مشاوره رایگان

استارت آپ حقوقی

| از 0 نظر

در این محتوا برای شما عزیزان به بررسی مطالبی در ارتباط با استارت آپ حقوقی پرداخته ایم. اگر قصد راه اندازی استارت آپ حقوقی را دارید و از اطلاعات کافی در این حوزه برخوردار نیستید، تا انتهای محتوا همراه ما باشید. چون در ادامه قرار است به بررسی استارت آپ حقوقی چیست؟ ایده های استارت آپ حقوقی در جهان، ایده های استارت آپ حقوقی در ایران، موفق ترین استارت آپ حقوقی، اهمیت دریافت مشاوره قبل از راه اندازی استارت آپ حقوقی خواهیم پرداخت. با حتما تا انتهای محتوا همراه باشید.


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.            


استارت آپ حقوقی چیست؟

استارت آپ حقوقی موجب سهولت در انجام کارهای حقوقی مردم شده است. امروزه با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر جامعه، متاسفانه بیشتر مردم توانایی پرداخت هزینه های سنگین برای دریافت مشاوره ی حقوقی را ندارند. این امر موجب بروز برخی مشکلات به دلیل عدم دریافت مشاوره ی حقوقی می شود. چون برخی از افراد از پرداخت هزینه های سنگین برای دریافت مشاوره امتناع می ورزند و مشکلات روز به روز پیچیده تر می شود. تیم های مدیریتی هوشمند و قوی برخی از موسسات حقوقی با سنجیدن تمامی جوانب در این راستا، برای حل این مشکل و بحران اقدام به طراحی استارت آپ حقوقی با بهترین وکلای ایران نموده اند.  در این استارت آپ ها، تمامی خدمات حقوقی ارائه می شود و افرادی که نیاز به استفاده از خدمات مشاوره حقوقی را دارند، می توانند از خدمات استارت آپ های حقوقی بهره مند شوند.

استفاده از خدمات استارت آپ های حقوقی علاوه بر حل مشکلات فعلی، موجب جلوگیری از مشکلات احتمالی بعدی هم می شود. این خدمات با پرداخت هزینه های معقول بوده و استارت آپ حقوقی موجب بهره مند شدن همه ی مردم از مشاوره ی حقوقی با برترین وکلای ایران می شود. استارت آپ حقوقی طبق قوانین دادگستری و ثبتی ایران، به وسیله ی افرادی که توانایی و تسلط کافی را بر دانش حقوق به ثبت رسانده اند، راه اندازی می شود. در این راستا، مشاوران حقوقی با ارائه ی مدارک تایید شده ی خود می توانند با استارت آپ های حقوقی همکاری داشته باشند. استارت آپ حقوقی اقدام به ارائه ی خدمات متنوعی می نماید. از جمله ی این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره حقوقی
  • مشاوره حقوقی تلفنی
  • مشاوره حقوقی حضوری
  • مشاوره حقوقی تلفنی اقساطی
  • مشاوره حقوقی رایگان
  • ارسال وکیل به جلسه مذاکره
  • پذیرش پرونده و انعقاد قرارداد وکالت
  • ویدئو کنفرانس
  • مشاوره حقوقی واتس آپی
  • بررسی مستندات
  • نگارش اوراق قضایی
  • و...

 استارت آپ حقوقی

استارت آپ حقوقی

ایده های استارت آپ حقوقی در جهان

استارت آپ حقوقی امروزه موجب حل مشکلات زیادی شده است. به این صورت که با مشاوره حقوقی از طریق استارت آپ حقوقی  می توانند راهکارهایی را برای رفع مشکلات دریافت کرد.  متاسفانه مشاوره حقوقی امروزه با توجه به رشد روز افزون مشکلات حقوقی موجب افزایش نیازهای مهم در جامعه به استفاده از خدمات چنین استارت آپ هایی شده است. ایده های استارت آپ های حقوقی زیادی در جهان به وجود آمده اند. این استارت آپ ها با در اختیار داشتن وکلای ماهر و با سود و مجرب موجب رفع مشکلات حقوقی زیادی شده است. بدون شک همه ی مردم برای جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق خود در دعاوی مختلف، به مشاوره حقوقی با وکلای مجرب دارند.

استارت آپ حقوقی موجب مشاوره ی حقوقی به صورت حضوری و تلفنی به تمامی مردم می شود. با مشاوره ی حقوقی رایگان می توان در ارتباط با موضوع دعاوی مختلف خود با  بهترین وکیل ها مشاوره کرده و مشکلات خود را رفع کنید. استارت آپ های خارجی زیادی در حوزه ی حقوقی فعالیت می کنند. دو تا از معروف ترین وب سایت های خارجی که اقدام به رفع مشکلات می کنند به شرح زیر هستند:

  • https://www.rocketlawyer.com
  • https://www.thelawyer.com

این وب سایت های خارجی اقدام به ارائه ی خدمات مشاوره ی حقوقی می کنند. وکلای خبره این استارت آپ های خارجی در ارتباط با تمامی موضوعات شما، به شما مشاوره ی حقوقی می دهند و تمامی ادله و مدارک شما را به صورت دقیق بررسی می کنند. بعد از بررسی و ارزیابی پرونده از تمامی زوایا، برای شفاف سازی برخی سوالاتی که در مورد پرونده در ذهنشان ایجاد می شوند، از موکل خود برخی سوالاتی را می پرسند. در این صورت می توانند راه مناسبی را به موکل خود نشان دهند و موکل می تواند در مسیر مناسب حرکت کرده و بتواند حق خود را دریافت کند. در زمان مشاوره حقوقی، وکیل تمامی شرایط را به گونه ای فراهم می کند که موکل با مشاوره ی حقوقی خود بتواند احساس راحتی و امنیت داشته باشد.

همین امر موجب می شود که موکل تمامی مسائل و ادله ی خود را به وکیل بازگو کرده و وکیل با سبک و سنگین کردن همه ی موارد، بهترین راه ممکن را به موکل خود نشان می دهد. البته باید وکیل درصد پیروزی در پرونده را به صورت کاملا عاقلانه و منطقی به موکل خود بیان کرده و به هیچ وجه موکل خود را بی دلیل امیدوار نکند. استفاده از مشاوره حقوقی از استارت آپ ها موجب صرفه جویی در زمان شما می شود. به این صورت که شما می توانید به راحتی در خانه ی خود اقدام به دریافت مشاوره ی حقوقی نمایید.

 استارت آپ حقوقی

استارت آپ حقوقی


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.             


ایده های استارت آپ حقوقی در ایران

ایده های استارت آپ حقوقی در ایران چندین سال است که راه اندازی شده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته شده است. از زمانی که قانون مسائل حقوقی در زندگی بشریت شکل گرفته است، تمامی کارها با حساب و کتاب انجام می شود. به همین خاطر استفاده از خدمات مشاوره حقوقی و وکالت به یکی از نیازهای جامعه برای افرادی که به نوعی درگیر مسائل حقوقی هستند، تبدیل شده است. همین امر موجب راه اندازی استارت آپ حقوقی متنوع و زیادی در کشور ایران شده است. این استارت آپ های حقوقی در کمترین زمان موجب ایجاد راهکار و حل مسائل قانونی می پردازند. از ویژگی های بهترین استارت آپ های حقوقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دریافت مشاوره رایگان
  • مشاوره تلفنی
  • امکان مقایسه حق المشاوره
  • ارتباطی امن
  • پرداخت امن
  • هزینه های به صرفه
  • امکان تکرار مشاوره
  • و ...

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین استارت آپ حقوقی در ایران می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • استارت آپ وینداد: این استارت آپ حقوقی از سال 1396 مشغول به فعالیت می باشد. بنیان گذار استارت آپ حقوقی وینداد، آقای محمد حسین امیری می باشد. این استارت آپ اقدام به ارائه ی پلتفرم خدمات حقوقی مانند بانک اسناد حقوقی و قراردادها، مشاوره حقوقی تخصصی در مورد کسب و کار می نماید.
  • استارت آپ مشاوره دات نت: این استارت آپ حقوقی به وسیله ی حسین هوشمند بنیان گذاری شده است. مشاوره دات نت اقدام به ارائه ی مشاوره و خدمات حقوقی نظیر ایجاد دفتر وکالت مجازی می نماید.
  • استارت آپ داد پرداز: این استارت آپ حقوقی در سال 1397 تاسیس شده است. بنیان گذار آن سعید نجات زادگان می باشد. این استارت آپ اقدام به ارائه ی بازارگاه دو طرفه برای دسترسی شهروندان و مردم به وکلا و استفاده از خدمات حقوقدانان متخصص می نماید.
  • استارت آپ اترس: این استارت آپ حقوقی در سال 1398 تاسیس شده است. بنیان گذار این استارت آپ میثم مرادی می باشد. این استارت آپ اقدام به ارائه ی خدمات حقوقی شامل مشاوره و قراردادهای کسب و کار با تمرکز بر حوزه ی کارآفرینی و راه اندازی استارت آپ ها می باشد.

استارت آپ حقوقی

استارت آپ حقوقی

موفق ترین استارت آپ حقوقی

در این بخش از محتوای استارت آپ حقوقی به بررسی موفق ترین استارت آپ های حقوقی می پردازیم. همان گونه که از ظاهر کلمه ی استارت آپ حقوقی مشخص است، در این استارت آپ به بررسی موضوعات حقوقی می پردازیم. در این استارت آپ ها مشاوره ی حقوقی برای دریافت راهکارهای حقوقی انجام می شود. در ایران نزدیک یک دهه است که استارت آپ های حقوقی زیادی راه اندازی شده اند که موجب سهولت در امر مشاوره ی حقوقی شده اند. از جمله بهترین و موفق ترین استارت آپ های حقوقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وکیل تلفنی: استارت آپ وکیل تلفنی یکی از موفق ترین استارتاپ های حقوقی در ایران می باشد. امروزه افراد زیادی هستند که در حوزه ی وکالت تحصیل کرده و مشغول به ارائه ی مشاوره ی حقوقی هستند. سوالی که در این راستا ایجاد می شود، این است که آیا تمامی این وکلا می توانند به حل مشکلات حقوقی کمک کنند؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر. تعداد انگشت شماری از وکلا حرفه ای و کاربلد هستند و ما بقی تنها سیاهی لشکر می باشند. در استارت آپ حقوقی وکیل تلفنی تمامی وکلا کاربلد و زبده هستند. این استارت آپ به یک اورژانس مشاوره حقوقی 24 ساعته تبدیل شده است که دارای وکیل های خانم و آقا می باشد. این وکلا به صورت 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند.
  • استارت آپ حقوقی تکداد: استارت آپ تکداد که در سال 1399 تاسیس گردیده است، به وسیله ی یک کارآفرین نمونه خانم نرگس غلامی بنیان گذاری شده است. این استارت آپ اقدام به ارائه ی خدمات حقوقی همچون دسترسی به انواع قراردادهای کسب و کار می باشد.
  • استارت آپ حقوقی رکلا: این استارت آپ به وسیله ی دو کار آفرین به نام های ابراهیم زارع مویدی و پژمان زارع بنیان گذاری شده است. این استارت آپ در تاریخ 1397 تاسیس شده است که اقدام به ارائه ی پلتفرم حقوقی و تخصصی تنظیم قرارداد و سایر اسناد حقوقی می نماید.

استارت آپ حقوقی

استارت آپ حقوقی

اهمیت دریافت مشاوره قبل از راه اندازی استارت آپ حقوقی

در این بخش از محتوای استارت آپ حقوقی به بررسی مطالبی در ارتباط با اهمیت دریافت مشاوره قبل از راه اندازی استارت آپ حقوقی می پردازیم. راه اندازی استارت آپ حقوقی همانند سایر استارت آپ ها  از پروسه ی راه اندازی برابری برخوردار می باشد. یکی از اصلی ترین دغدغه های راه اندازی استارت آپ حقوقی در  مراحل حقوقی آن است. برای تولد استارت آپ موفق نیاز به دریافت مشاوره می باشد. مشاوره حقوقی شما را در زمان راه اندازی شرکت نو پای خود، راهنمایی خواهد. راه اندازی یک استارت آپ مستلزم رعایت کردن برخی مراحل می باشد که به شرح زیر است:

  • ثبت ایده: انعقاد قرارداد و توافق نامه عدم افشا یکی از بهترین روش ها برای حمایت از ایده ها می باشد که می تواند جلوی افشای ایده ی راه اندازی استارت آپ حقوقی را بگیرد. همچنین این رعایت این مورد ضمانت اجرایی را برای جلوگیری از افشای اطلاعات می کند.
  • ثبت شرکت و یا موسسه: برای شروع به راه اندازی یک استارت آپ حقوقی نیاز به ثبت شرکت و موسسه ای می باشد.
  • مجوزها: یکی از اصلی ترین نیازهای حقوقی استارت آپ ها قبل از ورود به بازار، دریافت مجوزهای عمومی و اختصاصی از مراجع مربوطه می باشد.

بعد از طی کردن مراحل بالا نیاز به رعایت برخی مراحل می باشد که مشاوره حقوقی در زمان راه اندازی استارت آپ تمامی این مراحل را به ترتیب شرح خواهد دارد. از جمله ی این مراحل به شرح زیر هستند:

  • تولید محتوا: در تولید محتوا نیاز مشاوره حقوقی اقدام به تنظیم قراردادهایی با متصدی تولید محتوا می نماید.
  • قرارداد پرسنلی و منابع انسانی: یکی از رگ های حیاتی برای استارت آپ، قراردادی است که به وسیله مشاور و وکیل حقوقی تنظیم می شود.
  • ثبت برند و لوگو: برای راه اندازی استارت آپ حقوقی نیاز به ثبت برند می باشد. این امر موجب می شود که در آینده استارت آپ بتواند به راحتی تبلیغات قانونی خود را شروع کرده و کسب و کار خود را گسترش دهد.

استارت آپ حقوقی

استارت آپ حقوقی

جمع بندی

تا به این جای مطالب برای شما به بررسی و تجزیه و تحلیل تمامی موارد مهم در ارتباط با استارت آپ حقوقی پرداختیم. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب به پاسخ تمامی سوال هایی که در ذهنتان ایجاد شده است، رسیده باشید. پروسه ی راه اندازی تمامی استارت آپ ها برابر می باشد. ولی برای موفقیت در آن نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی گرفتن از یک مشاوره ی حقوقی می باشد. مشاوره حقوقی می تواند شما را با تمامی مراحل و موارد حیاتی و حساسی که در طول مسیر با آن مواجه خواهید شد، آشنا نماید.

استارت آپ حقوقی

استارت آپ حقوقی


       برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.             


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر