مشاوره رایگان

فرانشیزها باید در بانک به دنبال چه چیزی باشند

5.0| از 2 نظر

مشاورین مالی توصیه هایی را در مورد یافتن شریک مالی که برای کسب و کار شما مفید باشد را ارائه می دهند.

فرانشیزها باید در بانک به دنبال چه چیزی باشند

1-بانکی را پیدا کنید که بتوانید با آن رشد کنید.

برگرفته از James Short مدیر مالی BBVA Compass که در فرانشیز مواد غذایی فعالیت دارد:

تیم مبتنی بر اعطای امتیاز ما به عنوان یک سیستم عمودی در درون بانک حضور دارد، به این معنا که زمانیکه افراد به دنبال دریافت حق امتیاز به ما مراجعه می کنند، ما با یک برنامه اجرایی از نوع کسب و کار کوچک کار را شروع می کنیم که مسئولیت مالی واحدهای نمایندگی متعلق به افراد را بر عهده دارد. یکی از دشوارترین چیزها برای یک دریافت کننده امتیاز، رشد کردن از یک واحد به واحدهای متعدد می باشد، که می تواند از 2 تا 10 عدد باشد. ما می توانیم به آن ها کمک کنیم تا این کار را از طریق برنامه SBA ما انجام دهند، و زمانیکه به اندازه خاصی رسیدند، ما آن را به وام مسکن از نوع سنتی تبدیل می کنیم که دسترسی بهتری به سرمایه داشته باشیم. در این صورت دریافتن کنندگان امتیاز می توانند یک چرخه کامل را در بانک ما داشته باشند.

اما برخی از مالکین نیز به ما مراجعه می کنند آن ها رشد زیادی کرده اند اما هیچ گاه وقت نداشته اند تا ساختار مبتنی بر سرمایه داری خود را تغییر دهند. ما شاهد یک اپراتور 50 واحدی بوده ایم که از تسهیلات اعتباری متفاوتی استفاده می کرده است، کاری که واقعا استرس آور است. پیشنهاد ما این است که تمام اینها به یک وام تغییر یابند، و از مزایای برابری تعبیه شده و یافتن بانکی که بتواند خط اعتباری قابل رشدی را ارائه دهد و در پروژه های متعدد مورد استفاده قرار گیرد، استفاده کند. برای مثال ارائه بودجه و صورت حساب برای ما الزامی نمی باشد، بلکه وام ما بر اساس ارزش برند شرکت ارائه می گردد. مشتریانی که خواهان دریافت امتیاز هستند، افراد متمولی نیستند و ما می دانیم که آن ها به این وام نیاز دارند. اگر بتوانید 20 قرارداد اعتباری را به یکی کاهش دهید، کارایی بسیار بالاتری خواهید داشت. زندگی شما راحت تر شده و قادر به پس انداز پول نیز خواهید شد.

2- مزایای بانکی

برگرفته از Bob McQuillan، معاون توسعه فرانشیز، Hand and Massage and Facial Spa

Hands and Stone بیش از 400 آب معدنی را در امریکای شمالی اداره می کند. زمانیکه این کسب و کار فعالیت خود را شروع کرد، نیازهای بانکی و وامی آن نیز ایجاد شدند. ApplePie Capital که مبتنی بر اعطای حق نمایندگی است، این نیاز آن ها را به صورت زیر برآورده کرد...

الف ) حمایت شخصی

Mc Quillan می گوید: آن ها فراتر از یک وام دهنده ستنی هستند. ما دارای پرتال سایت مخصوص به خود در وب سایت ApplePie هستیم بنابراین می توانیم تمام معاملات شرکت را نه تنها زمانیکه یک دریافت کننده امتیاز نخستین شعبه خود را افتتاح می کند بلکه به هنگام توسعه یافتن در شعبه های دو و سوم نیز پیگیری کنیم.

ب ) توسعه امتیاز گیرنده

دریافت کنندگان امتیاز Hand and Stone مستقیما با ApplePie کار می کنند که حتی به توسعه امتیازگیرنده نیز کمک می کند. McQuillan می گوید: آن ها در جلسات روزانه ما که در آن امتیازگیرندگان برای یادگیری در مورد شرکت حضور پیدا می کنند نیز به ارائه مطلب می پردازند.

ج ) برنامه رشد

همچنانکه Hand and Stone از ماساژ به مراقبت از پوست و اپیلاسیون توسعه پیدا کرد، اندازه فروشگاه ها رشد قابل توجهی کرد. او می گوید: وجود امتیازگیرندگان امکان در اختیار گرفتن فضاهای بعدی را به شما می دهد. به عنوان یک وام دهنده، ApplePie به ما از طریق این تغییرات کمک کرده است.

3- موفقیت پیش بینی نشده

برگرفته از Josh York موسس و مدیرعامل GymGuyz

آنچه که او انتظار داشت: موسس یک برند تناسب اندام 11 ساله از روز اول اهداف بلندی را در سر داشت: ما بزرگترین برند تناسب اندام در جهان خواهیم بود. در همکاری با Capital One و Webster Bank او شرکایی را می خواست که بتوانند در برنامه ریزی برای یک آینده بزرگ به او کمک کنند.

آنچه که دست یافت: York شگفت زده بود که چگونه حمایت بانک، فراتر از تصور او می رفت. او می گوید: ما ساعتها کار شدید را در بانک انجام می دادیم. روابط بسیار مهم هستند. اگر نتوانم کسی را برای شام دعوت کنم، با او کار هم نخواهم کرد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

نگین عبدی زاده

نگین عبدی زاده | 10/3/2021 11:06:22 AM

چقدر جالب بود. اگه ممکنه از موارد مالی بازم مطلب بذارین

امیرعلی عالی زاده

امیرعلی عالی زاده | 11/23/2021 1:12:38 PM

امیدوارم همه چی طبق برنامه ریزیم پیش بره. تلاشمو میکنم