مشاوره رایگان

7 دانشگاه با دوره های رایگان کارآفرینی آنلاین

3.3| از 3 نظر

این فهرست جامع را بررسی کنید تا بفهمید چه مدارس و سازمان هایی دوره های کارآفرینی تجاری رایگان را ارائه می کنند. می توانید دوره های درسی در دسترس را بیابید و موضوعات مناسب خود را کشف کنید.

دوره های کارآفرینی آنلاین به عنوان یک واحد درسی

انواع گوناگونی از دوره های آنلاین از جمله کارآفرینی تجاری از موسسات عالی دانشگاهی و حرفه ای در دسترس هستند. این دوره ها می توانند برای دانش آموزانی که به دنبال یه دوره درسی در دانشگاه نیستند، اما خواهان درک جامعی از این موضوع هستند، مفید باشند. با این حال، اگر شما در تلاش برای گذراندن یک واحد درسی برای مدرسه هستید، ممکن است بخواهید محتوای نسبتا مقرون به صرفه موجود در پلت فرم های آنلاین مانند Study.com را بررسی کنید. دوره های ما برای دانش آموزان یک تجربه یادگیری جامع فراهم می کنند.

دانش آموزانی که به دنبال تقویت دانش کارآفرینی تجاری خود هستند، برای یادگیری در خصوص کسب و کار در بازارهای جهانی، مدیریت سازمانی، اصول منابع انسانی، MIS در کسب وکار و موارد بیشتر، می توانند نگاهی به کسب وکار ۱۰۰: مقدمه ای بر کسب و کار داشته باشند. فصل های این دوره شامل موارد زیر است:

-کارآفرینی و کسب و کار کوچک - درک شما را از کسب وکار کوچک در یک بازار جهانی، کسب و کار کوچک در اقتصاد آمریکا و ویژگی های کارآفرینی، تقویت می کند.

-اصول بازاریابی کسب و کار - در مورد انواع مزیت رقابتی، استراتژی های بازاریابی هدف، چگونگی استفاده از تحقیق بازاریابی و اصول مرتبط، می آموزید.

-توسعه محصول و خرده فروشی - برخی از موضوعاتی که در اینجا پوشش داده می شوند شامل انواع محصولات جدید، بسته بندی محصول و  نحوه اتخاذ یک محصول جدید توسط مصرف کنندگان است.

کارآفرینی

دوره های کارآفرینی آنلاین رایگان

برای کمک به کارآفرینان برای شروع از بهترین نقطه ممکن، دانشگاه ها و وب سایت های زیر تعدادی دوره های رایگان آنلاین و منابعی را ارائه می کنند که اطلاعات مربوط به برنامه ریزی کسب و کار و سازمانی، تامین مالی، مدیریت و بازاریابی را فراهم می کنند. این منابع منتج به یک واحد درسی دانشگاهی نمی شوند.

  1. مدرسه وارتان دانشگاه پنسیلوانیا

مدرسه وارتان دانشگاه پنسیلوانیا کانالی در یوتیوب ارایه داده است که دانش آموزان می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای به تدریس های ویدیویی دسترسی داشته باشند. برخی از تدریس ها به صورتی سازماندهی شده اند که بر موضوعاتی مانند سیاست ترامپ، سهام خصوصی، بحران های مالی و موارد دیگر تمرکز دارند.

  • کارگاه کارآفرینان وارتان یک لیست یوتیوب از بیش از 40 تدریس ویدیویی ارایه شده در مدرسه وارتان است. اغلب تدریس ها در کارگاه کارآفرینان وارتان پن ضبط شده اند و موضوعاتی مانند چگونگی تضمین محصول مبتنی بر کاربر، انتخاب سرمایه گذار مناسب، مدیریت محصولات در شرکت های نوپا و شناسایی فرصت های جدید را پوشش می دهند.
  1. خدمات درآمد داخلی (IRS)

درگاه تصویری خدمات درآمد داخلی، آرشیو صوتی و ارایه بصری است می تواند به افراد تجاری برای یافتن جوابی برای سوال های مالیاتی کمک کند. این ویدیوها برای کسب و کارهایی که بر درآمد تجاری، پر کردن و پرداخت مالیات، طرح های بازنشستگی و هزینه های کسب و کار متمرکز هستند، در دسترس است.

-شروع یک کسب و کار   چندین ویدیو به بررسی موضوعاتی مانند نگهداری سوابق، گزارش درآمد برای خود اشتغالی، برنامه ریزی بازنشستگی و نحوه اجتناب از اشتباهات عمده مالیاتی می پردازد. موضوعات اضافی چگونگی پرونده سازی برنامه زمانی C را بررسی می کنند با یک حسابدار گفتگو می کنند. مدت زمان این ویدیوها حدودا از 2 دقیقه تا بیش از یک ساعت است و با یک نسخه آنلاین همراه هستند. برای مشاهده این ویدیوها، دانش آموزان باید برنامه Windows Media Player یا Adobe Flash را رایانه خود نصب کرده باشند.

  1. موسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT)

کلاس ها در MIT از طریق درس افزار گسترده (OCW) و به صورت صوتی، پرینت و ویدیویی در دسترس هستند. تقریبا 2400 دوره بدون هزینه، با تمرکز بر موضوعاتی مانند شیمی، علوم سیاسی، انسان شناسی، تاریخ و اقتصاد در اختیار دانش آموزان قرار دارند.  اغلب این دوره ها به دانش آموزان از طریق یادداشت های سخنرانی و ارایه دسترسی به یک برنامه درسی، توصیه و تکالیف، آموزش می دهند.

  - بازاریابی کارآفرینان نشان می دهد کارآفرینان چگونه می توانند در درک مفاهیم، روش ها و استراتژی های اساسی در بازار رقابتی موفق شوند. موضوعات درس شامل ارتباطات، روابط مشتری، توزیع و قیمت گذاری است. دانش آموزان می توانند برخی از PDF های قابل دانلود از تکالیف و یادداشت های تدریس برای فارغ التحصیلی از این دوره را در دسترس داشته باشند. مطالعات پیش زمینه شامل مقالاتی از مجله کسب وکار هاروارد هستند.

  1. دانشگاه مجازی

فضای یادگیری دانشگاه مجازی  تقریبا ۱۰۰۰ دوره رایگان مبتنی بر وب، از مقدماتی تا کلاس های بالاتر را ارائه می دهد. اگرچه مشاهده کنندگان می توانند بدون ثبت نام کردن به مواد درسی دسترسی داشته باشند، ثبت نام کردن که البته رایگان نیز هست می تواند تجربیات دانشجویان را با اجازه دادن به آن ها برای پی گیری روند پیشرفت و کسب مدرک برای تکمیل، بهبود بخشد. موضوعات دروس شامل تاریخ، محیط زیست، فن آوری و ورزش است.

  • رفتار کارآفرینی به کیفیت و سبک رهبری اساسی مرتبط با کارآفرینان موفق و نقش آنها در اقتصاد می نگرد. نتایج آموزش برای این دوره پیشرفته شامل درک اصول کارآفرینی، رهبری و سبک مدیریت است. دانشجویان می توانند انتظار داشته باشند که تقریبا 20 ساعت برای این دوره تلاش کنند. علاوه بر درس های نوشته شده، دانش آموزان می توانند از فعالیت ها و تصاویر برای کمک به یادگیری بهره مند شوند.
  1. دانشگاه استنفورد

دانشگاه ای کرنر استنفورد به صاحبان کسب وکار مشتاق دسترسی به هزاران پادکست، ویدیو و مقاله رایگان را فراهم می کند. موضوعات شامل نوآوری، تیم ها، محصولات و رهبری هستند. در حالی که ثبت نام برای یک حساب کاربری اختیاری است، دانشجویان می توانند بدون اتخاذ این گام به محتوای eCorner دسترسی داشته باشند.

  • دو نسل از کارآفرینی بخشی از مجموعه سخنرانی رئیس تفکر کارآفرینی هستند و دانشجویان را به کارآفرینان سریالی، ساندرا و اندی کورتزیگ معرفی می کند. این مادر و پسر درباره کسب و کارهای خود بحث می کنند و نکات و استراتژی های خود برای ساختن کسب و کارهای موفق را به اشتراک می گذارند. این سخنرانی حدود ۴۵ دقیقه و شامل موضوعات مربوط به ماموریت های شرکت و سرمایه گذاری مخاطره پذیر است. یک رونوشت قابل دانلود با فرمت PDF در دسترس است.
  • ساخت چهره حرفه ای کارآفرینی تد زولر، یکی از اعضای برجسته موسسه کافمن. زولر در سخنرانی خود به بحث در مورد مفهوم کارآفرینی و اهمیت بهره گیری از فرصت ها در شرایطی که بوجود می آیند می پردازد. او همچنین به مراحلی که دانشجویان می توانند برای ایجاد شغل کارآفرینانه تلاش کنند نگاهی می اندازد و مفاهیمی مانند اجرایی شدن، جهانی سازی، فرصت و نیاز را مورد بررسی قرار می دهد. این سخنرانی در یک فرمت ویدیویی ارائه شده است، حدود یک ساعت طول می کشد و یک رونوشت PDF قابل دانلود را ارائه می دهد.
  1. دانشگاه کالیفرنیا-ایروین

دانشگاه کالیفرنیا-ایروین، از طریق سکوی آزاد UCI، تدریس ها را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان می گذارد. موضوعات درسی که در دانشگاه مجازی UCI ارایه می شوند عبارتند از: علوم زیستی، قانون، بوم شناسی اجتماعی، مهندسی و علوم انسانی. تدریس های زیر توسط فروم کارآفرینان UCI ارائه می شوند و به به صورت ویدیوهای یوتیوب در دسترس هستند.

  • یک ارزیابی کامل از ویژگی های ارزیابی بازار توسط کارآفرینان، برنت کوپر و پاتریک ولاسکوویتز، شروع به بحث درباره راه اندازی کسب و کار نوپا و تکنیک های توسعه مشتری نمودند. کوپر تجربیات خود را با شرکت های نوپا در صنایع تکنولوژی برتر و اصول بازاریابی توضیح داد و ولاسکوویتز دو شیوه جدید خود در حوزه فن آوری را بیان کرد. این سخنرانی که در ابتدا در سال ۲۰۱۱ ارائه شد حدود یک ساعت به طول می انجامد.
  • ویژگی های تبلیغ کریس ون دازن از رسانه ریف. در این ویدیو، دازن توضیح می دهد که چگونه کارآفرینان می توانند داستان های کوتاه و معنادار را در مورد محصولات یا خدمات خود به منظور کسب مشتری ارایه کنند. او استراتژی هایی را برای ایجاد گام های بالابرنده که هم بسیار کارآمد و هم موثر هستند، ارایه می دهد. این سخنرانی در حدود ۴۵ دقیقه به طول می انجامد.
  1. اداره کسب و کار کوچک آمریکا (SBA)

مرکز یادگیری کسب وکار کوچک ارایه شده توسط SBA، یک خدمات آنلاین است که به کارآفرینان امکان دسترسی به ویدیوها و اطلاعات مربوط به کارآفرینی، امور مالی، قراردادهای دولتی و بازاریابی را می دهد. دوره های بعدی شامل دروس ویدیویی، رونوشت ها و برگه های PDF قابل دانلود می باشند. برای مشاهده نرم افزارهای Adobe Flash و Adobe Reader مورد نیاز است.

  • برنامه افزوده کارآفرینان، یک جلسه 30 دقیقه ای حرفه های مبتنی بر شرکت است که برای کارفرمایانی که مشتاق این هستند که صاحب کسب و کار شوند مجهز شده است. بینندگان می توانند در مورد انواع کسب و کارهایی که می توانند با سرمایه خیلی اندک و انواع منابع غیر انتفاعی برای کسانی که علاقه مند به دنبال یک خط جدید از کار هستند، در دسترس باشند، یاد بگیرند.
  • کارآفرینان جوان؛ برای تکمیل حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد و ممکن است به صاحبان کسب وکار بالقوه کمک کند که نه تنها در صورتی که کارآفرینی برای آن ها مناسب است، بلکه این که آیا ایده کسب وکار آن ها عملی خواهد بود یا خیر، تصمیم گیری کنند.این دوره در یک فرمت صوتی و تصویری ارائه شده است و اطلاعاتی در مورد انواع مختلف مدل های کسب و کار، تامین مالی، گامهای لازم، گزینه های مالکیت و به اشتراک گذاری منابع را ارائه می دهد.

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

ت

ت | 8/26/2021 1:48:45 AM

کسشر

مهشید پورزارعی

مهشید پورزارعی | 11/2/2021 11:55:29 AM

ایول. مرسی که معرفیشون کردین

علی

علی | 1/27/2023 8:40:45 PM

جامعه ما نسخه ی مربوط به خودش برای کارافرینی رو نیاز داره، اجرای روشهایی که در امریکا مرسوم است، ما را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند. مثل دیجی کالا که با کپی برداری از امازون باعث بدبخت شدن صاحبان مشاغل واقعی زیادی شده. و همین طور افزایش قیمت کالاها، خودرو و مسکن نیز از ثمرات کارافرین نماهایی همچون دیوار و دیجی کالا است.