مشاوره رایگان

استارتاپ های جدید

| از 0 نظر

استارتاپ های جدید و متنوعی روز به روز در حال راه اندازی و گسترش هستند. چون استارتاپ های جدید هر روز محبوبیت بسیار زیادی را پیدا می کنند و با توجه به تحقیقات انجام شده، در آینده  میزان محبوبیت انواع استارتاپ ها هم افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه به دلیل این که عصر، عصر فناوری و ارتباطات می باشد، کسب و کارهایی که مبتنی بر فناوری هستند، از پتانسیل رشد قابل توجهی برخوردار خواهند بود. برای راه اندازی یک استارتاپ جدید، بیش از داشتن یک ایده ی خلاقانه، نیاز به خودباوری است. به این صورت که عامل موفقیت یک استارتاپ، نحوه ی اجرای ایده ی موردنظر می باشد.

استارتاپ های جدید

استارتاپ های جدید


   برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


استارتاپ های جدید ایرانی

منظور از استارتاپ های جدید به استارتاپ های نوپا گفته می شود. عمر استارتاپ ها به صورت میانگین تقریبا سه سال است و این کسب و کارها بعد از سه سال، دیگر یک استارتاپ شناخته نمی شوند. چون اگر استارتاپ مورد نظر در مدت زمان سه سال موفق باشد و رشد کند، به جای استارتاپ به عنوان یک برند شناخته می شود. در ادامه به بررسی چندین استارتاپ جدید می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • پتیا: یکی از استارتاپ های جدید ایرانی، پتیا می باشد. این استارتاپ در حوزه ی حیوانات خانگی فعالیت دارد. به این صورت که، در کنار فروش محصولات غذایی و لوازم نگهداری از حیوانات، اقدام به ارائه ی خدماتی همچون بردن حیوانات خانگی به پیاده روی، نگهداری از آن ها در زمانی که شما مسافرت هستید و ... می کند. این استارتاپ تمامی محصولات، خدمات، غذاهای مربوط به حیوانات خانگی را در دسته بندی های جداگانه به همراه تصویر، قیمت و توضیحات کامل را در فروشگاه های لوازم حیوانات خود تعریف کرده است.
  • مهمانو: یکی دیگر از استارتاپ های جدید ایرانی مهمانو می باشد. این استارتاپ اقدام به ارائه ی بسته های پذیرایی برای انواع مراسم های مختلف مانند مراسم ختم، مراسم تولید، جلسه دفاع پایان نامه و ... را بر عهده می گیرند. با در نظر گرفتن این موضوع که در بسیاری از مراسم ها مانند همایش ها، کارگاه های آموزشی، مراسم ترحیم و تورهای مسافرتی، برگزار کنندگان از فرصت و زمان کافی برای انتخاب و خرید اقلام پذیرایی با کیفیت برخوردار نیستند، یا زمان کافی را برای تهیه ی ملزومات ندارند، می توانند با سفارش بسته های پذیرایی از استارتاپ مهمانو، این مشکل خود را برطرف نمایند.
  • دنگی: یکی دیگر از استارتاپ های جدید ایرانی، دنگی نام دارد. این استارتاپ برای آسان تر کردن روند پرداخت های گروهی و انتقال وجه از سال 1396 شروع به فعالیت کرده است. در این استارتاپ شما می توانید یک گروهی را تشکیل داده و مبلغی را ذخیره کنید. بعد از اتمام سفر این استارتاپ به شما کمک می کند که مبلغ دقیق سهم هرکس را انتخاب کرده و به حساب پرداخت کننده مبلغ واریز کنید.

استارتاپ های جدید

استارتاپ های  جدید

استارتاپ های جدید دنیا

در سراسر دنیا استارتاپ های جدید و متنوعی به وسیله ی کارآفرینان تاسیس و راه اندازی می شوند ولی فقط موفق ترین آن استارتاپ ها لقب یونیکورن را به خود می گیرند. برخی از یونیکورن ها با وجود استعداد خوبی که از خود نشان داده اند کمتر شناخته شده هستند. در کل دنیا بیش از 900 استارتاپ یونیکورن وجود دارند که در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین استارتاپ های جدید دنیا می پردازیم:

  • کلارنا: یکی از استارتاپ های جدید و موفق دنیا که در سوئد تاسیس شده است، استارتاپ کلارنا می باشد. این استارتاپ اقدام به ارائه ی خدمات به مشتریان و کسب و کارها می دهد. به این صورت که این شرکت با عنوان الان بخرید، بعدا پرداخت کنید، اقدام به ارائه ی خدمات مطلوبی به مشتریان خود می کند.
  • دیتابریکس: دیتابریکس یکی دیگر از استارتاپ های جدید و موفق در دنیا می باشد که در سال 2013 تاسیس شده است. این استارتاپ به عنوان یک پلتفرم ارائه ی پردازش کلان داده، برای کمک به مهندسان، تحلیل گران و دانشمندان علوم داده طراحی و ساخته شده است. به این صورت که استارتاپ دیتابریکس به آن ها برای پردازش و تجزیه و تحلیل کسب و کارها کمک می کند و موجب می شود تا با آزمایش و کاربرد یادگیری ماشینی، داده ها به صورت یکپارچه در بیایند.
  • اف تی اکس: اف تی اکس یکی دیگر از استارتاپ های جدید در دنیا می باشد. این استارتاپ با هدف ارائه ی خدمات صرافی رمز ارز در باهاما تاسیس شده است است. این شرکت استارتاپی در سال 2021 اقدام به جذب سرمایه ی بسیار زیادی از کوین بیس و سکویا و ... کرد و توانست ارزش مالی خود را به 25 میلیارد دلار برساند.
  • بایت دانس: یکی دیگر از استارتاپ های جدید، بایت دانس می باشد. این استارتاپ چینی بعد از ده سال تاسیس توانست به یکی از ارزشمند ترین استارتاپ های جهان تبدیل شود. این استارتاپ که تیک توک را تحت مدیریت خود دارد، به صورت ماهیانه با 2 میلیارد کاربر فعال سر و کار داشته و با غول هایی همچون Tencent، Alibaba و ... رقابت می کند.

استارتاپ های جدید

استارتاپ های  جدید


   برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


استارتاپ های جدید مورد نیاز ایران

شناسایی استارتاپ های جدید مورد نیاز ایران نقش بسیار مهمی را در موفقیت آن ها دارند. به این صورت که با شناسایی نیازهای جامعه اگر اقدام به راه اندازی استارتاپ های جدید نمایید، قطعا استارتاپ شما با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد. به این صورت که با بررسی این که افراد به چه چیزی نیاز دارند و روش انجام آن باید چگونه باشد، می توان ایده هایی را برای راه اندازی استارتاپ های جدید مورد نیاز در ایران پیدا کرد.

 با در نظر گرفتن این موضوع که در سال  های آینده استارتاپ های مبتنی بر تامین خدمات می توانند به عنوان بهترین استارتاپ های جدید به شمار بیایند، راه اندازی ایده هایی که اقدام به تامین خدمات آنلاین متمرکز شوند، موجب پوشش ابعاد گسترده ای از استارتاپ های مورد نیاز در ایران خواهند شد. ایده های مرتبط با ارائه ی خدمات آنلاین چندین ایده ی متنوع را در بطن ایده های کوچک دارند. این ایده های کوچک از آموزش آنلاین گرفته تا ارائه ی خدمات اداری و بانکی ایده ی استارتاپ های جدید به شمار می آیند.

 از دیگر ایده های مورد نیاز در ایران می توان به ایده هایی که در حوزه ی فعالیت بورس و سرمایه گذاری هستند، می توان اشاره کرد. با توجه به رشد تعداد افرادی که به سرمایه گذاری در بورس روی آورده اند، می توان اقدام به راه اندازی سامانه هایی کرد که در این زمینه سرمایه گذاران را یاری دهد. از دیگر استارتاپ های جدید مورد نیاز در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استارتاپ هایی که موجب اجاره ی املاک، اتاق های اضافی و سوئیت های مسکونی به کاربران شود. با ارائه ی این استارتاپ می توانید در ازای هر رزرو از میزبان بین 6 تا 12 درصد از مهمانان گرفت.
  • از دیگر استارتاپ های جدید مورد نیاز در ایران، استارتاپ هایی است که در حوزه ی جابه جایی کالا باشد. با راه اندازی این استارتاپ مخاطبانی که قصد حمل و نقل کالاهای خود را در داخل شهر و یا به صورت برون شهری دارند، با استفاده از این پلتفرم محصولات خود را جا به جا نمایند.

استارتاپ های جدید

استارتاپ های  جدید

با استارتاپ های جدید خانگی آشنا شوید!

استارتاپ های جدید خانگی متنوع و زیادی وجود دارند. با انتخاب بهترین ایده ی راه اندازی استارتاپ خانگی می توانید بسیار موفق شده و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. استارتاپ های جدید حتما نباید در حوزه ی کار فناوری و یا دیجیتال مارکتینگ باشند. بایستی این موضوع را هم در نظر داشته باشته باشید که با ارائه ی خدمات به صورت آنلاین و غیر حضوری می توانید اقدام به راه اندازی استارتاپ های جدید خانگی نمایید. از جمله استارتاپ های جدید خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عرضه ی محصولات غذایی: یکی از ایده های استارتاپ های جدید خانگی، استارتاپ فروشگاه آنلاین عرضه ی محصولات غذایی می باشد. با راه اندازی این استارتاپ می توانید اقدام به ارائه ی محصولات غذایی به صورت آنلاین نموده و درآمد بسیار خوبی را از این کسب و کار دریافت کنید.
  • ارائه ی خدمات پرینت و کپی: یکی دیگر از ایده های استارتاپ های جدید خانگی، ارائه ی خدمات پرینت و کپی به صورت غیر حضوری می باشد. با ارائه ی خدمات آنلاین به صورت غیر حضوری پرینت، کپی، اسکن و ... می توانید درآمد خوبی را برای خود رقم بزنید.
  • فروش کیک و فینگر فودهای خانگی: فروش کیک و یا فینگرفودهای خانگی یکی دیگر از استارتاپ های جدید و موردنیاز در ایران می باشد. با در نظر گرفتن استقبال زیادی که از این مواد غذایی شده است، قطعا فروش و ارسال اینترنتی آن موجب ایجاد درآمد خوبی خواهد شد.
  • فروش لوازم مورد نیاز برای حیوانات خانگی: یکی دیگر از استارتاپ های جدید خانگی، فروش تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای انواع حیوانات خانگی می باشد. با تهیه و توزیع این محصولات به کاربران می توانید درآمد خوبی را به همراه داشته باشید.
  • طراحی لوگو: طراحی لوگو یکی دیگر از انواع استارتاپ های جدید و مطرح و درآمدزا برای افرادی که در این زمینه تخصص دارند می باشد. افرادی که از تسلط کافی و کار با نرم افزارهای طراحی برخوردار باشند، می توانند با راه اندازی این استارتاپ به درآمد بالایی دست پیدا کنند.

استارتاپ های جدید

استارتاپ های  جدید

برای موفقیت در استارتاپ های جدید چه باید کرد؟

استارتاپ های جدید برای موفقیت و ماندن در اوج نیاز به رعایت برخی موارد  و خصوصیات دارند. متاسفانه تمامی استارتاپ های راه همواری را پیش رو نداشته و به دلیل نوسانات اقتصادی و مشکلات متعددی که به دلیل تحریم و یا سوء مدیریت اقتصادی وجود دارند، در همان ابتدای کار دچار شکست می شوند. با برندسازی درست و مدیریت بازار مصرف می توان استارتاپ های جدید را به رشد قابل قبول رساند. البته راز ماندگاری و موفقیت استارتاپ های جدید مستلزم داشتن برخی خصوصیات می باشد که به شرح زیر هستند:

  • بازاریابی موفق: استفاده از روش های نوین بازاریابی و بهره مندی از پتانسیل فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی می تواند مسیر موفقیت استارتاپ های جدید را هموار سازد.
  • ایده: مهم ترین موردی که موجب موفقیت استارتاپ های جدید می شود، خلاقانه و نو بودن ایده می باشد. هر اندازه مشابه ایده در بازار وجود داشته باشد، احتمال موفقیت آن کاهش پیدا می کند.
  • تیم سازی درست و اصولی: جذب نفرات و توسعه ی تیم کاری یکی دیگر از خصوصیات مورد نیاز برای موفقیت استارتاپ های جدید می باشد. تعهد کاری افرادی که به عنوان نیرو وارد تیم کاری می شوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • داشتن استراتژی برای رشد: یکی دیگر از خصوصیات استارتاپ های جدیدی که موجب موفقیت آن ها می شود، داشتن استراتژی برای رشد می باشد. نوآوری و منحصر به فرد بودن آن، امکان پذیری فنی و تلاش برای رفع یک نیاز مهم موجب افزایش پتانسیل تجاری سازی آن می شود.
  • عرضه به موقع محصول: از دیگر ویژگی های موفقیت استارتاپ های جدید، عرضه ی به موقع محصول به بازار تقاضا می باشد. این موضوع موجب کاهش چشمگیر دوره ی عمر فناوری ها و جایگزینی محصولات فناورانه می شود. تجاری سازی زودهنگام و پیشروبودن در نوآوری می تواند درآمد بالایی برای استارتاپ به همراه داشته باشد.
  • مدیریت استراتژیک مالکیت فکری: تمامی استارتاپ های جدید برای موفقیت نیازمند یک استراتژی جامع و مالکیت فکری هستند. استارتاپ های جدید بایستی تمهیدات لازم را برای حفاظت از نوآوری و دستاوردهای فناورانه ی خود بیندیشند.
  • تامین مالی: از دیگر فاکتورهای کلیدی در موفقیت تمامی استارتاپ ها، دسترسی به سرمایه ی کافی برای هزینه های اولیه راه اندازی استارتاپ می باشد. ریسک ، بازده، میزان سرمایه گذاری و افق زمان سرمایه گذاری چهار عامل اصلی برای تصمیم گیری سرمایه گذاری است.

استارتاپ های جدید

استارتاپ های جدید

جمع بندی

تا به این جای مطالب به معرفی استارتاپ های جدید پرداختیم. به این صورت که استارتاپ های  جدید در ایران و کل دنیا را معرفی کردیم. همین طور استارتاپ هایی که در ایران مورد نیاز هستند را شرح دادیم. با استارتاپ های جدید خانگی آشنا شدیم و موارد و خصوصیاتی که موجب موفقیت یک استارتاپ می شوند را بررسی کردیم. امیدواریم شما هم با مطالعه ی این موارد تا به این جا به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان در ارتباط با استارتاپ های  جدید ایجاد می شوند، رسیده باشید.


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر