مشاوره رایگان

Plutio به افزایش بهره وری و رشد کسب و کار شما کمک می کند

4.5| از 2 نظر

همه چیز از پروژه ها و وظایف گرفته تا صورت حساب ها و پیشنهادات را در یک برنامه مدیریت کنید.

Plutio به افزایش بهره وری و رشد کسب و کار شما کمک می کند

نکته: هدف ما معرفی محصولات و خدماتی است که به عقیده ما برای شما جالب و مفید خواهد بود. اگر شما آن ها را خریداری کنید، شرکت سازنده احتمالا بخش کوچکی از درآمد حاصل از فروش را به شرکای تجاری ما اختصاص خواهد داد.

اگر به قدری خوش شانس هستید که می توانید از راه کسب و کار مستقل خود درآمد کسب کنید، آخرین چیزی که نیاز دارید، بررسی برنامه های مختلف و حق اشتراک آن ها در جهت انتخاب برنامه مناسب است. به برنامه Plutio وارد شوید. این پلتفرم بصری یک فروشگاه تک مرحله ای برای دارندگان کسب و کارهای مستقل است. شما می توانید همه چیز از پروژه ها و وظایف گرفته تا صورتحساب ها و پیشنهادات را تنها در یک برنامه مدیریت کنید. بنابراین هرآنچه که عمیقا برای مشتریان شما مهم است و یا قصد آغاز آن را دارید را می توانید با استفاده از Plutio آغاز کنید، این برنامه ابزاری مناسب برای آغاز، اجرا و مدیریت کسب وکار شما می باشد.

همانند اغلب استارتاپ ها، Plutio نیز از ناامیدی که در صنعت ایجاد شده بود متولد شد. Leo Bassam کار خود را زمانیکه نوجوان بود آغاز کرد و با اینکه موفقیت هایی را به دست آورد اما همچنان با مشکلات مربوط به بهره وری و مدیریت مواجه بود. بنابراین تصمیم گرفت تا Plutio را راه اندازی کند و طی زمان کوتاهی دریافت که دارندگان مشاغل مستقل در سراسر جهان با چنین موانعی روبرو هستند، به همین دلیل بود که این برنامه به یک رویداد تعیین کننده تبدیل شد.

Plutio عوامل اساسی کسب و کار شما را مرتفع می کند و به شما امکان می دهد تا بر چیزهایی تمرکز کنید که واقعا بر کیفیت تولید و رشد کسب و کارتان تاثیرگذار است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • توانایی سوییچ کردن بین کسب و کارهای مختلف از یک ورودی
  • سفارشی سازی نقش های کاربران با سطوح متفاوتی از اجازه ها
  • دعوت از مشتری برای همکاری و یا تنها مشاهده ساده پیشرفت های صورت گرفته
  • قابلیت دستیابی به 25 زبان دنیا، از جمله اسپانیایی، عربی، فرانسوی و ژاپنی
  • برندسازی سفارشی شامل نام دامنه، آدرس ایمیل، رنگ و لوگوی رابط
  • ردیابی سریع زمانی، جداول زمانی قابل بارگیری و آمار های زمان واقعی
  • شیوه های پرداخت متنوع، ارزهای متعدد و امکان تنظیم نرخ مالیات

هزینه اشتراک Plutio به صورت نرمال 1020 دلار خواهد بود اما ما تخفیف خوبی برای شما گرفته ایم. با 94 درصد تخفیف، هزینه اشتراک Plutio تنها 59 دلار خواهد بود. بنابراین شما می توانید مجوزهای متفاوتی را خریداری کرده و به حساب خود اضافه کنید. اگر شما سه هزینه اشتراک را پرداخت نمایید، می توانید از یک کاربر به 15 کاربر تغییر یابید. این یک پیشنهاد شگفت انگیز است که می تواند به افزایش بهره وری و کارایی کسب و کار شما منجر شود.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

کامران كاووسی

کامران كاووسی | 10/18/2021 11:32:53 AM

برای استارتاپمون خیلی بااحتیاط داریم پیش میریم. مرسی که این نکاتو قرار میدین

حوریه اصلان نژاد

حوریه اصلان نژاد | 12/25/2021 2:07:42 PM

خیلی ممنون که اطلاعات رایگان در اختیارمون میذارین