مشاوره رایگان

کسب و کار موفق در ایران

4.0| از 1 نظر

داشتن یک کسب و کار موفق در ایران تضمین کننده ی درآمد بالا می باشد.  یک کسب و کار موفق در ایران در ابتدا نیاز به ایده ی ناب و خلاقانه دارد. برای شناخت بهترین ایده ها بایستی میزان سودآوری و هزینه ی راه اندازی آن را مورد بررسی قرار داد. اگر شما هم قصد راه اندازی کسب و کار موفق در ایران را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با ما تا انتهای مطالب همراه باشید.


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


چند کسب و کار موفق در ایران

انواع کسب و کار موفق در ایران وجود دارند که خیلی شناخته شده نیستند، ولی از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند. آن چه موفقیت یک کسب و کار را تضمین می کند، سرمایه های گسترده ی انسانی و هزینه های سنگین برای تبلیغات آن نمی باشد، بلکه انتخاب یک استراتژی مناسب برای کسب و کار، شناسایی ابزارهای مورد نیاز برای رشد و بازاریابی و اجرای اصولی تصمیمات می باشد. در ادامه چند کسب و کار موفق در ایران را لیست کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • پشتیبانی فناوری اطلاعات: امروزه عصر، عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات است، به این صورت که دنیا هر روزه بیشتر به سمت تکنولوژی می رود. همین موضوع موجب می شود تا شرکت های پشتیبانی فناوری اطلاعات به یکی از سودآورترین کسب و کارها تبدیل شوند. تقاضا برای متخصصان فناوری اطلاعات و ارائه ی پشتیبانی فنی بسیار زیاد است و دستمزد بالایی برای خدمات این افراد ارائه می شود.
  • مشاوره بازرگانی: افرادی که مهارت و تسلط کافی را در حوزه ی مشخصی دارند، می توانند در این راستا مشاوره ی بازرگانی کنند. مشاوره ی بازرگانی یکی از مشاغل سودآور می باشد که به نام بیزینس کوچ هم معروف است. مشاوران بازرگانی تمامی کلیدهای راضی نگه داشتن مشتریان را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می دهند و به آن ها یاد می دهند تا به چه صورت کسب و کار خود را توسعه ببخشند.
  • خدمات بازاریابی و روابط عمومی: ارائه ی خدمات بازاریابی و روابط عمومی، یک کسب و کار موفق در ایران می باشد. متخصصان بازاریابی و روابط عمومی دارای مجموعه مهارت هایی برای معرفی یک برند هستند که موجب می شوند تا این اطلاعات به گوش مخاطبان هدف برسد. افرادی که دارای مهارت های میان فردی بالایی هستند، می توانند یک شبکه ی قوی از ارتباطات را ایجاد کرده و یک شرکت ارائه ی خدمات بازاریابی و روابط عمومی را راه اندازی نمایند.

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق در ایران بدون تحصیلات عالیه

بدون مدرک تحصیلی هم می توانید کسب و کار موفق و پردرآمد در ایران داشته باشید. به این صورت که، افراد زیادی درباره ی ورود به دانشگاه و کسب مدرک تحصیلی برای پیدا کردن شغلی مناسب و کسب درآمد بالا دچار تردید شده اند. چون برخی از افراد بر این عقیده باور دارند که برای داشتن یک کسب و کار موفق در ایران نیازی به داشتن مدرک تحصیلی نبوده و می توان با کسب مهارت های مورد نیاز در محیطی به غیر از محیط دانشگاهی مشغول به فعالیت شد. از جمله کسب و کارهای موفق در ایران که بدون تحصیلات عالیه هم می توان در آن ها مشغول شد به شرح زیر هستند:

  • سهام دار بورس: بازارهای سرمایه یکی از فرصت های شغلی و کسب و کار موفق در ایران می باشند. افرادی که مهارت مورد نیاز و تجربه ی لازم را در آن به دست بیاورند، می توانند درآمد خوبی را داشته باشند. آموزشگاه ها و پکیج های آموزشی زیادی وجود دارند که روش های کسب درآمد در بازارهای سرمایه را آموزش می دهند و کمک می کنند تا بتوانید صفر تا صد بورس را فرا بگیرید.
  • برنامه نویسی و طراحی سایت: از دیگر روش های کسب و کار موفق در ایران بدون نیاز به تحصیلات عالیه می توان به برنامه نویسی و طراحی سایت اشاره کرد. برنامه نویسی یکی از جالب ترین و پردرآمدترین کارهایی است که افراد زیادی مشغول به فعالیت در آن هستند. امروزه بازار استخدام برنامه نویس و توسعه دهنده ی وردپرس، PHP و ... بسیار زیاد شده است. به این صوت که می توان با یادگیری و دریافت آموزش های مورد نیاز کار طراحی سایت و برنامه نویسی را به خوبی انجام داد.
  • حسابداری: با گسترش شرکت های خصوصی و افزایش تعداد آن ها در ایران، حسابداری به یک کسب و کار موفق در ایران تبدیل شده است. از این رو حسابداری به یک شغل با بازار کار بسیار مطلوب تبدیل شده است. افرادی که مدرک دانشگاهی مرتبط را ندارند، می توانند با گذراندن دوره های حسابداری، مهارت مورد نیاز را به دست بیاورند. در حال حاضر تمامی شرکت ها به یک حسابدار توانا نیاز دارند تا امور حسابداری آن ها را بدون کوچکترین نقصی انجام دهند.

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق در ایران


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


سه کسب و کار موفق در ایران بدون سرمایه آن چنانی

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چرا فقط سه کسب و کار موفق در ایران بدون سرمایه آن چنانی را در این بخش معرفی می کنیم؛ از زمان های گذشته عدد 3 نمایانگر برترین ها می باشد.  به همین خاطر سه تا از بهترین ایده های کسب و کار را در این بخش آماده  و لیست کرده ایم. البته به یقین نمی توان گفت که این سه کسب و کار تنها ایده های موفق در ایران هستند، ولی جاده ی موفقیتشان واضح و مشخص است. به همین خاطر مطالعه ی روند رشد آن ها و استفاده از تجربیاتی که دارند، موجب افزایش اطلاعات شما در این حوزه خواهد شد.

  • اسنپ: اسم این کسب و کار موفق در ایران را کمتر کسی است که نشنیده باشد. استارت آپ اسنپ که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است، تا به امروز نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. به این صورت که توانسته در دو سال اول تاسیس خودش، رشد 100 درصدی را تجربه کند. دلیل پیشرفت این کسب و کار موفق در ایران، متناسب بودن با تکنولوژی، تبلیغات درست و گسترده، استفاده از کارمندان حرفه ای و جذب سرمایه گذاران بزرگ است.
  • دیجی کالا: دیجی کالا یکی دیگر از سه گزینه ی کسب و کار موفق در ایران است. در حال حاضر دیجی کالا بزرگ ترین فروشگاه و خرده فروش آنلاین در ایران می باشد. دلایل پیشرفت این کسب و کار موفق در ایران، برند سازی اصولی، پشتیبانی محصولات متنوع، قیمت مناسب نسبت به بازار، گرفتن مشخصات کامل مشتریان و ارتباط دائمی با آن ها، ظاهر زیبای وب سایت، شروع به موقع و ... می باشد.
  • کافه بازار: کافه بازار یک کسب و کار موفق در ایران می باشد که در سال 1389 به وسیله ی تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف طراحی شد. این اپلیکیشن جز سه کسب و کار موفق در ایران می باشد. علت پیشرفت کافه بازار به خاطر ارائه ی بهترین محصولات با تنوع بالا می باشد.

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار خانگی موفق در ایران

یکی دیگر از روش کسب و کار خانگی موفق در ایران، مشاغل خانگی هستند. در چندین سال اخیر، کسب و کارهای خانگی علاقه مندان زیادی را پیدا کرده است و افراد زیادی در خانه ی خودشان توانسته اند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند. از جمله کسب و کارهای خانگی موفق در ایران می توان به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کار تولیدی: یکی از روش های کسب و کار موفق در ایران به صورت خانگی، کار تولیدی می باشد. از جمله کارهای تولیدی که در خانه می توان انجام داد، راه اندازی تولیدی پوشاک می باشد. برای این کار می توانید از تمامی کسانی که در حوزه ی خیاطی مشغول به کار هستند دعوت کرده و مشغول به فعالیت باشید.
  • تهیه غذا و پخت سبزیجات: از دیگر روش های کسب و کار موفق در ایران، تهیه غذا و پخت سبزیجات می باشد. از آن جایی که بیشتر مردم نسبت به غذاهای رستورانی، طعم غذاهای خانگی را بیشتر ترجیح می دهند، بازار غذاهای خانگی بسیار داغ شده است. چرا که هم قیمت ارزان تری دارند و هم این که بسیار سالم هستند.
  • استراتژی سوشیال مدیا: امروزه افزایش استفاده از سوشیال مدیاهایی مانند اینستاگرام و یوتیوب و ... بستری مناسب برای ایجاد کسب و کارهای  موفق در ایران به نام سوشیال مدیا شده اند. به این صورت که  اکثر کسب و کارهایی که وارد این حوزه شده اند، از سوشیال مدیا درآمد بسیار بالایی را کسب کرده اند. برای موفقیت در این کسب و کار بایستی بر چند موضوع مانند الگوریتم های شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، تولید محتوا تسلط کافی را داشته باشید.
  • تولید و فروش مواد غذایی گیاهی: تولید و فروش مواد غذایی گیاهی یک کسب و کار موفق در ایران می باشد. از آن جایی که قسمت اعظمی از سلامتی هر شخص را نوع غذایی که می خورد تعیین می کند، گیاه خواری طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. از این رو تولید و فروش مواد غذایی مخصوص برای گیاهان می تواند یک کسب و کار موفق در ایران به شمار بیاید.
  • فروش بافتنی: بافتنی ها از زمان های گذشته تا به امروز طرفداران بسیار زیادی داشته است. به این صورت که که امروزه پوشیدن لباس های بافتنی یک حس نوستالژیک خاصی را زنده می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این کسب و کار این است که نیاز به آموزش زیادی ندارد. همین طور علاوه بر لباس های بافتنی، شما می توانید عروسک های کاموایی هم تولید کرده و از فروش آن ها به درآمد قابل توجهی برسید.

 کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق اینترنتی در ایران

مشاغل اینترنتی در حال حاضر یک کسب و کار موفق در ایران به شمار می آید. کسب و کار اینترنتی به دلیل مزایای بسیار زیاد و متعددی که دارد،  مورد استقبال افراد بسیار زیادی واقع شده است. کسب و کارهای اینترنتی از درآمد قابل  توجهی برخوردار هستند و هر کسی با هر سن و سالی می تواند به داشتن یک کسب و کار موفق اینترنتی در ایران فکر کند. چند نمونه از بهترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران به شرح زیر هستند:

  • طراحی اپلیکیشن: طراحی اپلیکیشن و برنامه های تلفن همراه به یک کسب و کار موفق در ایران تبدیل شده است. دلیل آن هم این است که امروزه هر جایی قدم بگذارید تمامی افراد یک گوشی تلفن همراه در دست خود دارند و 80 درصد کارها را با تلفن همراه خود انجام می دهند. از این رو افرادی که دارای مهارت برنامه نویسی هستند می توانند هوشمندانه عمل کرده و با ساخت و طراحی یک برنامه ی کاربردی به درآمد بالایی دست پیدا کنند.
  • طراحی سایت: یکی دیگر از کسب و کارهای اینترنتی موفق طراحی سایت می باشد. در چندین سال اخیر بیشتر کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن قدم برمی دارند. بر همین اساس کسب و کارهای سنتی نیاز به یک وب سایت پیشرفته و قوی دارند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند. افرادی که مهارت مورد نیاز را برای طراحی سایت دارند می تواند به درآمد کافی و قابل قبولی دست پیدا کنند .
  • تایپ و ترجمه: تایپ یا ترجمه یک فرصت شغلی مناسب دیگر برای کسب و کار موفق در ایران می باشد. افرادی که مهارت تایپ و یا ترجمه را دارند، می توانند بعد از گذراندن مراحل استخدامی در یکی از وب سایت های معتبر مشغول به فعالیت باشند. اغلب این وب سایت ها نیاز به تایپیست و یا مترجم به صورت فریلنسری دارند تا بتوانند پروژه های  کارفرما را به وسیله ی مترجمان و تایپیست های دور کار انجام دهد. شما می توانید با گرفتن پروژه های تایپ و ترجمه و انجام آن ها درآمد قابل توجهی برای خود رقم بزنید.

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق در ایران

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی کسب و کار موفق در ایران پرداختیم. به این صورت که در ابتدا چند کسب و کار موفق در ایران را معرفی کردیم. سپس کسب و کار موفق در ایران بدون تحصیلات عالیه را بررسی کرده و به معرفی سه کسب و کار موفق در ایران بدون سرمایه ی آن چنانی پرداخته ایم. کسب و کار خانگی موفق در ایران را شرح داده و در انتها هم به بررسی کسب و کارهای موفق اینترنتی پرداختیم. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده بود، رسیده باشید.

کسب و کار موفق در ایران

کسب و کار موفق در ایران


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

الناز

الناز | 12/12/2023 12:06:55 PM

ممنون بابت,ویدیو ی خوبتون من اکثرا در کنار کاری که دارم برای پس انداز و سرمایه گذاری پرسود طلا خام و بدون اجرت خریداری میکنم اما الان جدیدا با یه سایتی اشنا شدم به نام طلاسی که واسه پس انداز و سرمایه گذاری انلاین خیلی خوبه ی مزیت خوبی که داره اینه که شروع قیمت طلا از 50 هزار تومانه این سایت برای کسانی مناسبه که به دنبال سرمایه گذاری پرسود هستن میتوانندبا خرید فروش طلای خام و بدون اجرت به کسب درامد برسن