مشاوره رایگان

Burger King تصمیم دارد Impossible Whopper را در سال جاری در سراسر کشور به فروش برساند

5.0| از 1 نظر

فروش برگرهای گیاهی در بازارهای برگزیده، از تابستان امسال شروع خواهد شد.

Burger King تصمیم دارد Impossible Whopper را در سال جاری در سراسر کشور به فروش برساند

Burger King به زودی Impossible Whopper های گیاهی را به بخشی از فهرست غذایی خود در سراسر کشور تبدیل خواهد کرد. استفاده آزمایشی از این فست فود به عنوان جایگزینی برای برگرهای گوشتی اوایل این ماه در ST. Louis شروع شد و نتیجه بسیار مطلوبی داشت. Jose Cil مدیر عامل شرکت RBI که شرکت مادر Burger King می باشد، روز دوشنبه اعلام کرد که Impossible Burger تابستان امسال در چند شهر انتخاب شده به فروش خواهد رسید و اگر بازخورد خوبی از مهمانان دریافت شود، در اواخر سال جاری، در سراسر کشور به فروش خواهد رسید.

همکاری یکی از قدیمی ترین فست فودهای زنجیره ای امریکا و یک استارت آپ نسبتا جدید از Impossible Food عجیب به نظر می رسد ، اما نشان دهنده این موضوع است که مردم امریکا آماده پذیرش جایگزین های گوشت هستند. Cil بیان کرد که بارها Impossible Burger را امتحان کرده و قادر به توصیف تفاوت آن با گوشت واقعی نمی باشد. به نظر می رسد که Impossible Burger مشتریان جدیدی را به Burger King معرفی خواهد کرد، افرادی که معمولا به عنوان نخستین انتخاب خود در این مجموعه غذا نمی خوردند و در این صورت نیازی به ارائه جایگزین در قبال Double Quarter Pound King به مشتریان فعلی نخواهد بود.  

Cil بیان کرد که: تمایز قائل شدن بین Impossible Whopper و غذاهای مرسوم واقعا دشوار است. بر اساس واکنش مهمانان، ما تصمیم گرفتیم تا Impossible Whopper را در بازارهای انتخابی جدیدی در تابستان امسال به فروش برسانیم و تصمیم داریم که تا پایان امسال، بازار هدف خود را در سراسر کشور گسترش دهیم، اما این در صورتی خواهد بود که واکنش مهمانان به همان اندازه که در ST Louis بود، مثبت باشد.

این یک کنجکاوری امن است که در مورد Impossible Whopper صورت گرفته و به نظر نمی رسد که به شکست منجر شود- حداقل در ابتدا. نگرانی های گسترده در مورد سلامت و تاثیرات زیست محیطی استفاده از گوشت، فروش جایگزین های گیاهی گوشت را در سراسر جهان افزایش داده است. پیش بینی می شد که بازار جایگزین گوشت، در سال 2018 ارزشی به میزان 63/4 بیلیون دلار داشته باشد. برخلاف انواع مرسوم گیاهخواری که مشتریان امریکایی با آن آشنا هستند، گوشت های جایگزین مانند همان هایی که در Impossible Meat یا Beyond Meat به فروش می رسند، به راحتی قابل متمایز سازی از گوشت های واقعی نیستند. سردبیران ما نوع 0/2 Impossible Burger را در ژانویه امتحان کردند و واکنش آن ها عموما مثبت بود. Burger King نخستین فست فود زنجیره ای نخواهد بود که یک برگر جایگزین گوشت ارائه می دهد، White Castle نیز Impossible King را در سپتامبر گذشته به فهرست غذایی خود اضافه کرد. بیش از 5000 رستوران، از جمله Red Robin و Hard Rock Cafe دارای یک آیتم در فهرست غذایی خود با عنوانImpossible Burger  هستند.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

پویا فرهادی

پویا فرهادی | 11/1/2021 10:56:05 AM

ممنون که از نمونه های واقعی مطلب میذارین. من از همشون استفاده میکنم