مشاوره رایگان

فروش در آمازون

| از 0 نظر

آمازون در حال حاضر یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در سراسر دنیا است. این فروشگاه اینترنتی کالاهای مختلف و متعددی را به مردم کل دنیا عرضه می کند. فروش در آمازون این فرصت را برای مردم کل دنیا فراهم کرده است تا بتوانند تمامی کالاهای خود را در این سایت به فروش بگذارند و از این راه کسب درآمد کنند. در همین راستا ما هم در این مقاله برای علاقه مندان به فروش در آمازون در مورد همین موضوع پرداخته ایم. به این صورت که نحوه فروش در آمازون، آموزش فروش در آمازون، فروش در آمازون از ایران، ایده های موفق برای فروش در آمازون، فروش فایل در آمازون و ... را تک به تک مورد بررسی قرار داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، تا انتهای مطالب همراه ما باشید.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


نحوه فروش در آمازون

برای ثبت نام جهت فروش در آمازون بایستی برخی مراحل را به ترتیب انجام دهید. به این صورت که، اولین مرحله برای فروش در آمازون، ساخت اکانت فروشندگی در این فروشگاه اینترنتی می باشد. برای ساخت و ایجاد اکانت فروشنده، وارد سایت آمازون شوید. سپس به قسمت Amazon seller center رفته و بر روی گزینه ی Start selling کلیک کنید. بعد از طریق amazon seller center می توانید وارد پنل مدیریت حساب خود شده و اطلاعات خود را وارد کنید. بعد از اتمام این مراحل می توانید محصولاتی که قصد فروش آن را در آمازون دارید را وارد سایت کنید. یکی از مهم ترین نکات و فاکتورهای فروش در آمازون داشتن کد جهانی می باشد.

 دومین مرحله نحوه ی فروش در آمازون، تنظیم شرایط ارسال محصول می باشد. فروشگاه اینترنتی آمازون دارای سرویس ارسال فوق العاده و منحصر به فردی می باشد و امکان استفاده از این سرویس را در اختیار تمامی فروشندگان قرار می دهد. ولی شما می توانید خودتان هم محصولاتتان را به خریدار ارسال کنید. تنظیم شرایط ارسال محصول کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید محصولاتتان را به آمازون بسپارید تا مراحل بسته بندی و ارسال کالا را انجام دهد. در غیر این صورت می توانید خودتان اقدام به بسته بندی محصول و ارسال کالا نمایید. آمازون برای ارسال کالا از شما هزینه ی اضافی دریافت نمی کند، چون از قبل در طرح فروشندگی شما هزینه ی آن لحاظ شده است.

سومین مرحله برای فروش در آمازون، تبلیغ محصول مورد نظر می باشد.  داشتن تبلیغات موثر یکی از عواملی است که موجب افزایش فروش در آمازون می شود. بعد از این که عنوان مناسبی برای محصول خود انتخاب کردید، بایستی توضیحات و مشخصاتی برای کالای خود به صورت واضح و شفاف وارد کنید. در سایت آمازون برای فروش بیشتر، هزینه ی تبلیغات هم وجود دارد که می توانید با پرداخت آن محصول خود را در سایت تبلیغ کنید. نحوه ی نمایش تبلیغات به صورت کلیکی است و در کنار جست و جوی سایر محصولات به کاربران نمایش داده می شود.

فروش در آمازون

نحوه ی فروش در آمازون

آموزش فروش در آمازون

همه ی افراد به دنبال روش هایی برای کسب درآمد دلاری هستند، فروش در آمازون یکی از این روش ها می باشد. برای این که بتوانید در سایت فروشگاهی آمازون فروش داشته باشید، می توانید با استفاده از راه های فروش در آمازون اقدام نمایید. روش ها و راه های مختلفی برای فروش در آمازون وجود دارند که به شرح زیر هستند:

  • استفاده از روش FBM: افرادی که تازه کار و مبتدی هستند، از این روش برای فروش در آمازون استفاده می کنند. برای این روش با ایجاد اکانت و صفحه ی محصول می توانید کالاهای خود را بارگذاری کرده و به فروش برسانید. فروشنده در این روش بایستی هزینه ی بسته بندی، پست و ارسال را بپردازد.
  • استفاده از روش FBA: در روش FBA تمامی این مراحل به وسیله ی آمازون انجام می شود ولی باید محصولات خود را به انبار آمازون ارسال کنید. زمانی که محصول به مشتری تحویل داده می شود، با کسر درصد آمازون هزینه ی فروش کالا به حساب فروشنده واریز می شود. این روش از فروش در آمازون موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های فروشنده می شود. این روش بهترین نوع روش فروشندگی در سایت آمازون محسوب می شود.
  • استفاده از روش Vendor: وندور در واقع مرحله ی کامل روش FBA می باشد. در روش FBA همان گونه که اشاره کردیم، باید کالاهای مورد نظر جهت فروش به انبار آمازون ارسال گردد. همین طور در این روش بایستی موجودی انبار را تا سقف مشخصی بالا ببرید تا بتوانید یک صفحه و برند اختصاصی برای خود داشته باشید. این نوع از فروش موجب می شود که در زمان و هزینه ی فروشنده صرفه جویی شود. به همین خاطر بهترین نوع و روش فروشندگی به شمار می آید. 
  • محصولات Handmade: این روش مختص محصولات گران قیمت است. افرادی که دارای کالاهایی با هزینه ی بالایی هستند، می توانند از طریق این روش برای فروش محصولات خود اقدام کنند. البته برای این کار بایستی شرایط خاصی را لحاظ کنید. به این صورت که، بایستی در ابتدا از محیط کارگاهی خود و پروسه ی تولید محصولات، تصاویری را تهیه و ارسال نمایید. از دیگر موارد مهم در این روش، این است که مراحل ساخت محصول باید دست ساز باشد و محصولات شما باید در محیط کاری کمتر از بیست نفر تهیه شوند. این روش به هیچ عنوان شامل محصولاتی که با تولید انبوه و ماشینی هستند، نخواهد بود.

فروش در آمازون

فروش در آمازون از ایران


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 فروش در آمازون از ایران

فروش در آمازون از ایران، یکی از راه های کسب درآمد ارزی می باشد، ولی متاسفانه به دلیل برخی تحریم ها، کشور ما مورد تایید سایت آمازون نمی باشد. روش های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان در سایت آمازون فعالیت داشت. یکی از متداول ترین  روش ها برای فروش در آمازون افتتاح حساب در کشورهای مورد تایید سایت آمازون است. یکی از اصلی ترین ملزومات برای فروش در آمازون، داشتن یک حساب بانکی بین المللی می باشد. قبل از افتتاح حساب بین المللی بایستی کاملا تحقیق کنید، چون شرکت های زیادی هستند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. فقط برخی فاکتورهایی وجود دارند که باید آن ها را در نظر داشته باشید.

اول این که کشوری که در آن حساب باز می کنید باید مورد تایید آمازون باشد. هر حساب بانکی بایستی قابلیت اتصال به یکی از درگاه های  پایونیر و یا هایپر والت را داشته باشد. این قابلیت در لیست کشورهایی که مورد تایید فروشگاه آمازون می باشد، برای هر کشور مشخص شده است. در صورت عدم کسب اطلاعات مورد نیاز در این حوزه، یک ایمیلی را در قسمت Help به وب سایت آمازون ارسال کنید و از آن در مورد معتبر بودن حساب بانکی کشور مورد نظر خود، سوال کنید. فقط موضوع مهمی که در این راستا وجود دارد، این است که به هیچ عنوان ایران را به عنوان کشوری که در آن زندگی می کنید، مطرح نکنید. فاکتور بسیار مهمی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، این است که حساب بانکی مذکور قابلیت کار با سایت آمازون و واریز و برداشت را داشته باشد.

روش دیگری که برای ارائه ی حساب بانکی بین المللی جهت فروش در آمازون وجود دارد، استفاده از حساب بانکی دوست و یا آشنایی که قابل اعتماد است، می باشد. در صورتی که در خارج از کشور دوست یا فامیلی قابل اعتماد دارید، می توانید از حساب بانکی او استفاده کنید.

فروش در آمازون

ایده هایی موفق برای فروش در آمازون

ایده هایی موفق برای فروش در آمازون

یکی از بهترین روش های کسب درآمد آنلاین، فروش در آمازون می باشد. ولی موضوع مهمی که برای فعالیت در آمازون به عنوان فروشنده وجود دارد، پیدا کردن ایده ای موفق و مناسب برای فروش در آمازون می باشد. در ادامه به ایده هایی موفق برای فروش در آمازون می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • محصولی را انتخاب کنید که تقاضای بالایی داشته باشد: به دنبال کالاهایی باشید که حداقل 300 بار در ماه به فروش می روند.
  • محصولاتی را برای فروش در آمازون انتخاب کنید که بیشترین سود را برای شما داشته باشند: سعی کنید به دنبال محصولاتی باشید که بتوانید آن را تا چهار برابر بالاتر از قیمت واقعی خودش به فروش برسانید.
  • رقابت در آن زیاد نباشد: یکی از ایده های موفق برای فروش در آمازون، انتخاب محصولی است که افراد دیگر آن را نمی فروشند. چون با برطرف کردن نیازهای مشتری، می توانید رتبه های بالاتری را در سایت دریافت کنید. چون سایر فروشنده ها نمی توانند نیاز مشتری را برطرف نمایند و شما می توانید با فروش کالایی که دیگران آن را نمی فروشند، فروش بهتری را تجربه کنید.
  • نقد و بررسی و نظرات زیادی نداشته باشد: مشتری از این که تصمیم اشتباهی را در زمان خرید بگیرد، می ترسد. ترس از این که نکند محصولی که می خرد، در صورت معیوب بودن امکان مرجوع کردن نداشته باشد. یا این که نکند قیمت آن از بقیه ی فروشگاه های اینترنتی بیشتر باشد و یا نکند محصول مورد نظرش از کیفیت کافی برخوردار نباشدد. هر اندازه شما به عنوان فروشنده بتوانید این ترس ها را در مشتری خود کاهش دهید، موفق تر خواهید شد.
  • قیمت مناسب: یکی دیگر از ایده های موفق برای افزایش فروش در آمازون، ارائه ی کالاهایی است که قیمت زیر 100 دلار داشته باشند. البته حواستان باشد که محصولی که ارائه می دهید، خیلی هم ارزان نباشد که شما نتوانید سودی از فروش آن دریافت کنید.
  • سبک بودن محصول را در نظر داشته باشید: کالاهای سنگین هم هزینه ی ارسال و هم انبار کردن بیشتری دارند. از این رو خریداران در زمان خرید وقتی هزینه ی ارسال را در کنار محصول می بینند، از خرید منصرف می شوند. پس برای افزایش فروش در آمازون به دنبال محصولاتی باشید که سبک باشد تا هزینه ی حمل  نقل آن کمتر شود. در این حالت سود شما هم بیشتر خواهد بود.
  • محصولی را انتخاب کنید که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد: محصولاتی که مصرف روزانه دارند، در آمازون فروش بیشتری نسبت به سایر کالاها دارند. دلیل فروش بیشتر آن هم به خاطر تقاضای زیاد مشتری ها برای خرید روزانه ی آن است .

فروش در آمازون

فروش فایل در آمازون

فروش فایل در آمازون یعنی چی؟

در این بخش از محتوای فروش در آمازون، به بررسی فروش فایل در این فروشگاه اینترنتی خواهیم پرداخت. آمازون بستر بسیار مناسبی برای فروش انواع محصولات می باشد. این محصولات ممکن است به صورت کالای دیجیتالی و یا حتی فایل باشد. آمازون فرصت های متعدد و زیادی را برای مخاطبان خود جهت کسب درآمد از پلتفرم خود ارائه داده است. به این صورت که، از امکان فروش کتاب های الکترونیکی گرفته تا موسیقی. حتی افرادی که مهارت بالایی در گرافیک دارند می توانند طرح های سفارشی خود را برای لوگوها در این پلتفرم به فروش برسانند. مخاطبان می توانند تمامی کالاهای دیجیتالی خود را در آمازون ایجاد کرده و به صورت فایل به فروش برسانند. همان گونه که می دانید برای این که سازنده ی محتوای دیجیتالی در آمازون باشید و فایل های خود را برای فروش در آمازون بارگذاری کنید، باید از ایده های منحصر به فردی برخوردار باشید.

 تمام کالاهای دیجیتالی که می توانید در آمازون آن ها را به صورت فایل به فروش برسانید در سه دسته ی کتاب، موسیقی و اثر هنری  قرار دارد. اگر دست به قلم خوبی دارید، می توانید کتاب های الکترونیکی نگارش کنید. در صورتی که از مهارت نواختن ساز های موسیقی برخوردار هستید، می توانید آثار خود را برای فروش در آمازون آپلود نمایید.

برای فروش فایل در آمازون نیاز به برخی شرایط می باشد، این شرایط به شرح زیر هستند:

  • دانش بازاریابی: فروش فایل در آمازون کار ساده ای نمی باشد و برای موفقیت در آن نیاز به پیدا کردن راه هایی برای بازاریابی و بهبود و گسترش آن است.
  • تمرکز: هر اندازه تمرکز شما برای تولید محتوا، بیشتر باشد شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.
  • اعتبار: اطمینان کافی را از کاری که قرار است انجام دهید، داشته باشید. به این صورت که بایستی اطلاعات کافی در مورد فایلی که قرار است تولید کنید را باید کسب کنید. در این صورت می توانید محصولی معتبر تولید کنید.

فروش در آمازون

فروش در آمازون

جمع بندی

تا به اینجای مقاله به بررسی مطالبی در ارتباط با نحوه ی فروش در آمازون، فروش در آمازون از ایران، ایده هایی برای موفقیت فروش در آمازون، نحوه ی فروش فایل در آمازون پرداختیم. اگر شما هم قصد کسب درآمد ارزی از آمازون را داشته باشید، می توانید با مطالعه ی این مطالب به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده اند، برسید.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر