مشاوره رایگان

8 توصیه برای راضی نگه داشتن مشتریان

4.0| از 1 نظر

تعریف و ستایش شفاهی از سوی مشتریان وفادار می تواند یک سرمایه عالی و رایگان برای افزایش فروش شما باشد.

 

در این ویدئو، برایان تریسی یکی از شرکای شبکه کارآفرینی در مورد چگونگی حفظ مشتریان برای مدت طولانی سخن می گوید. به فروش دوم فکر کنید، این فروش به اندازه فروش اول اهمیت دارد و نشان می دهد که محصولاتتان ارزشمند بوده و شما قادر به عمل کردن به وعده های خود هستید.

تبلیغات دهان به دهان را نادیده نگیرید، چرا که مشتریان شما می توانند سرمایه ای رایگان برای افزایش فروشتان باشند. بر ارائه خدمات به مشتریان درخشان خود تمرکز کنید. تریسی بیان می کند که راه ارتقای خدمات مشتری، ارائه پاسخ های سریع و مستمر به تمام سوالاتی است که ممکن است برای مشتری پیش بیاید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کند و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می نماید.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه هایی مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، می توانید ویدئوها را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

فرشته محمدزاد

فرشته محمدزاد | 11/2/2021 11:53:33 AM

عالی هستین عالی. همیشه میام توسایتتون و مطالب جدیدو میخونم