مشاوره رایگان

شغلهای پردرآمد

| از 0 نظر

شغلهای پردرآمد و متعددی در ایران وجود دارند که بیشتر آن ها نوظهور و آینده دار هستند. اگر می خواهید شغلی برای خود انتخاب کنید و مهم ترین ملاک شما، میزان درآمدتان از آن شغل است، با ما همراه باشید. چون ما در ادامه قصد بررسی شغلهای پردرآمد در ایران با سرمایه کم، شغلهای پردرآمد در منزل، شغلهای پردرآمد در ترکیه، شغلهای پردرآمد حوزه دیجیتال را داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه از شما دعوت به عمل می آوریم تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

شغلهای پردرآمد

شغلهای پردرآمد


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 شغلهای پردرآمد در ایران با سرمایه کم

شغلهای پردرآمد زیادی وجود دارند ولی هیچ کدام از آن ها، در ابتدا پردرآمد نبوده و برای رسیدن به درآمد بالا نیاز به طی کردن مسیری می باشد. برخی مشاغل پردرآمد در ایران وجود دارند که نیاز به سرمایه ی بالا نداشته و از بازدهی بالایی برخوردار هستند. این کسب و کارها به شرح زیر هستند:

  • صنعت غذا: به دلیل این که یکی از نیازهای اولیه ی همه ی انسان ها، نیاز به خوراک است و باید این نیاز تحت هر شرایطی برآورده شود، مواد غذایی همیشه از سوددهی بسیار بالایی برخوردار هستند. همین امر موجب می شود که کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی، یکی از شغلهای پردرآمد به حساب بیاید. با داشتن یک یا چند ایده مرتبط با مواد غذایی می توانید در کمتر از یک سال به یک فرد ثروتمند تبدیل شوید و نبض بازار را در دست بگیرید.
  • طراح مد و لباس: از دیگر شغلهای پردرآمد در ایران که نیاز به سرمایه ی بالایی هم ندارد، طراح مد و لباس است. کاری که طراح مد و لباس می کند، ارائه ی طرح های جدید و متنوع در عرصه ی زیبایی و مد است. اگر شخصی در این زمینه بتواند خلاقیت داشته باشد و طرح های خود را به یک شرکت معتبر ثابت کند، قطعا شانس همکاری با آن را پیدا خواهد کرد.
  • آرایشگری: آرایشگری یکی از شغلهای پردرآمد در ایران به حساب می آید. امروزه در کشور ما، کاشت ناخن و مژه، پاکسازی پوست و آرایش گریم از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. افرادی که بتوانند مشتری ثابت برای خود داشته باشند، به راحتی می توانند ماهانه به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند.
  • کشاورزی: از دیگر شغلهای پردرآمد در ایران، کشاورزی می باشد. با پیشرفت در روش های نوین کشاورزی، امروزه صنعت کشاورزی به یکی از کسب و کارهای بسیار مهم در کل دنیا تبدیل شده است. کشور ما هم به دلیل این که دارای زمین های فراوان می باشد، محل مناسبی برای کشاورزی پیشرفته است.

شغلهای پردرآمد

شغلهای پردرآمد با سرمایه کم

شغلهای پردرآمد در ترکیه

شغلهای پردرآمد متعدد و زیادی در ترکیه وجود دارند که با کمترین دانش می توان در آن شغل ها مشغول به کار شد. افرادی که تسلط بالایی به زبان ترکی دارند و از تخصص خاصی برخوردار هستند، می توانند با ارزیابی شغلهای پردرآمد در کشور ترکیه به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند. از جمله شغلهای پردرآمد در کشور ترکیه به شرح زیر هستند:

  • خدمات سرویس و پشتیبانی مشتری: شغل خدمات پشتیبانی مشتری یکی از شغلهای پردرآمد و مورد نیاز در کشور ترکیه به شمار می آید. افرادی که از مهارت زبان انگلیسی بالایی برخوردار هستند، شانس بالایی برای استخدام در این موقعیت شغلی دارند. این کار برای انواع شرکت های بین المللی مانند آژانس های گردشگری نیاز است و مستلزم داشتن روابط اجتماعی بالا و مهارت زبانی قوی جهت برقراری ارتباط موثر با مشتریان و پاسخگویی به تماس ها و هماهنگی جلسات کاری است.
  • ترجمه و ویرایش در ترکیه: یکی دیگر از شغلهای پردرآمد و مورد نیاز در ترکیه، ترجمه و ویرایش می باشد. معمولا مجلات و روزنامه ها نیاز به ویرایشگر و مترجم به صورت پاره وقت و یا پروژه ای دارند. افرادی که مهارت بالای گرامری دارند، از شانس بیشتری برای استخدام شدن در این کار برخوردار هستند.
  • نیروی نساجی و کارخانه بافت پارچه در ترکیه: از آن جایی که یکی از صنایع پیشرو و مهم در اقتصاد ترکیه، پارچه و لباس می باشد، نیروی کار نساجی یکی از شغلهای پردرآمد و مورد نیاز در این کشور به شمار می آید. برای فعالیت در این شغل، نیاز به شش ماه تا یکسال تجربه ی کاری، مجوز کار و مهارت زبانی می باشد.
  • متخصص فروش در زمینه ی صادرات و واردات: یکی دیگر از شغلهای پردرآمد در کشور ترکیه، متخصص فروش در زمینه های صادرات و واردات می باشد. برای فعالیت در این کار نیاز به تسلط بالای زبان انگلیسی می باشد. وظیفه ی اصلی متخصص فروش در زمینه ی واردات و صادرات، مدیریت فعالیت های بین المللی کارفرما می باشد.

شغلهای پردرآمد

شغلهای پردرآمد در ترکیه


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 شغلهای پردرآمد در منزل

امروزه شغلهای پردرآمد در عصر ارتباطات کمی تغییر رنگ داده اند، به این صورت که  در خانه هم می توان مشغول به فعالیت شد و به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرد. امروزه افراد زیادی هستند که چه به صورت دورکاری و چه خویش کاری، از خانه کسب درآمد می کنند. از این رو شغلهای پردرآمد متعدد و زیادی در منزل وجود دارند که هر فرد می تواند با توجه به تخصص و مهارتی که دارد، با انتخاب یکی از آن ها مشغول به کسب درآمد شود. از جمله شغلهای پردرآمد از منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کترینگ مواد غذایی: افرادی که استعداد بالایی در آشپزی و شیرینی پزی دارند، می توانند با آشپزی، یک شغل پردرآمد خانگی داشته باشند. این افراد با تبلیغ محصولات خود در فضای مجازی می توانند مشتریان زیادی را سمت خود جذب کرده و درآمد بسیار زیادی داشته باشند.
  • نویسندگی و تولید محتوا: افرادی که به نوشتن و نویسندگی علاقه دارند، می توانند در منزل به صورت دورکاری و فریلنسری مشغول به تولید محتوا باشند. در حال حاضر نویسندگان زیادی هستند که برای سایت های مختلف مقاله می نویسند و به درآمد بالایی دست پیدا می کنند. همین طور شما می توانید با ایجاد صفحه ی شخصی در هر کدام از وب سایت های مشهور، کار در این زمینه را شروع کرده و به درآمد بالایی برسید.
  • نتورک مارکتینگ: نتورک مارکتینگ یکی از شغلهای پردرآمد برای افرادی است که از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند. بازاریابی شبکه ای از درآمد بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید با انجام این کار پول زیادی را به دست بیاورید.
  • مشاوره کسب و کار: افرادی که از تخصص بالایی در یک کسب و کاری برخوردار هستند، می توانند به افرادی که قصد وارد شدن به این کسب و کار را دارند، مشاوره بدهند. این افراد با معرفی قوانین و مدارک مورد نیاز و تجربیات خود به چنین افرادی می توانند به عنوان مشاوره کسب و کار کسب درآمد نمایند.

شغلهای پردرآمد

شغلهای پردرآمد اینترنتی

شغلهای پردرآمد حوزه دیجیتال

در عصر کنونی، پیدا کردن شغلهای پردرآمد در حوزه ی دیجیتال کار سختی نمی باشد. شغل های متنوعی در حوزه ی دیجیتال وجود دارند که هر کسی می تواند با هر سطح تحصیلاتی از آن بهره ببرند. افرادی که در حوزه ی دیجیتال مشغول هستند، دارای برخی مهارت هایی می باشند. چند نمونه از شغلهای پردرآمد حوزه دیجیتال به شرح زیر است:

  • کارشناس سئو: یکی از شغلهای پردرآمد در حوزه دیجیتال، کارشناس سئو می باشد. وظیفه ی کارشناس سئو در افزایش ترافیک سایت می باشد. این فرد برای رسیدن به نتایج بالای گوگل وب سایت کمک کرده و موجب افزایش درآمد می شود. از جمله مهارت های مورد نیاز برای این کار، اجرای سئو داخلی و فنی سایت، لینک سازی خارجی، تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل نتایج و رصد اطلاعات و ... می باشد.
  • کمپین منیجر: یکی دیگر از شغلهای پردرآمد در حوزه دیجیتال، کمپین منیجر است. وظیفه ی کمپین منیجر در نظارت بر تبلیغات با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی است. از دیگر وظایف این فرد می توان به بهینه سازی هزینه های تبلیغات، برنامه ریزی و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و تحلیل نتایج اشاره کرد.
  • کارشناس گوگل ادز: کار کارشناس گوگل ادز، مدیریت تبلیغات گوگل می باشد. این فرد برای کمپین های گوگل ادز بایستی برنامه ریزی داشته و با توجه به اهداف خاصی آن را راه اندازی کند. کمپین ها بعد از اجرا به وسیله ی این افراد مدیریت و بهینه می شوند.
  • طراح Ui: طراح Ui یکی دیگر از شغلهای پردرآمد در حوزه دیجیتال می باشد. طراح UI وظیفه ی طراحی صفحات، تصاویر و المان های بصری، مثل دکمه ها و آیکون ها و ... را برعهده دارد. کاربران برای تعامل با یک دستگاه یا برنامه از این المان ها استفاده می کنند.

شغلهای پردرآمد

شغلهای پردرآمد آزاد

ایده برای شغلهای پردرآمد آزاد

بیشتر افراد به دنبال شغلهای پردرآمد آزاد و زودبازده می باشند. مشاغل آزاد از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. مشاغل آزاد نسبت به مشاغل دولتی و کارمندی از درآمد بالایی برخوردار هستند و با استقبال خوبی رو به رو می شوند. شغل های آزاد این امکان را می دهد تا هر فرد به صورت مستقل بتواند برای خودش کار کند. در ادامه به بررسی چند ایده برای شغلهای پردرآمد آزاد می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • مشاوره املاک: یکی از ایده های شغلهای پردرآمد آزاد، مشاوره املاک می باشد. افرادی که از مهارت بالایی در زمینه ی بازاریابی برخوردار هستند، قطعا در این شغل موفق تر خواهند شد. اشخاصی که مشغول به فعالیت در این کسب و کار هستند، به مردم در خرید و فروش و اجاره ی املاک کمک می کنند.
  • موبایل فروشی و تعمیرات موبایل: یکی دیگر از شغلهای پردرآمد آزاد، موبایل فروشی و تعمیرات موبایل می باشد. در ایران با توجه به تورم و گرانی های بی سابقه ای که امروزه شاهد آن هستیم، قیمت انواع گوشی های هوشمند بسیار افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر، خدمات تعمیراتی و فروش لوازم جانبی یکی از شغلهای پردرآمد به شمار می آید.
  • تاسیس یک آشپزخانه بیرون بر: آشپزخانه بیرون بر یکی دیگر از ایده های شغلی پردرآمد آزاد می باشد. اگر در این کسب و کار از سرویس دهی مناسب و کیفیت غذای خوبی برخوردار باشید، قطعا در مدت زمان کم بسیار محبوب شده و فروش خوبی خواهد داشت. برای کسب محبوبیت لازم در بین مشتریان می توانید با ارائه ی هدیه ای ناقابل از محصولات ارگانیک مانند ترشی در کنار غذا، نظر مشتریان خود را به سمت خود جلب کنید.
  • فروشنده صنایع دستی: یکی دیگر از ایده های شغلهای پردرآمد، فروش صنایع دستی می باشد. افرادی که مهارت بالایی در گلدوزی، طراحی جواهر و یا ساخت لوازم دستساز و دکوری دارند، می توانند با طراحی و ساخت لوازم دستساز، اقدام به فروش آن ها کرده و به درآمد بالا دست پیدا کنند.

شغلهای پردرآمد اینترنتی کدامند؟

شغلهای پردرآمد اینترنتی یکی از فرصت های خوب برای کسب درآمد آنلاین می باشند. کسب و کارهای اینترنتی را می توان با حداقل سرمایه شروع کرد و برای افرادی که نیاز به شغل دوم هستند هم به صورت پاره وقت بسیار مناسب می باشد. به این صورت که، در زمان های بیکاری می توان به راحتی در منزل از طریق شغلهای پردرآمد اینترنتی کسب درآمد کرد. از جمله شغلهای پردرآمد اینترنتی به شرح زیر می باشند:

  • شغل اینترنتی تایپ: یکی از شغلهای پردرآمد اینترنتی، تایپ کردن می باشد. چیزی که برای این کار نیاز است، یک دستگاه کامپیوتر و یا لپ تاپ به همراه مهارت تایپ کردن است. با کمی جست و جو در اینترنت می توانید در وب سایت هایی که نیاز به تایپیست دورکار دارند، استخدام شده و مشغول به کسب درآمد باشید.
  • طراحی اپلیکیشن های کاربردی: یکی دیگر از شغلهای پردرآمد اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های کاربردی می باشد. در حال حاضر اپلیکیشن ها و برنامه های موبایلی یکی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی انسان ها شده است. با شناسایی نیازهای مردم می توان اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن های کاربردی کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کرد.
  • ارائه ی خدمات گرافیک: ارائه ی خدمات گرافیک از دیگر شغلهای پردرآمد می باشد که توسط فریلنسرهای بسیار زیادی در حال انجام است. همه ی صاحبین کسب و کار که در فضای مجازی در حال فعالیت هستند، نیاز به یک گرافیست زبده و کاربلد دارند.
  • ترجمه: یکی دیگر از شغلهای پردرآمد، ترجمه می باشد. افرادی که در این حوزه مهارت دارند و تسلط بالایی به یکی از زبان های خارجی دارند، می توانند از طریق ترجمه به درآمد بالایی دست پیدا کنند.
  • ادمین شبکه های اجتماعی: امروزه تمامی کسب و کارهایی که در شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستند، دارای ادمین شبکه های مجازی می باشند. چون این افراد زمان کافی برای مدیریت پیچ خود را ندارند. ادمین شبکه های اجتماعی وظیفه ی پاسخگویی به جواب کامنت ها و دایرکت ها را دارد.

جمع بندی

برخی از افراد فکر می کنند که این کسب و کارها در تعداد محدودی هستند، ولی این طرز تفکر کاملا اشتباه است. در صورت شناسایی کسب و کارهای پردرآمد، می توان به درآمد های خوبی دست یافت. در این محتوا به بررسی شغلهای پردرآمد پرداخته ایم. همین طور شغلهای پردرآمد در کشورهای ایران و ترکیه را مورد بررسی قرار دادیم. در مورد مشاغل پردرآمد در حوزه ی اینترنت هم صحبت کردیم. در صورت مطالعه ی این محتوا، قطعا به پاسخ تمامی سوالاتی که در این حوزه در ذهنتان ایجاد می شوند، خواهید رسید.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر