مشاوره رایگان

کسب درآمد از طریق نوشتن

| از 0 نظر

آیا باورتان می شود که کسب درآمد از طریق نوشتن هم امکان پذیر است؟! یعنی همین که قلم بردارید و متن های به درد بخور زاییده ذهن خلاقتان را روی کاغذ بنویسید، می توانید پول در بیاورید. مجددا تاکید می کنم که متن های خاص و به درد بخور، نه هر متنی!

اگر دستی در نوشتن دارید و از قلمتان ذوق و قریحه می چکد، پولدار شدنتان حتمی است. دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد! خیلی ها بر این باورند که نویسندگی فقط نوشتن متن های عارفانه و عاشقانه و رمان های چند صد صفحه ای است که در نهایت عاشق به معشوق می رسد و ماجرا ختم به خیر می شود. اگرچه این بخش مهمی از ماجراست، اما حقیقتا همه ماجرا نیست. طرفداران متن های خبری، علمی و تبلیغاتی کم نیستند. اصلا چه بسا که تعدادشان از شمار عاشقانه پسندها بیشتر باشد!


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 نمی دانم در چه زمینه ای استعداد دارید. متن های خبری را خوب می نویسید و یا با متن های تبلیغاتی تان معجزه می کنید. شیفته نوشتن متون علمی هستید یا ختم به خیر کردن داستان های عاشقانه. اما این را خوب می دانم که خیلی ها برای کار کردن با فرد خوش قلمی همچون شما سر و دست می شکنند و حاضرند کلی پول نثارتان کنند تا فقط گوشه چشمی به ان ها بیندازید! باور کنید جدی می گویم. این روزها کمتر کسانی پیدا می شوند که دست به قلمشان خوب باشد. اگر شما هم جزء این افرادید؛ حسابی خوش به حالتان!

مطمئنا تا بدین جای کار بو برده اید که بحث امروزمان درباره کسب درآمد از طریق نوشتن است. اگر دوست دارید بنویسید و ثروتمند شوید؛ این مطلب را از دست ندهید!

کسب درآمد از طریق نوشتن مقاله

به نظرتان در دنیای به این بزرگی کسی پیدا می‌شود که نیازی به نوشتن یک مقاله همه چیز تمام نداشته باشد؟! دانش آموزان، دانشجویان، محققان، کارمندان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ و خلاصه هر کسی که فکرش را می‌کنید، یک روزی، یک جایی به یک مقاله درست و درمان نیاز پیدا خواهد کرد. خُب به نظر شما همه این افراد استعداد و خلاقیت کافی برای خلق یک مقاله جامع را دارند؟!

مسلما خیر. همه که مثل شما کاربلد و حرفه ای نیستند! خُب چاره این افراد چیست؟! چه باید بکنند؟! آیا باید خودکار به دست گرفته و یک مقاله سر تا پا ایراد بنویسند یا قید مقاله را زده و کلا بی خیالش شوند؟!

شما راه بهتری به ذهنتان نمی‌رسد؟!

شما را نمی‌دانم، اما یک چیزهایی به ذهن من خطور می‌کند. به نظر بنده برون سپاری مقاله بهترین ایده ای است که این افراد پیش رو دارند. خیلی ها هستند که پول می‌گیرند و مقاله می نویسند. آن هم چه مقاله هایی!

حالا برویم سراغ کاریابی برای شما که عاشق سینه چاک نوشتن مقاله های تخصصی و غیر تخصصی هستید. در چه رشته ای تحصیل کرده اید؟! به چه حوزه ای علاقه دارید؟! در چه زمینه ای خوب می نویسید؟!

پاسخ این سوالات را کنار هم گذاشته و توانایی‌ها و علایقتان را ارزیابی کنید. برای مثال اگر در رشته کامپیوتر تحصیل نموده اید، اما به دنیای معماری هم علاقه دارید؛ می توانید کاروبارتان را با نوشتن مقاله های این دو حوزه آغاز نمایید. حتی می توانید اطلاعاتتان را در سایر حوزه‌ها ارتقا داده و بدین ترتیب به هیچ درخواستی نه نگویید!

اگر از درآمد این کار می پرسید، باید خدمتتان عرض کنم که حرف ندارد. هرچه مقاله تخصصی تر و حجم آن بیشتر باشد، دستمزدتان بیشتر خواهد بود. عالی است. نه؟!

کسب درآمد از طریق نوشتن

کسب درآمد از طریق نوشتن مقاله

کسب درآمد از طریق نوشتن محتوا برای اینستاگرام و وبسایت

فکر می‌کنید این همه محتوای جذابی که در اینستاگرام و وبسایت‌های مختلف می بینید، از کجا می آیند؟! آیا صاحبان پیج‌های اینستاگرامی و وبسایت‌های کوچک و بزرگ ساعت‌ها وقت می‌گذارند و به نگارش این متون می‌پردازند؟!

شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد؛ اما از هر هزار نفر، یک نفر پیدا نمی‌شود که محتوای پیج اینستاگرام و وبسایتش را خودش آماده کند. حقیقتا این کار هم ذوق و قریحه می‌خواهد، هم وقت و تجربه. این افراد حتی اگر دو مورد اول را داشته باشند، از دو مورد دوم تقریبا بی نصیبند.

چرا؟!

چون نوشتن یک متن فارغ از این که چگونه متنی است، ساعت‌ها و حتی روزها وقت می طلبد. بی شک سر سری گذشتن از این مسئله باعث می شود کار آنگونه که باید و شاید از آب در نیاید. تجربه هم همین طور است. شما نخستین رمان های یک داستان نویس سرشناس را با آخرین اثر او مقایسه کنید تا متوجه عرایض بنده بشوید!

خُب حالا که خیلی ها به یک محتوانویس کاربلد احتیاج دارند تا متن هایی رویایی برای پیج اینستاگرام و وب سایتشان آماده کند، بهتر نیست دست به کار شوید و دل از کفشان بربایید؟! اگر عاشق کسب درآمد از طریق نوشتن هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید.

باور کنید درآمدی که از طریق نوشتن محتوا برای پیج ‌های اینستاگرام و وبسایت‌های مختلف عایدتان می‌شود، بهتر از مشاغلی است که با هزار جان کَندن نصف این درآمد را هم نصیبتان نمی‌کنند.

اگر دست به قلمتان آدم را به وجد می آورد و متن‌هایی که می‌نویسید، فوق‌العاده اند، یعنی خدا شما را برای کسب درآمد از طریق نوشتن آفریده است. این استعداد بی نظیرتان را در نطفه خفه نکنید که دیر یا زود پشیمان می‌شوید و پشیمانی هم سودی ندارد!

 کسب درآمد از طریق نوشتن

کسب درآمد از طریق نوشتن محتوا برای اینستاگرام و وبسایت


       برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


کسب درآمد از طریق نوشتن کتاب    

شاید چنین تصور کنید که نوشتن کتاب کار هر کسی نیست و محال ممکن است بتوانید از پسَش بر بیایید. اما خوشبختانه حقیقت چیز دیگری است و این کار آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید، دشوار نیست. من مطمئنم در درون هر یک از شما یک نویسنده فوق حرفه ای خفته است که اگر بیدار شود می‌تواند سه سوته میلیاردرتان کند!

حقیقتا هر چه از خوبی‌های کسب درآمد از طریق نوشتن کتاب برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که روزها، ماه ها و سال ها حوصله به خرج داده و یک کتاب فوق العاده بنویسد. اما اگر کسی پیدا شود و این کار را بکند، نانش توی روغن است. کافیست کتابی که می‌نویسید، باب دل اکثریت جامعه باشد و حسابی سر و صدا کند. آن وقت متوجه خواهید شد که پولدار شدن شکستن شاخ غول و عبور از هفت خوان رستم نیست که دشوار باشد. گاهی اوقات حتی از آب خوردن هم ساده‌تر است. کافیست دقیق و حساب شده پیش بروید و گام در مسیری بگذارید که هر کسی یارای رقابت با شما را نداشته باشد!

چه کتابی بنویسم که درآمدش اعجاب انگیز باشد؟!

کسب درآمد از طریق نوشتن کتاب به خودیِ خود ساده است. اما این که چه کتابی بنویسید که با استقبال عموم مردم رو به رو شود و به محض این که چاپ می‌شود، پای آنان را به صف‌های طولانی خرید کتاب باز کند، تصمیم آسانی نیست!

نخست ببینید در چه زمینه ای استعداد دارید. این که می‌توانید داستان‌های کودکانه جذابی بنویسید، به این معنا نیست که رمان نویس خوبی هستید. پس لطفا پا در کفش رمان نویس‌ها نکنید و حرفه خودتان را ادامه بدهید. همه چیز به استعداد و خلاقیت‌های شما بستگی دارد. با خلاقیت فوق العاده‌تان آینده را درخشان‌تر رقم بزنید.  

 کسب درآمد از طریق نوشتن

کسب درآمد از طریق نوشتن کتاب

کسب درآمد از طریق نوشتن رمان

یکی از شگفت انگیزترین روش‌های کسب درآمد از طریق نوشتن، کسب درآمد از طریق نوشتن رمان است. شاید با خودتان فکر کنید در دنیای پرهیاهوی امروز که هیچ کس حتی وقت ندارد سرش را بخاراند، کسی به رمان و اینجور داستان‌ها بها ن‌ی دهد. بله حق باشماست. کمتر کسی پیدا می‌شود که وقت گرانبهایش را صرف خواندن یک رمان کند. مگر این که آن رمان به حدی جذاب و خواندنی باشد که طرف حاضر باشد قید کار و بارش را بزند و تا به صفحه آخر نرسیده، کتاب را زمین نگذارد! بله جانِ من؛ چنین رمان‌هایی تا دلتان بخواهد، طرفدار دارند! 

این دست و آن دست کردن ممنوع!

نظرتان چیست که هر چه زودتر دست به کار شوید و با نوشتن یک رمان رویایی درآمدی نجومی کسب کنید؟! سعی کنید موضوعی را برای نوشتن انتخاب کنید که در عین جذاب بودن، تکراری نباشد. این روزها دنیا پر شده است از رمان‌هایی که تنها تفاوت آن‌ها نام شخصیت هایشان است. اگر شما هم قصد دارید چنین کاری بکنید، از من به شما نصیحت؛ این کار آب در هاون کوفتن و آفتابه لب دریا بردن است. بی خیالش شوید که پولی از آن در نمی آید!

چه کار کنید که دل به دلدار یا همان درآمدهای هنگفت برسد؟!

خودتان ذوق و سلیقه به خرج بدهید و یک رمان به درد بخور بنویسید. بهترین شخصیت‌ها را برایش طراحی کنید و داستان را به زیباترین شکل ممکن پیش ببرید. یک پایان خوب هم برایش در نظر بگیرید و تمام! رمانتان را چاپ کنید و شاهد استقبال بی نظیر مردم از خرید آن باشید. آنگاه به خودتان ببالید و با درآمدی که از طریق نوشتن کسب کرده اید، خوش بگذرانید!

حالا کسب درآمد از طریق نوشتن رمان آنقدری هست که به زحمت‌هایش بیارزد؟!

اصلا بد به دلتان راه ندهید. می ارزد، خوب هم می ارزد!    

 کسب درآمد از طریق نوشتن

کسب درآمد از طریق نوشتن رمان

کسب درآمد از طریق نوشتن با فریلنسری در ایران

کسب درآمد از طریق نوشتن تنها به نوشتن مقاله و محتوای وبسایت و رمان محدود نمی‌شود. کسب درآمد از طریق نوشتن با فریلنسری یکی از بهترین، ساده‌ترین و پولسازترین روش‌های کسب درآمد از طریق نوشتن در ایران است. اگر بتوانید چنین کاری برای خودتان دست و پا کنید، دیر یا زود پولدار می‌شوید. اصلا بگویید ببینم، می‌دانید فریلنسری چگونه کاری است؟!

فریلنسری اصطلاح لاکچری همان دورکاری خودمان است! وقتی می‌گویند فلانی فریلنسری می‌کند، یعنی از راه دور و بدون نیاز به حضور در جایی خاص کار می‌کند و دستمزد می‌گیرد. حال این سوال پیش می آید که کسب درآمد از طریق نوشتن با فریلنسری چگونه است؟! 

سایت‌های بسیاری وجود دارند که به دنبال یک نویسنده خوب می‌گردند. نویسنده ای که بتواند برایشان مقالات با مُسَما بنویسد، محتواهای جالب و کاربر پسند تولید کند و خلاصه این که به کار و بار نوشتن متن‌های زیبا حسابی وارد باشد. این سایت‌ها سفارشاتی را از کاربران دریافت نموده و به نویسندگان ارجاع می‌دهند. نویسندگان متن را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و به کاربر تحویل می‌دهند و قضیه به خیر و خوشی تمام می‌شود.

خُب این وسط تکلیف دستمزد چه می‌شود؟!

دستمزد دریافتی از کاربر به صورت درصدی بین نویسنده و عوامل سایت به شکل عادلانه و به گونه ای که نه سیخ بسوزد و نه کباب، تقسیم می‌شود!   

اگر توانایی کسب درآمد از طریق نوشتن با فریلنسری را در وجود خودتان می بینید، هرچه سریع تر استارت همکاری با یک سایت فعال در زمینه فریلنسری را بزنید. درآمد این کار آنقدر عالی است که شک ندارم خیلی زود عاشقش می شوید و حتی اطرافیانتان را هم تشویق می کنید که دست از کار و بار سخت و طاقت فرسایشان کشیده و به کسب درآمد از طریق نوشتن با فریلنسری روی بیاورند!

 کسب درآمد از طریق نوشتن

کسب درآمد از طریق نوشتن با فریلنسری در ایران

جمع بندی

کسب درآمد از طریق نوشتن از آن دسته راهکارهای کسب درآمد است که شک ندارم عاشقش می شوید. می پرسید چرا؟!

بگویید ببینم؛ کار از نوشتن ساده تر و بی دردسرتر سراغ دارید؟! نه لازم است ساعت ها راه را پیاده یا سواره بپیمایید تا به محل کارتان برسید، نه نیاز است غُرغُرهای ارباب رجوع را به جان بخرید و دم نزنید. نه رئیسی دارید و نه مافوقی که از نحوه کار کردنتان ایراد بگیرد. خودتان هستید و خودتان! هر وقت حوصله داشته باشید، قلم را بر می دارید و می نویسید و می نویسید. هر زمان هم که حوصله نداشته باشید، قلم و کاغذ را کنار می گذارید و به تفریحاتتان می رسید. در نهایت هم یک کتاب یا یک رمان فوق رویایی آماده می کنید و از فروشش کلی پول به جیب می زنید! اگر شغلی از این بهتر و پولسازتر سراغ دارید، بگویید که من هم سراغش بروم!

کسب درآمد از طریق نوشتن مقاله یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد از طریق نوشتن است. اگر می توانید مقاله هایی جامع و همه چیز تمام بنویسید، لطفا یک پارو بخرید. حتما با تعجب می پرسید پارو چه ربطی به مقاله نویسی دارد مرد حسابی؟!

پارو برای مقاله نویسی لازمتان نمی شود. اما برای پارو کردن پول هایی که از طریق نوشتن مقاله به دست آورده اید، حتما به کارتان می آید!

 کسب درآمد از طریق نوشتن محتوا برای پیج اینستاگرام و وبسایت نیز دست کمی از درآمد حاصل از نوشتن مقاله ندارد. چه بسا بهتر هم باشد! اگر نمی توانید در این زمینه فعالیت کنید، قید کسب درآمد از طریق نوشتن را نزنید که متضرر خواهید شد. می توانید کتاب بنویسید، رمان بنویسید و یا فریلنسر شوید و از نوشتن متن های زیبا و جانانه پول در بیاورید! خلاصه این که نان در نویسندگی است، بی خیالش نشوید!


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر