مشاوره رایگان

با کمک این دوره ها می توانید سرمایه گذاری در شغلی جانبی را آغاز کنید

5.0| از 1 نظر

بسته کامل آغاز یک کسب و کار جانبی، ابعاد متفاوت به دست آوردن پول از یک شغل دوم را به شما نشان می دهد.

با کمک این دوره ها می توانید سرمایه گذاری در شغلی جانبی را آغاز کنید

اتکای صرف بر کار روزانه از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر، روز به روز سخت تر می شود. در سال 2018 مطالعه ای نشان داد که حدود 4 نفر از هر 10 امریکایی درآمدی از یک شغل جانبی به میزان 8000 هزار دلار به طور متوسط در سال دارند.

این اعداد به هیچ وجه آمار رو به کاهشی را نشان نمی دهند. افزایش اتکای کارفرمایان بر کار از راه دور، بعلاوه امکان افزایش انعطاف پذیری ساعات کار در محیط های کاری سنتی، شغل های جانبی را به گزینه مناسبی برای کارمندان تبدیل کرده است.

مجموعه ای از دوره های راهنمایی، مانند نمونه هایی که در Complete Start A Slide Business Bundle آمده است، می تواند به شما کمک کند تا مسیر موفقیت آمیزی را اتخاذ کنید. کسی چه می داند شاید کار نیمه وقت شما به حدی رشد کند که به یک شغل تمام وقت تبدیل شود.

Drop Shipping

در این دوره، واردات و مدیریت زنجیره تامین کاملا شفاف سازی می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه محصولات را به صورت عمده از کشور چین سفارش دهید، وب سایت Wordpress خود را راه اندازی کنید و کالاهای وارداتی را با سودی مناسب بفروشید. این دوره ها همچنین ابعاد بازاریابی مورد نیاز برای کسب و کار شما را نیز پوشش می دهد، شما طی این دوره درخواهید یافت که چگونه لیست ایمیل خود را تهیه کنید و از لحاظ استراتژی های بازاریابی در فیس بوک به موفقیت دست یابید.

محصولاتی با برچسب خصوصی

اگر شما محصولاتی با برچسب خصوصی خود را دارید و به دنبال مخاطب هستید، Ultimate Guide to selling private label products به شما نشان خواهد داد که چگونه برای آن ها بازاریابی کرده و محصولات خود را در بازارهای گسترده به فروش برسانید. شما از تجربیات شرکت هایی مانند Amazon و eBay برای ساخت قلمرو خصوصی خود استفاده خواهید کرد. علاوه بر این اشتباهات رایجی که در آغاز کار متداول است، جستجوی کلمات کلیدی برای برندتان و افزایش نرخ تبدیل نیز شرح داده خواهند شد.

فریلنسینگ

آزادکاری یک نقطه شروع عالی برای افرادی است که می خواهند کار جانبی داشته باشند. دوره های Freelance Client Mastery به شما نشان خواهد داد که چگونه یک پروفایل عالی را در Upwork که یکی از بهترین منابع جهان برای آزاد کاری می باشد، ایجاد کنید. علاوه بر این شما در مورد یافتن سریع مشاغل جانبی در Fiverr که یک بازار آنلاین برای مشاغل کوچکتر می باشد، مطالبی را خواهید آموخت.

دوره های آنلاین

آیا شما در صنعتی که در آن فعالیت دارید، صاحب نظر هستید؟ با استفاده از دوره های آنلاین، به دیگر افراد نیز کمک کنید تا بهتر کار کنند. The ultimate online course creation blueprint به شما نشان خواهد داد تا چگونه از ارائه های خود فیلمبرداری کرده و هر بار که فردی برای کلاس های شما ثبت نام کند، هزینه آن را دریافت کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

نسترن محجوب

نسترن محجوب | 10/17/2021 11:41:02 AM

چقدر خوبن این دوره ها. مرسی از معرفیشون