مشاوره رایگان

ایده های پولساز واقعی

| از 0 نظر

ایده های پولساز واقعی زیاد و متنوعی وجود دارند. هر فردی که قصد راه اندازی یک کسب و کار پولساز را دارد، می تواند با شناسایی این ایده ها، به درآمد قابل توجهی دست پیدا کند. کسب اطلاعات و دانش کافی در ارتباط با ایده های پولساز واقعی، قبل از شروع به کار، موجب موفقیت در آن شغل می شود. از این رو توصیه می شود که قبل از شروع به کار حتما در ارتباط با کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید، اطلاعات خود را افزایش دهید.


   برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


ایده های پولساز واقعی در جهان

ایده های پولساز واقعی زیادی در جهان وجود دارند که از قابلیت پیاده سازی در ایران هم برخوردار هستند. هیچ چیزی بهتر از این نیست که رئیس خودتان باشید ‌و به کسی‌ بله و‌ چشم نگویید. برای موفقیت در این کار باید بدانید چه ایده ای را انتخاب کرده و  می خواهید شروع کنید. این ایده‌ ها این فرصت را در اختیار شما قرار می‌ دهند تا از استعدادها و مهارت هایی که دارید، استفاده کنید و آن‌ ها را به راهی جهت کسب درآمد تبدیل کنید. برخی از ایده هایی که انتخاب کرده اید، ممکن است نیازمند مجوز کسب و کار باشند. پس قبل از شروع به کار این موارد را باید در نظر بگیرید. در ادامه چند ایده ی پولساز واقعی در جهان را آماده کرده ایم که به شرح زیر می باشد:

  • رستوران های سیار:  یکی از ایده های پولساز واقعی در جهان رستوران های سیار هستند. در چندین سال گذشته رستوران های سیار به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است و محبوبیت زیادی را در میان مردم پیدا کرده اند. این ایده مورد استقبال افراد زیادی واقع شده است. رستوران های سیار در پشت کامیون و یا اتوبوس طراحی می‌ شوند.
  • خرید ‌‌و فروش ارزهای دیجیتال: خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی‌ دیگر از ایده های پولساز واقعی در جهان می باشند. چون اولین افرادی که زودتر از بقیه به ارزش ارزهای دیجیتال پی بردند، امریکایی ها بودند. در این کشور به صورت روزانه مقدار بسیار زیادی از انواع ارزهای دیجیتال خرید و فروش می شود. به همین دلیل خرید و فروش ارزهای دیجیتال از درآمد قابل توجهی برخوردار هستند.
  • مهد افراد سن بالا: این مهد دقیقا مثل مهد کودک است، با این تفاوت که برای افراد مسن ‌و بزرگسال طراحی شده است. مهد افراد سن بالا یکی از ایده های پولساز واقعی در جهان به شمار می آید که در ایران هم‌ با استقبال بالایی برخوردار خواهد شد. در  کشور ما هم تعدادی از بزرگسالان هستند که به خاطر مشکلات جسمی و کهولت سن نمی توانند از خودشان مواظبت کنند. از طرفی خانواده های آن ها به دلیل مشغله هایی که دارند  ساعتی از روز را خارج از خانه مشغول به کار هستند. این مراکز به صورت ساعتی و شبانه روزی از این افراد مسن نگهداری می کنند.

ایده های پولساز واقعی

بررسی ایده های پولساز واقعی

ایده های پولساز واقعی با یک لپتاپ

ایده های پولساز واقعی متعددی وجود دارند که در این بحث به بررسی ایده های پولساز واقعی با یک ‌لپتاپ می پردازیم. مدل‌های کسب درآمد در چندین سال‌ گذشته  تغییرات زیادی داشته‌ است. به این صورت که کمتر کسی  تصور می کرد که یک روز، تنها با لوازمی همچون تلفن همراه و  یا کامپیوتر در داخل منزل، بتوان به راحتی کسب درآمد کرد. ولی امروزه می‌ بینیم که افراد بسیار زیادی هستند که در ایران و کشورهای خارجی، درآمد اصلی‌شان از طریق اینترنت و به شکل دورکاری است. از جمله ایده های پولساز واقعی با یک لپتاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش آنلاین: یکی از ایده های واقعی پولساز ‌کسب درآمد با لپ تاپ در منزل، فروش اطلاعات از طریق آموزش می باشد. این آموزش ها می‌تواند در قالب ویدیو های آنلاین، فایل ‌های صوتی یا فایل‌ های پی‌ دی ‌اف باشد. در این روش کسب و کار ، هر فرد می‌تواند در زمینه‌ای که تخصص دارد، اقدام به تهیه ی محتواها به صورت ویدیو، صوت، پی‌دی‌اف و… به دیگران نماید. البته موضوع مهمی که در این راستا وجود دارد، این است که کسب درآمد از این روش، مستلزم تسلط بالا به موضوع می باشد. در این صورت می توان درآمدزایی خوبی هم داشته باشید. وب‌ سایت‌ هایی که دوره‌ های آموزشی، فایل‌های صوتی آموزشی و… می‌فروشند، در این دسته قرار می‌گیرند.
  • طراحی لوگو: طراحی لوگو یکی دیگر از شغل‌ های پولساز در حوزه‌ ی گرافیک به شمار می آید. این کسب و کار در حال حاضر در اکثر پروژه‌ ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. برخی از این پروژه ها را، فریلنسرها انجام می‌دهند. برای این کار شما علاوه بر داشتن خلاقیت، باید بر روی نرم‌ افزارهای طراحی لوگو نیز تسلط و مهارت کافی داشته باشید. برای کسب درآمد از  ایده های پولساز واقعی با لپتاپ ، می‌توانید روی طراحی وب سایت حساب باز کنید. همچنین علاوه بر انجام پروژه ‌های داخلی، می‌ توانید در وب‌ سایت‌ های خارجی هم فعالیت داشته باشید. به این صورت که با طراحی لوگو برای وب سایت های خارجی درآمد شما به صورت دلاری خواهد بود.

ایده های پولساز واقعی

بررسی و معرفی ایده های پولساز واقعی


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


ایده های پولساز واقعی بدون سرمایه

ایده های پولساز واقعی بدون سرمایه موجب شده است تا افراد زیادی مشغول به فعالیت و کسب درآمد باشند. این ایده ها به دلیل این که نیازی به سرمایه ی خاصی ندارند، مورد استقبال افراد زیادی که قصد کسب درآمد را دارند، واقع می شوند. در ادامه چند نمونه از بهترین ایده های پولساز واقعی بدون سرمایه را آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • کسب درآمد با طراحی سایت: طراحی سایت یکی از ایده های پولساز واقعی می باشد که قطعا یکی از بهترین روش‌ های کسب درامد می باشد. طراحی یک وب‌ سایت به دو صورت انجام می شود. به این صورت که وب سایت را هم می‌ توان با استفاده از سیستم ‌های آماده مانند وردپرس و هم به صورت کدنویسی اختصاصی طراحی کرد. در صورتی که بتوانید طراحی سایت را با استفاده از وردپرس انجام دهید، می‌توانید از این مهارت خود درآمدهای خوبی هم به دست بیاورید. البته افراد زیادی هستند که در حوزه ی طراحی سایت فعالیت می‌کنند. ولی با این وجود که افراد زیادی هستند در این حوزه فعالیت دارند، هنوز هم طراحی وب سایت یکی از حوزه‌ های درآمدزا به شمار می‌ آید.

برای طراحی سایت و کدنویسی آن، تنها ابزاری که نیاز  است لپ‌تاپ یا کامپیوتر است. برای یادگیری طراحی وب‌ سایت می‌ توانید با شرکت در دوره های آموزشی، مهارت خود را افزایش دهید. یادگیری وردپرس  خیلی طول نمی‌کشد ولی برای یادگیری کدنویسی با زبان‌ هایی مانند PHP، باید مدت زمان زیادی را صرف یادگیری کنید. شما می‌توانید از طراحی سایت به عنوان یکی از ایده های پولساز واقعی استفاده کنید.

  • دریافت پورسانت از طریق فروش: یکی دیگر از ایده های پولساز واقعی، دریافت پورسانت از طریق فروش می باشد. اگر تبحر بالایی در فروش و مهارت بالایی در برقراری ارتباط با مردم دارید، این ایده ی پولساز برای شما بهترین گزینه می باشد. اکثر شرکت های نوپا برای فروش محصولات خود نیاز به فروشندگان نیمه وقت و ساعتی دارند. شما می توانید با افزایش و توسعه ی استراتژی های خود، به یک نماینده ی فروش داخلی تبدیل شوید و مهارت های ارتباطی خود را افزایش دهید.

ایده های پولساز واقعی

بررسی اجمالی ایده های پولساز واقعی

ایده های پولساز اقتصادی با تخصص و دانش دانشگاهی

ایده های پولساز اقتصادی با تخصص و دانش دانشگاهی برای افرادی که تخصص خاصی در رشته های دانشگاهی دارند، بهترین گزینه برای کسب درآمد است. افراد زیادی هستند که قبل از ورود به دانشگاه اقدام به بررسی ایده های پولساز اقتصادی با تخصص و دانش دانشگاهی می کنند تا بتوانند انتخاب رشته ی خود را بر آن اساس نمایند. در ادامه چند نمونه از ایده های پولساز اقتصادی با تخصص و دانش دانشگاهی را مورد بررسی قرار داده ایم که به شرح زیر هستند:

  • آموزش آنلاین: یکی دیگر از ایده های پولساز واقعی، آموزش آنلاین دروس تخصصی می باشد. افرادی که دارای مهارت خاصی در یک رشته ی تحصیلی هستند، می توانند با آموزش آن به دیگران کسب درآمد کنند. در صورتی که مهارت خاصی دارید و به آن علاقه مند هستید، می توانید با آموزش آنلاین آن مهارت درآمدزایی کنید. برای جذب مخاطبان بیشتر، می توانید اقدام به برگزاری تالارهای گفت و گو کنید تا تعداد دانش آموزان خود را رونق بیشتری دهید.
  • مدیریت MBA: یکی دیگر از ایده های پولساز واقعی که نیاز به دانش و تخصص بالایی می باشد، مدیریت MBA است. افرادی که در این رشته تحصیلات آکادمیک خود را گذرانده اند، در حوزه های دیگری مانند مدیریت بازاریابی و مارکتینگ، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، تجارت و کارآفرینی و ... می توانند فعالیت داشته باشد.
  • امور مرتبط با کامپیوتر: یکی دیگر ایده های پولساز واقعی که مستلزم تحصیلات عالیه و دانشگاهی می باشد، امور مرتبط با کامپیوتر می باشد. امروزه به دلیل این که عصر، عصر تکنولوژی و اطلاعات می باشد، افراد زیادی با داده ها، اطلاعات و فضاهای مجازی در ارتباط می باشند. از این رو کسب و کارهای زیادی در این حوزه وجود دارند که فعالیت در آن ها موجب کسب درآمد بالایی خواهد شد. برخی از فرصت های شغلی مرتبط با کامپیوتر نیاز به تحصیلات دانشگاهی می باشد.

ایده های پولساز واقعی

بررسی اجمالی در مورد ایده های پولساز واقعی

ایده های پولساز واقعی اجرا نشده

ایده های پولساز واقعی متنوعی وجود دارند که بعضی از آن ها هنوز در ایران اجرا نشده است. بعضی‌ از این ایده ها به‌ شکل اینترنتی قابل اجرا هستند و بعضی دیگر برای کسب و کار های غیر اینترنتی مناسب می باشند. برای راه اندازی استارتاپ جدید بهتر است از ایده های پولساز واقعی اجرا نشده بهره بگیرید. در ادامه چند نمونه از ایده های پولساز واقعی اجرا نشده را آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • مجموعه غذایی اختصاصی: یکی از ایده های پولساز واقعی اجرا نشده در ایران، مجموعه ی غذایی اختصاصی می باشد. همان گونه که می دانید کسب و کارهای مرتبط به شکم، همیشه مشتریان خودشان را دارند. اما هستند کسب و کارهایی‌که با همین بهانه کارشان را شروع کرده‌اند ولی موفق نشده اند. موضوع مهمی که در این راستا وجود دارد این است که چرا کسی در این زمینه یک ایده جدید اجرا نمی‌کند؟ به این صورت که مجموعه غذایی راه اندازی کند که محصولات اختصاصی مانند  محصولات اختصاصی برای گیاه‌خواران، محصولات اختصاصی برای افرادی که رژیم لاغری دارند، محصولات اختصاصی برای علاقه مندان به غذاهای گوشتی ارائه دهد.
  • اجاره ی بدنه ی خودرو‌ برای تبلیغات: همان گونه که می دانید اسنپ و تپسی و استارت اپ های  آنلاین دیگر  به اتومبیل هایی که روی بدنه‌ ی خودروی خود تبلیغات‌ آن ها  را بچسبانند به‌ صورت ماهانه هزینه ای پرداخت می‌ شود. این موضوع به این صورت است که کسب و کارهای دیگری هم  برای این که تبلیغات‌ خود  را روی بر روی خودروهای دیگر بچسبانند تقاضا خواهند داد. از این رو این ایده به یکی از کسب ‌کارهای پردرآمد تبدیل خواهد شد.
  • خرید عمده ولی دریافت جزئی: یکی دیگر از ایده های پولساز واقعی، خرید عمده ولی دریافت جزئی می باشد. همان گونه که می دانید، در صورت خرید یک محصول به صورت عمده، هزینه ی نهایی به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می کند. مثلا خرید یک کارتن پودر لباسشویی به جای یک عدد، موجب کاهش قیمت هر بسته خواهد شد. ولی مشکلی که وجود دارد، این است که یک خانواده امکان خرید تمامی لوازم مورد نیاز خود را به صورت عمده نخواهد داشت. شما می توانید با طراحی یک اپلیکیشن، این موضوع را مدیریت کنید. به این صورت که این اپلیکیشن به عنوان یک واسطه، از چندین خانواده هزینه ی خرده ی محصولات را دریافت کرده و با خرید محصولات به صورت عمده، آن را بین خانواده ها تقسیم کنید. 

ایده های پولساز واقعی

ایده های پولساز واقعی کدام اند؟

جمع بندی

تا به این جای مطالب، به بررسی ایده های پولساز واقعی زیادی پرداختیم. به این صورت که، ایده های پولساز واقعی با یک لپتاپ را مورد بررسی قرار دادیم. ایده های پولساز واقعی بدون سرمایه را معرفی کردیم. ایده های پولساز اقتصادی که نیاز به تخصص و تحصیلات دانشگاهی می باشند را شرح داده و به بررسی ایده های پولساز واقعی اجرا نشده پرداختیم. امیدواریم شما هم با مطالعه ی این مطالب تا به این جا، به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده بودند، رسیده باشید.


   برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر