مشاوره رایگان

کاری که سیاستمداران عادی بسیار بهتر از کارآفرینان معمولی انجام می دهند

5.0| از 2 نظر

رازی که تقریبا در بیرون از D.C. Beltway آشکار شده است این است که کنگره عمدتا توسط افراد 25 تا 35 ساله اداره می شود.سیاستمداران انتخاب شده، تمایل دارند تا اظهارات زیرکانه زیادی را با ملایمت مطرح کنند. هیچ گونه محتوای نسنجیده ی وجود ندارد که از D.C به بیرون درز پیدا کند.

کاری که سیاستمداران عادی بسیار بهتر از کارآفرینان معمولی انجام می دهند

سیاستمداران انتخاب شده، تمایل دارند تا اظهارات زیرکانه زیادی را با ملایمت مطرح کنند. هیچ گونه محتوای نسنجیده ی وجود ندارد که از D.C به بیرون درز پیدا کند. این سیاستمداران تقریبا به اندازه ورزشکاران حرفه ای مورد هجمه انتقادات قرار می گیرند.

چه قبول داشته باشیم و چه نداشته باشیم، سیاستمداران این کار را به درستی انجام می دهند. اغلب موارد رهبران و مدیران اجرایی کسب و کارها در بخش خصوصی می توانند این ویژگی را از آن ها یاد بگیرند.

سیاستمداران انتخاب شده، در محول کردن مسئولیت ها و قدرت دادن به کارمندان در انجام کارها، کار بسیار عالی را انجام می دهند. رازی که تقریبا در بیرون از D.C. Beltway آشکار شده است این است که کنگره عمدتا توسط افراد 25 تا 35 ساله اداره می شود. همه چیز از پیش نویش سیاست ها گرفته تا شرکت در جلسات توجیهی، برنامه ریزی های روزانه تا تهیه نکات سخنرانی، همه توسط کارمندان انجام می شود و بر عهده آن ها گذاشته شده است. اعضای کنگره، می توانند نیمه شب با کارمندان خود تماس بگیرند تا بدانند کدام بخش از قوانین هنوز نیاز به کار دارد یا کدام لایحه نیاز به اصلاحیه دارد.

به منظور کارآمد بودن یک دستگاه، هیچ محدودیت زمانی برای مدیریت ذره بینی وجود ندارد. هر کارمندی موظف است تا مسئولیت های فردی خود را در جهت اجرای وظایف نماینده به اجرا دربیاورد. هیچ انتخاب دیگری به جز داشتن اعتماد و اعتقاد کامل به کارمندان وجود ندارد چرا که شما کاملا می دانید که قادر به انجام دادن کارها به تنهایی نیستید.

بدون داشتن کارمندان شایسته، این افراد قبل از آغاز به کار خود با شکست مواجه خواهند شد. سطحی از اعتماد بین افراد وجود دارد که معتقدند اگر کسی کار خود را خراب کند، همه افراد تاوان آن را خواهند پرداخت. اگرچه بهتر است تا فرصت های بیشتر و موانع کمتری را به کارمندان خود بدهید تا قادر به عبور از آن ها باشند. در این سناریو، آن ها نمی توانند بدون همدیگر کارکرد خوبی داشته باشند. سیاستمداران به آن ها فرصت رشد می دهند. مقایسه کارمند یک شرکت سنتی که مجبور به گزارش کار خود به تمام افراد در رده های بالاتر است، با یک کارمند 26 ساله کنگره که وقت خود را صرف جلسه با شرکت های میلیارد دلاری می کند و نظارت بسیار کمی بر او اعمال می شود، خنده دار است.

به کارمندان خود فرصت درخشیدن بدهید.

مدیریت ذره بینی را رها کنید. به کارمندان خود امکان بدهید تا بدون نظارت دائمی شما، مسئولیت ها را بر عهده بگیرند. اگر کاری را درست انجام نداده اند، از ان ها پاسخ بخواهید اما سریعا از آن ها بخواهید تا با انجام کار دیگری، اشتباه خود را جبران کنند. آن ها را از میدان مسابقه خارج نکنید، اجازه دهید که در بازی باقی بمانند. این کار به آن ها نشان خواهد داد که شما به آن ها اعتماد دارید و آن ها می توانند از اشتباهات خود برای بهتر شدن استفاده کنند.

اگر هر مربی بازیکن خود را برای انجام یک اشتباه سرزنش کند، هیچ مسابقه ای برای تماشا وجود نخواهد داشت، و تمام بازیکنان در کناری خواهند نشست. عکس العمل های شفاف و نظارتی، باعث خواهد شد که کارمندان مسئول تری داشه باشید. کمیته ها و کمیته های فرعی بسیاری در کنگره وجود دارد که به صورت پایان ناپذیری به قانون گذاری می پردازند. شما باید به افراد خود اجازه دهید تا کار خود را انجام دهند. در کنگره، همه چیز خیلی سریع پیش می رود، آن هم بدون هیچ نظارتی و بر اساس اعتماد.

این شغل پر استرس و در معرض دید، مستلزم بخش های متحرک زیادی است. این شرایط نشان می دهد که در صورت دادن فرصت، نسل جوان قادر به انجام کارهای بزرگی هستند. زمانیکه شما توانایی کارمندان خود را باور داشته باشید، می توانید ساختار و فرایند کار خود را تغییر دهید. بخش خصوصی می تواند از مزایای کنار گذاشتن مدیریت ذره بینی و توجه به ساختار سلسله مراتبی بهره مند شود.

با دادن مسئولیت های بیشتر به کارمندان، می توانید شرکت خود را از ناکارامدی نجات داده و محیط کاری را ایجاد کنید که مبتنی بر اعتماد به افراد باشد. شرکت های خصوصی نیاز دارند که فراتر از پیچیدگی و فرایندهای موجود باشند چرا که قادر به انجام این کار هستند.

عملکرد صحیح هر سیاستمدار در این خواهد بود که به کارمندان خود اجازه فعالیت بدهد. این افراد اعتماد و شغل خود را از طریق کارمندان خود به دست می آوردند. به همین ترتیب شرکت های خصوصی می توانند از این امر که اجازه دهند کارمندانشان آن ها را غافلگیر کنند منتفع شوند. اجازه دهید که کارمندان شما را غافلگیر کنند، مطمئن باشید که از این کار خود خوشحال خواهید بود.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

هانیه جعفری

هانیه جعفری | 9/20/2021 10:14:45 AM

ممنون بابت توصیه های کاربردیتون 🙏

کیمیا بهرامی زاده

کیمیا بهرامی زاده | 11/13/2021 12:20:01 PM

من همیشه از مطالبتون استفاده کردم. خیلی ممنونم