مشاوره رایگان

چگونه کمک ها و بازخوردهای مشتریان، منجر به طراحی مجدد و تحول این شرکت شد

5.0| از 1 نظر

گاهی اوقات، تغییر در مدل کسب و کار شما، تنها نیاز به برداشتن خیز کوچکی از ایده اولیه تان دارد.

نظرات بیان شده توسط کارآفرینان شرکت کننده، متعلق به خود ایشان می باشد.

 

در این ویدئو، مدیر عامل Loom Analytics Mona Datt با عضو شبکه کارآفرینی، Mars Discovery District در مورد تغییر ماهیت محصولات شرکت صحبت می کند. Loom Analytics یک شرکت کانادایی می باشد که به وکلا و شرکت های بیمه کمک می کند تا تغییر در روندهای قانونی مانند قوانین مربوط به قضاوت و عملکرد وکلا در دادگاه را معین کنند.

Datt در مورد چگونگی این امر که Loom در آغاز برنامه ریزی می کرد تا خود را به عنوان یک شرکت تحقیقاتی معرفی کند، اما در طول زمان دریافت که باید به مشتریان بیشتری با ارائه تجربیات خود در قالب تعاملات، ارائه خدمات کند، صحب می کند. Datt می گوید یکی از اصلی ترین بخش های بازخوردی که شرکت دریافت کرد، این بود که چگونه شرکت ها می توانستند Loom را با فعالیت های روزمره خود یکپارچه سازند. این امر Datt را تشویق کرد تا اصلاحاتی را در تجربیات کاربران و ارتباطشان با وب سایت Loom ایجاد کند.

بر روی ویدئو کلیک کنید تا مطالب بیشتری را از زبان Mars Discovery District و Mona Datt بشنوید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدئویی می باشد که محتوای تفریحی، آموزشی و الهام بخش را در مورد کارآفرینان موفق و رهبران متفکر ارائه می دهد. ما فرصت ها و تخصص هایی را برای تسریع رشد برند فراهم کرده و محتوای ویدئویی و شنیداری را منتشر می کنیم که در زمینه کسب و کار تولید شده است.

EN با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه کسب و کار شراکت دارد. شما می توانید ویدئوهای ما را از طریق Roku, Apple TV و اپلیکیشن های کارآفرینی که بر روی Ios و اندروید قابل دسترسی هستند، تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

فلورا سرسپار

فلورا سرسپار | 10/26/2021 10:54:29 AM

من تو کارم کاملا دیدم که نظرات مثبت مشتریا چقدر تاثیرگذاره