مشاوره رایگان

پنج مدرک دانشگاهی که شما را برای موفقیت در کسب و کار آماده می کنند

5.0| از 1 نظر

مدارک علوم انسانی، برخلاف چیزی که اکثر فارغ التحصیلان ناامید می پندارند، مبنای بهتری برای کارآفرینی هستند.

آیا گمان می کنید برای اینکه کارآفرینی موفق باشید نیاز به مدرک MBA دارید؟ دوباره فکر کنید. جنبه های بسیاری برای شروع یک کسب و کار موفق مورد نیاز هستند و داشتن پیش زمینه در کسب و کار (که به شدت ذهنی است) تنها یکی از آن ها می باشد. در واقع، تقریبا هر مدرکی که فکرش را بکنید، اگر از زاویه ای صحیح به آن نگاه کنید، می تواند موفقیت کسب و کاری کوچک را تضمین کند.

رشته های تاریخ هنر، زبان انگلیسی و جغرافیا به هم پیوسته می باشند. مدرک دانشگاهی شما، دوره ای عالی برای آماده سازی شما برای موفقیت در کارآفرینی می باشد. من از اینکه تا چه حد مطالب مختلفی که در دانشکده آموخته ام را به صورت روزانه به کار می برم، شگفت زده می شوم. در اینجا برخی مدارک دانشگاهی غیر متعارفی که می توانند سبب موفقیت در کسب و کار شوند و نحوه به کارگیری آن ها در این کسب و کارها بیان می شود. شروع کنید و به والدینتان بگویید که آرام باشند. شاید بر خلاف انتظار، شما در سن 19 سالگی بفهمید که چه کاری انجام می دهید.

 کارآفرینی

حسابداری یا امور مالی

هنگام تحصیل در رشته MBA، احتمالا نزدیک به 101 واحد در زمینه مدیریت مالی می گذرانید. اما آیا این کلاسها شما را برای امور مالی شرکتتان برای سرمایه گذاری آماده می کنند؟ آیا به شما نشان می دهند که ضمن اجرای یک کسب و کار، چگونه امور مالی آن را انجام دهید؟ داشتن چنین درکی از ابعاد مالی یک کسب و کار، همان چیزی است که می تواند به موفقیت یا از بین رفتن آن منجر شود. ضمن اینکه می توانید تاسیس شرکت مشاوره مالی خودتان را نیز در نظر داشته باشید، کاری که درآمد بسیار زیادی دارد.

کارآفرینی

نویسندگی و زبان انگلیسی

حتی یک کسب و کار را هم نمی توانید پیدا کنید که در آن مهارت های یک نویسنده حرفه ای مورد نیاز نباشد. اگر شما در رشته ای مانند بهینه سازی موتور جستجو، وبلاگ نویسی یا دیگر جنبه های نویسندگی حرفه ای تخصص دارید، در این صورت، فرصت طلایی در اختیار شماست. حتی می توانید شرکت SEO خود را راه اندازی کنید یا از وبلاگ ها برای کسب درآمد استفاده کنید. در غیر این صورت، شما در رقابت برای نگارش محتواها یا درخواست ها (در ایمیل) برای سرمایه گذاران، یک گام عقب تر خواهید بود. 

کارافرینی

ارتباطات

این مدرک دانشگاهی فقط برای فخر فروختن به رقبا نیست. ارتباطات رشته ای بسیار گسترده بوده و شامل مکالمه، نوشتار و نشانه های غیر کلامی می باشد. به دست آوردن بنیه ای قوی در مورد اساس کار کردن با دیگر افراد – و به کارگیری نیروها طبق شیوه دلخواه خود - ابزار اصلی کارآفرینان می باشد. حتی اگر شما مدرک دانشگاهی در این حوزه نداشته باشید، قطعا نیاز به سرآمدی در ارتباطات خود، برای موفقیت در کسب و کارتان دارید. 

کارافرینی

مهندسی کامپیوتر

اگر شما فارغ التحصیل این رشته هستید، در این صورت از قبل دارای مهارت ادراک تکنولوژی هستید که می تواند هر کسب و کاری را به مرحله بعد سوق دهد. از توسعه وب سایت گرفته تا تحلیل داده ها، انجام مسئولیت های مربوط به فضای اختصاص داده شده به وب سایت ها، نیاز به آمادگی سیار دارد، بنابراین اگر حتی بخش کوچکی از نیاز تکنولوژیکی کسب و کارتان را مرتفع کنید، می توانید از صرف زمان زیاد، دردسرها و زحمات بسیاری جلوگیری کنید. همینطور، شما می توانید یک شرکت تکنولوژیکی را راه اندازی کنید و حداکثر استفاده را از عصر دیجیتال ببرید.

کارآفرینی

فلسفه

بله، کارهای بسیار بیشتری از تدریس وجود دارد که با مدرک فلسفه می توانید انجام دهید. یادگیری مهارت تفکر منتقدانه، تفکر خلاقانه و داشتن قدرتی ویژه در مذاکره، همگی برای مالک یک کسب و کار کوچک حیاتی هستند. چرا که مبنای ارتباط با دیگران، مانند مشاهده دیدگاه های متفاوت، و دانستن اینکه چه چیزی برای مشتریان به عنوان یک محرک عمل می کند، را در اختیار شما قرار می دهند. مدرک خود را بردارید و ببینید چه تناسبی با موفقیت در کارآفرینی دارد؟ مطمئن باشید که چند رابطه را پیدا خواهید کرد، بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید، و بدانید که این همان چیزی است که شما را در حاشیه رقابتی قرار می دهد.

کارآفرینی

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

الهام قلی پور

الهام قلی پور | 11/3/2021 11:09:25 AM

منم فلسفه خوندم. از انتخابمم خیلی راضیم