مشاوره رایگان

درآمد آپارات

| از 0 نظر

کسب درآمد از آپارات با استقبال گسترده ی کاربران رو به رو شده است. کسب درآمد آپارات به این صورت است که درآمد حاصل از پخش تبلیغات ویدیویی با صاحبان کانال های عضو پلتفرم آپارات تقسیم می شود. با در نظر گرفتن سوالاتی که در راستای درآمد آپارات و نحوه ی محاسبه ی آن ایجاد می شود، در ادامه قرار است شاخص های موثر بر درآمد هر کانال و روش های محاسبه ی درآمد حاصل از آپارات را خدمت شما توضیح دهیم. لذا بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


کسب درآمد از آپارات

سرویس کسب درآمد از آپارات از سال 1396 برای کاربران ارائه شده است.  متاسفانه با این وجود، افراد زیادی هستند که اطلاعات کافی و دقیق از نحوه ی کسب درآمد از آپارات ندارند. پلتفرم آپارات دقیقا مشابه با یوتیوب می باشد ولی در برخی جزئیات و شرایط کسب درآمد با همدیگر تفاوت دارند. اساس هر دو پلتفرم بر پرداخت پول به تولید کننده های محتوا در ازای هر بار نمایش تبلیغ به بیننده، بنا شده است.

آپارات یک سرویس نمایش ویدیو می باشد که در آن افراد می توانند اقدام به تولید محتواهای ویدیویی در انواع دسته بندی ها نمایند. موضوعاتی که تولید کنندگان محتوا می توانند انتخاب کنند شامل دسته بندی های طنز و سرگرمی، علم و تکنولوژی، آموزشی، موسیقی و خبری و ... می باشند. این پلتفرم موجب ایجاد فرصت های شغلی متعدد و زیادی شده است. به این صورت که هر شخص و بیزینسی می تواند در این پلتفرم یک کانال راه اندازی کرده و مخاطبان زیادی را جذب کانال خود نمایند.

کسب درآمد آپارات به این صورت است که تنها افرادی که تولید کننده ی محتوا هستند و صفر تا صد ویدیو را خودشان می سازند، می توانند از این پلتفرم درآمدزایی کنند. دوبله، میکس، زیرنویس شامل درآمد آپارات نمی باشد. در تولید محتواهای ویدیویی بایستی چهره یا صدای خودتان اضافه شود. تولید کننده های محتوا زمانی می توانند به درآمد آپارات برسند که حداقل 200 دنبال کننده و 3000 ساعت نمایش در سه ماه اخیر داشته باشند.

دو نکته ی بسیار مهمی که برای کسب درآمد آپارات وجود دارد، مفهوم نمایش موفق تبلیغ و تعداد نمایش موفق تبلیغ می باشد. به این صورت که، اگر کاربری یک تبلیغ را بیش از 6 ثانیه نبیند و قبل از آن رد کنند و یا صفحه را ببندد، هیچ گونه مبلغی برای آن تبلیغ لحاظ نمی شود. با در نظر گرفتن این موضوع که، به ازای هر پخش موفق تبلیغ، هزینه ای به حساب شما واریز می شود، هر اندازه تعداد بازدیدهای ویدیو و کل کانال افزایش پیدا کند، تعداد پخش های تبلیغات هم بیشتر خواهد شد.

هر اندازه محتوای ویدیویی یونیک و با کیفیت ساخته شود و موضوعات آن مفید و جذاب باشد، نظر بازدیدکنندگان بیشتری را جلب خواهد کرد.

درآمد آپارات

درآمد آپارات

درآمد آپارات چگونه پرداخت می شود؟

افرادی که می خواهند از طریق تولید محتوا به درآمد آپارات برسند، بایستی حداقل 10 ویدیو در کانال خود داشته باشند. در این صورت که می توانند برای کسب درآمد درخواست دهند. میزان درآمد تولید کنندگان محتوا به توجه به محتواهای موجود در کانالی که دارد و کیفیت ویدیوهای خود بین دو هزار ریال تا هفت هزار ریال متغیر خواهد بود. موضوع مهمی که در این راستا وجود دارد، این است که آپارات مطابق با دقایق بازدید ویدیوها به شما مبلغ پرداخت خواهد کرد. به این صورت که، هیچ کاری با تعداد ویدیوها و یا تعداد بازدیدهای ویدیو ندارد. البته درآمد کانال ها با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نحوه ی پرداخت درآمد آپارات امروزه دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است. به این صورت که از این پس تولید کننده هایی که در سیستم های درآمدزایی آپارات عضو هستند، می توانند در هر زمانی که خودشان مایل هستند، درخواست برداشت درآمد خود را در پنل کاربری ثبت کرده و حداکثر تا 7 روز کاری مبلغ مورد نظر را دریافت کنند. در صورتی که قبلا سیستم پرداخت درآمد آپارات به صورت ماهیانه بود.

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر ماهانه با بیش از 10 هزار کانال تسویه می شود، کانال هایی که درآمدشان کمتر از 400 هزار تومان باشد، پرداختی آن ها در ماه بعد و پس از رسیدن به سقف 400 هزار تومان تسویه خواهد شد.

سیستم درآمدزایی آپارات یکی از خدمات جذاب آپارات می باشد. کسب درآمد آپارات در مدت زمان خیلی کوتاهی با استقبال زیاد کاربران رو به رو شده است. در حال حاضر افراد زیادی هستند که با ثبت نام در این پلتفرم توانسته اند با گوشی و یا کامپیوتر به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند. درآمد آپارات برای برخی از کانال ها به عنوان درآمد جانبی و برای برخی دیگر درآمد آپارات به عنوان منبع درآمد اصلی در نظر گرفته می شود.

درآمد آپارات

کسب درآمد آپارات


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


درآمدزایی آپارات چقدر است؟

درآمد آپارات شاید در ابتدا کم به نظر برسد ولی قطعا به مرور زمان خیلی بیشتر خواهد شد. میزان کسب درآمد آپارات مطابق با میزان موفقیت تبلیغی است که در زمان پخش ویدیوی شما به کاربران پخش می شود. به این منظور در زمانی که کاربر تبلیغ پخش شده در ابتدای ویدیوی شما را به مدت 6 ثانیه تماشا کند، پلتفرم آپارات در ازای ثانیه های حساب شده به شما مبلغی در نظر خواهد گرفت. این مبلغ برای است با نصف سود تبلیغی که پلتفرم دریافت می کند. البته در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که میزان مبلغی که در ازای هر تبلیغ پرداخت می شود به عواملی مختلفی همچون نوع و قیمت تبلیغ نمایش داده شده، نرخ تبلیغات موفق و ... بستگی دارد. ولی هر اندازه به آخر ماه نزدیک شوید، میزان مبلغ پرداختی بیشتر خواهد شد.

 کسب درآمد از آپارات امروزه به عنوان یکی از کسب و کارهای اینترنتی به شمار می آید. به این صورت که روزانه 2000 بازدید موفق تبلیغ در ویدیوها موجب می شود که آپارات مبلغی در حدود 30 هزار تومان در روز به ازای ویدیوهای یک کانال به شما پرداخت کند. این مبلغ در ماه چیزی حدود 900 هزار تومان برای هر ویدیو می شود. اگر در تولید محتواهای ویدیویی کمی ابتکار به خرج دهید و تعداد محتواهای ویدیویی خود را افزایش دهید، می توانید به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. فقط این موضوع را مد نظر داشته باشید که، آپارات به تولید کننده های محتوا، طبق دقایق بازدید مبلغ پرداخت می کند و کاری به تعداد ویدیو ها و یا تعداد بازدید ها ندارد. البته هزینه ها و میزان دستمزد تولید کننده ی محتوا با باز نشر دهنده فرق می کند.

در صورتی که باز نشر دهنده باشید، می بایست قوانین سفت و سخت تری را رعایت کنید. همین طور میزان درآمد باز نشر دهنده از تولید کننده کمتر می باشد. برای این که به عنوان باز نشر دهنده در آپارات مشغول به فعالیت باشید، بایستی در کانال خود بیش از بیست هزار دقیقه تماشای ویدیو و پنج هزار ویدیو داشته باشید. همین طور نیاز به بیش از دو هزار دنبال کننده و بیش از 8 میلیون بازدید دارید. درآمد پایانی برای باز نشر دهنده به ازای هر دقیقه 60 تومان در نظر گرفته شده است.

درآمد آپارات

نحوه ی کسب درآمد آپارات

نحوه محاسبه درآمد از آپارات

در نحوه محاسبه ی درآمد آپارات سه عامل مهم تاثیر بسیار زیادی دارد. به این صورت که این سه عامل در کنار هم می توانند درآمد هر کانال را تعیین کند. هر کدام از این عوامل به تنهایی نمی تواند مبنای درآمد شما باشد و ضرب این سه شاخص، تعیین کننده ی درآمد آپارات برای هر کانال می باشد. این سه شاخص به شرح زیر می باشند:

  • سهم تولید کننده از درآمد آپارات: یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر بسیار زیادی در درآمد آپارات دارد، سهم تولید کننده از درآمد آپارات می باشد. همان گونه که مستحضر هستید، هزینه های حاصل از پخش تبلیغات در آپارات با صاحبان کانال های عضو سیستم درآمدزایی تقسیم می شوند. به این هزینه، سهم تولید کننده از درآمد آپارات گفته می شود. سهم تولید کننده از درآمد آپارات برای همه ی کانال ها برابر نبوده و به صورت 50 درصد متغیر می باشد. قطعا هر اندازه سهم شما از درآمد آپارات بیشتر شود، این موضوع قطعا بر میزان درآمد کلی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. از جمله عواملی که بر تعیین درصد سهم تولید کننده از درآمد آپارات موثر است، حرفه ای بودن ویدیو، میزان استقبال و توجه کاربران، تجهیزات استفاده شده برای ساخت ویدیو، موضوع و محتوای تولیدی، نوع و کیفیت محتوا و ... می باشد.
  • تعداد نمایش موفق تبلیغات در هر کانال: یکی دیگر از فاکتورهایی که در تعیین میزان درآمد ماهیانه هر کانال تاثیر بسیار زیادی دارد، تعداد نمایش های موفق تبلیغات و تکرار آن در هر کانال می باشد. به این صورت که، با در نظر گرفتن قوانین درآمدزایی آپارات هر تبلیغی که بیشتر از 6 ثانیه توسط بیننده مشاهده شود، به عنوان یک نمایش موفق در نظر گرفته می شود. به همین خاطر درآمد حاصل از آن تبلیغ با صاحب کانال تقسیم می شود.
  • شاخص RPM: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر میزان درآمد آپارات، شاخص RPM می باشد. این شاخص درآمد به ازای هر 1000 بازدید می باشد که به صورت سیستمی بین 10 الی 35 هزار تومان برای هر کانال محاسبه می شود.

درآمد آپارات

تعرفه درآمد آپارات

درآمدزایی از آپارات با گوشی

آپارات همواره یکی از بهترین وب سایت های ایرانی به شمار می آید. در نتیجه حضور در این پلتفرم می تواند موجب ایجاد تاثیری مثبت برای بیشتر کسب و کارهای اینترنتی به شمار آید. فیلتر نبودن این پلتفرم نقطه ی قوتی است که موجب تشویق کاربران بسیار زیادی به استفاده از آن شده است. برای داشتن درآمد آپارات دقیقا باید همان روش را ادامه دهید که در دسکتاپ کامپیوتر انجام می دادید. افرادی که صاحب ایده و کسب و کاری هستند، می توانند با استفاده از این پلتفرم و با به اشتراک گذاشتن ویدیوهای خود به صورت غیر مستقیم درآمد خود را افزایش دهند. با تولید محتواهای با کیفیت و مناسب که دارای موضوع جذاب هستند، و بارگذاری آن ها در آپارات می توانید کار خود را شروع کرده و طی مراحلی به درآمد آپارات دست پیدا کنید. میزان کسب درآمد از آپارات و پرداخت درآمد ها شرایط خاص خود را دارد و مطابق با موضوع محتوا متفاوت محاسبه می شود.

برای کسب درآمد آپارات اولین قدم، عضویت در شبکه ی آپارات می باشد. برای این کار با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن آپارات می توانید این پلتفرم را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس کافی است بر روی فیلد ایجاد عضویت کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنید. دومین قدم فعالیت در این پلتفرم، کسب شرایط لازم برای ورود به پنل درآمدزایی می باشد. شرایط مورد نیاز برای ورود به پنل درآمدزایی شامل تعداد بازدید کنندگان، تعداد بازدیدها و بارگذاری های ویدیویی می باشد. پس از کسب تمامی شرایط مورد نیاز می توانید اقدام به فعال سازی پنل درآمدزایی خود نمایید. سومین قدم برای کسب درآمد، ثبت نام در پنل درآمدزایی آپارات می باشد.  بعد از این که وارد پنل درآمدزایی آپارات شدید، بایستی برخی اقداماتی را برای افزایش درآمد خود انجام دهید.

چهارمین قدیم برای دریافت درآمد آپارات افزایش تعداد بازدیدهای کانال می باشد. برای این کار بایستی کیفیت محتواهای خود را افزایش دهید. همین طور از هشتگ های مناسب و مرتبط با موضوع محتوا استفاده کنید. انتخاب دسته بندی مناسب برای ویدئو به خودی خود تعداد بازدید های شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

همین طور برای افزایش بازدید می توانید از ترفندهای بسیار زیادی برای کشاندن ترافیک به کانال خود استفاده کنید. به این صورت که، می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و ... مخاطبان زیادی را برای تماشای ویدیو به وب سایت خود هدایت کنید.

درآمد آپارات

عوامل موثر بر درآمد آپارات

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی درآمد آپارات پرداختیم. به این صورت که در مورد معیارهای محاسبه ی درآمد آپارات توضیحاتی ارائه دادیم. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب، پاسخ تمامی پرسش های خود را در ارتباط با این سیستم پیدا کرده و بتوانید دید بهتری از تعرفه درآمد آپارات داشته باشید. همان گونه که در این مقاله هم توضیح دادیم، برای افزایش و یا کاهش میزان درآمد، کیفیت محتواهای تولید شده نقش بسیار مهم و اساسی دارد. به همین خاطر برای این که بتوانید درآمد بالاتری داشته باشید می توانید بر روی تولید ویدیوهای با کیفیت و جذاب تمرکز کنید. امیدواریم با استفاده از مطالب ذکر شده بتوانید تولید محتواهای ویدیویی جذابی را در این پلتفرم بارگذاری کرده و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر