مشاوره رایگان

وارن بوفت می گوید سه بار در هفته مک دونالد و کلی کوکاکولا می خورد چون از مرگ نمی ترسد

5.0| از 1 نظر

مدیر عامل 88 ساله برکشایر هاتاوی هنوز هر روز به سر کار می رود و سه بار در هفته ناگت مرغ می خورد.

وارن بوفت می گوید: سه بار در هفته مک دونالد و کلی کوکاکولا می خورد چون از مرگ نمی ترسد

وارن بوفت در 88 سالگی به طور عادی زندگی می کند.

برای بوفت، زندگی به معنی سر کار رفتن- که وی آن را مسافرت هر روزه می خواند- و خوردن سه بار در هفته مک دونالد برای ناهار است.

مدیر عامل هلدینگ برکشایر هاتاوی و سومین مرد ثروتمند دنیا عادات عجیب و غریب سبک زندگی‌اش را در یک مصاحبه سه ساعته طولانی با فایننشال تامیز بروز داد. بوفت به فایننشال تایمز گفت که برنامه ای برای بازنشستگی ندارد؛ در حالی که سن زیاد وی به معنای این است که باید سمعک بگذارد و شب رانندگی نکند، وی هنوز به گفته خودش از تخت خواب بیرون می پرد و به سر کار می رود.

همراه با عادت سه بار خوردن ناگت مرغ  و مک دونالد در هفته، یک سوم کالری دریافتی بوفت از خوردن کوکاکلا بدست می آید. این مدیر عامل به فایننشال تایمز گفت: "من با فکر مرگ اذیت و ناراحت نمی شوم".

بوفت اکثراً فست فود و تنقلات با نوشابه و سبزیجات کمی می خورد. همراه با مک دونالد روزانه پنج قوطی از محصولات کوکاکولا را یک جرعه سر می‌کشد، بستنی دیری کویین می خورد و شکلات های سیز کندی را می جود.

این مدیر عامل همچنین از نمک زیاد استفاده می کند! جان استامپف مدیر عامل سابق والز فارگو هر بار که بوفت از نمک پاش استفاده می کرد، می گفت "مثل برف و باران می ریزد"  

بوفت در حالی که برنامه ای برای بازنشستگی ندارد، صادقانه در مورد جانشین مورد اعتمادی که بعد از مرگ وی شرکت را مدیریت کند، صحبت می کند. همانطور که مجری فایننشال تایمز گفت اجرای برنامه بدون "پدربزرگ مورد علاقه سرمایه داری"، بوفت گفت انتظار دارد برکشایر هاتوی به خاطر کارکنان و سهامدارانش به تلاش ادامه دهد و بوفت انتظار بازده بیش از حد امیدوارکننده ندارد.

تا آن روز، بوفت برنامه ای برای ترک کارش (یا نخوردن ناگت مرغ) ندارد: وی گفت "من اینجا بیشتر از لذت و خوشی که فکر می کنم هر انسان 88 ساله ای در دنیا دارد، لذت می برم."

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

محمدحسین نجفی

محمدحسین نجفی | 11/4/2021 11:32:05 AM

چقدر با ما فرق دارن. ممنون که از شخصیتای موفق مطلب میذارین