مشاوره رایگان

ایده اینترنتی

| از 0 نظر

ایده اینترنتی برای کسب درآمد نیاز دارید؟! می خواهید با این ایده ها جهانتان را متحول و زندگیتان را رقیب کُش کنید؟!

اگر فکر می کنید تنها شما هستید که برای یافتن پردرآمدترین ایده های اینترنتی به آب و آتش می زنید و از جان می گذارید تا سری میان سرها در بیاورید، سخت در اشتباهید. من هم همین طور دوست عزیز؛ من هم مدت هاست زمین و زمان را به دنبال یک ایده اینترنتی ناب که بتواند زندگیم را متحول کند، به هم دوخته ام. شب تا صبح فکر کرده ام و صبح تا شب نقشه کشیده ام. کلی زمین خورده ام و بارها ناامید شده ام. اما باز هم بلند شده ام و مسیر را از سر گرفته ام. چون به این موضوع واقفم که راه موفقیت پر فراز و نشیب و پر سنگلاخ است. اما خُب من به مراتب از آن سخت ترم!

نتیجه این همه تلاش و بدو بدو و شب نخوابی چه شد؟!

کلی ایده اینترنتی دسته اول که دلم نیامد شما را از وجود مبارک آن ها بی خبر بگذارم. از همین رو بر آن شدم که یک بحث داغ راه بیندازم، بروم روی منبر و درباره پولسازترین ایده های اینترنتی برایتان صحبت کنم! می دانم که مشتاق این بحثید. پس تا پایان مطلب قوت دلم باشید!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


ایده اینترنتی برای کسب درآمد

اگر بگویم ایده های مختلف برای کسب درآمد وجود دارد، گزاف نگفته ام. اما در این میان آن که از همه پولسازتر، بی دردسرتر و تضمینی تر است؛ ایده ای است که با اینترنت سروکار دارد! اصلا هر کاری که یک گوشه هر چند کوچکش به اینترنت برسد، بازدهی اش حتمی است. حالا فکرش را بکنید که کاملا اینترنتی باشد. چه شود؟!

خُب برویم سراغ پولسازترین ایده های اینترنتی برای کسب درآمدهای آنچنانی؛ این شما و این هم کلی ایده یونیک!

سئو سایت؛ یک پیشنهاد شگفت انگیز برای یک شروع به یاد ماندنی!

سئو سایت یکی از بهترین ایده ها برای شروع یک کسب و کار اینترنتی است. سئو یعنی چه؟!

یعنی شما سایت کاربر را به گونه ای بهینه سازی کنید که موتورهای جستجو شیفته اش شوند و آن را روی چشم هایشان بگذارند. این گونه هم کاربر در رتبه های نخست گوگل اتراق می کند و هم شما به نان و نوا می رسید!

راه اندازی فروشگاه آنلاین؛ ایده ای برازنده برای کسب درآمدهای هنگفت!

خُب به نظر بنده راه اندازی فروشگاه آنلاین می تواند لقب برازنده ترین ایده اینترنتی را از آنِ خود کند. یک فروشگاه آنلاین تاسیس کرده و برای همیشه با بی پولی خداحافظی کنید. چه بفروشید؟!

هر چیز مجازی که قابل فروختن باشد! از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی و ظرف و ظروف آشپزخانه و...! حتی می توانید به فروش کتاب های الکترونیکی و دوره های آموزشی و این قبیل چیزها نیز فکر کنید.

طراحی اپلیکیشن؛ ایده ای که یک شبه پولدارتان می کند!

طراحی اپلیکیشن از آن دسته ایده هایی است که سوددهی اش عالی است. زمان زیادی هم برای به ثمر نشستن نمی خواهد. امروز شروع به کار کنید، به محض انتشار اپ و به شرط استقبال مردم پولدار می شوید. اگر بتوانید اپلیکیشنی طراحی و تولید کنید که مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد؛ فبها!

ایده های زیر نیز تقدیمتان:

  • خرید و فروش دامنه
  • طراحی سایت
  • آموزش آنلاین
  • تبلیغ نویسی
  • همکاری در فروش
  • تامین امنیت سایت و شبکه های اجتماعی
  • وبلاگ نویسی
  • مترجمی
  • ...

ایده اینترنتی

ایده اینترنتی برای کسب درآمد

ایده اینترنتی برای فروش محصولات خانگی

حقیقتا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بیشتر از هر چیزی به یک ایده خلاقانه نیاز دارد. اگر خوش ذوق و با سلیقه هستید و از تولید محصولات خانگی لذت می برید، قلم و کاغذ بردارید که کلی ایده درجه یک برایتان سراغ دارم!

غذاهای خوشمزه و فینگرفودهای بی نظیر درست کنید و بفروشید!

تجربه ثابت کرده که راه اندازی یک ایستگاه شکم بیش از هر کار دیگری که فکرش را بکنید، درآمدزا است. اگر دستپختتان خوب است و می توانید دل از کف شکموهای دوست داشتنی ببرید، ایده ای بهتر از فروش غذاهای خانگی و فینگرفودهای خوشمزه برایتان سراغ ندارم.

سوزن دوزی بلدید و در به در به دنبال ایده اینترنتی برای فروش محصولات خانگی می گردید؟!

حقا که روا نیست سوزن دوزی بلد باشید و به این در و آن در بزنید تا یک ایده اینترنتی نان و آب دار برای خودتان دست و پا کنید. اصلا بگویید ببینم؛ چه ایده اینترنتی ای بهتر از فروش محصولاتی که با عشق آن ها را سوزن دوزی کرده اید؟!

کارت تبریک و دعوتنامه درست کنید، بفروشید و خودتان را با این همه درآمد سورپرایز کنید!

اگر ذوق و قریحه ساخت کارت تبریک های رنگارنگ و دعوتنامه های دلربا را دارید و به دنبال ایده اینترنتی فروش محصولات خانگی می گردید، من سکوت و صحنه را ترک می کنم. آخر خواهر من، برادر من؛ ایده از این بهتر؟! کار از این ساده تر؟! شغل از این پولسازتر؟! دیگر چه می خواهی؟!

طراحی شابلون؛ ایده ای جذاب برای شیفتگان توجه به جزئیات!

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از توجه به جزئیات لذت می برید، طراحی شابلون بهترین شغلی است که می تواند شما را به سر منزل مقصود برساند. شابلون طراحی کنید و در فروشگاه اینترنتی تان به فروش برسانید. یک شبه که نه، اما قول می دهم در کمتر از یک سال ثروتمند شوید!

ایده های بیشتری نیاز دارید؟!

  • فروش جواهرات دست ساز
  • فروش تقویم های تصویر پردازی شده
  • فروش تیشرت ها و ماگ های چاپ شده
  • ...

ایده اینترنتی

ایده اینترنتی برای فروش محصولات خانگی


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


ایده کارآفرینی اینترنتی

کارآفرینی یعنی چه؟!

آفرین؛ یعنی یک کار نان و آب دار برای خودتان بیافرینید! خُب حالا کارآفرینی اینترنتی یعنی چه؟!

یعنی این کار نان و آب داری که برای خودتان دست و پا کرده اید، در بستر اینترنت باشد. والسلام!

ایده کارآفرینی اینترنتی تا دلتان بخواهد، زیاد است. شما و هزاران نفر دیگر مثل شما مشغول به کار شوید، نه تمام می شوند و نه اشباع. حالا متوجه شدید چرا این ایده ها تا این حد محبوبند؟!

یک سایت آموزشی راه اندازی کنید!

آموزش از آن موضوعات پرطرفداری است که هیچ گاه قدیمی نشده و روز به روز بر تعداد متقاضیانش افزوده می شود. این روزها هیچ کس از آموزش بی نیاز نیست. پس چطور است که با راه اندازی یک سایت آموزشی هم دست خودتان را به کاری پردرآمد بند کنید و هم زیر پر و بال چند نفر دیگر را بگیرید؟! مثلا می توانید یک نفر را برای آموزش فیزیک بگمارید و دیگری را برای تدریس ریاضی. این ها همه مثال است و شما می توانید هر آموزشی را ارائه دهید.

یک سایت خدماتی راه اندازی کنید!

هر چه از داغی بازار سایت های خدماتی در دنیای پرهیاهوی امروز برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام. اگر می توانید خدماتی باکیفیت ارائه بدهید، یعنی با سر در کوزه عسل افتاده اید. همین امروز یک سایت خدماتی راه اندازی کنید، چند فرد ماهر و کاردان را گرد خودتان جمع کرده و استارت کاروبارتان را بزنید. پر برکت باشد انشاء‌الله!

برنامه های اجتماعی و سرگرمی جذاب تهیه کنید!

می دانستید که می توانید با تهیه برنامه های اجتماعی و سرگرمی جذاب دل از کف علاقه مندان به این برنامه ها ربوده و از آن ها هزینه عضویت هفتگی یا ماهانه بگیرید؟! اگر فکر می کنید چنین کاری آب در هاون کوبیدن است، سخت در اشتباهید. چرا که تعداد طرفداران چنین برنامه هایی بسیار بیشتر از تصورات شماست. سنگ مفت، گنجشک مفت؛ امتحانش کنید!

ایده های ناب تری می خواهید؟!

  • همکاری در فروش
  • تولید محتوا
  • برگزاری کارگاه های آموزشی
  • مشاوره
  • ...

ایده اینترنتی

ایده کارآفرینی اینترنتی

ایده اینترنتی کسب و کار پولساز

اگر چه اوضاع اقتصادی این روزها بسیار نا به سامان است، اما وقتی 20 سالگی خودم را با 20 ساله های الان مقایسه می کنم، اشک در چشم هایم حلقه می زند. زمان ما خبری از این ایده و ایده بازی و کسب و کار پولساز و از همه مهم تر اینترنت نبود. ما از صبح علی الطلوع تا بوق سگ جان می کندیم و آخر هم هیچی به هیچی. ولی ماشاالله الان شما می توانید با دو ساعت کار ساده و بی دردسر کلی پول به جیب بزنید. دستتان در جیب خودتان است و حس وصف ناپذیر استقلال مالی را تجربه می کند. از این بابت خوشحالم برایتان!

خُب برگردیم سر بحث اصلی و به معرفی پولسازترین کسب و کارهای اینترنتی بپردازیم.

ایده اینترنتی کسب و کار پولساز می خواهید؟! چه کاری بهتر از همکاری در فروش؟!

یکی از پولسازترین ایده های اینترنتی که دست بر قضا سرمایه چندانی هم برای شروع نمی خواهد، همکاری در فروش است. در این روش که این روزها حسابی ترکانده، شما برای فروش محصولات و خدمات دیگران تبلیغ می کنید و در ازای هر فروش موفق درصدی را به عنوان پاداش دریافت می نمایید.

ایده اینترنتی کسب و کار پولساز می خواهید؟! تولید پادکست چطور است؟!

اگر صدایتان مخملی است و به این موضوع می نازید، تولید پادکست بهترین گزینه ای است که برای شروع یک کسب و کار پر درآمد پیش رو دارید! از کنار این پیشنهاد بی تفاوت عبور نکنید که بعدها پشیمان خواهید شد!

ایده اینترنتی کسب و کار پولساز می خواهید؟! پولسازتر از تولید محتوا؟!

اگر خوش ذوق و قریحه اید و دستی در نویسندگی دارید، تولید محتوا بهترین ایده اینترنتی ای است که برایتان سراغ دارم. برای سایت ها کوچک و بزرگ و شبکه های اجتماعی پر مخاطب محتوا تولید می کنید و حق الزحمه می گیرید. بد بله دلتان راه ندهید؛ درآمدش حرف ندارد!

ایده های زیر هم با نهایت احترام تقدیم به شما:

  • مشاوره کسب و کار
  • گیم
  • طراحی گرافیک
  • اینفلوئنسری
  • ادیتوری
  • ترجمه و تایپ
  • فروش عکس
  • ...

ایده اینترنتی

ایده اینترنتی کسب و کار پولساز

ایده اینترنتی اجرا نشده در ایران

به نظرتان ایده اینترنتی ای وجود دارد که در ایران اجرا نشده باشد؟!

به نظر بنده بله؛ تعداد ایده های اینترنتی ای که به هر دلیلی در ایران اجرا نشده اند، کم نیست که هیچ، خیلی هم زیاد است. در ادامه به معرفی و بررسی این کسب و کارها پرداخته و جای خالیشان را به رخ افراد جویای کار می کشیم. باشد که دست بجنبانند و جای خالیشان را هرچه سریع تر پر کنند!

راه اندازی سایت تخصصی سربازان

اگر به گشت و گذار در سطح وب فارسی بپردازید، متوجه وجود وب سایت های مختلف برای مادران، خانم های باردار، علاقه مندان به آشپزی و... خواهید شد. این بار هم مثل همیشه سربازان وطن غریب مانده اند و جای وب سایتی که به طور تخصصی برای آن ها فعالیت کند، حسابی خالی است!

چطور است یک سایت مخصوص سربازار راه اندازی نمایید، هم کاروبار آن ها را راحت و دلشان را شاد کنید و هم خودتان به نان و نوا برسید؟!

راه اندازی سایت معاوضه محصولات گیمینگ

تعداد عاشقان سینه چاک گیم در ایران به طور قابل توجهی زیاد است. هرچه جلوتر می رویم و بازی ها و کنسول های بازی جذاب تر و هیجان انگیزتر می شوند، بر تعداد این افراد افزوده می شود. می دانید قیمت برخی از این بازی ها حتی به چند میلیون تومان نیز می رسد؟! می دانید خرید وسایل جانبی مخصوص کنسول های بازی چقدر برای این افراد آب می خورد؟!

اگر شما یک سایت معاوضه محصولات گیمینگ راه اندازی کنید، همه این افراد به جانتان دعا می کنند. تازه می توانید حق واسطه گری هم دریافت کنید و پولدار شوید!

ایده های بیشتری نیاز دارید؟!

  • راه اندازی سایت خشکشویی لباس در ایران
  • راه اندازی سایت سورپرایز
  • راه اندازی سایت مقایسه کالا و خدمات
  • راه اندازی سایت آموزش استارتاپ ها
  • ...

ایده اینترنتی

ایده اینترنتی اجرا نشده در ایران

جمع بندی

مهم ترین چیزی که برای شروع یک کسب و کار اینترنتی پر درآمد نیاز دارید، سرمایه نیست، ریسک پذیری و شکست ناپذیری هم نیست. پس چیست؟!

یک ایده اینترنتی یونیک که شما را به سر منزل مقصود برساند! داشتن یک ایده خوب و قابل اجرا اگرچه همه ماجرا نیست، اما بخش مهمی از ماجراست. شما می توانید با یک ایده عاقلانه دنیا را فتح کنید و با یک ایده به دردنخور کلی از زندگی جا بمانید. تصمیم با خودتان است؛ این یا آن؟!

ایده اینترنتی برای کسب درآمدهای آنچنانی فت و فراوان است. ایده های زیر از جمله پولسازترین ایده هایی هستند که حیف است امتحانشان نکنید:

  • سئو سایت
  • راه اندازی فروشگاه آنلاین
  • طراحی سایت
  • طراحی اپلیکیشن
  • خرید و فروش دامنه
  • آموزش آنلاین
  • ...

 ایده اینترنتی برای فروش محصولات خانگی نیز کم نیست. اگر ذوق و استعداد خلق محصولات خانگی را دارید، می‍توانید به فروش اینترنتی آن ها فکر کنید. ایده می خواهید؟!

به روی چشم؛ این شما و این هم داغ‌ترین ایده های فروش اینترنتی محصولات خانگی:

  • فروش اینترنتی غذاهای خوشمزه و فینگرفودهای رنگارنگ
  • فروش اینترنتی محصولات سوزن دوزی شده
  • فروش اینترنتی کارت تبریک و دعوتنامه
  • فروش اینترنتی تقویم های تصویر پردازی شده
  • ...

نیازمند ایده هایی نو برای کارآفرینی اینترنتی هستید؟!

چه ایده ای بهتر از راه اندازی سایت آموزشی، راه اندازی سایت خدماتی، همکاری در فروش و...؟!

به دنبال ایده های اینترنتی فوق جذابی می‌گردید که در ایران اجرا نشده باشند؟! می‌خواهید نوآوری به خرج بدهید و کسب و کاری را بیندازید که تا به حال کسی فکرش را هم نکرده است؟! اگر پاسختان به این سوالات مثبت است، ایده‌های زیر را از دست ندهید!

  • راه اندازی سایت تخصصی سربازان
  • راه اندازی سایت معاوضه محصولات گیمینگ
  • راه اندازی سایت سورپرایز
  • ... 

     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر