مشاوره رایگان

پس از ناپدید شدن بیش از 700000 دلار، آن ها نخستین بیمه اختلاس در جهان را راه اندازی کردند

5.0| از 1 نظر

این کارفرمایان، محصولی را برای حمایت از مالکان کسب و کارها در برابر Bernie Madoff بعدی یا هر مشاور مالی نادرست دیگری ابداع کردند.

پس از ناپدید شدن بیش از 700000 دلار، آن ها نخستین بیمه اختلاس در جهان را راه اندازی کردند

یکی از روزهای تابستان 2007، Suzanne Foglio متوجه چیزی شد که هرگز خواهان وقوع آن نبود. شریک او پول های شرکت را برای مصارف شخصی به سرقت برده بود. او بعدها دریافت که میزان این اختلاس بیش از 700000 دلار در طول 3 سال بوده است.

Foglio، شوهرش Jim و یک شریک سوم در حال اداره یک کسب و کار پرداخت حقوق با عنوان Kaibobo به عنوان سرمایه گذاری جانبی شرکت بیمه سلامت این زن و شوهر بودند. سال قبل، او توصیه ای را از سوی یک دوست و مدیر شاغل در Kaibobo دریافت کرده بود: امور مالی به نظر درست نمی آیند، وضعیت حساب ها به هم ریخته و سومین شریک تجاری Foglio، باید مورد بازخواست قرار گیرد. هر زمان که Foglio درخواست ملاقاتی با شریک خود می کرد، او اختلافات را توضیح داده و یا قول می داد تا اطلاعات بیشتری را ارائه کند اما هنوز آن ها را ارائه نکرده بود. ماه ها بعد، هنگامیکه این شریک در یک قرار داد پرداخت حقوق در لاس وگاس شرکت کرده بود، Foglio تصمیم گرفت تا با ملاقات با حسابدار شرکت، پاسخ سوالات خود را به دست آورد. در تمام طول این دیدار حسابدار به او از اشتباهات شریک تجاری اش گفت، که از حساب کاربری شرکت به عنوان حساب شخصی خود استفاده کرده است و چکی به مبلغ 50000 دلار کشیده که به صورت نقد قابل پرداخت است و با پول های شرکت منزل جدیدی برای خود خریداری کرده است. خریدن یک خانه جدید؟؟ Foglio احساس کرد بیمار شده است.

Foglio می گوید: وقتی قربانی اختلاس می شوید، به شدت احساس شرمندگی و خجالت می کنید. او و همسرش اقدامات بسیاری را برای جلوگیری از مطلع شدن مشتریان از اعمال بد شریک تجاری خود انجام دادند. از جمله برداشتن وام شخصی به میزان 700000 دلار، سرمایه گذاری مجدد با فروش خانه و فروش اختیارات خرید سهام خود.

هزینه این اتفاق برای آن ها، از دست دادن پول های شخصی و آرامش ذهنی بود اما به عنوان سرمایه گذارانی با دهه ها تجربه در صنعت بیمه، آن ها دریافتند که نقصی در بازار وجود دارد که آن ها نیز با یکی از آن ها مواجه شده اند. در ژانویه 2019، خانواده Foglio و یک شریک جدید، با نام Travus Pope که اختلاس چند صد هزار دلاری از او شده بود، نخستین بیمه اختلاس در سطح جهان را با عنوان" خدمات بیمه "Capital Shield راه اندازی کردند.

هنگامیکه مشکوک به وقوع اختلاس هستید، چکاری باید انجام دهید.

هنگامیکه در می یابید که احتمالا فردی در حال انجام اختلاس از شما میباشد، نخستین چیزی که احتمالا انجام خواهید داد، تماس با یک وکیل است. وکیل شرکت Foglio در هر ساعت مبلغ 500 دلار را دریافت می کند و اگرچه او و همسرش پس انداز خوبی داشتند، اما به خوبی می دانستند که این کار سرآغاز مبارزه طولانی و خانمان برانداز دادگاه است. گام بعدی: اجرای قانون. پس از گزارش این اتفاق، اداره دادستانی به Foglio دستور داد تا اظهارات خود را ثابت کنند. او یک شرکت حسابداری را برای انجام یک حسابداری قانونی و گزارش جرائم منتسب به شریک خود با استفاده از بازآفرینی صورت های بانکی استخدام کرد. 3 سال طول کشید تا مدارک اثبات کننده مورد نیاز آن ها که می توانست سبب محکومیت و کیفر خواست شریک پیشین شود، به دست آید. متهم یک سال و یک هفته را در زندان سپری کرد.

حتی اگر یک اختلاس گر محکوم هم شود، هیچ ضمانتی وجود ندارد که شما سرمایه از دست رفته خود را باز یابید. دادگاه می تواند علیه این شخص حکم صادر کند، اما هیچ ضمانتی برای تضمین بازپرداخت به شما وجود ندارد، در عوض احتمالا شما نیاز خواهید داشت تا یک تیم قانونی متخصص را به کار بگیرید تا اطمینان یابید که پول سرقت شده بازگردانده شده است. هزینه بیمه Capital Shield 1500 دلار به ازای هر 1میلیون دلار در سال می باشد، و بیمه گران واجد شرایط باید بین 1 تا 10 میلیون دلار در دارایی سرمایه گذاری شده داشته باشند. به محض اینکه یک دارایی بیمه شده، مورد اختلاس قرار گیرد، آن ها با شرکت بیمه تماس می گیرند و پس از آن بررسی هایی از سوی آن ها صورت گرفته و پس از اعلام جرم، مبلغ ادعا شده پرداخت می شود.

اخطار: این خط مشی شامل هرگونه مشاوره سرمایه گذاری ثبت شده در سازمان تنظیم مقررات مالی صنایع ( FINRA) می باشد، اما شرکای تجاری یا هر فرد دیگری که دسترسی به سرمایه شرکت داشته باشد را پوشش نمی دهد – به این معنا که حتی محصول بیمه خود خانواده Foglio نمی تواند آن ها را از اختلاس شریک سابق مصون نگه دارد. آن ها امیدوار هستند تا بتوانند پوشش این بیمه را گسترش دهند.

Foglio می گوید: ما امیدواریم که این کار در طول 5 سال آینده انجام گیرد، چیزی که ما قادر به انجام آن خواهیم بود.

 

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

کیوان نانوار

کیوان نانوار | 11/1/2021 11:11:27 AM

پستاتون خیلی تاثیرگذارن. سعی میکنم حتما ازشون نکته بردارم