مشاوره رایگان

این ابزار می تواند برای بازسازی فرایند حسابداری شرکت شما بسیار کمک کننده باشد

5.0| از 1 نظر

Nummuspay یک سیستم تسویه و پرداخت یکپارچه را برای مشتریان ایجاد می کند.

این ابزار می تواند برای بازسازی فرایند حسابداری شرکت شما بسیار کمک کننده باشد

با راه اندازی موفقیت آمیز کسب و کار اینترنتی خود، احساس رضایتمندی وصف ناپذیری در شما ایجاد می شود. مشاهده این امر که تمام محصولات شما به صورت دقیق ردیف شده و آماده فروش به مشتریان مشتاق هستند، دستاوردی است که شایسته جشن گرفتن می باشد.

اما مدیریت مبنایی فرایندهای پرداخت و حسابداری، می تواند حتی زیرک ترین کارآفرینان را نیز دچار اضطراب کند. اشتراک یک ساله در Nummuspay Startup Plan می تواند فرایند پرداخت شرکت شما را ساده تر کند، بنابراین شما می توانید بنشینید و گردش پول در حساب خود را تماشا کنید.

Nummuspay یک پلتفرم کاربر پسند است که وظایف بسیار پیچیده ای را به اجرا در می آورد. این برنامه، نیاز به نوشتن و نگهداری کدهای مربوط به قبوض مشتریان را از طریق اتوماتیک سازی و پیگیری این فرایند، از بین می برد. علاوه بر این درگاه های پرداخت متعددی را ایجاد می کند که باعث می شود تقریبا هر مشتری قادر به خرید آنچه که شما می فروشید باشد، صرف نظر از نوع پرداختی که انتخاب می کند. یافتن و نگهداری مشتریان بین المللی پس از دسترسی شما به پلتفرم اتوماتیک تراکنش ها، بسیار مطلوب خواهد بود.

امروزه صفحات پرداخت سفارشی و ابزارهای مدیریت اشتراک، سبب شده است تا بیش از پیش بتوانید به اختصاصی کردن فروشگاه آنلاین خود از صفحه ورود تا پرداخت بپردازید. گزینه های اشتراک Nummuspay از اشتراک های درخواستی، خریدهای یکباره و مدل های صورت حساب مبتنی بر کاربرد حمایت می کند. مشتریان شما می توانند از بین این گزینه های اشتراک، مورد متناسب با خود را انتخاب کنند و لذا از این طریق می توانید آن ها را به خرید مجدد و بیشتر از شرکت خود تشویق کنید.

علاوه بر این می توانید عادت های خرید مشتریان خود را پیگیری کرده و از این طریق برنامه های بازاریابی بسیار موثری را توسعه دهید. تمام این اطلاعات محرمانه باقی می مانند چرا که این پلتفرم داده های شما را به صورت امنی از طریق زیر ساخت های خود حفظ می کند.

پرداخت مالیات مربوط به شغل های آزاد و کسب و کارهای کوچک، مشکل بزرگی برای بسیاری از کارآفرینان متعهد است. خوشبختانه Nummuspay انجام تمام کارهای این حوزه را نیز بر عهده می گیرد. گزارشات پیشرفته آن در حوزه مالیات، به شما کمک می کند تا مالیات بر فروش را از گردش کل مالی تمییز دهید و لذا می توانید بازپرداختی را دریافت کنید که شایسته آن هستید.

اشتراک یک ساله در Nummuspay Statup Plan در حالت عادی بیش از 1000 دلار است اما همین الان می توانید تنها با پرداخت 99/79 دلار ( 93 درصد تخفیف ) از آن بهره مند شوید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

نعیم پسندیده

نعیم پسندیده | 10/2/2021 11:32:57 AM

تو حسابداری یکم به مشکل خوردیم. این مطلبتون خیلی برامون نیاز بود ممنون