مشاوره رایگان

توئیتر با کمک به بازار سهام در ثبت رکوردهای بالا بخش تکنولوژی را شکوفا کرده است

4.0| از 2 نظر

شاخص شرکت های S&P 500 و Nasdaq رکوردهای جدید بالایی را در Entrepreneur Index ثبت کرده است.

توئیتر با کمک به بازار سهام در ثبت رکوردهای بالا بخش تکنولوژی را شکوفا کرده است 

نظرات بیان شده توسط کارآفرینان، متعلق به خود ایشان می باشد.

در شلوغ ترین هفته این فصل از درآمد شرکت ها، آن ها در حال ارائه نتایج مثبت و حرکت به سوی ثبت رکوردهای بالایی در بازار سهام هستند.

توئیتر جلودار این رکوردها بود. این رهبر رسانه اجتماعی از انتظار تحلیلگران فراتر رفت و سهام خود را به افزایش 64/15 درصدی رساند- بیشترین سود Entrepreneur Index امروز - . اگرچه سهام بخش های مختلف بازار نیز دارای قوت لازم بوده است. سهام واحدهای تکنولوژی، سلامت و REIT به Entrepreneur Index کمک کرد تا سود 38/1 درصدی را ثبت کرده و رکورد بالایی داشته باشد.

شاخص شرکت های S&P 500 و Nasdaq نزدیک به 88/0 و 32/1 درصد به ترتیب بوده است که هر دو رکورد بالایی بوده است. شاخص شرکت Dow نزدیک به 55/0 درصد بوده و در میان درصدهای بالا از اکتبر گذشته تا کنون قرار دارد.

امروز شاخص شرکت توئیتر، در کل بخش تکنولوژی قابل توجه بوده است. درآمدهای این شرکت در طول یک چهارم نخست سال گذشته 18 درصد افزایش یافته و به راحتی از تخمین ها فرارتر رفته است. مهمترین افزایش در بخش کاربران فعال شبکه صورت گرفته است، که از 9 میلیون به 330 میلیون کاربر افزایش یافته است. افزایش امروز، بازده هر ساله سهام را به 4/38 درصد افزایش داده است.

باقی بخش های تکنولوژی نیز عملکرد خوبی داشتند. تمام چهار سهام FAANG در شاخص، بیش از یک درصد بوده است، و Amazon.com با 95/1 درصد بیشترین افزایش را داشته است. Tripadvisor Inc  ( 34/3 درصد )، Adobe Systems Inc ( 3/2 درصد )، و salesforce.com ( 56/1 درصد ) نیز سود خوبی داشته اند.

در بخش مراقبت از سلامت، یکی از بدترین بخش های بازار امسال، جهش قابل توجهی داشته است. با نگرانی هایی که در مورد برنامه های دموکراتیک مراقبت از سلامت و تنظیم قیمت داروها وجود داشت، این بخش توانست امروز نگرانی ها را از بین ببرد. شرکت های داروسازی Regeneron Pharmaceuticals و Alexion Pharmaceuticals به ترتیب 03/3 و 64/2 درصد افزایش داشته اند. مدیر بیمارستان Universal Health Services نزدیک به 21/4 درصد بوده و سازنده تجهیزات پزشکی Boston Scientific سود 75/2 درصدی را به دست آورده است.

بازار REIT پس از کاهشی که روزهای گذشته تجربه کرده بود، دوباره رشد خود را ادامه داد. این بخش به جهت فروش ضعیف مسکن و نرخ بالای کاهش تجارت در این اواخر، دچار ضعف شده بود. تمام نه REITs در Entrepreneur Index امروز بالا بودند اگرچه Boston Properties ( 46/2 درصد ) و Kimco Realty Corp ( 4/2 درصد ) بیشترین سود را در گروه داشتند.

از دیگر سودهای قابل توجه در شاخص امروز Tyson Foods ( 2/2 درصد ) ، BlackRock ( 16/2 درصد ) و Cognizant Technology ( 92/1 درصد ) بوده است.

تنها 6 مورد از 60 سهام موجود در شاخص، امروز پایین بودند. شرکت خرده فروش Gap Inc و تولید کننده نفت و گاز Hess Corp بیشترین کاهش را داشته و به 63/0 و 62/0 درصد کاهش یافتند. Hess امروز علی رغم اینکه قیمت نفت 99/0 درصد افزایش یافته بود، دچار کاهش شد. سهام این شرکت امسال نزدیک به 6/66 درصد بوده است. ازدیگر کاهش ها در شاخص امروز Fedex Corp ( منفی 43/0 درصد )، Bed Bath & Beyond ( منفی 36/0 درصد ) ، Brown Forman Corp ( منفی 23/0 درصد ) و Comcast ( منفی 02/0 درصد ) بوده است.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

پریسا کرمی

پریسا کرمی | 10/2/2021 11:48:47 AM

مطالبتون جورین که آدم دوست داره همین الان پاشه یه کاری شروع کنه 😍

کامران پیمانی

کامران پیمانی | 11/24/2021 11:04:49 AM

میشه تا حدودی از شیوه اونا استفاده کنیم.مرسی که اینقدر نکات جالب میگین