مشاوره رایگان

راه های درآمد اینترنتی

| از 0 نظر

این روزها که همه از پیدا نشدن یک شغل خوب با درآمد مناسب می نالند، شما به راه های درآمد اینترنتی پناه ببرید و متفاوت جلوه کنید! حقیقتا شغلی که دائمی باشد، درآمدش شگفت انگیز باشد، ساده و بی دردسر باشد و خلاصه تمام خوبی های دنیا را با هم داشته باشد، در قله قاف هم پیدا نمی شود. اصلا بگذارید ساده و صریح خدمتتان عرض کنم؛ من مدت ها گشتم و چیزی نصیبم نشد، شما هم نگردید که جز خستگی چیزی عایدتان نمی شود!

خُب چه باید کرد؟ آیا می توان دست روی دست گذاشت و نظاره گر گردش دوران بود؟!

مسلما خیر. اگر با دست روی دست گذاشتن و پا روی پا انداختن کاری از پیش می رفت که حسابی خوش به حالمان می شد. متاسفانه زندگی خیلی بی رحم تر از آن است که اجازه بدهد ما با جیب خالی و پُز عالی خوش بگذرانیم! نظرتان چیست دور کارهای سنتی را که تا به امروز جز زجر و زحمت چیزی برایمان همراه نداشته اند، یک خط قرمز پُر رنگ بکشیم و برویم سراغ راه های درآمد اینترنتی؟! اصلا چطور است بحث امروزمان را به راه های درآمد اینترنتی اختصاص بدهیم؟!

اگر دوست دارید از جیک و پوک راه های درآمد اینترنتی سر در بیاورید، این مطلب مختص شماست. لطفا آن را نخوانده، کنار نگذارید که دیر یا زود حس ندامت سراغتان خواهد آمد!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


راه های درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

می دانید که می توانید از سایت های خارجی کلی پول در بیاورید و به سال نکشیده بارتان را ببندید؟! اگر تا به امروز این کار را انجام داده اید، مرحبا به هوش و استعدادتان. اما اگر ذهنتان اصلا و ابدا سراغ چنین مشاغلی نرفته، هرچه زودتر آستین همت بالا بزنید که همین حالا هم حسابی دیر شده است. راستی درآمد کسب شده از این سایت ها بسیار بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید، می چسبد. می دانید چرا؟!

چون دلاری است، نه ریالی! پس از این به بعد نیازی نیست نگران افت ارزش پول باشید و غصه بالا رفتن دلار را بخورید. حتی می توانید از این بابت خوشحال هم باشید!

آنچه برای شروع کسب درآمد از سایت های خارجی نیاز دارید، یک ذهن خلاق، یک تلفن همراه هوشمند و یا یک لپتاپ نه چندان قدرتمند است. اگر دارید، بسم الله!

کسب و کار دراپ شیپینگ راه بیندازید و کلی پول در بیاورید!

دراپ شیپینگ یکی از محبوب ترین شیوه هایی است که برای راه اندازی یک کسب و کار تجارت الکترونیک پیش رو دارید. می دانید اصلی ترین دلیل استقبال مردم از دراپ شیپینگ چیست؟!

عدم نیاز به حمل و نگهداری کالا. در این روش که دست بر قضا طرفداران بسیاری هم دارد، شما نسبت به فروش محصولاتی اقدام می نمایید که خبری از وجود آن ها در انبارتان نیست. چه بسا اصلا انباری هم در کار نباشد! شما سفارش مشتری را دریافت نموده و آن را به فروشنده اصلی که در این جا یک سایت خارجی است، تحویل می دهید. فروشنده اصلی سفارش را به طور مستقیم به مشتری رسانده و کمیسیون شما را پرداخت می کند. حالا فلسفه دراپ شیپینگ را دریافتید؟!

راه اندازی کسب و کار افیلیت مارکتینگ؛ فروشنده دیگران شوید و پول در بیاورید!

افیلیت مارکتینگ که از آن تحت عنوان همکاری در فروش نیز یاد می شود، یکی از پرسودترین مشاغل پردرآمد اینترنتی از سایت های خارجی است. اگر یک سایت پر ترافیک، وبلاگ پر بازدید و یا شبکه اجتماعی پر مخاطب دارید، با سر در کوزه عسل افتاده اید. در این روش که شباهت فراوانی به بازاریابی پورسانتی دارد، شما برای محصولات و خدمات ارائه شده از سوی سایت های خارجی تبلیغ می کنید. در صورتی که تبلیغ شما منجر به فروش محصول یا خدمت مورد نظر شود، کمیسیون باران خواهید شد!

حیف است از وجود ایده های زیر بی اطلاع باشید:

  • چاپ بر اساس تقاضا
  • فروش در سایت آمازون
  • فروش دوره های آموزشی
  • فروش آنلاین عکس
  • وبلاگ نویسی
  • فریلنسری
  • راه اندازی کانال یوتیوب
  • اینفلوئنسری
  • ...

راه های درآمد اینترنتی

راه های درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

راه های درآمدزایی اینترنتی با هنرهای دستی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از هر انگشتتان یک هنر می بارد و از سویی جانتان به جان اینترنت بسته؛ چه ایده ای بهتر از کسب درآمد اینترنتی با هنرهای دستی؟! با یک تیر، دو نشان طلایی بزنید و سه سوته پولدار شوید!

ایده می خواهید؟!

این شما و این هم ناب ترین و تاپ ترین ایده هایی که بنده برایتان سراغ دارم:

بزنید توی کار فروش هنرهای دستی!

فروش هنرهای دستی یکی از بهترین راه های درآمد اینترنتی است که مردم برایش سر و دست می شکنند. چه هنری دارید؟!

´ خوب طراحی می کنید؟!

´ زیورآلات زیبایی می سازید؟!

´ مجسمه ساز ماهری هستید؟!

´ دستی در ساخت اسباب بازی های تو دل برو دارید؟!

´ کیف دستی های زیبایی درست می کنید؟!

شما که تا این اندازه هنرمند و کاربلدید، چرا تا به حال به فروش اینترنتی محصولاتتان فکر نکرده اید؟! اگر نگران درآمد این کار هستید، باید خدمتتان عرض کنم که عالی تر از عالی است.

یک خبر خوب برای آنان که رویای راه اندازی فروشگاه اینترنتی هنرهای دستی را در سر می پرورانند؛ تعداد علاقه مندان به هنرهای دستی کم نیست که هیچ، خیلی هم زیاد است. خبر بهتر هم این که تعداد شیفتگان این محصولات روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. پس در این که بازارتان همیشه داغ است، هیچ شکی به دل راه ندهید!

به آموزش آنلاین هنرهای دستی بپردازید!

تعداد افرادی که دوست دارند هنر دستی شما را آموخته و از این طریق به کسب درآمد بپردازند، بسیار بیشتر از چیزی است که تصورش را می کنید. خُب با این اوصاف نظرتان درباره برگزاری کلاس های آنلاین آموزش هنرهای دستی چیست؟! 

به نظر من که بسیار عالی و پولساز است. کافیست از هنرآموزان علاقه مند به یادگیری هنرتان هزینه ثبتنام و آموزش بگیرید. حتی می توانید این کلاس های آموزشی را ضبط نموده و تحت عنوان دوره آموزشی فلان هنر در سطح وب به فروش برسانید. فوق العاده است. نه؟!

راه های درآمد اینترنتی

راه های درآمدزایی اینترنتی با هنرهای دستی


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


راه های درآمد اینترنتی با درست کردن گیفت های عقد و عروسی

امروزه کمتر مراسم عقد و عروسی ای را می ‌توانید بیابید که در آن خبری از رد و بدل کردن گیفت ‌های دلبر نباشد! ساخت این یادبودهای زیبا که از جانب عروس و داماد تقدیم مهمانان می ‌شوند، بسیار ساده و بی دردسر است.

بگویید ببینم؛ اصلا می دانید گیفت چیست؟!

گیفت یا همان یادبود خودمانی هدیه ای کوچک و به یاد ماندنی است که عروس و دامادهای امروزی به عنوان یادگاری به مهمانانشان اعطا نموده و بدین ترتیب خاطره ای خوب در ذهن آن‌ها حک می کنند. گیفت هر چیزی می‌تواند باشد. از بوک مارک های کاغذی گرفته تا شمع های زیبا، گل های کوچک، قاب عکس های دو نفره و...

می دانید که می توانید از خاطره بازی دیگران کسب درآمد کنید؟!

بله؛ چه شما بزنید توی کار ساخت گیفت عقد و عروسی و چه نزنید، عروس و دامادها از این قسمت از مراسمشان غافل نمی شوند و حتی مبلغ زیادی را هم برایش کنار می گذارند. بنابراین بهتر است وارد دنیای گیفت سازی شوید و این هزینه های هنگفت را از آنِ خودتان نمایید!

حتما می گویید آیا من هم می توانم وارد این بازار شوم و پول در بیاورم؟!

بله که می توانید. ساخت گیفت عقد و عروسی آنقدر راحت و بی دردسر است که همه می توانند از پس انجامش بر آیند. آنچه برای ورود به این بازار نیاز دارید، اندکی ذوق و سلیقه و مقداری دقت و حوصله است و بس!   

حال سوال این است: چگونه محصولاتم را بفروشم و به درآمد برسم؟!

این که کاری ندارد. یک فروشگاه اینترنتی بزنید و گیفت های زیبایتان را از طریق آن به فروش برسانید. اگر استاد این کارید، می توانید روی درآمد آموزش ساخت گیفت‌های خلاقانه و جذاب به علاقه مندان هم حساب کنید.

راه های درآمد اینترنتی

راه های درآمد اینترنتی با درست کردن گیفت های عقد و عروسی

راه های درآمد اینترنتی با تولید محتوا

اگر بگویم راه های درآمد اینترنتی با تولید محتوا بسیار متعدد، متنوع و پولسازند، اغراق نکرده ام! اگر رویای پولدار شدن را در سر می پرورانید، تولید محتوا بهترین پیشنهادی است که می توانم پیش رویتان بگذارم و بگویم خیالتان راحت، درآمدش حرف ندارد!

با تولید محتواهای خلاقانه ثروت آفرینی را تجربه کن!

نوشتن محتواهای خاص و خلاقانه آنقدرها که شما فکر می کنید، سخت و پیچیده نیست. اگر دست به قلمتان خوب باشد و بتوانید محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف را در قالب چند جمله پر بار به مشتریان معرفی کنید، جای پایتان را در این حرفه محکم کرده اید. خبر خوب برای شما که عاشق نوشتن هستید، این است که کارفرمایان بابت محتواهای قوی پول خوبی می دهند. پس اگر بتوانید خوب بدرخشید، پولدار شدنتان حتمی است!

مهارت تولید محتوا را به دیگران آموزش دهید و حق الزحمه دریافت کنید!

اگر استاد تولید محتوا هستید، اما دوست ندارید برای دیگران کار کنید؛ چه شغلی بهتر از آموزش این حرفه پر درآمد به دیگران؟!

تعداد کسانی که دوست دارند مهارت تولید محتوا را به عنوان یکی از تضمینی ترین راه های درآمد اینترنتی بیاموزند، بسیار زیاد است. به این افراد کمک کنید تا به هدفشان برسند. آن ها هم آنگونه که باید و شاید از خجالت شما در می آیند!

به تبلیغات کلیکی پناه ببرید!

خوشبختانه تبلیغ در دنیای مجازی به یکی دو گزینه محدود نمی شود. کلی راه برای تبلیغ در این دنیای بی انتها وجود دارد که می توانند شما را به هدفتان برسانند. نمونه اش تبلیغات کلیکی! در جریان ماجرای چنین تبلیغاتی هستید؟!

اینجا کلیک کنید!

این یکی از پرتکرارترین جملاتی است که همه ما به وفور در سایت های مختلف دیده ایم. اگر رو کلمه "اینجا" کلیک کنید، به صفحه ای دیگر هدایت می شوید که به احتمال قریب به یقین متن آن جنبه تبلیغاتی دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این یکی از پردرآمدترین شیوه های تبلیغاتی است و تبلیغ کننده به ازای هر کلیکی که کاربران انجام می دهند، سود دریافت می کند. اگر علاقه ای به تولید محتوا یا آموزش این هنر به دیگران ندارید، از تبلیغات کلیکی پول در بیاورید!

ایده های زیر را هم از دست ندهید:

  • گوگل ادسنس
  • تبلیغات بنری
  • فروش حق دسترسی
  • رپورتاژ آگهی
  • ...

راه های درآمد اینترنتی

راه های درآمد اینترنتی با تولید محتوا

راه های درآمد اینترنتی با نویسندگی

راه های درآمد اینترنتی با نویسندگی چندان ساده و بی دردسر نیستند. اما آنان که اهل قلمند و از نوشتن لذت می برند، حاضرند تمام این سختی ها را به جان بخرند تا در این مسیر پر از جذابیت پیشرفت کنند! اگر از اهالی خوش ذوق قلم هستید و به دنبال یک کار نان و آب دار می گردید، ایده های زیر را برای شما گلچین کرده ام. آن ها را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

نوشتن مقاله برای وب سایت های مختلف و خبرگزاری های گوناگون

یکی از حرفه های فوق العاده جذابی که نویسندگان برای آن سر و دست می شکنند، روزنامه نگاری است. از من به شما نصیحت؛ اگر عاشق این حرفه هستید و با فعالیت در آن سرشار از حس خوب می شوید، این مسیر شغلی را با تمام قوا دنبال کنید که پشیمان نخواهید شد. شک نداشته باشید که با نوشتن مقالات خلاقانه برای وب سایت های کوچک و بزرگ و خبرگزاری های صاحب اسم و رسم دیر یا زود صاحب درآمدهای میلیونی خواهید شد!

شرکت در مسابقات نویسندگی

شاید بگویید: وای نه، من از شرکت در مسابقه وحشت دارم، پس لطفا بی خیال این گزینه شوید! یک لحظه صبر کنید و اینقدر سریع دست رد به سینه این پیشنهاد طلایی نزنید. می دانید اگر بتوانید با خلاقیت و استعداد بی نظیرتان جایزه این مسابقات را از آن خود کنید، چقدر در زندگی جلو می افتید؟! اصلا می دانید چنین جایزه ای می تواند رزومه شما را از این رو به آن رو کند؟!

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از راه های درآمد اینترنتی است که شاید یک شبه زندگیتان را دگرگون نکند، اما قول می دهم طی چند ماه اوضاعتان را زیر و رو کرده و ثروتمندتان می کند. اگر از نوشتن متن های جذاب سیر نمی شوید، وبلاگ نویسی بهترین و پر درآمدترین گزینه ای است که پیش رو دارید!

باز هم ایده می خواهید؟!

  • نوشتن در شبکه های اجتماعی
  • کپی رایتر
  • نوشتن کتاب
  • سایه نویسی
  • ...

راه های درآمد اینترنتی

راه های درآمد اینترنتی با نویسندگی

جمع بندی

به یُمن وجود اینترنت در دنیای امروز هیچ کس بیکار نخواهد ماند. از وقتی که اینترنت پایش را در زندگی هایمان گذاشته، اکثر قریب به اتفاقمان روی هم رفته 24 ساعت کامل را بدون اینترنت سپری نکرده ایم! ما که در سطح وب اتراق کرده ایم و از اینستاگرام به توییتر و از توییتر به تلگرام و از تلگرام به این سایت و آن سایت کوچ می کنیم، چرا شغلمان را هم اینترنتی نکنیم و با خیال راحت به کار و بارمان نرسیم؟!

راه های درآمد اینترنتی تا دلتان بخواهد، زیادند. خوشبختانه اشباع شدنی هم نیستند که بهانه بیاورید و از زیر کار در بروید. پس کسب درآمد و پولدار شدنتان حتمی است!

یکی از راه های درآمد اینترنتی همکاری با سایت های خارجی نظیر آمازون است. می توانید افیلیت مارکتینگ یا دراپ شاپینگ کار کنید. می توانید بزنید توی کار وبلاگ نویسی، فروش آنلاین و یا حتی اینفلوئنسری. خلاصه این که تنوع این مشاغل به طور عجیب و غریبی زیاد است. اگر مرد عمل باشید، دست خالی بر نخواهید گشت!

حقیقتا هرچه از مزایای اعجاب انگیز راه های درآمد اینترنتی با هنرهای دستی برایتان بگویم، کم گفته ام. اگر اهل هنرید و با انجام فعالیت های هنری حسابی سر ذوق می آیید، از کنار علایق و استعدادهایتان بی تفاوت عبور نکنید.

شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که شما می توانید از خاطره بازی دیگران ثروتمند شوید! کافیست بزنید توی کار ساخت گیفت های عقد و عروسی و یا آموزش ساخت آن ها به علاقه مندان. آن وقت خواهید دید که پول درآوردن از آب خوردن هم ساده تر است!

تولید محتوا و نویسندگی هم از آن دسته راه های درآمد اینترنتی هستند که می توانند شما را به نان و نوا برسانند. پس از آن ها غافل نشوید که حسابی ضرر می کنید!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر