مشاوره رایگان

چهار محصول ماساژ خانگی برای خلاصی از درد پشت میز نشینی

5.0| از 1 نظر

چهار ماساژور قابل حمل مختلف، گرفتگی عضلات را بعد از یک روز پر استرس از بین خواهند برد.

نکته: هدف ما از معرفی این محصولات و خدمات این است که فکر می کنیم برای شما مفید و جالب خواهند بود.

وقتی کسب و کار خودتان را به راه می اندازید، استرس اجتناب ناپذیر است. ساعات طولانی پشت میز نشستن، رانندگی طولانی مدت برای قرارها و ایستادن های طولانی در مقابل تخته وایت برد در جلسات پر انرژی باعث احساس درد در عضلات شما می شوند.

ماساژ بدن به طور منظم می تواند گرفتگی و کوفتگی عضلات شما را درمان کند، اما وقتی مشغله کاریتان زیاد است، پیدا کردن یک ساعت خالی برای ماساژ سخت است. این چهار ماساژور شخصی از سر تا پا شما را آرام می کنند، پس در محل کار در بهترین حالت خواهید بود.

ماساژور قابل حمل گرمایشی کمر شاتسو

چهار محصول ماساژ خانگی برای خلاصی از درد پشت میز نشینی

این ماساژور نقاط استرسی در گردن و شانه های شما را هدف قرار می دهد. مناسب صندلی های اداری و صندلی ماشین است. دارای سه سطح سرعت، یک حرارت دهنده و یک کنترل از راه دور است که به شما کمک می کند تا حالت های این ماساژور را متناسب با نیازتان تغییر دهید. همچنین بعد از 15 دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود تا از تحریک بیش از حد عضلات جلوگیری کند.

ماساژور گرمایشی پای شاتسو

چهار محصول ماساژ خانگی برای خلاصی از درد پشت میز نشینی

پادردهای مزمن و تشدید شدن آنها بخاطر پوشیدن کفش های سفت و کل روز پیاده راه رفتن باعث می‌شود نتوان این ماساژور گرم کننده پا را رد کرد. ماساژورهای قدرتمند برای ماساژ عمیق بند بند پا تعبیه شده که گرفتگی ها را از بین می برد و گردش خون را بهبود می بخشد. می توانید با صفحه کنترل تعبیه شده در جلوی پا، به راحتی حالت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تشک 10 موتوره ماساژ گرمایشی کل بدن

چهار محصول ماساژ خانگی برای خلاصی از درد پشت میز نشینی

این تشک ماساژ لوکس می تواند هر گونه تنش یا گرفتگی در بدن را از بین ببرد. برای از بین بردن دردها در کل بدن بعد از یک روز طولانی حرف ندارد. این تشک نرم و انعطاف پذیر با 10 موتور ماساژدهنده تجهیز شده است که تمام نقاط درد در بدن تان از گردن تا پاها را هدف می گیرند. بخاری و کنترل‌کننده تعاملی تعبیه شده در آن این تشک را به یک آبگرم لرزشی تبدیل کرده است.

تشک ماساژ کششی کل بدن

چهار محصول ماساژ خانگی برای خلاصی از درد پشت میز نشینی

این تشک تاثیرات تقویت کننده سلامتی یوگا را با لرزش های آرامش بخش برای ماساژ کل بدن ترکیب می کند. بعد از اتمام جلسه آرامش بخش یوگا، فقط به پشت دراز بکشید و اجازه دهید محفظه های هوا بادقت کنترل شده، حرکات کششی به سبک یوگا را تقلید کنند. این کار با چهار کارکرد آرامش‌بخش از قبل برنامه ریزی شده اند که نقاط طب سوزنی را در بدن هدف می گیرند. به عنوان بخشی از برنامه روزانه مراقبت از خود از این محصول استفاده کنید تا خستگی در کنید و گردش خون بدنتان را بهبود بخشید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

حسین شعبانلو

حسین شعبانلو | 11/6/2021 11:39:10 AM

چه محصولات خوبی. منم خیلی نیاز دارم بهشون