مشاوره رایگان

دستگاه تولید در خانه

5.0| از 1 نظر

افرادی که به فکر راه اندازی یک کار تولیدی با سود مطلوب هستند، می توانند با خرید دستگاه تولید در خانه با هزینه های کمتر شروع به کسب درآمد نمایند. کسب درآمد با خرید دستگاه تولید در خانه یکی از ایده های کسب درآمد با کارهای تولیدی می باشد. انواع دستگاه های تولیدی با ابعاد مناسب وجود دارند که هر فرد می تواند با توجه به سرمایه ای که دارد، اقدام به خرید یکی از آن ها نماید. از جمله ی این دستگاه ها می توان به دستگاه تولید ماسک ، دستگاه تولید روسری، دستگاه تولید دکمه، دستگاه تولید اسکاچ، دستگاه تولید شمع، دستگاه تولید جوراب و ... اشاره کرد.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 دستگاه تولید ماسک در خانه

نمونه ای از دستگاه تولید در خانه ای که با خرید آن می توان به درآمد بالایی دست پیدا کرد، دستگاه تولید ماسک می باشد. مدتی است که با شیوع اپیدمی ویروس کرونا، به دلیل ساختار خاص این ویروس در کل  جهان نیاز بشریت به لوازمی همچون مانند ماسک چندین برابر شده است. با توجه به ساختار و علائم متفاوتی که این ویروس در هر کشور دارد، به طور متناوب در حال تغییر می باشد. همین موضوع موجب شده است تا نیاز جوامع به ابزارهای محافظتی از این بیماری همچون ماسک روز به روز افزایش پیدا کند. با افزایش نیاز جوامع به ابزارهای محافظتی نظیر ماسک، زمینه ای مناسب برای کسب درآمد تولید کنندگان ماسک ایجاد شده است. به همین خاطر بیشتر تولید کنندگان با خرید دستگاه تولید در خانه اقدام به تولید و عرضه ی انواع ماسک ها می کنند. برای تولید ماسک در حال حاضر از سه روش در ساخت آن استفاده می شود که به شرح زیر هستند:

  • روش اول: این روش تولید ماسک در خانه به صورت کاملا دستی می باشد، به این صورت که از چرخ های دوخت و غلطک هایی که برای این کار طراحی شده اند، برای تولید ماسک در انواع دستگاه تولید در خانه استفاده می شود.
  • روش دوم: روش دوم دوخت ماسک با انواع دستگاه تولید در خانه به صورت نیمه اتوماتیک می باشد. به این صورت که در ابتدا به وسیله ی یک دستگاه بدنه زن، برش بدنه ی خالی ماسک در سایز های متفاوت انجام می شود. بعد از برش، به وسیله ی دستگاه کش زن ماسک، به دو طرف ماسک کش پرس می شود.
  • روش سوم: این روش کاملا استاندارد برای تولید ماسک می باشد که در کل جهان هم بسیار رایج می باشد. در این روش تهیه ی صفر تا صد ماسک ها به وسیله ی دستگاه تولید در خانه به صورت تمام اتوماتیک بدون نیاز به دخالت انسانی تهیه می شوند. سرعت تولید در این روش بسیار بالا بوده و کاملا مناسب برای افرادی است که قصد تولید ماسک را در تعداد بالا در روز دارند.

دستگاه تولید در خانه

دستگاه تولید ماسک

دستگاه تولید روسری در خانه

یکی دیگر انواع دستگاه تولید در خانه، دستگاه های تولید روسری می باشند. ابعاد و اندازه های این دستگاه ها به گونه ای هستند که به راحتی می توان در خانه به تولید انواع مدل های روسری پرداخت. شیوه های کسب درآمد با تولید روسری از طریق  دستگاه تولید در خانه بسیار متنوع و جذاب می باشند. تکنولوژی های مورد استفاده برای تولید روسری در انواع دستگاه تولید در خانه به گونه ای می باشد که امکان چاپ طرح های مختلف را بر روی پارچه های روسری می دهد. نحوه ی کار با دستگاه های تولید روسری بسیار ساده می باشد و نیازی به تخصص و یا مهارت خاصی نیست. به این ترتیب تمامی افراد به صورت مبتدی می توانند خیلی راحت با این دستگاه کار کنند.

با خرید دستگاه تولید در خانه امکان انجام چند مدل چاپ بر روی روسری وجود دارد. خوشبختانه مدل های گوناگونی برای تولید روسری دستگاه تولید در خانه وجود دارند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید، اقدام به انتخاب مدل مورد نظر نمایید.  

افرادی که به فکر خرید دستگاه تولید روسری در خانه هستند، قیمت های متنوعی را پیش رو دارند و حتی می توانند به صورت اقساطی هم اقدام به خرید دستگاه تولید روسری نمایند. از طرف دیگر، برای برخی از خریداران مسئله ی ابعاد و اندازه ی دستگاه تولید روسری در اولویت اول خرید می باشد. به این صورت که، ممکن است هر فرد با توجه به فضایی که دارد، اقدام به خرید دستگاه تولید روسری نماید. در همین راستا، ذکر این موضوع از قاعده خارج نمی باشد که ابعاد و اندازه های متنوعی برای دستگاه های تولید روسری وجود دارند. به همین خاطر هر فرد می تواند متناسب با فضای خود اقدام به تهیه ی ابعاد دستگاه تولید روسری نماید.

دستگاه تولید در خانه

دستگاه تولید روسری


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 دستگاه تولید دکمه در خانه

یکی دیگر از انواع دستگاه های تولیدی که در خانه می توان با استفاده از آن به کسب درآمد پرداخت، دستگاه تولید دکمه در خانه می باشد.  دکمه یکی از محصولات پرمصرفی می باشد که از تنوع بسیار بالایی هم در انواع مدل ها و اندازه ها برخوردار است. با خرید دستگاه تولید در خانه می توان با تولید انواع مدل های دکمه به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرد. در همین راستا، ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که، دستگاه های تولید دکمه در ابعاد و اندازه ها گوناگونی طراحی و تولید شده اند. به همین خاطر با انتخاب دستگاه های تولید دکمه ای که نیاز به جای بسیار کمتری دارند، می توان در خانه با استفاده از پول زیادی را به دست آورد.

برق مصرفی دستگاه های تولید دکمه به صورت تک فاز هستند و میزان برق مصرفی پایین تری دارند. هزینه و سرمایه ی مورد نیاز برای این دستگاه ها زیاد نمی باشد و افرادی که به دنبال تولید دکمه از طریق خرید دستگاه تولید در خانه هستند، به راحتی می توانند با خرید آن مجموعه ای متنوع از دکمه ها را تولید کنند.

 برای تولید مجموعه ای متنوع از دکمه ها، تنها نیاز به تعدادی قالب برای هر مدل دکمه می باشد. از طرف دیگر هزینه ی ساخت قالب برای ساخت دکمه با دستگاه تولید در خانه بسیار کم می باشد. دلیل کمتر بودن قیمت ساخت قالب به خاطر این است که قالب این دستگاه ها کوچک تر هستند و به همین خاطر تعداد کویته کمتری نیاز دارند. زمان ساخت قالب برای انواع مدل های دکمه ها بسیار کمتر است، چون قالب های مورد استفاده برای ساخت دکمه در دستگاه تولید در خانه کوچک و ساده می باشند. این امر موجب می شود تا فاصله ی زمانی بین طراحی تا عرضه ی به بازار دکمه ها بسیار کاهش پیدا کند.   با در نظر گرفتن نوع دستگاه و قالب های دکمه، قیمت دستگاه تولید در خانه متفاوت می باشد.

دستگاه تولید در خانه

دستگاه تولید دکمه

دستگاه تولید اسکاچ در خانه

برای کسب درآمد از طریق تولید اسکاچ می توان با خرید دستگاه تولید در خانه ی اسکاچ بافی، کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کرد. دستگاه تولید اسکاچ بافی خانگی برای تولید اسکاچ طراحی و تولید شده است. این دستگاه در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید شده است، به همین خاطر خیلی راحت می توان با استفاده از این دستگاه تولید در خانه هم به درآمدزایی پرداخت. در حال حاضر طراحی و تولید دستگاه های اسکاچ بافی نسب به مدل های گذشته متفاوت می باشد و در واقع بسیار پیشرفته تر شده است. مکانیسم عمل دستگاه های اسکاچ بافی به این صورت است که، دستگاه مجهز به یک دینام می باشد و این دینام سیلندر دستگاه را به حرکت در می آورد. همچنین دستگاه اسکاچ بافی دارای این امکان می باشد که به وسیله ی اینورتر سرعت خود را تغییر دهد.

 اینورتر موجود در دستگاه تولید در خانه موجب می شود تا مصرف برق به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. همین طور دستگاه هایی که مجهز به اینورتر هستند، از کاربری خیلی ساده تری برخوردار هستند. دستگاه اسکاچ بافی در هر ساعت توانایی تولید 120 تا 150 اسکاچ را دارد. برخی از مدل های دستگاه های اسکاچ بافی امکان تولید اسکاچ هایی با بافت حوله ای، اسکاچ راه راه و سفره پاک کن را دارند. البته راه اندازی کارگاه اسکاچ بافی علاوه بر دستگاه تولید در خانه، نیاز به برخی لوازم جانبی هم برای تکمیل کار خود دارد. از جمله ی این لوازم می توان به ناودانی، دستگاه پرس، چرخ خیاطی نوار دوز و سردوز دارد. پروسه ی تولید اسکاچ به دو صورت اسکاچ مستطیلی و اسکاچ آفتاب گردان می باشد. ساده ترین روش برای تهیه ی اسکاچ با دستگاه تولید در خانه، اسکاچ مستطیلی می باشد.  تولید و بافت اسکاچ آفتابگردان پیچیده تر و سخت تر می باشد.

دستگاه تولید در خانه

دستگاه تولید اسکاچ

دستگاه تولید شمع در خانه

دستگاه تولید شمع، یکی دیگر از انواع دستگاه هایی می باشد که با خرید آن می تواند در منزل درآمدزایی کرد. تولید انواع مدل های شمع با دستگاه تولید در خانه امروزه امری اجتناب ناپذیر است. با استفاده از دستگاه تولید در خانه انواع شمع های تزئینی و مصرفی تولید می شوند. برای تولید شمع نیاز به یک سری مواد اولیه نظیر موم، نخ برای فیتیله و انواع رنگ ها و ... می باشد. از آن جایی که یکی از لوازم پرکاربرد برای انواع مراسم و مهمانی ها، شمع می باشد. تولید شمع و فروش آن موجب کسب درآمد بالایی برای تولید کنندگان می شود. برای تولید شمع طرح ها و مدل های گوناگونی وجود دارند ولی یکی از مدل های معروفی که بازار فروش بالایی هم دارد، شمع های وارمر می باشد. این دسته از شمع ها برای موارد گوناگونی استفاده می شوند و در بسته های با تعداد متفاوت به فروش می رسد. برخی از مدل های شمع ها دارای اسانس های عطری می باشد.

شمع های تولید شده توسط دستگاه تولید در خانه ممکن است  که در طرح و اندازه های مختلفی باشند. ارتفاع شمع های تولید شده ی شمع های وارمر در دستگاه تولید در خانه از 1 الی 5 سانتی متر قابل تغییر می باشد. فتیله های فرآوری شده را در این شمع ها بعد از اتمام مرحله ی تولید، در داخل حفره ای که در مرکز شمع ایجاد می شود، می توان قرار داد. شمع های تولید شده در دستگاه تولید در خانه بدون درز و پلیسه هستند و به صورت صاف و صیقلی می باشند. البته با تغییر قالب شمع ها، از دستگاه های تولید شمع برای تولید انواع شمع های استوانه ای و مکعبی در قطر و ارتفاع های مختلف هم استفاده می شود. دستگاه های تولید شمع به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشند.

دستگاه تولید در خانه

دستگاه تولید شمع

دستگاه تولید جوراب در خانه

افرادی که قصد کسب  درآمد با تولید جوراب را دارند، می توانند با تهیه ی دستگاه تولید در خانه مشغول به این کار باشند. به این صورت که با خرید یک دستگاه جوراب بافی کامپیوتری، امکان تولید انواع جوراب مردانه، بچگانه و زنانه را خواهید داشت. دستگاه های جوراب بافی به دو دسته ی مکانیکی و کامپیوتری تقسیم می شوند. امروزه نوع مکانیکی دستگاه جوراب بافی دیگر منسوخ شده است و دستگاه های کامپیوتری جایگزین آن ها شده اند. خود دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری  به چند دسته ی زیر تقسیم می شوند:

  • دستگاه کامپیوتری حوله ای بافت: این نوع دستگاه یکی دیگر از انواع دستگاه تولید در خانه ی جوراب کامپیوتری می باشد. همان گونه که از نام این دستگاه مشخص است، با این دستگاه می توان جوراب های ورزشی و پرز دار را تولید کرد. البته در همین راستا ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که این دستگاه ها به درد افراد مبتدی نمی خورند.
  • دستگاه ساده بافت: این نوع دستگاه تولید در خانه، همانگونه که از نام آن مشخص است، مناسب ترین نوع دستگاه برای تولید جوراب می باشد. به این صورت که بدون هیچ گونه اذیتی می توانید با این دستگاه ساده بافت، جوراب با کیفیت تولید کنید. این دستگاه ها امکان تولید هر نوع جورابی را با هر طرحی دارند.
  • دستگاه دوفس: این دستگاه تولید در خانه یکی از دستگاه های سری جدید می باشد که می تواند جوراب های دو فس را که سر تا پا طرح هستند را تولید کند. این دستگاه ها به دلیل فناوری پیچیده ای که دارد، نیاز به فنی کار داشته و فرد مبتدی نمی تواند در خانه با آن به راحتی کار کند.
  • دستگاه کالج باف دو فس: این دستگاه تولید در خانه، علاوه بر این که قابلیت تولید جوراب ساده را دارد، می تواند جوراب های مدل کالج هم تولید کند.

دستگاه تولید در خانه

دستگاه تولید جوراب

جمع بندی

در این محتوا برای شما به بررسی چند نمونه از دستگاه تولید در خانه پرداخته ایم. با خرید این دستگاه های تولید، می توان خط تولید کوچکی در خانه راه اندازی کرده و به درآمد بالایی رسید. سپس بعد از کسب سرمایه ی مورد نظر و افزایش تقاضا می توان خط تولید را گسترده تر کرده و تعداد دستگاه ها را بیشتر کرد. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب به تمامی سوالاتی که در مورد انواع دستگاه تولید در خانه و نحوه ی کسب درآمد با آن ها، در ذهنتان شده است رسیده باشید.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

ناهیدبختیاری نسب

ناهیدبختیاری نسب | 1/11/2024 2:08:38 AM

دستگاه جوراب زنه خانگی قیمت وکارایی