مشاوره رایگان

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

5.0| از 1 نظر

امروزه افراد زیادی هستند که با استفاده از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام، مشغول به فعالیت در این پلتفرم هستند و به درآمد زیادی دست پیدا می کنند. اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی پر مخاطب از کل دنیا می باشد که دارای بیش از 24 میلیون کاربر ایرانی است. همین موضوع موجب ایجاد فرصت های شغلی بسیار زیادی شده است. اگر شما هم قصد کسب درآمد از این پلتفرم را دارید، توصیه می کنیم تا انتهای مطالب همراه با ما باشید.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

آشنایی با بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام موجب می شود تا درست و حسابی و با رعایت اصول اولیه، کسب درآمد از این پلتفرم را شروع کنید. همان گونه که در ابتدای مقاله هم گفتیم، ایده های زیاد و متنوعی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارند. ایده های کسب درآمد از اینستاگرام هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی نداشته و نیازی به داشتن تسلط و مهارت خاصی نمی باشد. چند نمونه از بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام به شرح زیر هستند:

  • اینفلوئنسر اینستاگرام: یکی از بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام، اینفلوئنسر اینستاگرام می باشد. برای شروع به این کار بایستی در ابتدا زمینه ی فعالیت خود را انتخاب کنید و سپس در آن حوزه مخاطبان زیادی را به دست آورید. از جمله زمینه های فعالیت برای اینفلوئنسر اینستاگرام می توان به موضوعات آرایشی، آشپزی، فنی، معماری و گردشگری و ... اشاره کرد. بعد از کسب محبوبیت کافی در یکی از این حوزه ها و افزایش میزان تعامل خود، می توانید با مارک های تجاری همکاری خود را شروع کرده و در ازای دریافت هزینه، محصولات و خدمات آن ها را معرفی کنید.
  • مد بلاگر: یکی دیگر از روش های کسب درآمد از اینستاگرام، تبدیل شدن به مد بلاگر است. افرادی که از سلیقه ی خوبی برخوردار هستند می توانند تصاویری از لباس های خود را به اشتراک گذاشته و با آموزش نحوه ی صحیح ست کردن لباس، مخاطبان زیادی را جذب صفحه ی اینستاگرامی خود کنند. بعد از کسب محبوبیت کافی و افزایش میزان تعامل خود، می توانند با مارک های لباس همکاری خود را شروع کرده و محصولات آن ها را معرفی نمایند.
  • آرایشگری: با در نظر گرفتن قابلیت های اینستاگرام، افرادی که از مهارت بالایی در آرایشگری برخوردار هستند، می توانند با آموزش آن از طریق فیلم، مخاطبان زیادی را جذب کنند. هر اندازه کیفیت تولید محتوای ویدیویی شما بالا و به روز باشد و در تولید آن ابتکار به خرج داده شود، به همان اندازه دنبال کنندگان شما افزایش پیدا خواهد کرد. سپس شما در ازای معرفی محصولات آرایشی می توانید فروش بیشتری را داشته باشید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام و فروش میلیونی

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام از درآمد فوق العاده ای برخوردار هستند. شما می توانید با انتخاب یکی از این فرصت ها با توجه به مهارت و تخصص خاصی که دارید، به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. افراد زیادی هستند که در چندین سال گذشته از این پلتفرم پول زیادی را به دست آورده اند، چرا شما یکی از آن ها نباشید. از جمله ایده های کسب درآمد از اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیرینی پزی: افرادی که مهارت بالایی در آشپزی و به خصوص شیرینی پزی دارند، می توانند از اینستاگرام برای نشان دادن این مهارت خود استفاده کنند. به این صورت که، با به اشتراک گذاشتن تصاویری از شیرینی های خود می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید. هر اندازه کیفیت کار شما خوب باشد، قطعا مشتریان شما روز به روز افزایش پیدا خواهند کرد.
  • فروشنده محصولات دیجیتالی: یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام، فروش محصولات دیجیتالی همچون کتاب های الکترونیکی و یا چاپی می باشد. افرادی که چنین محصولاتی را برای فروش دارند، می توانند با استفاده از پلتفرم اینستاگرام در کل سطح کشور شناخته شده و فروش بیشتری را داشته باشند.
  • فروش دوره های آموزشی: فروش دوره های آموزشی به صورت پکیج های یادگیری یکی دیگر از انواع ایده های کسب درآمد از اینستاگرام می باشد. افرادی که در زمینه های مشخصی دارای مهارت و استعداد و دانش هستند، می توانند از این مهارت خود فایل های ویدیویی و صوتی تهیه کرده و آن ها را به صورت پکیج های آموزشی به فروش برسانند. برای جذب مشتری و مخاطبان هدف علاوه بر دانش کافی نیاز به استفاده از مهارت و خلاقیت هم می باشد. این امر موجب افزایش فروش و درآمد خوب خواهد شد.
  • آنلاین شاپ: امروزه آنلاین شاپ ها از درآمد چند ده میلیونی در ماه برخوردار هستند. این صفحات با معرفی محصولات و لباس هایی از برندهای خارجی، مخاطبان بسیار زیادی دارند. امروزه به دلیل تحریم برندهای خارجی در ایران، برای خرید لباس های برند تنها می توان از طریق آنلاین شاپ ها اقدام کرد. آنلاین شاپ ها با قبول سفارش و هزینه ی کارگو اقدام به خرید محصولات مورد نظر می کنند.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


ایده های کسب درآمد از اینستاگرام بدون چهره

یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام، بلاگری بدون چهره است. بلاگری بدون چهره همان گونه که از نام آن مشخص است، تولید محتوا بدون نشان دادن چهره است. بلاگری بدون چهره دارای مزایا و معایب بسیار زیادی می باشد. از جمله مزیت های بلاگری بدون چهره می توان به این موضوع اشاره کرد که، بلاگر های بدون چهره در زمان تولید محتوا، مجبور نیستند که محتوای خود را به شخصیت واقعی خود محدود کنند. از جمله ایرادات این نوع بلاگری در این است که جلب اعتماد کاربران نسبت به محتواهای با چهره سخت تر است. در ادامه چند ایده برای بلاگری بدون چهره آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • ژست عکاسی بدون چهره: یکی از انواع پرطرفدار بلاگری بدون چهره در اینستاگرام، ژست های عکاسی هستند. برای تولید محتوا در این زمینه می توانید با یک کلاه و یا نور خورشید و یا گل و ... برای پوشاندن چهره استفاده کرد. همین طور می توانید با به خرج دادن کمی ابتکار و خلاقیت ژست هایی را معرفی کنید که مدل پشت به دوربین باشد و یا زاویه ی مستقیمی به آن نداشته باشد.
  • نقد و بررسی محصولات: یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام بدون چهره، نقد و بررسی محصولات می باشد. افراد زیادی هستند که بدون نشان دادن چهره ی خود در فضای مجازی اقدام به آنباکس کردن محصولات برندهای مختلف می کنند و سپس به نقد و بررسی امکانات و ویژگی های آن می پردازند. اگر شما هم در یک زمینه ای از اطلاعات کافی و جامع برخوردار هستید، می توانید بدون نیاز به نمایش چهره ی خود، اقدام به نقد و بررسی محصولات نمایید.
  • گردشگری: بلاگری گردشگری یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام می باشد که نیازی به نمایش دادن چهره نمی باشد. اگر اهل گردش و سفر هستید، می توانید با به اشتراک گذاشتن تصاویری از سفرهای مختلف خود، مخاطبان زیادی را جذب کنید. همین طور تجربیات خود را از سفرهایی که دارید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، مطمئن باشید این تجربیات خیلی به درد مخاطبان شما خواهد خورد و پیج شما روز به روز رشد خواهد کرد.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد با همکاری در فروش

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام با همکاری در فروش یکی دیگر از فرصت های شغلی در دنیای مجازی می باشد. برای این کار نیازی به سرمایه نبوده و راحت ترین روش کسب درآمد آنلاین به شمار می آید. همکاری در فروش با پورسانت بالا یکی از ایده های کسب درآمد می باشد که هر فرد می تواند بدون نیاز به مهارت خاصی در این کسب و کار مشغول شود. همکاری در فروش برای افرادی که محدودیت زمانی دارند، هم به صورت تمام وقت و هم به صورت پاره وقت امکان پذیر می باشد.

همکاری در فروش یا مشارکت در فروش به این صورت است که یک فردی که محصولی برای فروش ندارد، می تواند با معرفی و تبلیغات محصولات یک شرکت دیگر در ازای فروش آن از شرکت مورد نظر پورسانت دریافت کند. نحوه ی کسب درآمد از این روش به شرح زیر است:

  • همکاری در فروش خدمات گردشگری: افرادی که دارای صفحه ی اینستاگرامی پرمخاطب هستند، می توانند با استفاده از روش همکاری در فروش خدمات گردشگری به درآمد بالایی دست پیدا کنند. به این صورت که، با به اشتراک گذاشتن لینک خرید بلیط های مسافرتی در ازای هر خرید سودی برای آن ها از طرف شرکت مسافربری مورد نظر در نظر گرفته می شود.
  • همکاری در فروش خدمات میزبانی وب و دامنه: خرید هاست و دامنه یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام می باشد که به وسیله ی همکاری در فروش می توان سود بسیار خوبی دریافت کرد. از این رو افرادی که قصد کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش را دارند، می توانند سرویس های متنوعی را به مخاطبان خود ارائه دهند.
  • همکاری در فروش مواد غذایی: یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام به روش همکاری در فروش مواد غذایی می باشد. برخی از سیستم های همکاری در فروش مانند می مارکت و میسو مارکت هستند که اقدام به ارائه ی این فرصت را می دهند. افرادی که قصد کسب درآمد از طریق همکاری در فروش را دارند و به دنبال یک محل مناسب برای کسب درآمد بالا هستند، می توانند با انتخاب سیستم همکاری فروش می مارکت، به درآمد بالایی دست پیدا کنند.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام با پیج لایف استایل

یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام با پیج لایف استایل می باشد. بلاگری لایف استایل به افرادی که تخصص خود را با تولید محتوای ویدیویی، متنی و صوتی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند، گفته می شود. این افراد یکی از محبوب ترین شاخه های بلاگری به شمار می آید و افراد زیادی سبک زندگی و زندگی روزمره ی خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. بلاگر لایف استایل اقدام به تولید محتواهایی در زمینه های مختلف همچون ارتباط با خانواده، درست کردن غذا، رفتن به خرید، تربیت فرزند و چالش های مختلف دیگر می نماید. البته بلاگر لایف استایل می تواند موضوعات مختلف دیگر را پوشش دهد و این امر بستگی به سبک زندگی هر فرد دارد. از جمله ایده های کسب درآمد از اینستاگرام با پیج لایف استایل به صورت زیر هستند:

  • ایجاد سرگرمی و فروش محصولات: اطلاع داشتن از زندگی شخصی روزمره و خصلت کنجکاوی برای همه ی آدم ها جذاب است چون همه دوست دارند تا از وضعیت زندگی افراد دیگر سر در بیاورند. بلاگرهای لایف استایل از این فرصت استفاده کرده و با ایجاد سرگرمی، می توانند افراد بیشتری را جذب کنند. هر اندازه میزان تعامل صفحات آن ها افزایش پیدا کند، به همان اندازه می توانند در فروش محصولات موفق شوند.
  • کسب درآمد از طریق تبلیغات: یکی دیگر از روش های کسب درآمد از اینستاگرام برای بلاگرهای لایف استایل پذیرش تبلیغات برندهای مختلف می باشد. این تبلیغات ممکن است تبلیغات لباس فروشی باشد و یا تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی، بستگی به خود بلاگر دارد که در چه حوزه ای تبلیغات را پذیرش کند. برندها و شرکت های مختلف با توجه به میزان تعامل بلاگر لایف استایل در مورد هزینه ی تبلیغات به توافق می رسند. از این رو هر اندازه میزان تعامل بلاگرها بیشتر باشد، به همان اندازه هزینه ی تبلیغات افزایش پیدا خواهد کرد.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی ایده های کسب درآمد از اینستاگرام پرداختیم. به این صورت که در ابتدا بهترین ایده های کسب درآمد از اینستاگرام را بررسی کردیم. سپس در مورد ایده های کسب درآمد از اینستاگرام و فروش میلیونی صحبت کردیم. بعد از آن ایده های کسب درآمد از اینستاگرام بدون چهره را شرح دادیم. سپس در ارتباط با ایده های کسب درآمد با همکاری در فروش توضیحاتی ارائه دادیم و در نهایت ایده های کسب درآمد را از طریق پیج  لایف استایل معرفی کردیم.

البته در همین راستا، ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که این ایده ها تنها چند نمونه از بهترین ایده ها هستند و ایده ها و فرصت های شغلی بسیار زیادی در این پلتفرم وجود دارند. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب تا به این جا، به پاسخ تمامی سوالاتی که در ارتباط با ایده های کسب درآمد از اینستاگرام در ذهنتان ایجاد شده بودند، رسیده باشید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام 


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

سیستم حقوق و دستمزد فریار

سیستم حقوق و دستمزد فریار | 4/16/2023 11:57:35 AM

ممنون میشیم که از سایت ما هم دیدن کنید: https://faryarsystem.ir/