص خود، یکی از آن ها را انتخاب کند. همچنین برخی ایده های تولیدی کوچک هم وجود دارند که سرمایه ی زیادی برای شروع نیاز ندارند. در صورتی که قصد راه اندازی شغل تولیدی را دارید، بایستی در وهله ی اول با انواع مشاغل و ایده های تولیدی آشنا شده تا بهترین و مناسب ترین گزینه را برای فعالیت تولیدی انتخاب نمایید. چند نمونه از بهترین ایده های تولیدی کوچک به شرح زیر هستند:

  • تولید مواد غذایی نیمه آماده: یکی از ایده های تولیدی کوچک که در خانه هم می توان از طریق آن به درآمد بالایی دست پیدا کرد، تولید مواد غذایی نیمه آماده می باشد. به این صورت که شما در این شغل می توانید مواد غذایی نیمه آماده مانند پیاز داغ سرخ شده یا سیر داغ، یا تهیه ی سبزیجات خرد شده و ... تولید کنید. افرادی که کمبود وقت دارند، همیشه به دنبال چنین گزینه هایی هستند.
  • تولید شمع های لوکس: یکی دیگر از انواع ایده های تولیدی کوچک، تولید شمع های زینتی می باشد. امروزه استفاده از شمع های لوکس و زینتی در دکوراسیون منازل بسیار ترند شده است. شما می توانید با شمع ها را در شکل ها و مدل های جذاب و متفاوت تولید کرده و با فروش آن به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.
  • ساخت تشک و بالش سفارشی: ساخت تشک و بالش سفارشی یکی دیگر از ایده های تولیدی کوچک می باشد. در این شغل شما می توانید با دریافت سفارش از مشتری، برای آن ها تشک و بالش های سفارشی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید کنید. امروزه تقاضا برای این کار بسیار زیاد است و قطعا این ایده ی تولیدی از درآمد بالایی برخوردار خواهد شد.
  • تولید لوازم دکوری چوبی: یکی دیگر از ایده های تولیدی کوچک، تولید لوازم دکوری چوبی می باشد. در حال حاضر لوازم دکوراتیو چوبی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده اند. با تولید لوازم دکوراتیو چوبی جذاب و خلاقانه می توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

ایده های تولیدی

ایده های تولیدی با سرمایه کم


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 ایده های تولیدی صنعتی

ایده های تولیدی صنعتی تاثیر زیادی در اقتصاد هر کشور پیشرفته و در حال توسعه دارد. چون تقریبا تمامی صنایع برتر، برای عملکرد مناسب خود نیاز به شغل های تولیدی صنعتی هستند. به عنوان نمونه، صنعت درمان و جراحی نیاز به مشاغل تولیدی تجهیزات پزشکی و دارویی دارد. به همین خاطر می توان گفت که ایده های تولیدی صنعتی زوایای کاری متفاوتی دارند. هر کدام از ایده های تولیدی صنعتی نیاز به فضای کار متفاوت و بودجه ای منحصر به خود دارند. تمامی این زوایای بایستی به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا یک کارگاه تولیدی صنعتی پردرآمد  راه اندازی شود. در ادامه چند نمونه از ایده ای تولید صنعتی را مورد بررسی قرار داده ایم که به شرح زیر هستند:

  • تولید لوازم بسته بندی بیوپلاستیک: یکی از ایده های تولیدی صنعتی، تولید لوازم بسته بندی بیوپلاستیک می باشد. همان گونه که مستحضر هستید، در سراسر دنیا استفاده از کیسه ها و وسایل بسته بندی پلاستیکی برای حفاظت از محیط زیست، ممنوع می باشد. همین امر موجب به وجود آمدن فرصت های شغلی متعددی همچون راه اندازی کارگاه تولیدی لوازم بسته بندی بیوپلاستیک شده است. مواد اولیه ی این لوازم از منابع تجدید پذیر می باشد و به همین خاطر جایگزین پلاستیک شده است. استفاده از وسایل بسته بندی بیوپلاستیک، مشکل استفاده از زباله های پلاستیکی را کاهش داده است.
  • تولید پرینتر سه بعدی: یکی دیگر از ایده های تولیدی صنعتی، تولید پرینتر سه بعدی می باشد. این ایده به دلیل این که چاپ سه بعدی یک تکنولوژی جدید است، می تواند به یک خط تولید پرسود در ایران تبدیل شود. استفاده از این پرینتر در آینده ی نزدیک با رشد بالایی رو به رو خواهد شد. در صورتی که تخصص بالا و تکنولوژی های لازم را در زمینه ی تولید پرینتر سه بعدی داشته باشید می توانید درآمد زیادی را کسب کنید.
  • ساخت خانه های سیار: با در نظر گرفتن این که هزینه های ساخت خانه های جدید به دلیل افزایش قیمت زمین، روز به روز بیشتر می شود، راه اندازی کار جدید خانه های سیار می تواند به عنوان یک تجارت خیلی خوب و پردرآمدی باشد. البته در همین راستا، ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که سرمایه ی مورد نظر برای این کار بسیار بالا می باشد.

ایده های تولیدی

انواع ایده های تولیدی

ایده های تولیدی با 30 میلیون

افرادی که به دنبال ایده های تولیدی با 30 میلیون تومان هستند با ما همراه باشند، چون در ادامه چند نمونه از بهترین ایده های خط تولید با 30 میلیون تومان را مورد بررسی خواهیم داد. این ایده ها با 30 میلیون تومان قابل اجرا هستند و از سوددهی بالایی هم برخوردار می باشند. از جمله ایده های تولیدی با 30 میلیون تومان به شرح زیر هستند:

  • بافندگی: این ایده بیشتر برای افرادی که سررشته ای در زمینه ی بافندگی دارند، مناسب می باشد. راه اندازی تولیدی بافندگی هزینه ی بالایی نمی خواهد و با 30 میلیون تومان می توان یک کارگاه بافندگی راه اندازی کرد.
  • نهالستان: نهالستان یکی دیگر از ایده های تولیدی با 30 میلیون تومان می باشد. در صورتی که زمین یا باغچه ای در گوشه ی منزل خود داشته باشید، می توانید به سراغ پرورش گیاهان خاص و کمیاب بروید. با پرورش گل و گیاهان کمیاب و فروش آن ها می توانید درآمد زیادی را کسب نمایید.
  • تولید روتختی: یکی دیگر از ایده های تولیدی با سرمایه ی 30 میلیون تومان، تولید روتختی می باشد. تقاضا برای خرید روتختی به دلیل این که جزء کالاهای ضروری در خانه به حساب می آید، بسیار زیاد می باشد. در صورتی که روتختی های تولید شده ی شما از کیفیت بالا و ظاهری شیک و نرم برخوردار باشند، فروش آن بسیار راحت تر خواهد شد. برای راه اندازی این کسب و کار تنها نیاز به یک چرخ خیاطی و فضای کوچک می باشد.
  • تولید تخته سیاه لپ تاپی: یکی دیگر از ایده های تولیدی با 30 میلیون تومان، ساخت تخته سیاه لپ تاپی می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع که بیشتر کودکان دوست دارند یک لپ تاپ جالب داشته باشند ولی به دلیل سن پایین نمی توانند از آن استفاده کنند، این تخته سیاه به کار آن ها خواهد آمد. چون ظاهر این محصول به صورت خلاقانه شبیه به یک لپ تاپ می باشد و کودکان با استفاده از آن، با وسیله ای آشنا می شوند که شباهت زیادی با یک فناوری دارد.

ایده های تولیدی

ایده های تولیدی متنوع

ایده های تولیدی زود بازده

 ایده های تولیدی زود بازده زیادی وجود دارند که می توان با انتخاب یکی از آن ها متناسب با علاقه و مهارتی که دارید، اقدام به درآمدزایی نمایید. ایده های تولیدی موفق می شوند که بعد از راه اندازی آن با رقیبان کمتری سر و کله می زنید.  به صورت کلی راه اندازی ایده های تولیدی کار ساده ای نمی باشد، ولی  اگر بخواهید می وانید در طول مسیر مهارت های خود را افزایش داده و تخصص مورد نیاز را کسب کنید. در ادامه چند نمونه از کارها و ایده های تولیدی زود بازده را برای شما آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • ایده کسب و کار فست فود سیار: از آن جایی که مواد غذایی و صنایعی که مربوط به آن می شوند، همیشه بازار خود را دارند، می تواند بسیار پرسود باشند. یکی از مشکلاتی که در راه اندازی رستوران ها می باشد، سرمایه ی بالایی می باشد که برای اجاره ی مکان و هزینه های آشپزخانه مورد نیاز است. برای این که از شر این هزینه ها راحت شوید، می توانید ایده کسب و کار فست فود سیار را راه اندازی نمایید.
  • ایده پرورش مرغ بومی تخم گذار: یکی از ایده های تولیدی زود بازده، پرورش مرغ بومی تخم گذار می باشد. با داشتن فضای مناسب می توانید اقدام به پرورش مرغ تخم گذار کرده و با فروش تخم مرغ های بومی آن به سود بالایی دست پیدا کنید.
  • ایده تولید و فروش کتاب های صوتی: یکی دیگر از ایده های تولیدی زود بازده، ایده تولید و فروش کتاب های صوتی می باشد. امروزه افراد زیادی هستند که فرصت خواندن کتاب را ندارند، شما می توانید کتاب های جذاب و کاربردی را به صورت کتاب های صوتی عرضه نمایید. برای فروش این کتاب های می توانید از طریق وب سایت فروش کتاب های صوتی اقدام نمایید. این کار از درآمد بالایی برخوردار می باشد.

ایده های تولیدی

ایده های تولیدی زودبازده

جمع بندی

راه اندازی ایده های تولیدی و تبدیل به کارآفرین شدن کار ساده ای نمی باشد، چون نیاز به مهارت ها و تخصص های لازم می باشد. شما باید کاری را انجام دهید که عاشقش هستید! در این صورت می توانید از سختی های مسیر چشم پوشی کرده و به سمت موفقیت قدم بردارید. تا به این جای مطالب به بررسی انواع ایده های تولیدی پرداخته ایم، امیدواریم با مطالعه ی آن به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده اند، رسیده باشید.

ایده های تولیدی

بررسی ایده های تولیدی


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر