مشاوره رایگان

مشاغل کم سرمایه

| از 0 نظر

مشاغل کم سرمایه برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کاری مستقل را دارند ولی از سرمایه ی کافی برخوردار نیستند، بهترین فرصت کسب درآمد می باشد. مشاغل کم سرمایه موجب ایجاد کارآفرینی می شوند. اگر شما هم قصد راه اندازی کسب و کاری مستقل را دارید ولی با مشکل کمبود سرمایه مواجه هستید، می توانید با انتخاب ایده ها و فرصت های شغلی که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت، مشغول به فعالیت و کسب درآمد شوید.

مشاغل کم سرمایه

مشاغل کم سرمایه


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


مشاغل کم سرمایه و پردرآمد

مشاغل کم سرمایه و پردرآمد برای افرادی که جویای کار هستند، می تواند موجب ایجاد فرصت های شغلی خوب و مناسبی شود. دغدغه ی اصلی بیشتر افراد قبل از شروع به کار، داشتن سرمایه ی مورد نیاز برای راه اندازی آن است. به این صورت که برخی از افراد به دلیل سرمایه ی زیادی که برای راه اندازی کسب و کار مورد نظر نیاز است، از شروع به فعالیت کردن آن کار صرف نظر می کنند. فرصت های زیادی برای مشاغل کم سرمایه وجود دارند که این افراد می توانند با انتخاب یکی از آن ها مشغول به فعالیت و کسب درآمد باشند. از جمله مشاغل کم سرمایه و پردرآمد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرورش قارچ: پرورش قارچ یکی از مشاغل کم سرمایه ولی پرسود می باشد که نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. به این صورت که تنها با گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز می توان مشغول به پرورش قارچ شد. این کار را حتی می توان در خانه هم راه اندازی کرد و بعد از مدت زمانی کسب و کار خود را گسترش داد.
  • تعمیر خودرو: یکی دیگر از مشاغل کم سرمایه ولی پرسود، راه اندازی تعمیرگاه خودرو می باشد. افرادی که علاقه مند به این کار هستند، می توانند با به خرج دادن کمی ابتکار و خلاقیت مشغول به فعالیت در این حرفه باشند. به این صورت که در کنار تعمیر خودرو اقدام به ارائه ی خدماتی همچون تعویض روغن، شارژ مجدد مایعات موتور و شیشه شور، تعمیر چراغ های جلو و ... باشند.
  • پشتیبانی IT: از دیگر مشاغل کم سرمایه ولی پرسود، پشتیبانی IT می باشد. افرادی که تسلط کافی به فناوری اطلاعات دارند، می توانند در این حوزه مشغول به فعالیت باشند. برخی از افراد به دلیل اطلاعات محرمانه ای که دارند، برای کامپیوتر و دیگر دستگاه های خود نیاز به پشتیبانی قوی دارند. پشتیبانی IT برای افرادی که سررشته ای از فناوری اطلاعات دارند، یک تجارت سودآور می تواند باشد.

مشاغل کم سرمایه

بررسی مشاغل کم سرمایه

مشاغل کم سرمایه خانگی

زمانی که بحث مشاغل کم سرمایه پیش می آید، اولین چیزی که به ذهن همه خطور می کند، راه اندازی کسب و کارهای خانگی است. چون این کسب و کارها نیازی به سرمایه ی آن چنانی نداشته و یک کار بدون ریسک می باشد. کسب و کارهای خانگی مزیت های بسیار زیادی دارند و از ایده های متنوعی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین مشاغل کم سرمایه ی خانگی می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • تاسیس سبزی مارکت: امروزه به دلیل افزایش مشغله ی کاری همه ی مردم و بیشتر شدن تعداد خانم های کارمند، دیگر خانم ها زمانی برای درست کردن سبزی های خورشتی و خوردنی و آش و ... را ندارند. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و برای خود یک درآمد خانگی و پرسود راه اندازی کنید. به این صورت که شما می توانید با درست کردن بسته های آماده ی سبزی خورشتی به صورت خرد شده و تفت داده شده و سبزی های پاک شده ی خوردنی و آش، آن ها را به فروش برسانید. هر اندازه کیفیت محصولات شما بالا باشد، می توانید به سود زیادی دست پیدا کنید.
  • بلاگری در فضای مجازی: بلاگری در فضای مجازی یکی دیگر از مشاغل کم سرمایه در خانه می باشد. برای شروع به این کار نیاز به سرمایه ی آن چنانی نمی باشد. به این صورت که تنها با یک گوشی هوشمند با کیفیت و اینترنت می توان کار بلاگری را شروع کرد. افراد زیادی هستند که با بلاگری به درآمد خیلی بالایی دست پیدا کرده اند. شما هم می توانید با به اشتراک گذاشتن مهارت و تخصص خودتان در این حرفه فعالیت کنید. تنها راه موفقیت در بلاگری تولید محتوای خلاقانه می باشد.
  • فریلنسری: فریلنسری یکی از مشاغل کم سرمایه می باشد. فرصت های شغلی متعدد و زیادی برای فریلنسری و یا دورکاری وجود دارند. شما می توانید با توجه به مهارت و تخصصی که دارید، اقدام به فعالیت در یکی از آن فرصت ها نمایید. سایت های فریلنسری بسیار زیادی هستند که نیاز به پرسنل دورکار دارند. شما می توانید با استخدام شدن در یکی از آن ها در خانه به کسب درآمد بپردازید.

مشاغل کم سرمایه

انواع مشاغل کم سرمایه

شغل کم سرمایه در ایران

ایده های مشاغل کم سرمایه به دلیل وجود فضای مجازی روز به روز در حال گسترش است. به این صورت که  با انتخاب یکی از فرصت های شغلی کم سرمایه می توان به درآمد رسید.  البته در همین راستا ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که مهارت هر شخص تعیین کننده ی میزان درآمدش است. با توجه به شرایط کشور مشاغل کم سرمایه در ایران از پتانسیل خوبی برخوردار هستند. در ادامه برای شما لیستی از بهترین مشاغل کم سرمایه را آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • بازار های مالی: سرمایه گذاری و ترید کردن در بازارهای مالی همچون بورس یکی از مشاغل کم سرمایه در ایران به شمار می آید. افرادی که از مهارت های لازم برای شروع به فعالیت در این بازار برخوردار هستند، می توانند با سرمایه گذاری در بورس به درآمد زیادی دست پیدا کنند.
  • راه اندازی نمایندگی بیمه: تاسیس نمایندگی بیمه یکی دیگر از مشاغل کم سرمایه می باشد. برای شروع به این کار نیازی به سرمایه ی آن چنانی نمی باشد. میزان درآمد در این شغل بستگی به میزان فعالیت و تلاش شما دارد و به همین خاطر می تواند متغیر باشد. تنها راه موفقیت در این کسب و کار داشتن دانش و مهارت مورد نیاز در این زمینه و ارتباط کلامی بالا می باشد.
  • طراحی داخلی: امروزه اهمیت زیبا سازی منازل و داشتن دکوراسیون مناسب موجب شده است تا طراحی داخلی به یکی از مشاغل کم سرمایه و پرسود تبدیل شود. افرادی که دارای دانش، خلاقیت و مهارت های لازم در این حوزه هستند، می توانند مشغول به فعالیت در این حوزه باشند. این کار از درآمد بسیار بالایی برخوردار است.
  • طراحی لباس: طراحی لباس یکی دیگر از مشاغل کم سرمایه در ایران می باشد. صنعت پوشاک همیشه از بازار داغی برخوردار است. همین موضوع موجب شده است که تقاضا برای پوشاک بسیار زیاد باشد. شما می توانید با طراحی لباس های شیک و زیبا و فروش طرح های خود به برندها و شرکت های تولیدی به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

مشاغل کم سرمایه

مشاغل کم سرمایه


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


پیشنهاد کار تولیدی کم سرمایه در ایران

در این بخش از محتوای مشاغل کم سرمایه به بررسی پیشنهاد کار تولیدی کم سرمایه در ایران می پردازیم. زمانی که بحث کار تولیدی وسط می آید، همه ی ما به فکر یک کارخانه ی بزرگ با تجهیزات بسیار زیاد می افتیم که نیاز به سرمایه ی اولیه ی بسیار هنگفتی دارد. ولی امروزه با هر سرمایه ای می توان به کار تولیدی مشغول شد. به همین خاطر ما در ادامه برای شما ایده ها و فرصت های کار تولیدی کم سرمایه را توضیح خواهیم داد که به شرح زیر هستند:

  • تولید دفتر: تولید دفتر یکی از ایده های کار تولیدی و مشاغل کم سرمایه می باشد. ساخت دفترهای فانتزی برای کودکان و نوجوانان نیاز به سرمایه ی بالایی ندارد. با تهیه ی مواد اولیه ی آن و یک دستگاه می توانید شروع به فعالیت در این کسب و کار کرده و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.
  • تولید زغال فشرده: راه اندازی کارگاه تولیدی زغال فشرده یکی از مشاغل کم سرمایه می باشد که از توجیه اقتصادی بسیار خوبی برخوردار است. به این صورت که این کسب و کار دارای بازار پر رونقی می باشد و امروزه به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است. راه اندازی خط تولید زغال فشرده به دلیل این که مصرف زغال فصلی نمی باشد، از بازار فروش خوب و سودآوری برخوردار است.
  • تولید اسکاچ ظرفشویی: یکی از ایده های راه اندازی کار تولیدی با سرمایه ی کم، تولید اسکاچ ظرفشویی می باشد. به دلیل نیاز همیشگی جامعه به اسکاچ، این محصول تقاضای بالایی دارد. همین موضوع موجب می شود تا تولید اسکاچ ظرفشویی یکی از کسب و کارهای پرسود به حساب بیاید.
  • تولید قند شکسته: تولید قند شکسته یکی از مشاغل کم سرمایه می باشد. صنعت قند و شکر یکی از قدیمی ترین صنایع در ایران به شمار می آید. قند شکسته یکی از نیازهای همیشگی جامعه می باشد و همین موضوع موجب افزایش تقاضا برای خرید این محصول می شود. از این رو تولید قند شکسته می تواند یکی از کسب و کارهای پرسود به شمار آید.
  • تولید شانه تخم مرغ: تولید شانه ی تخم مرغ یکی از مشاغل کم سرمایه به حساب می آید. شانه ی تخم مرغ ها از ضایعات قالب ریزی شده ی پایدار تهیه و ساخته می شود. از شانه های تخم مرغ برای بسته بندی، ذخیره سازی و حمل و نقل تخم مرغ استفاده می شود. تولید شانه ی تخم مرغ یکی از بهترین ایده ها و فرصت های شغلی برای راه اندازی کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم می باشد.

مشاغل کم سرمایه

مشاغل کم سرمایه و تولیدی

مشاغل کم سرمایه و زود بازده برای آقایان

مشاغل کم سرمایه و زودبازده متعدد و زیادی برای آقایان وجود دارند. با در نظر گرفتن این موضوع که بیشتر بار اقتصادی خانواده بر روی دوش آقایان می باشد، آن ها همواره به دنبال راه هایی برای افزایش کسب درآمد خود می باشند. از طرف دیگر برخی از آقایان برای راه اندازی کسب و کار خود دچار کمبود سرمایه می شوند. به همین خاطر به سراغ مشاغل کم سرمایه و زود بازده می روند. در ادامه چند فرصت شغلی از مشاغل کم سرمایه و زودبازده برای آقایان را معرفی کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • طراحی سایت: طراحی وب سایت یکی از مشاغل کم سرمایه و زودبازده برای آقایان می باشد. افرادی که دارای دانش، مهارت و خلاقیت برای طراحی و پیاده سازی ظاهر و بخش های کاربردی سایت هستند، می توانند در این حرفه مشغول به فعالیت باشند. برای شروع به این کار نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نمی باشد. افراد علاقه مند به این حوزه می توانند با شرکت در دوره های آموزشی تجربه ی مورد نظر را به دست بیاورند. درآمد طراحی سایت بسیار بالا بوده و نیازی به سرمایه ی خاصی ندارد.
  • نصب و راه اندازی ریگ ماینینگ: یکی دیگر از مشاغل کم سرمایه با بازدهی بالا، نصب و راه اندازی ریگ ماینینگ می باشد. ریگ ماینینگ به ابزاری سخت افزاری گفته می شود که با استفاده از سخت افزارهای کامپیوتری به وسیله ی متخصصین این حوزه سرهم بندی می شود. از این دستگاه برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می شود. با در نظر گرفتن سود بالای ارزهای دیجیتال، بیشتر افراد به سمت خرید ریگ ماینینگ و استخراج رمز ارز گرایش پیدا می کنند. کسب درآمد از این کسب و کار نیازی به سرمایه ی آن چنانی نداشته و یکی از مشاغل کم سرمایه و زودبازده به شمار می آید.
  • تعمیر وسایل برقی: تعمیر لوازم برقی و الکترونیکی یکی از مشاغل کم سرمایه و زودبازده می باشد. افرادی که علاقه مند به کارهای فنی و الکترونیکی هستند، می توانند با انتخاب این شغل به درآمد خوبی دست پیدا کنند. برای شروع به فعالیت در این کسب و کار نیاز به کسب دانش و مهارت در رشته های فنی و دستگاه های الکترونیکی می باشد.

مشاغل کم سرمایه

مشاغل کم سرمایه

جمع بندی:

تا به این جای مطالب به بررسی مشاغل کم سرمایه پرداختیم. افرادی که قصد کسب درآمد با سرمایه ی کم را دارند، می توانند از فرصت های شغلی این مقاله استفاده کنند. بعد از انتخاب شغل، آموزش صحیح و اصولی و کسب تجربه و مهارت مهم ترین قدمی است که افراد جویای کار بایستی انجام دهند. این افراد بعد از گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت می توانند کسب و کار خود را شروع کرده و مشغول به کسب درآمد و فعالیت در آن باشند. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب به تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده بود، رسیده باشید.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر