مشاوره رایگان

انواع کار در خانه

| از 0 نظر

انواع کار در خانه به داد شما می‌رسند تا اوقات بیکاری‌تان در منزل را صرف چرخیدن بی حاصل در اینستاگرام و توییتر و این قبیل شبکه‌های اجتماعی نکنید. یک گوشه بنشینید، خیلی ساده و بی دردسر کار کنید و پول در بیاورید. بدون آن که نیاز باشد هر روز صبح خروس خوان کیلومترها راه را بپیمایید تا به محل کارتان برسید. حرف زور رئیس و سرپرست و... را به جان بخرید که مبادا توبیخ شوید و ریالی از چندرغاز حقوق‌تان کم شود. ساعت‌ها و روزها را بشمارید تا بالاخره دو روز مرخصی عایدتان شود. خسته ام و بیمارم و حوصله ندارم و این حرف‌ها هم آب در هاون کوبیدن است. سر وقت می آیید، سر وقت شاید هم دیرتر می‌روید!

این هم شد کار؟! کاری خوب است که ساعت کاریش منعطف باشد و خودت آقا و نوکر خودت باشی. اصلا شاید من دوست داشته باشم وقتی همه در خواب نازند، کار کنم. تو دوست داشته باشی بعد از یک چرت شیرین ظهرگاهی و نوشیدن یک فنجان چای استارت کارت را بزنی. به هر حال هر کسی در یک ساعتی از شبانه روز بازدهی بیشتری دارد دیگر. اما کار بیرون از خانه این قرتی بازی‌ها سرش نمی‌شود. مجبوری ثانیه به ثانیه ساعات کاریت را کار کنی و دم نزنی. در غیر این صورت باید سینه سپر کرده و خودت را برای شنیدن غُرغرهای کلافه کننده مافوقت آماده کنی! تازه اگر توبیخ و جریمه نشوی، خیلی خوب است!

وقتی با انتخاب مناسب کار در منزل می‌توانید به همه این دردسرها پایان بدهید، چرا خودتان را آزار می‌دهید؟! چرا از خواب شیرین و تفریحات لذت بخش‌تان می‌زنید و حرف و دستور هزاران نفر را به جان می‌خرید؟! همین امروز کار مورد علاقه‌تان را شروع کنید و لذت کسب درآمد بدون دردسر را به خودتان هدیه دهید!

برای تو که در پی یک لقمه نان حلالی...

امروز می‌خواهیم در مورد انواع کار در خانه صحبت کنیم. فرقی ندارد آقا هستید یا خانم. پیر هستید یا جوان. تحصیلات عالی دارید یا مدرک ابتدایی. به هر حال این مطلب مختص شماست. آن را از دست ندهید!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.          


انواع کار در خانه برای خانم ها

اشتغال برای بسیاری از خانم ها آرزویی دست نیافتنی است. چرا که فرصت های کاری را نمی شناسند و اطلاعات به دردبخوری در مورد آن ها ندارند. اگر شما هم جزء بانوانی هستید که رویای مستقل شدن را در سر می پرورانید، کافیست انواع کار در خانه مخصوص خانم ها را بشناسید و مناسب ترین آن ها را برگزینید. از همین امروز شروع کنید. فردا دیر است!

بازاریاب شوید، پولدار می شوید!

خیلی از شرکت ها به دنبال بازاریاب های حضوری هستند. با این حال تعداد شرکت هایی که طالب بازاریاب های غیر حضوری و تلفنی هستند، کم نیست. می توانید همان طور که روی کاناپه لم داده اید و دمنوش مورد علاقه  تان را نوش جان می کنید، برای محصولات یا خدمات یک شرکت مشتری پیدا کنید. مهارت مورد نیاز برای بازاریابی: خوش و سر و زبانی به مقدار لازم!  

نمد دوزی کنید. هم لذت بخش است، هم پر درآمد!

نمد دوزی یکی از هنرمندانه ترین انواع کار در خانه برای خانم هاست. اگر خوش و ذوق قریحه هستید، شک نداریم که در این مسیر موفق عمل می کنید! کافیست کمی خلاقیت به خرج بدهید. آنگاه خواهید دید که درآمد این کار شگفت انگیز است!

پروژه های هنری بگیرید و از استعدادتان پول در بیاورید!

اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که از هر انگشتتان یک هنر می بارد، حیف است از استعدادهایتان کسب درآمد نکنید. گل سازی بلدید؟! بزنید توی کار ساخت گل های مصنوعی و جذاب. نقاشی بلدید؟! تابلوهای هنری بکشید. خلاصه این که در هر زمینه ای استعداد دارید، آن را ناچیز نشمرده و استارت یک کار در خانه پر درآمد را بزنید. اگر از درآمدش راضی بودید، به جان من هم دعا کنید!

اگر هیچ کدام از این پیشنهادات را نمی پسندید، نگاهی هم به لیست زیر بیندازید. از شروع کردن نترسید. ترس مانع پیشرفت شماست.

  • چرم دوزی کنید.
  • نویسندگی کنید.
  • ست آشپزخانه بدوزید.
  • بسته بندی کنید.
  • عروسک بسازید.
  • آشپزی کنید.
  • قارچ پرورش بدهید.
  • تراریوم بسازید.
  • گیاهان دارویی پرورش بدهید.
  • سبزی پاک کرده و بسته بندی کنید.
  • ویراستاری کنید.
  • کیک بپزید.
  • طراحی لباس انجام بدهید.
  • ...

 انواع کار در خانه

انواع کار در خانه برای خانم ها

انواع کار تولیدی در خانه

تولید شمع؛ یکی از محبوب ترین انواع کار تولیدی در خانه

تولید شمع یکی از انواع کار تولیدی در خانه است که طرفداران بسیاری دارد. اگر فکر می کنید ساخت شمع بسیار دشوار بوده و شما از پس انجامش بر نمی آیید، باید خدمتتان عارض شوم که اشتباه می کنید. کافیست در کلاس های آموزشی ساخت شمع شرکت کنید تا نظرتان عوض شود!

تولید چیپس میوه؛ نمونه ای از پر درآمدترین انواع کار تولیدی در خانه

فکر نمی کنم کاری ساده تر، بی دردسرتر و در عین حال پر درآمدتر از تولید چیپس میوه در خانه وجود داشته باشد. برای شروع این کار نیازی به تجهیزات آنچنانی ندارید. یک اسلایسر و یک دستگاه میوه خشک کن کفایت می کند!

تولید عروسک؛ یکی از پولسازترین انواع کار تولیدی در خانه

تولید عروسک یکی از ایده های پولساز کار در خانه است که درآمد خوبی دارد. برای ورود به این حیطه باید در کلاس های آموزشی شرکت کرده و سپس اقدام به ساخت عروسک های دلبر کنید. از عروسک های پولیشی گرفته تا عروسک های نمدی و بافتنی و روسی و...!

تولید صابون خانگی؛ راهی ساده برای کسب درآمد در منزل

تولید صابون خانگی یکی از بی نظیرترین روش های کسب درآمد در منزل است. همان طور که در جریان هستید، قیمت صابون خانگی بسیار بیشتر از صابون های شیمیایی موجود در بازار است که طرفداران چندانی ندارند. پس با این اوصاف حاشیه سود آن خوب است. توجه داشته باشید که همین طور الابختکی نمی توانید صابون ساز ماهری شوید. به هر حال پای زیبایی مردم در میان است! اول در کلاس های آموشی شرکت کنید، بعد استارت کارتان را بزنید!

اگر کار در خانه مورد نظرتان را در میان موارد فوق الذکر پیدا نکردید، در لیست زیر به دنبالش بگردید!

  • پکیج آموزشی دیجیتال تولید کنید.
  • محصولات ارگانیک تولید کنید.
  • شیرینی و دسر، فینگرفود و غذا درست کنید.
  • زیورآلات و اکسسوری تولید کنید.
  • کیف و وسایل چرمی تولید کنید.
  • ...

 انواع کار در خانه

انواع کار در خانه


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.          


انواع کار در خانه برای آقایان

پرورش بلدرچین، بوقلمون و پرنده های تزئینی؛ کار در خانه ای مناسب برای آقایان

پرورش پرنده هایی همچون بوقلمون، بلدرچین و سایر پرنده های تزئینی یکی از مناسب ترین راه های درآمدزایی در منزل برای آقایان است. این کار نه مهارت آنچنانی لازم دارد، نه سرمایه هنگفتی. کمی حوصله و علاقه می طلبد که آقایان اسطوره آن هستند!

پرورش قارچ، زعفران و آلوئه ورا؛ پولسازترین کار در خانه برای آقایان

اگر فکر می کنید برای پرورش قارچ، زعفران و آلوئه ورا مکانی وسیع و دم و دستگاهی پیچیده نیاز دارید، سخت در اشتباهید. این کار را در حیاط منزلتان هم می توانید انجام بدهید. حتی می توانید یک گلخانه کوچک در آپارتمان یا منزلتان بسازید و استارت درآمدزایی را بزنید.

تایپ یا ترجمه؛ کار در خانه ای با درآمد توپ برای آقایان

سایت های بسیاری هستند که نیازمند تایپیست و مترجم هستند. اگر سرعت تایپتان بالاست یا دستی در ترجمه متون مختلف دارید؛ این بهترین کار در خانه ای است که برایتان سراغ داریم. یک کامپیوتر و یک بسته اینترنتی نه چندان پر و پیمان داشته باشید، کافی است!

نویسندگی؛ یکی از پرطرفدارترین انواع کار در خانه در میان آقایان

نویسندگی یکی دیگر از پر درآمدترین انواع کار در خانه است که مردهای زیادی به آن علاقه نشان می دهند. نویسندگی فقط نوشتن داستان نیست. می توانید مقاله بنویسید، نمایشنامه بنویسید و با قلم توانایی که دارید، پول در بیاورید!

بسته بندی محصولات؛ کاری مناسب با درآمد فوق العاده

بسته بندی محصولات از آن دسته کار در خانه هایی است که زن و مرد نمی شناسد! فارغ از سن و جنسیت می توانید از این راه کسب درآمد کنید. حتی می توانید از سایر اعضای خانواده تان هم کمک بگیرید و با تسریع در انجام کارها، سفارشات بیشتری قبول کنید.

ممکن است زیر لب غُرولند کنید و بگویید کار مناسب من در این مواردی که ذکر کردید، نیست. پس من چه کار کنم؟!

این که ناراحتی ندارد. کار در منزل مورد علاقه ات را در لیست زیر جستجو کن!

  • برنامه نویسی و طراحی سایت
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • ساخت فیلتر هوای خودرو
  • تعمیر وسایل الکتریکی
  • آموزش آنلاین بورس و ارز دیجیتال
  • ساخت صنایع هنری
  • بازاریابی
  • تدریس خصوصی
  • مشاوره
  • دوبله
  • ...

انواع کار در خانه

انواع کار در  خانه برای آقایان

معرفی انواع کار در خانه برای نوجوانان

گیمینگ؛ هم بازی، هم کار در خانه!

شاید با خودتان بگویید مگر می شود از بازی کردن پول درآورد؟!

زمان ما که نمی شد. اما امروز به لطف اینترنت و بازی های آنلاین این امر شدنی است. چه کار در خانه ای لذت بخش تر از گیم استریمر شدن؟! هم فال است و هم تماشا. هم بازی است و هم کسب درآمد.

