مشاوره رایگان

چه کار تولیدی راه بندازم؟

| از 0 نظر

چه کار تولیدی راه بندازم؟! نمی‌دانم این سوال، سوال شما هم هست یا نه. اما این را خوب می‌دانم که افراد زیادی روزشان را با اندیشیدن به پاسخ این سوال شب می‌کنند و شبشان را با فکر و خیال آن، به صبح می‌رسانند. حقیقتا جواب این سوال مثل یک نقشه گنج است که اگر مو به مو بر اساس آن پیش بروید، می‌توانید آینده‌تان را دگرگون کرده و اندک سرمایه چند سال زندگی شرافتمندانه‌تان را صدها برابر کنید!


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 تعداد کسب و کارهایی که می توانند زندگیتان را از این رو به آن رو کنند، بسیار بیشتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. اما این که کدام کار تولیدی می تواند مسیر آرزوهای شما را هموارتر کرده و رویاهایتان را محقق سازد، سوالی است که پاسخگویی به آن چندان دشوار نیست. امروز می خواهیم در مورد همین موضوع صحبت کنیم و یک بار برای همیشه با پولسازترین مشاغل تولیدی آشنا شویم. اگر مدت هاست به دنبال یک ایده تاپ برای راه اندازی یک کار تولیدی ناب می گردید، این مطلب را به هیچ قیمتی از دست ندهید که مِثل و مانندش را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت!

با سرمایه کم چه کار تولیدی راه بندازم؟

اگر فکر می کنید چون جیبتان خالی است و سرمایه چندانی در دست ندارید، محکوم به بیکاری هستید، سخت در اشتباهید. اصلا چون بیکارید، بی پولید! پس لطفا هرچه سریع تر یک کار تولیدی خوب برای خودتان دست و پا کرده و تا دیر نشده اوضاع زندگیتان را جمع و جور کنید!

تجربه ثابت کرده با سرمایه کم که هیچ، با دستان خالی هم می توان از نو ساخت و پیشرفت کرد. پس منتظر چه هستید؟! یکی از ایده های زیر را برگزیده و یا علی بگویید که موفقیت از آنچه که فکرش را می کنید، به شما نزدیک تر است!

با سرمایه کم چه کار تولیدی راه بندازم؟ مرکز تهیه و توزیع غذا تاسیس کن!

اگر می پرسید با سرمایه کم چه کار تولیدی راه بندازم که هم بی دردسر باشد و هم پر سود، پیشنهاد من به شما تاسیس مرکز تهیه و توزیع غذاست. این روزها مردم حتی وقت نمی کنند سرشان را بخارانند، چه برسد به این که ساعت ها وقت بگذارند و پخت و پز کنند. خُب نظرتان چیست که شما غذاهای خوشمزه درست کنید و بفروشید؟! هم کم دردسر است، هم سودش عالی است!

با سرمایه کم چه کار تولیدی راه بندازم؟ جعبه و پاکت کادو درست کن!

اگر می پرسید با سرمایه کم چه کار تولیدی راه بندازم که هم خلاقانه باشد و هم پر درآمد، پیشنهاد من به شما ساخت جعبه و پاکت کادوست. اگر علاوه بر خوش سلیقگی، با حوصله هستید و از انجام ریزه کاری خسته نمی شوید، حتما به این شغل فکر کنید. شک ندارم که شیفته اش خواهید شد.

با سرمایه کم چه کار تولیدی راه بندازم؟ گل و گیاه پرورش بده!

اگر می پرسید با سرمایه کم چه کار تولیدی راه بندازم که هم آسان باشد و هم بتوانم از طریق آن پول خوبی به جیب بزنم، پیشنهاد من به شما پرورش گل ها و گیاهان زینتی و فروش آن ها است. این کار نه سرمایه زیادی می خواهد و نه دردسر چندانی دارد. درآمدش هم باورنکردنی است!

اگر این ایده ها را نمی پسندید، نگاهی به ایده های زیر بیندازید:

  • پرورش و فروش ماهی های زینتی آکواریومی
  • راه اندازی تولیدی لباس
  • ساخت شمع های تزئینی
  • تولید کالاهای چرمی
  • تولید عرقیات گیاهی
  • ...

چه کار تولیدی راه بندازم؟

چه کار تولیدی راه بندازم؟ 


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


در ایران چه کار تولیدی راه بندازم؟

کمتر کار تولیدی ای را در ایران می توانید بیابید که بازارش کساد باشد. شما هر چه تولید کنید، مردم با دل و جان می خرند! فقط باید حساب شده پیش بروید و بهترین شغل تولیدی را برگزینید تا سریع تر پولدار شوید. منظورم از سریع تر این نیست که شب بخوابید و صبح بیدار شوید، ببینید میلیاردر شده اید. بلکه منظورم این است که به سال نرسیده صاحب سرمایه شده و دستتان توی جیب خودتان باشد. کم کم که روی غلطک بیفتید، می توانید به توسعه کسب و کار و سرمایه های میلیاردی هم فکر کنید! 

در ایران چه کار تولیدی راه بندازم؟! شانه تخم مرغ بساز!

اگر می پرسید در ایران چه کار تولیدی راه بندازم که درآمدش زندگیم را دگرگون کند، پیشنهاد من به شما ساخت شانه تخم مرغ است! شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که ساخت شانه تخم مرغ یکی از پولسازترین مشاغل تولیدی در ایران است که زحمت چندانی هم ندارد!

در ایران چه کار تولیدی راه بندازم؟! فیلتر آب تولید کن!

اگر می پرسید در ایران چه کار تولیدی راه بندازم که هم درآمدش عالی باشد و هم دردسرش ناچیز، پیشنهاد من به شما تولید فیلتر آب است. تا زمانی که مردم مشتاق نوشیدن آب آشامیدنی تمیز هستند، تولید فیلتر آب پولساز است. یعنی تا ابد!

در ایران چه کار تولیدی راه بندازم؟! آب معدنی تولید کن!

اگر می پرسید در ایران چه کار تولیدی راه بندازم که هم پر سود باشد و هم از آب خوردن ساده تر، پیشنهاد من به شما تولید آب معدنی است! مگر کاری به سادگی آب خوردن نمی خواستید؟! خُب چه کاری ساده تر از تولید آب معدنی؟! اگر بتوانید مجوزش را بگیرید، نانتان حسابی توی روغن است!

اگر این ایده ها را دوست ندارید، ایده های زیر را بررسی کنید:

  • تولید جواهرات
  • تولید غذاهای گیاهی
  • تولید محصولات شوینده
  • تولید ظروف یکبار مصرف دوستدار محیط زیست
  • ...

چه کار تولیدی راه بندازم؟

در ایران چه کار تولیدی راه بندازم؟

چه کار تولیدی در خانه راه بندازم؟

همیشه که قرار نیست کار بیرون از خانه باشد و برای رسیدن به آن کیلومترها راه را از این سر شهر تا آن سر شهر طی کنیم! گاهی می توانیم کار را به خانه بیاوریم و بدون آن که آفتاب و مهتاب را ببینیم، پولدار شویم!

ایده کار تولیدی در خانه با درآمد عالی می خواهید؟! به روی چشم. این شما و این هم خاص ترین ایده های کار تولیدی در منزل:

در خانه چه کار تولیدی راه بندازم؟! چیپس میوه درست کن!

تولید چیپس میوه از آن دسته کارهای تولیدی در منزل است که هر چه از خوبی هایش برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام! این روزها که اکثر قریب به اتفاق مردم خوردن میوه خشک را به میوه تازه ترجیح می دهند، شما تولید کننده چیپس میوه شوید و حسابی پول در بیاورید!

در خانه چه کار تولیدی راه بندازم؟! پکیج آموزشی دیجیتال تولید کن!

امروزه هیچ کس از یادگیری بی نیاز نیست و هیچ کس هم بی استعداد نیست. شما به عنوان فردی که در زمینه ای خاص استعداد دارید، می توانید دوربین را برداشته و به ضبط ویدئوهای آموزشی بپردازید. سپس پکیج آموزشی دیجیتال خود را در شبکه های اجتماعی یا سایت های فروشگاهی فروخته و پولش را به جیب بزنید. کار از این راحت تر سراغ دارید؟!

در خانه چه کار تولیدی راه بندازم؟! صابون خانگی درست کن!

شاید باور نکنید، اما تولید صابون های خانگی و ارگانیک یکی از پر درآمدترین مشاغل خوب خانگی است که دردسر چندانی هم ندارد. از آن جا که قیمت این صابون ها بالاست، حاشیه سودشان زیاد است. پس آستین همت بالا زده و بزنید توی کار تولید صابون های ارگانیک و تا می توانید پول روی پول بگذارید!

ایده های جدیدتر می خواهید؟! لیست زیر با نهایت احترام تقدیم به شما:

  • تولید محصولات ارگانیک
  • تولید شیرینی و دسر
  • تولید اکسسوری های مختلف
  • تولید وسایل چرمی
  • تولید غذاهای مختلف و فینگرفودهای خوشمزه
  • ...

چه کار تولیدی راه بندازم؟

چه کار تولیدی در خانه راه بندازم؟ 

با 30 میلیون تومان چه کار تولیدی راه بندازم؟

اگر فکر می کنید با 30 میلیون تومان هیچ کار تولیدی نصیبتان نمی شود و بیکار می مانید، سخت در اشتباه هستید. حتی با دست خالی هم می توان استارت یک کار تولیدی پولساز و آینده دار را زد. سی میلیون تومان که جای خود دارد!

اگر به فکر راه اندازی کار تولیدی با سرمایه 30 میلیون تومانی هستید، ایده های زیر مختص شما هستند. حیف است این ایده های ناب را از دست داده و فرصت پولدار شدن را از خودتان دریغ کنید!

با 30 میلیون تومان چه کار تولیدی راه بندازم؟ بافنده شو!

بافندگی از آن دسته مشاغل تولیدی است که طرفداران بسیاری علی الخصوص در میان خانم ها دارد. بسیاری از افراد بر این باورند که راه اندازی تولیدی بافندگی خرج زیادی روی دستشان می گذارد. اما حقیقت چیز دیگری است و خرید یک دستگاه بافندگی و مقداری کاموا آنقدرها که شما فکر می کنید، آب نمی خورد. سی میلیون برای راه اندازی این شغل نه تنها کم نیست، بلکه ممکن است اضافه هم بیاید. پس لطفا دست از استخاره کردن بردارید و همین امروز استارت کار و بارتان را بزنید!

با 30 میلیون تومان چه کار تولیدی راه بندازم؟! شمع تولید کن!

اگر فکر می کنید دوران خرید شمع به پایان رسیده و مردم چون در خانه هایشان چراغ دارند، احتیاجی به شمع ندارند؛ سخت در اشتباهید. شمع که فقط برای روشنایی نیست. این روزها مردم شمع را برای رمانتیک کردن لحظات عاشقانه شان و در تولدها و جشن هایشان به وفور مورد استفاده قرار می دهند. علی الخصوص شمع های تزئینی و معطر را!

اگر 30 میلیون تومان سرمایه دارید، تولید شمع یکی از طلایی ترین پیشنهاداتی است که برایتان سراغ دارم. این دست و آن دست کردن را کنار گذاشته و کارتان را از همین امروز شروع کنید!

با 30 میلیون تومان چه کار تولیدی راه بندازم؟! شیرینی درست کن!

اگر دستی در پختن شیرینی های خوشمزه دارید، ایده ای بهتر از شیرینی پزی برایتان سراغ ندارم. این کار در عین حال که هزینه زیادی روی دستتان نمی گذارد، بسیار پر درآمد است. 30 میلیون تومانتان را در همین راه صرف کرده و به سال نکشیده سرمایه تان را چندین برابر کنید!

چه کار تولیدی راه بندازم؟

با 30 میلیون تومان چه کار تولیدی راه بندازم؟ 

در روستا چه کار تولیدی راه بندازم و کارآفرینی کنم؟

نخست تبریک بنده را بابت این که قصد دارید وارد دنیای شیرین کارآفرینی شده و قدمی موثر در راستای ایجاد اشتغال بردارید، پذیرا باشید. راهتان هموار باد!

خوشبختانه تعداد کارهای تولیدی که در فضای روستا قابل انجام اند، کم نیست. اگر در روستا زندگی می کنید و می خواهید با راه اندازی یک شغل پولساز آینده خود و اطرافیانتان را دگرگون کنید، این ایده های ناب را از من پذیرا باشید:

پرورش قارچ؛ ایده ای که تکراری نخواهد شد!

پرورش قارچ یکی از بهترین مشاغل تولیدی است که جان می دهد در فضای روستا انجامش بدهید. این شغل بی دردسر که سرمایه زیادی نمی خواهد، حسابی پولساز است. اگر به دنبال یک شغل نان و آب دار هستید، پرورش قارچ را در اولویت قرار بدهید!

تولید فرآورده های میوه ای؛ شغلی با درآمد باورنکردنی!

یکی از پر درآمدترین ایده های کار تولیدی در روستا تولید فرآورده های میوه ای مختلف نظیر کمپوت، مربا، آبمیوه و... است. شک ندارم روستایی که در آن زندگی می کنید، پر از باغ های میوه است. خُب با این اوصاف می توانید میوه های مورد نیازتان را با قیمتی ایده آل از هم ولایتی هایتان بخرید و بزنید توی کار تولید فرآورده های میوه ای! از درآمدش می پرسید؟!

فقط در یک کلمه می توانم بگویم عالیست!

پرورش ماهی؛ شغلی پولساز که شیفته اش خواهید شد!

یکی از بی دردسرترین و پولسازترین ایده هایی که مردم روستا برای راه اندازی کار تولیدی پیش رو دارند، پرورش ماهی است! اگر از من بپرسید در روستا چه کار تولیدی راه بندازم که بتوانم خیلی زود به درآمد برسم و علاوه بر آن، دست چند نفر از هم روستایی هایم را نیز بگیرم، قاطعانه می گویم پرورش ماهی!

ایده های زیر را هم از قلم نیندازید:

  • تولید زعفران
  • تولید عسل
  • تولید آرد
  • تولید عرقیات گیاهی
  • پرورش گل ها و گیاهان دارویی
  • تولید روغن حیوانی
  • ...

چه کار تولیدی راه بندازم؟

در روستا چه کار تولیدی راه بندازم؟ عسل تولید کن!

جمع بندی

اگر فکر می کنید تنها شما هستید که شب و روزتان را با فکر کردن به سوال "چه کار تولیدی راه بندازم؟" سپری می کنید، باید خدمتتان عرض کنم که سخت در اشتباهید. حتی من هم گاهی اوقات چشم هایم را می بندم و این سوال را بارها و بارها از خودم می پرسم. بیایید این بار با هم در موردش فکر کنیم. شک ندارم که به نتیجه ای ایده آل خواهیم رسید!

من کُلی وقت گذاشته ام و تحقیق کرده ام تا بهترین کارهای تولیدی ای را که با سرمایه کم می توان راه اندازی کرد، شناسایی کنم! برای دیدن نتیجه روزها تلاش و تحقیق بنده نگاهی به لیست زیر بیندازید:

  • راه اندازی مرکز تهیه و توزیع غذا: میزان دردسر کم، میزان درآمد عالی!
  • ساخت جعبه و پاکت کادو: میزان دردسر نه چندان زیاد، میزان درآمد فوق العاده!
  • پرورش گل و گیاه: میزان زحمت بسیار کم، میزان درآمد بسیار زیاد!
  • ...

به نظر شما بهترین کارهای تولیدی در ایران چه کارهایی هستند؟! به نظر من که پردرآمدترین مشاغل تولیدی در ایران به قرار زیرند:

  • ساخت شانه تخم مرغ
  • تولید فیلتر آب
  • تولید آب معدنی
  • تولید جواهرات
  • ...

یک وقت فکر نکنید که من به فکر علاقه مندان به کار در منزل نیستم. اتفاقا خیلی سبک و سنگین کردم تا بهترین مشاغل تولیدی در منزل را برایتان سوا کنم. نتیجه شد آنچه که در لیست زیر می بینید:

  • درست کردن چیپس میوه
  • تولید صابون خانگی
  • تولید محصولات ارگانیک
  • ...

اصلا فکرش را هم می کردید که بشود با 30 میلیون تومان ناقابل یک کار تولیدی پولساز راه اندازی کرد؟! باور کنید شوخی نمی‌کنم، این امر شدنی است. نگاهی به لیست زیر بیندازید تا حرفم را باور کنید!

  • بافندگی
  • شیرینی پزی
  • شمع سازی
  • ...

    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر