مشاوره رایگان

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟

| از 0 نظر

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که به عمرم شنیده ام، این است که چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟ به نظرم سوال خوب و به جایی است و گره از کار خیلی‌ها می‌گشاید. پس پرداختن به پاسخ آن و درآوردن جیک و پوکش خالی از لطف نیست!

شاید ابرو بالا و باد در غبغب بیندازید و بگویید مگر گوگل اداره است که بشود در آن مشغول به کار شد و پول درآورد؟! راستش را بخواهید، گوگل اداره نیست. اما درآمدی که عایدتان می‌کند، بسیار بیشتر از چندرغازی است که از کار کردن در این اداره و آن اداره نصیبتان می‌شود.

شک ندارم اگر بپرسم گوگل چیست، 99 درصدتان قاطعانه می‌گویید همانی است که پاسخ سوالاتمان را می‌دهد. چگونه فلان غذا را بپزیم، چگونه فلان کار را انجام دهیم، چرا فلان اتفاق می افتد و کلی سوال ریز و درشت دیگر. نمی‌خواهم بگویم تعریفتان از گوگل اشتباه است یا از پاسختان ایراد بنی اسرائیلی بگیرم. چون از حق نگذریم، حرفتان درست است و گوگل همان استاد همه چیزدانی است که در مواقع سختی دست به دامانش می‌شویم و سوالات عجیب و غریبمان را با آن در میان می‌گذاریم. فقط می‌خواهم یک سوال بپرسم: تا به حال از زاویه مالی به گوگل نگاه کرده اید؟! اصلا به این فکر کرده اید که آیا می‌توان از گوگل کسب درآمد کرد یا این تنها یک رویاست که هیچ گاه به واقعیت نمی‌پیوندد؟


   برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 پول درآوردن از گوگل نه رویاست و نه کار پیچیده و دشواری است که از پَسَش بر نیایید. اگر رویای پولدار شدن را در سر می‌پرورانید، کسب درآمد از گوگل بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم.

بحث امروزمان یافتن پاسخی مناسب برای سوال زیر است:

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟!

اگر مدت‌هاست به دنبال یک شغل دائمی و پر درآمد می‌گردید، این مطلب را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

ایده های مطمئن برای آن که چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟

روش های متعدد و متنوعی وجود دارند که می توانید آن ها را به کار گرفته و تا می توانید، از گوگل کسب درآمد کنید! دوست دارید شما را با مطمئن ترین ایده ها برای آن که چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم، آشنا کنم؟!

این شما و این هم جذاب ترین ایده های کسب درآمد از گوگل!

کسب درآمد از گوگل با Google AdSense

محال است از صاحب نظران بپرسید چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم و گوگل ادسنس را به عنوان یک پیشنهاد طلایی به شما معرفی نکنند. اگر بخواهیم منطقی به قضیه نگاه کنیم، متوجه می شویم که بخش عظیمی از صنایع امروزی را آژانس های تبلیغاتی تشکیل می دهند. اصلا چرخش دوران بدون وجود این آژانس ها غیرممکن است!

گوگل ادسنس یکی از محبوب ترین پلتفرم های تبلیغاتی گوگل است. بگذارید ساده و صریح خدمتتان عرض کنم؛ گوگل ادسنس تبلیغات گوناگون را در وبسایت شما قرار داده و با پرداخت دستمزدهای آنچنانی از خجالتتان در می آید. اگر یک وب سایت پر بازدید دارید، پیشاپیش تبریک بنده را بابت پولدار شدنتان پذیرا باشید!

کسب درآمد از گوگل با راه اندازی یک کانال در یوتیوب

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟ با راه اندازی یک کانال جذاب در یوتیوب! لازم است یوتیوب را خدمتتان معرفی کنم یا شما بهتر از من با زیر و بَم این پلتفرم جادویی آشنایی دارید؟!

کسب درآمد از یوتیوب بسیار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. یک کانال ایجاد نموده و با تولید و انتشار محتواهای جذاب دل از کف کاربران می ربایید. رسالت شما زمانی آغاز می شود که بازدید از کانال شما به طور شگفت انگیزی افزایش یابد. این جاست که باید دست به کار شوید و پول پارو کنید.

باز هم ایده می خواهید؟!

  • یادگیری سئو برای کسب نتایج بهتر در موتور جستجوی گوگل
  • فعالیت در حیطه ارزیابی موتور جستجو
  • ارزش گذاری نظرات ارزشمندتان درباره گوگل
  • فروش برنامه ها در Play Store
  • فعالیت در گوگل مپ
  • ...

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟!

چگونه از گوگل پلی کسب درآمد کنیم؟

می پرسید چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟! بنده قاطعانه می گویم که کسب درآمد از گوگل پلی یکی از پربازده ترین روش های کسب درآمد از گوگل است. آن هم درآمد دلاری، نه ریالی! چقدر خوشحال می شوید اگر بگویم کلی روش مطمئن برای کسب درآمدهای هنگفت از پلی استور وجود دارد که از آب خوردن هم ساده ترند؟!

استفاده از خرید درون برنامه ای

همان طور که در جریان هستید، اکثر قریب به اتفاق برنامه هایی که در گوگل پلی استور وجود دارند، شامل پرداخت درون برنامه ای می شوند. می دانید منظور از پرداخت درون برنامه ای چیست؟!

بسیاری از اپلیکیشن ها دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی هستند که توسعه دهندگان مجوز استفاده از آن ها را تنها در ازای پرداخت پول برای کاربران صادر می نمایند. بدین صورت است که این برنامه ها سود اعجاب انگیزی را روانه جیب صاحبانشان می کنند. یک بار اپ بسازید و یک عمر از فروش آن نان بخورید. از این بهتر مگر می شود؟!

استفاده از تبلیغات درون برنامه ای

یکی از قدرتمندترین و پولسازترین گزینه هایی که برای کسب درآمد از طریق گوگل پلی پیش رو دارید، استفاده از تبلیغات درون برنامه ای است. شرکت های بسیاری وجود دارند که حاضرند پول هنگفتی را بابت تبلیغات بپردازند. اگر شما بتوانید وظیفه انجام تبلیغات را بر عهده بگیرید، نانتان حسابی توی روغن است!

ایجاد یک برنامه با قابلیت اجرا بر روی چندین دستگاه

اگر می پرسید چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم، من می گویم یک برنامه ایجاد کنید که از قابلیت اجرا بر روی چندین دستگاه پشتیبانی کند. آن وقت معجزه را با چشمانتان خواهید دید!

از من به شما توسعه دهنده ای که برنامه ات تنها بر روی تلفن های همراه سازگار است، نصیحت؛ با این کاری که کرده اید، خیل کاربران دسکتاپ را از دست می دهید. اگر بتوانید استارت سازگاری برنامه تان با دستگاه های مختلف را بزنید، پولدار شدنتان دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد!

استفاده از مدل اشتراک برای برنامه، پیدا کردن حامی مالی برای برنامه، مدل درآمدی فریمیوم و... همه و همه از مهم ترین روش های کسب درآمد از گوگل پلی هستند. هر کدام را برگزینید، بی چون و چرا برنده بازی شمایید!

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از گوگل پلی


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


چگونه از گوگل مپ کسب درآمد کنیم؟

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟! از طریق کامل کردن اطلاعات گوگل مپ! شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما این یک حقیقت است که از طریق کامل کردن اطلاعات موجود در گوگل مپ می توان کلی پول درآورد. پس هرچه سریع تر همکار گوگل شوید و زحمت تکمیل اطلاعات را در مپ معروف این موتور جستجوی همه چیز تمام بکشید! بگویید ببینم؛ با گوگل مپ و حکمت راه اندازی آن آشنایی دارید؟!

اگر بگویم نقشه گوگل یا همان گوگل مپ خودمان یکی از محبوب ترین سرویس های گوگل است، گزاف نگفته ام. اگر با دقت به برنامه هایی که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب شده اند، نگاه کنید؛ متوجه وجود سرویس نقشه شده اید. با وجود این سرویس می توانید بدون ان که راه را گم کنید، به مکان هایی که تاکنون نرفته اید، سفر کنید.

جاهای خالی را پر کنید!

تعداد مکان هایی که جایشان در این نقشه خالی است، تا دلتان بخواهد؛ زیاد است. اگر بتوانید جای خالی این مکان ها را پر کرده و به توسعه این مپ شگفت انگیز کمک کنید، پولدار شدنتان حتمی است. این را آویزه گوشتان کنید که با یکی دو بار تکمیل اطلاعات چیزی عایدتان نمی شود. اما خُب ناامید نشوید و ادامه بدهید. همین که امتیازاتتان بالا برود، درآمدتان نیز رو به افزایش می گذارد. تازه فقط درآمد نیست، گوگل به پاس زحماتی که برای تکمیل اطلاعات گوگل مپ می کشید، هدایای فوق العاده دیگری نیز نثارتان می کند. هدایای هیجان انگیزی مثل تجربه یک آپدیت یا وسیله پیش از آن که در دسترس عموم قرار بگیرد یا رفتن به رویدادهای گوگل و تجارب لذت بخش دیگری از این قبیل که شک ندارم شیفته شان خواهید شد!

هر کس را دیدید که در به در به دنبال پاسخ سوال "چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم"، می گردد، لطفا پیشنهاد طلایی کسب درآمد از گوگل مپ را از او دریغ نکنید!

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از گوگل مپ

چگونه از گوگل ادسنس در ایران کسب درآمد کنیم؟

یکی از برترین ابزارهای جانبی گوگل که به کمک آن می توانید به رویای کسب درآمدهای دلاری از طریق گوگل تحقق ببخشید، گوگل ادسنس است. گوگل ادسنس و گوگل ادز مثل سیبی هستند که از وسط نصف شده باشد. هر دو سرویس مذکور از طریق قرار دادن تبلیغ موجبات کسب درآمد را برای علاقه مندان فراهم می سازند. با گوگل ادسنس کسب درآمد دلاری را به صورت تضمین شده تجربه کنید!

سرویس گوگل ادسنس بستری بی نظیر را برای سایت های مطرح در سر تا سر دنیا مهیا نموده تا آن ها بتوانند از نمایش تبلیغات به کاربران خود کسب درآمد کنند. اگر صاحب یک سایت سرشناس با ترافیک خیره کننده هستید، کسب درآمد از گوگل ادسنس بهترین و تضمینی ترین پیشنهاد کسب درآمد از گوگل است که برایتان سراغ دارم.  

خبر آمد، خبری در راه است!

یک خبر بد و یک خبر خوب برای علاقه مندان به کسب درآمد دلاری از گوگل ادسنس!

خبر بد این که سرویس گوگل ادسنس ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده است. پس کسب درآمد دلاری از طریق این سرویس آن هم در داخل ایران محال به نظر می رسد. مگر این که در خارج از ایران زندگی کرده و بویی از تحریم و این مصیبت ها نبرده باشید که در این صورت حسابی خوش به حالتان است و با سر در کوزه عسل افتاده اید!

بگذارید خبر خوب را هم بگویم تا ناراحتی خبر بد را بشوید و با خودش ببرد! موافقید؟!

اگر بتوانید یک سایت ایرانی خارجی نما را که هیچ بویی از ایرانی بودن نبرده است، در یک کشور خارجی به ثبت برسانید؛ توانسته اید سر گوگل ادسنس را شیره بمالید. پس کسب درآمد از این طریق در ایران آنقدرها هم که من ته دلتان را خالی کردم، نشدنی نیست. کمی خلاقیت می خواهد که مطمئنم شما به مقدار فراوان دارید!

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از گوگل ادسنس

چگونه از تبلیغات گوگل کسب درآمد کنیم؟

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟! با تبلیغ در این موتور جستجوی بسیار قدرتمند! یکی از ساده ترین و موثرترین روش های کسب درآمد از گوگل همین تبلیغاتی است که می گویم. اگر می خواهید از ترافیک وب سایت یا اپلیکیشن‌تان پول در بیاورید، روی این پیشنهاد طلایی متمرکز شوید که نان توی همین پیشنهاد است!

تبلیغ در گوگل ادسنس

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، گوگل ادسنس یکی از پولسازترین پلتفرم های تبلیغاتی گوگل است. شما می توانید کسب و کار اینترنتی خود را به این پلتفرم دوست داشتنی معرفی نموده، عضو شبکه گوگل شده و به انتشار تبلیغات بپردازید. این وسط چه چیزی عاید شما می شود؟!

کلی دلار که تا به حال وجود نازنین‌شان را از خودتان دریغ کرده اید! برای دستیابی به این درآمد فوق العاده کافیست تبلیغ را در وب سایت خود منتشر کنید و منتظر بمانید تا بازدید کنندگان وب سایت بر روی این تبلیغات کلیک و آن ها را مشاهده کنند تا شما به نان و نوا برسید!

حقیقت این است که شرکت های گوناگون استفاده از سبک های مختلف تبلیغات را به استفاده از یک سبک خاص ترجیح می دهند. مثلا به جای این که فقط به تبلیغات ویدئویی روی بیاورند، تبلیغات سرچ، تبلیغات بنری و تبلیغات اپلیکیشن را نیز در دستور کار خود قرار می دهند. از همین رو شدیدا و اکیدا توصیه می شود که فرصت تبلیغ انواع سبک ها را از خودتان دریغ نکنید.

تبلیغ در کانال یوتیوب

حالا می رویم سراغ تبلیغ در کانال های یوتیوب. بله؛ گوگل حاضر است مبالغ هنگفتی را به صاحبان کانال های پر بازدید یوتیوب بدهد و در عوض تبلیغاتش را در این کانال ها در معرض دید عموم بگذارد. پس در این که این روش یکی از پولسازترین روش های انجام تبلیغات در گوگل است، هیچ شکی نیست. اگر یک کانال یوتیوب با طرفداران پروپاقرص دارید که فبها؛ تبلیغات گوگل را نمایش بدهید و دلار روی دلار بگذارید. اما اگر ندارید، هر چه سریع تر استارت ایجاد یک کانال و تولید محتوای جذاب را بزنید و دل از کف کاربران بربایید. سپس تبلیغ کنید و از جناب گوگل حق الزحمه بگیرید!

تبلیغ در Blogger.com

بلاگری و تولید محتوا Blogger یکی دیگر از پرسودترین روش های کسب درآمد از تبلیغات در گوگل است. اگرچه ممکن است در ابتدا درآمد ماهیانه تان از مرز 5 دلار عبور نکند، اما به مرور که حرفه ای تر می شوید؛ شرایط برای کسب درآمدهای آنچنانی برایتان فراهم می شود!

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از تبلیغات در گوگل

جمع بندی

چگونه از گوگل کسب درآمد کنیم؟! این سوالی است که نه تنها ذهن شما، بلکه ذهن بسیاری از خوانندگان این مطلب را به خود درگیر نموده است. دروغ چرا؛ یک زمانی ذهن خودم هم به شدت درگیر یافتن پاسخ این سوال بود. خوشبختانه بعد از کلی جستجو و این ور و آن ور رفتن موفق شدم پاسخش را بیابم.

حقیقتا کسب درآمد از گوگل اصلا کار دشوار و پیچیده ای نیست. مطمئنم که شما هم از پسش بر می آیید و می‌توانید با درآمد شگفت انگیزی که نصیبتان می‌شود، یک زندگی لاکچری بسازید. مثلا می‌توانید به کسب درآمد از گوگل ادسنس روی بیاورید یا با راه اندازی یک کانال در یوتیوب به درآمد دلاری برسید. حتی می‌توانید به فعالیت در حیطه ارزیابی موتور جستجو پرداخته، در گوگل پلی استور برنامه بفروشید و یا از طریق فعالیت در گوگل مپ به کارمند گوگل تبدیل شوید. برای گوگل کار کنید و از این بزرگوار حقوق بگیرید!

کسب درآمد از گوگل پلی بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. استفاده از خرید درون برنامه ای، استفاده از تبلیغات درون برنامه ای، ایجاد یک برنامه با قابلیت اجرا بر روی چندین دستگاه و... همه و همه از پولسازترین روش های کسب درآمد از گوگل پلی هستند.

می‌دانستید که می‌توانید از گوگل مپ هم پول در بیاورید؟!

کافیست به تکمیل اطلاعات این مپ معروف گوگل بپردازید و در ازای زحماتتان از جناب گوگل دستمزد بگیرید!

تبلیغ در گوگل ادسنس یکی از محبوب ‌ترین روش‌ های کسب درآمد از گوگل است. اصلا این پلتفرم تبلیغاتی آفریده شده برای این که شما با استفاده از آن کسب درآمد کنید. اگر فکر می‌کنید کسب درآمد از این طریق سخت و طاقت فرساست‌ سخت در اشتباهید. این کار بسیار ساده و پولساز است. البته به شرط آن که زرنگ باشید و بتوانید تحریم‌ ها را دور بزنید!


   برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر