مشاوره رایگان

شغل آنلاین برای نوجوانان

| از 0 نظر

داشتن یک شغل آنلاین برای نوجوانان از نان شب هم واجب تر است. اگر نوجوان هستید و جویای کار، شغل آنلاین بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. شما که در حالت عادی شب و روزتان را با گشت و گذار در اینترنت و اینستاگرام و توییتر و... سر می کنید. حداقل همان جا هم یک کار خوب برای خودتان دست و پا کنید و پول در بیاورید. هم فال است و هم تماشا؛ هم به علایقتان رسیدگی می کنید و هم پول خوبی به جیب می زنید!   


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 اینستاگرام را فقط برای این نساخته اند که عکس غذاهای آنچنانی و تفریحاتتان را پست کرده و پُز بدهید یا در زندگی این و آن سَرَک بکشید و با هزار شوق و ذوق استوری هایشان را دنبال کنید. توییتر و تلگرام هم همین طور. قرار نیست از هر چیزی به بدترین نحو ممکن استفاده کنیم. وقتی می شود از این شبکه های پر مخاطب گونی گونی پول درآورد، چرا وقتمان را صرف چک کردن این و آن بکنیم که چه می خورند و چه می پوشند و کجا می روند؟! آیا آینده مالیمان از این بحث های حاشیه ای مهم تر نیست؟! پس لطفا دست از رقابت پوشالی و بچه گانه ای که در این شبکه ها باب شده، بردارید و به فکر نان باشید که خربزه آب است!

امروز می خواهیم در مورد شغل آنلاین برای نوجوانان صحبت کنیم. شغل هایی که می توانند آینده این افراد را از این رو به آن رو کرده و سرنوشتشان را دگرگون کنند. اگر مشتاق این بحث هستید، تا پایان با من همراه باشید!

معرفی بهترین مشاغل آنلاین دنیا برای نوجوانان

خوشبختانه پای اینترنت به زندگی ما باز شد تا هیچ کس لَنگ یک شغل نان و آب دار نماند. نه جوانان، نه نوجوانان و نه کسانی که فارغ از سن و جنسیت، توانایی و استعداد کار اینترنتی را در وجود خود می بینند. آیا دوست دارید با داغ ترین ایده های مشاغل آنلاین دنیا برای نوجوانان آشنا شوید؟!

این شما و این هم کلی ایده شگفت انگیز که نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا برایشان سر و دست می شکنند:

از صدای مخملی تان پول در بیاورید!

اگر صدای دلنشینی دارید، صداپیشگی و گویندگی بهترین شغلی است که برایتان سراغ دارم. شما می توانید با صدای بی نظیرتان جانی دوباره به تبلیغات تجاری، فیلم ها، بازی ها و کتاب های صوتی بخشیده و از این طریق حسابی پولدار شوید!

از هنر انگشتانتان کسب درآمد کنید!

یکی از بهترین و بی دردسرترین ایده های شغل آنلاین برای نوجوانان تایپ کردن است. اگر سرعت تایپ کردنتان حرف ندارد، می توانید روی درآمد این شغل فوق العاده حساب کنید. آنچه برای شروع نیاز دارید، یک کامپیوتر نه چندان حرفه ای است و ده انگشت سریع که مطمئنم دارید!

بازی کنید و پول به جیب بزنید!

گیم از آن دسته تفریحاتی است که هیچ نوجوانی از خیرش نمی گذرد. اگر بتوانید از بازی کردن پول در بیاورید، نور علی نور است. شرکت در مسابقات گوناگون، ارتقاء اکانت بازی و فروش آن، استریم بازی در یوتیوب و... همه و همه ایده هایی فوق العاده برای شروع این شغل جذاب هستند!

ایده های زیر هم حسابی به کارتان خواهند آمد:

  • زبان تدریس کنید و در ازای هر ساعت آموزش حق الزحمه ای باورنکردنی بگیرید!
  • ادمین اینستاگرام شوید و تا می توانید پول در بیاورید!
  • پشتیبانی سایت ایده ای ناب برای آن هایی است که به درآمدهای کم قانع نمی شوند!
  • اگر دست به قلمتان خوب است و ادعای نویسندگی دارید، چه شغلی بهتر از این؟!
  • ...

شغل آنلاین برای نوجوانان

بهترین مشاغل آنلاین در دنیا برای نوجوانان

شغل آنلاین برای نوجوانان دختر

کار کردن دختر و پسر ندارد. این روزها همه دوست دارند دستشان در جیب خودشان باشد و حس خوب استقلال مالی را تجربه کنند. اگر دختر هستید و دوست دارید با انتخاب یک شغل آنلاین پر درآمد آینده مالیتان را تضمین کنید، جای خوبی آمده اید. ایده هایی که من برایتان دارم، حرف ندارند. باور نمی کنید؟!

وبلاگ بزنید و پولدار شوید!

یکی از بهترین ایده های شغل آنلاین برای نوجوانان دختر راه اندازی یک وبلاگ است. انتخاب موضوعش هم با خودتان. یکی دوست دارد موضوع وبلاگش آشپزی باشد و دیگری روانشناسی، نقاشی، معرفی کتاب یا هر چیز دیگر!

فرصت طلایی پیش آمده در شبکه های اجتماعی را از دست ندهید!

نگویید اهل اینستاگرام و یوتیوب و آپارات و... نیستید که محال است من یکی باور کنم! در این شبکه های شگفت انگیز تا دلتان بخواهد کار زیاد است. همکاری در فروش، تبلیغ، فروش آنلاین محصولات و... همه و همه از پردرآمدترین نمونه های شغل آنلاین برای نوجوانان دختر در این شبکه ها هستند.

مربی تناسب اندام شوید و از درآمدش نپرسید که حرف ندارد!

شک ندارم که شما هم مثل همه دخترهای دنیا از جان و جیب مایه می گذارید تا اندامتان روی فرم بماند. خُب شما که وقت می گذارید و روی اندام خودتان کار می کنید، به دیگران هم آموزش بدهید و پول بگیرد. اگر بتوانید یک گواهینامه آموزشی هم بگیرید که فبها؛ آن وقت دیگر وقت سر خاراندن هم نخواهید داشت!

تصویرسازی کنید و با این شغل بی نظیر به اوج درآمد برسید!

یکی از بهترین ایده های شغل آنلاین برای نوجوانان دختر تصویرسازی است. حقیقتا پولی که در این کار هست، در هیچ کار دیگری نیست. حالا دیگر تصمیم گیری با خودتان که بزنید توی کار تصویرگری کتاب و طراحی بنر و شخصیت های کارتونی و پول پارو کنید یا شب تا صبح و صبح تا شب در اینستاگرام بچرخید و زیر پست این و آن قلب قرمز بگذارید!

شغل آنلاین برای نوجوانان

شغل آنلاین برای نوجوانان دختر


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


شغل آنلاین برای نوجوانان پسر

در راستای این که یک وقت با خودتان فکر نکنید فُلانی تبعیض جنسیتی قائل شد و جلوی پای دخترها کلی راه کسب درآمد گذاشت، بر این شدم که این تیتر را هم به گُل پسرها اختصاص بدهم. ایده از من، عملی کردنش با تو که به زودی مرد یک خانه می شوی!

از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی کنید و پول روی پول بگذارید!

یکی از بهترین ایده های شغل آنلاین برای نوجوانان پسر بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. از درآمدش نگویم برایتان که شیفته اش می شوید. حتما می خواهید بپرسید بازاریابی برای فروش چه چیزی؟!

این که پرسیدن ندارد جانِ من؛ بازاریابی برای فروش هر محصول یا خدمتی که می توان آن را در این شبکه های پر مخاطب فروخت!

همکاری در فروش را تجربه کرده و به درآمدهای نجومی سلام کنید!

همکاری در فروش از آن دسته مشاغل آنلاین نان و آب داری است که می تواند زندگی شما را از این رو به آن رو کند! در حالی که خیلی از هم سن و سالان شما اینستاگرام را فقط برای سرگرمی می خواهند، شما این غول بزرگ را برای کسب درآمدهای آنچنانی به خدمت بگیرید!

هنرتان را به دیگران بیاموزید و از این طریق پول در بیاورید!

نگویید هیچ هنری ندارم که حسابی از دستتان ناراحت می شوم. خُب بروید دنبال علایقتان و یک هنر درست و درست حسابی را از صفر تا صد یاد بگیرید. شک ندارم که به سال نکشیده، آن را فوت آب می شوید. بیهوده که نگفته اند دانش اگر در ثریا هم باشد، مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت!

ویرایشگر عکس شوید و تا می توانید پول در بیاورید!

 این روزها همه به دنبال کسی می گردند که عیب و نقص عکس هایشان را پوشش داده و یک عکس رویایی تحویلشان دهد. اگر بتوانید این کار را انجام بدهید، حسابی پولدار خواهید شد!

شغل آنلاین فریلنسری برای نوجوانان

شغل آنلاین برای نوجوانان تا دلتان بخواهد، فَت و فراوان است. اما حقیقتا شغل فریلنسری چیز دیگری است! فریلنسری اصطلاحِ لاکچریِ همان دورکاری خودمان است که امروزه دل خیلی از نوجوانان را برده و جیبشان را پر پول کرده است. اگر بتوانید در این حوزه کاری برای خودتان دست و پا کنید، عالی می شود. ایده می خواهید؟!

درآمد اعجاب انگیز تولید محتوا را از خودتان دریغ نکنید!

یکی از پولسازترین ایده های شغل آنلاین برای نوجوانان تولید محتوا است. این روزها همه کسب و کارهای اینترنتی برای رشد و توسعه خود نیازمند محتواهای تاپ هستند. اگر بتوانید به دادشان برسید، ثروتمند شدنتان حتمی است!

مترجم شوید، پولدار می شوید!

یکی دیگر از بهترین ایده های شغل آنلاین برای نوجوانان در حوزه دورکاری ترجمه است. اگر مثل بلبل انگلیسی حرف می زنید و یا سیر تا پیاز یک زبان خارجی را از بَرید، همین امروز کار ترجمه را شروع کنید که فردا دیر است!   

ویراستاری یکی از پولسازترین ایده هایی است که پیش رو دارید!

اگر طاقت دیدن اشتباهات نگارشی و املایی را ندارید و می توانید در کسری از ثانیه یک متن را ویرایش کنید، حقیقتا پیشنهادی پولسازتر از ویراستاری برایتان سراغ ندارم!

کارت ویزیت و لوگو طراحی کنید و کلی پول به جیب بزنید!

طراحی کارت ویزیت، لوگو، بنر، بروشور، کاتالوگ و این قبیل چیزها در دنیای امروز محبوبیت فراوانی یافته است. خیلی ها حاضرند بابت طراحی یک لوگوی خاص کلی پول بپردازند یا کلی هزینه کنند تا یک کارت ویزیت همه چیز تمام داشته باشند. خُب با این اوصاف چرا دست روی دست گذاشته اید و نمی زنید توی کار طراحی لوگو و کارت ویزیت و...؟!

از درآمدش می پرسید؟!

عالی که نه، فوق العاده است!

از کنار این ایده های جذاب بی تفاوت عبور نکنید:

  • طراحی وب سایت انجام دهید.
  • برنامه نویسی کنید.
  • طراحی گرافیک انجام دهید.
  • نویسندگی کنید.
  • کارشناس سئو شوید.
  • استراتژیست برند شوید.
  • ...

شغل آنلاین برای نوجوانان

کار آنلاین برای نوجوانان پسر

شغل آنلاین برای نوجوانان هنرمند

اگر جزء آن دسته از نوجوانانی هستید که از هر انگشتتان یک هنر می بارد، تبریک من را پذیرا باشید. پیدا کردن شغل آنلاین برای نوجوانان هنرمندی مثل شما از آب خوردن هم راحت تر است. پس اصلا نگران نباشید که محال است بیکار بمانید.

نخست بگویید ببینم؛ هنرتان چیست؟!

برنامه نویس قهاری هستید؟!

اگر دستی در کدنویسی دارید و از ساعت ها سر و کله زدن با کدهای کوتاه و بلند خسته نمی شوید، شما یک هنرمند هستید. اگر بتوانید هنر پولسازتان را به علاقه مندان یاد بدهید؛ هم خودتان به نان و نوا می رسید و هم آن ها را به آرزویشان می رسانید. حتی می توانید برای شرکت هایی که به فردی مثل شما نیاز دارند، کار کنید و بدین ترتیب راه پیشرفت را برای خودتان هموار سازید!

دروس راهنمایی و دبیرستان را از بَرید؟!

اگر عاشق ریاضی و فیزیک هستید و از کار کردن با فرمول های شیمی لذت می برید، شما یک هنرمند هستید. اگر بتوانید این هنر را به صورت آنلاین به دیگران آموزش داده و یا کلیپ های آموزشی تهیه کنید و بفروشید، نانتان توی روغن است!

استعدادتان در موسیقی ستودنی است؟!

اگر استعدادتان در نواختن سازهای مختلف از سه تار گرفته تا گیتار و پیانو و... قابل ستایش است، شما یک هنرمند هستید. کافیست این هنر آرامش بخش را به دیگران هم بیاموزید و از این طریق کسب درآمد کنید. آن وقت خواهید دید که از شما تا پولدار شدن فاصله چندانی نیست!

چشم بسته نقاشی می کشید؟!

اگر نقاشی ها و طراحی هایتان آنقدر زیبا هستند که گویی با آدم حرف می زنند، شما یک هنرمند هستید. می توانید دوره های آموزش نقاشی و طراحی را به صورت آنلاین برگزار کرده و یا حتی سفارش طراحی بگیرید و طرح های بی نظیرتان را بفروشید. درآمد حاصل از این کار باورنکردنی است!

شغل آنلاین برای نوجوانان

شغل آنلاین برای نوجوانان هنرمند

جمع بندی

گذشت آن زمان‌هایی که نوجوانان پول تو جیبی‌شان را از والدینشان می‌گرفتند. امروزه افراد به هر دری می‌زنند تا بتوانند کار کنند و به استقلال مالی برسند. راستش را بخواهید، هیچ چیز به اندازه مستقل بودن آن هم از نظر مالی کِیف نمی‌ دهد. فکرش را بکنید؛ دیگر نیازی نیست برای خرید لباس مورد علاقه‌تان به کسی رو بیندازید. لازم نیست باشگاه رفتنتان را به دلیل نداشتن شهریه کنسل کنید و یا برنامه شام آخر هفته با دوستانتان را به دلیل مشکلات مالی بپیچانید. خلاصه این که پول در آوردن آن هم در این سن خیلی می‌چسبد. لطفا لذتش را از خودتان دریغ نکنید!

شغل آنلاین برای نوجوانان کم نیست. کافی است استعدادهایتان را بشناسید و به جای این که وقتتان را صرف چرخیدن‌ های بی هدف در اینستاگرام و تلگرام و... کنید، به فکر پول در آوردن از آن‌ ها باشید. مثلا می ‌توانید گوینده ای صدا مخملی شوید، تایپیستی کاربلد شوید، یک مدرس آنلاین حرفه ای شوید و یا پشتیبانی یک سایت را بر عهده بگیرید.

اگر به دنبال یک شغل آنلاین برای نوجوانان دختر می‌ گردید، پیشنهادهای زیر را از من پذیرا باشید:

  • وبلاگ راه اندازی کنید.
  • مربی تناسب اندام شوید.
  • تصویرسازی کنید.
  • ...

اگر پسر هستید و دوست دارید از همین ابتدای راه مسیر موفقیت مالی را برای خودتان هموار کنید، این ایده‌ های ناب را از دست ندهید:

  • در شبکه ‌های اجتماعی بازاریابی کنید.
  • همکاری در فروش را تجربه کنید.
  • ویرایشگر عکس و ویدئو شوید.
  • ...

اگر در به در به دنبال بهترین شغل آنلاین برای نوجوانان در حیطه فریلنسری می‌ گردید، نگاهی به ایده‌ های زیر بیندازید.

  • تولید محتوا
  • ترجمه
  • ویراستاری
  • ...

ایده برای پول درآوردن از هنرهایتان می‌ خواهید؟!

  • تدریس برنامه نویسی
  • تدریس موسیقی
  • تدریس نقاشی
  • ...

شغل آنلاین برای نوجوانان
ایده کار


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر