مشاوره رایگان

Amazon، ترابری یک روزه را به استانداردی در Amazon Prime تبدیل می کند

5.0| از 1 نظر

آمازون برنامه ریزی می کند تا در سه ماهه دوم امسال، 800 میلیون دلار برای ایجاد زیرساخت های لازم سرمایه گذاری کند.

Amazon، ترابری یک روزه را به استانداردی در Amazon Prime تبدیل می کند

زمان استاندارد تحویل سفارشات شما در Amazon Prime نهایتا یک روز به طول خواهد انجامید نه دو روز.

Brian Olsavsky مدیر ارشد مالی آمازون، روز پنج شنبه در کنفرانس تلفنی خود گفت: ما در حال حاضر مشغول به کار بر روی برنامه در حال تحول ترابری رایگان دو روزه خود هستیم تا آن را به برنامه ترابری رایگان یک روزه تبدیل کنیم.

طبق گفته Olsavsky، آمازون در حال برنامه ریزی برای اختصاص 800 میلیون دلار سرمایه در سه ماهه دوم امسال برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای تحقق زمان تحویل یک روزه می باشد. پیش از این برنامه Amazon Prime شرکت، زمان ترابری و تحویل یک روزه، در طول همان روز و زمان تحویل 2 ساعته را ارائه می داد، اما این برنامه تنها در کدهای پستی خاص و برای تعداد محدودی از محصولات اجرا می شد.

Olsavsky می گوید: البته در ماه های اخیر، شرکت تلاش کرده است تا تعداد کدهای پستی و موارد واجد شرایط برای ترابری های یک روزه را گسترش دهد. ما قادر به انجام این کار هستیم چرا که بیش از 20 سال است که در حال توسعه و تکمیل شبکه لجیستیک خود هستیم. اما با این حال، این سرمایه گذاری نیز بسیار بزرگ است و کارهای بسیار زیادی در پیش رو وجود دارد که باید انجام گیرد.

در حال حاضر، دقیقا مشخص نیست که آمازون چه زمانی قادر به تکمیل برنامه زمان تحویل سریع خود خواهد بود. اما هدف ما فراهم کردن ترابری یک روزه برای Amazon Prime در سراسر جهان است و این کار را از امریکای شمالی آغاز کرده ایم. انتظار داریم تا روند انجام کار سریع بوده و در تمام طول سال تداوم داشته باشد.

شرکت آمازون این سرمایه گذاری را یک سال پس از افزایش قیمت Amazon Prime از 99 دلار در سال به 119 دلار در سال انجام داده است. در آن زمان، آمازون بیان کرد که افزایش قیمت ضروری می باشد چرا که شرکت برای اجرای خدمات خود، هزینه ای بیش از مبلغ پرداخت شده برای اشتراک این خدمات را متحمل می شود. با استفاده از Amazon Prime مشتریان قادر می شوند تا هم از امکان ترابری رایگان سریع تر، استفاده کنند و هم به خدمات پخش موسیقی و ویدئو شرکت دسترسی داشته باشند.

Olsavsky در کنفرانس خود بیان کرد که علی رغم افزایش قیمت سال گذشته، Amazon Prime شاهد انجام ثبت نام های بیشتری در سال 2018 نسبت به هر سال دیگری بوده است. وی افزود: تحولی که در ترابری رایگان یک روزه صورت خواهد گرفت، آن را به گزینه بهتری نیز در معاملات خرده فروشی تبدیل خواهد کرد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

میثم شیخی

میثم شیخی | 11/1/2021 11:33:25 AM

چه سایت باحالی دارین. پر از مورادیه که به کارمون میاد