مشاوره رایگان

Slack در حال افزودن Email Conversation و Calendar Integrations است

5.0| از 1 نظر

کارکرد بخش جستجوی آن نیز در حال بازبینی است.

Slack در حال افزودن Email Conversation و Calendar Integrations است

اگر شما قبلا از Slack تنها به عنوان بخشی از کار روزانه خود استفاده می کردید، خدمات ارتباطات تجاری، در حال افزودن شاخه ای کامل با قابلیت های جدید می باشد که به شما امکان گفتگو با همکارانتان بدون نیاز به باز کردن تب ها و برنامه های جدید را می دهد. این شرکت در حال معرفی کانال های مشترک، ادغام ایمیل و تقویم و یک قابلیت جستجوی ارتقا یافته می باشد که یافتن اطلاعات در مورد هر چیزی را بسیار راحت تر می کند.

کارکرد جستجوی توسعه یافته، شاید هیجان انگیزترین بخش باشد. اگر تا کنون از Slack یا هر نوع اپ دیگری برای چت استفاده کرده اید، می دانید که یافتن رویدادهای اتفاق افتاده در طول روزها، هفته ها و یا ماه های گذشته، می تواند دشوار باشد. بخش جستجوی جهانی اکنون لیستی از کانال ها و پیام های مستقیم خوانده نشده را در کنار کانال ها، فایل ها و افرادی که شما تعامل بیشتری با آن ها دارید نشان می دهد. Slack همچنین نتایج سریعی را ارائه می دهد که نشان دهنده مباحثه های پیشین و مطالب اشتراک گذاشته شده در مورد خدمات می باشد، کاری که شما احتمالا از یک موتور جستجو انتظار دارید.

Slack در حال افزودن Email Conversation و Calendar Integrations است

علاوه بر ارتقای کارکرد بخش جستجو، Slack در ادغام دو برنامه دیگری که شما احتمالا بیش از دیگران به آن نیاز دارید نیز کار کرده است: ایمیل و تقویم. در چند ماه آینده، این قابلیت به افراد داده خواهد شد که ایمیل هایی را دریافت کنند که شامل پیام ها و اطلاعات مهم می باشد. محتوای این ایمیل ها شامل یادآوری، پیام های مستقیم و دیگر مکالمات مرتبط خواهد بود. این شرکت برنامه دارد تا در طول ماه های آتی امکان پاسخ به پیام های Slack از طریق ایمیل را نیز فراهم کند.

Slack در حال افزودن Email Conversation و Calendar Integrations است

علاوه بر این Slack در حال توسعه ادغام های اخیر خود برای Outlook Calendar و Google Calendar از طریق معرفی دعوت هایی است که می توانند به صورت مستقیم از طریق پلتفرم ارتباطات فرستاده شده و یا دریافت شوند. آن ها به افراد امکان خواهند داد تا از دیدارهای مهم باخبر شده و به کنفرانس ها از طریق Slack بپیوندند. همچنین کاربران Outlook Calendar قادر خواهند بود تا برنامه های خود را همگام سازی کنند و لذا Slack می تواند وضعیت آن ها را به روز رسانی کند. این سرویس همچنین راه اندازی اتوماتیک دعوت های تقویمی را در صورت تایپ کردن نکاتی مانند بیا فردا همدیگر را ببینیم، از سوی کاربر آغاز کرده است. انتظار می رود که تمام این خدمات پیش از پایان سال عملیاتی شوند.

اگر این خدمات برای شما کافی نیست، Slack در حال توسعه Shared Channels نیز می باشد که به سازمان های متعدد اجازه خواهد داد در داخل محیط کاری یکسان با هم ارتباط برقرا کنند. این سرویس برای هر شرکتی که با آژانس های بیرون از شرکت همکاری داشته و بر روی پروژه های مختلف سرمایه گذاری می کند، قابل استفاده است. نسخه بتای این سرویس برای مشتریان Enterprise Grid تابستان امسال راه اندازی خواهد شد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

پریا همتی

پریا همتی | 10/17/2021 11:43:05 AM

ممنون بابت به روز بودن مطالبتون. با همه چی آشنا میشیم