ساخت محصولات دست ساز؛ ایده ای خلاقانه برای کسب درآمد

در صورتی که نوجوانان مهارت ساخت محصولات دست ساز را داشته باشند، چه کار در خانه ای بهتر و بی دردسرتر از این کار؟! نه سرمایه آنچنانی می خواهد، نه سختی زیادی دارد. از درآمد فوق العاده اش هم نگویم برایتان که شیفته اش می شوید!   

برنامه نویسی اپ؛ ایده ای با درآمد شگفت انگیز

خیلی ها می گویند که حتی اگر ربات ها زمام کلیه امور را در دست گرفته و جای انسان ها را از آنِ خود کنند، تنها قشری که بیکار نمی مانند، برنامه نویس ها هستند! حقیقتا این حرف را باید با آب طلا نوشت. تعداد برنامه نویسان اپ در کشور ما چندان زیاد نیست. پس تعجب ندارد اگر همان تعداد معدود را با حقوقی شگفت انگیز به کار بگیرند. اگر جزء نوجوانانی هستید که می خواهید از همین امروز آینده تان را تامین کنید، پیشنهاد ما به شما برنامه نویسی اپلیکیشن است!

تولید محتوا؛ کاری ساده با درآمدی عالی

اگر جزء علاقه مندان به نویسندگی هستید، تولید محتوا بهترین کار در خانه ای است که پیش رو دارید. آنچه لازم دارید؛ قریحه نویسندگی است و یک کامپیوتر یا لپتاپ نه چندان پیشرفته. بسم الله بگویید و کارتان را شروع کنید!

ادمین اینستاگرام شوید و پول پارو کنید!

اینستاگرام که فقط برای استوری و پست گذاشتن از تفریح و دور دورهایتان و چرخیدن های بی هدف نیست. می توانید از این غول بزرگ پول در بیاورید. آن هم چه پولی! مدیریت یک پیج را بر عهده گرفته و در ازای کار به این سادگی حقوق بگیرید!

این موارد را نمی پسندید؟! بعدی ها را چطور؟

  • اینفلوئنسر شوید.
  • گرافیک کار کنید.
  • طراحی چهره انجام بدهید.
  • مهارت هایتان را آموزش بدهید.
  • وسایل مینیاتوری بسازید.
  • مجسمه سازی کنید.
  • ...

انواع کار در خانه 

انواع کار در خانه برای نوجوانان

انواع کار هنری در خانه

اگر به انجام کارهای هنری علاقه مند هستید، این تیتر مختص شماست. کار هنری باشد و در خانه هم باشد؛ نور علی نور است!

زیورآلات بسازید و درآمد کسب کنید!

ساخت زیورآلات از آن دسته کار در خانه هایی است که ذوق و سلیقه بسیاری می طلبد. اگر فکر می کنید از پسش بر می آیید، همین امروز شروع کنید!

لباس طراحی کنید و پول به جیب بزنید!

طراحی لباس یکی دیگر از انواع کار درخانه برای هنر دوستان است. اگر در این زمینه توانایی دارید، این دست و آن دست نکنید.

کارت پستال درست کنید و از درآمد بی نظیرش شگفت زده شوید!

اگر دستی در این هنر دارید و می توانید خوش سلیقگی به خرج داده و کارت پستال های خاص درست کنید، نگذارید هنرتان خاک بخورد. امروز و فردا هم نکنید. هرچه دیرتر بجنبید، پول بیشتری از دست می دهید!

تیشرت طراحی کنید و پول بگیرید!

طراحی تیشرت از آن دسته کار در منزل هایی است که زحمت آنچنانی ندارد، اما درآمدش آنچنانی است! اگر فکر می کنید می توانید در این زمینه موفق عمل کنید، یا علی!

خیاطی کنید و از درآمد فوق العاده اش لذت ببرید!

اگر جزء افراد هنرمندی هستید که از سر و کله زدن با چرخ خیاطی و قیچی و نخ و سوزن لذت می برید، خیاطی بهترین گزینه ای است که برایتان سراغ داریم. از درآمدش هم نگویم برایتان، فوق العاده است!

اسباب بازی بسازید و راه خانه تان را به درآمدهای هنگفت نشان بدهید!

اسباب بازی سازی از آن دسته مشاغلی است که حوصله زیادی می خواهد. اما خُب درآمدش خستگی از تنتان به در می کند. اگر احساس می کنید توانایی انجامش را دارید، دست بجنبانید!

این ها نه؟! بعدی ها چطور؟!

  • فروشگاه آنلاین هدایای دست ساز راه اندازی کنید.
  • تصویرگری کنید.
  • کیف دستی درست کنید.
  • گلدوزی کنید.
  • بافندگی کنید.
  • گل سازی کنید.
  • کاریکاتور بکشید.
  • لباس های مناسبتی طراحی کنید.
  • کتاب رنگ آمیزی طراحی کنید.
  • سبدبافی کنید.
  • شمع سازی کنید.
  • مهرسازی کنید.
  • خوشنویسی و خطاطی کنید.
  • ...

 انواع کار در خانه

انواع کار در خانه

جمع بندی

هیچ کس بدش نمی آید در خانه کار کند و پول در بیاورد. هیچ کس هم از صبح خروس خوان بیدار شدن و از خانه بیرون زدن، سروکله با هزاران نفر و چندرغاز حقوق گرفتن خوشش نمی آید. اما خیلی ها از آن رو که با انواع کار در خانه آشنایی ندارند، به این سختی های جانفرسا تن می دهند. اگر شما هم تا به امروز جزء این افراد بوده اید، دیگر بس است. از امروز به فکر دست و پا کردن یک کار در خانه با درآمد عالی باشید. قول می دهم از این که تا به حال کوتاهی کرده و این دست و آن دست کرده اید، پشیمان می شوید!

خانم هستید و جویای کار در منزل؟ لیست زیر تقدیم به شما!

  • چرم دوزی
  • نویسندگی
  • دوخت ست آشپزخانه
  • بسته بندی
  • عروسک سازی
  • آشپزی
  • پرورش قارچ
  • ساخت تراریوم
  • پرورش گیاهان دارویی
  • پاک کردن و بسته بندی سبزی
  • ویراستاری
  • کیک پزی
  • طراحی لباس
  • ...

  به کارهای تولیدی علاقه مندید؟ لیست زیر برای شماست!

  • تولید پکیج آموزشی دیجیتال
  • تولید محصولات ارگانیک
  • تولید شیرینی و دسر، فینگرفود و غذا
  • تولید زیورآلات و اکسسوری
  • تولید کیف و وسایل چرمی

   آقا هستید و علاقه مند به کار در خانه؟ لیست زیر را از دست ندهید!

  • برنامه نویسی و طراحی سایت انجام بدهید.
  • از اینستاگرام کسب درآمد کنید.
  • فیلتر هوای خودرو بسازید.
  • وسایل الکتریکی تعمیر کنید.
  • صنایع هنری بسازید.
  • بازاریابی کنید.
  • دوبلور شوید.
  • ...

نوجوانید و عشق استقلال مالی در سر دارید؟ لیست بعدی مختص شماست!

  • اینفلوئنسری
  • طراحی گرافیک
  • طراحی چهره
  • آموزش مهارت های خاص
  • ساخت وسایل مینیاتوری
  • مجسمه سازی
  • ...

هنرمندید و دوست دارید از هنرتان کسب درآمد کنید؟ لیست زیر را برای شما تهیه کرده ام!

  • راه اندازی فروشگاه آنلاین هدایای دست ساز
  • تصویرگری
  • تولید کیف دستی
  • گلدوزی
  • بافندگی
  • گل سازی
  • طراحی لباس های مناسبتی
  • ...

    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.        


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر