مشاوره رایگان

ایده های پولساز کار در منزل

| از 0 نظر

ایده های پولساز کار در منزل از آن ایده هایی هستند که شک ندارم چشم بسته عاشقشان خواهید شد. می دانید چرا؟!

ایده باشد، پولساز باشد و در منزل هم باشد؛ شما باشید شیفته اش نمی شوید؟!

خوشبختانه تعداد افرادی که علاقه فراوانی به راه اندازی یک کار و بار پر درآمد در منزل دارند، روز به روز در حال افزایش است. هیچ کس دوست ندارد صبح خروس خوان با چشم های نیمه باز از خانه بیرون بزند و پاسی از شب گذشته، خسته و کوفته راهی خانه شود. آن هم برای چندرغاز حقوق که اگر هزینه رفت و آمد و تاکسی و مترو را از آن کم کنید، دو پاپاسی بیشتر عایدتان نمی شود. تازه الان خوشبینانه به قضیه نگاه کرده ایم و فرض نموده ایم که مجبور به پرداخت هزینه اجاره مغازه یا محلی برای کارتان نیستید. اگر باشید جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی ماند!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


کار در منزل هزار و یک مزیت ریز و درشت دارد. همین که مجبور نیستید صبح علی الطلوع از خواب بیدار شوید، مجبور نیستید در سرمای زمستان و گرمای تابستان از این سر شهر تا آن سر شهر بروید، همین که آقای خودتان هستید و نوکر خودتان، همین که هر شب کابوس جور کردن اجاره محل کارتان را نمی بینید، همین که مجبور نیستید مدام چرتکه بیندازید تا حقوقتان را به هر زور و زحمتی شده به سر ماه برسانید، یعنی خوشبختید!

امروز می خواهیم در مورد ایده های پولساز کار در منزل صحبت کنیم. اگر احساس می کنید این مطلب به دردتان می خورد که بنده در این موضوع هیچ شکی ندارم؛ تا پایان با من همراه باشید!

ایده های پولساز کار در منزل با بومگردی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید خیلی ساده و بی دردسر از بومگردی پول در بیاورید؟! کافیست بهترین ایده های پولساز کار در منزل با بومگردی را گلچین نموده و آن ها را عملی کنید. آن وقت خواهید دید که پول درآوردن حتی از آب خوردن هم راحت تر است! 

از گردشگران پذیرایی کنید و پولدار شوید!

اگر دستی در پختن غذاهای خوشمزه محلی دارید، پذیرایی از گردشگران یکی از ایده های پولساز کار در منزل با بومگردی است. اگر فکر می کنید با سرو غذای ان ور آبی ها هم ممکن است به نان و نوا برسید، این فرصت را از خودتان دریغ نکنید. یک ایستگام شکم درست و حسابی در منزلتان راه بیندازید و پول روی پول بگذارید!

به گردشگران محل اسکان اجاره بدهید و تا می توانید پول در بیاورید!

اجاره محل اسکان به گردشگران یکی از ایده های پولساز کار در منزل با بومگردی است. اگر جایی مناسب برای اسکان گردشگران دارید، پولدار شدنتان حتمی است. حتی می توانید علاوه بر اجاره محل اسکان از گردشگران پذیرایی کرده و بدین ترتیب پول خوبی به جیب بزنید!

بزنید توی کار حمل و نقل گردشگران و طعم شیرین کسب درآمدهای آنچنانی را مزمزه کنید!

اگر ماشین دارید و می توانید گردشگران را جا به جا کنید که فبها؛ نانتان حسابی توی روغن است. اما اگر ماشین ندارید، می توانید کارهای دیگری برای حمل و نقل گردشگران انجام داده و از آن ها دستمزد بگیرید. مثلا زحمت خرید بلیط های بین المللی و داخلی آنان را کشیده یا استارت همکاریتان با تورگردانان، آژانس های مسافرتی یا سایت های اجاره خودرو را بزنید!   

باز هم ایده می خواهید؟!

  • تهیه سوغات برای گردشگران
  • وبلاگ نویسی با موضوع گردشگری
  • بازاریابی گردشگری
  • عکاسی از گردشگران
  • مشاوره گردشگری
  • ساخت پکیج های گردشگری آسان
  • ...

ایده های پولساز کار در منزل

ایده های پولساز کار در منزل با بومگردی

ایده های پولساز کار در حیاط منزل

اگر خانه تان حیاط دار است، یک هیچ از بقیه جلوترید! ایده های پولساز کار در حیاط منزل یکی دو تا نیستند که از اشباع شدنشان بترسید. تا دلتان بخواهد زیادند. پس با خیال راحت سبک و سنگین کنید و بهترین، پر درآمدترین و بی دردسرترین آن ها را انتخاب کرده و به امید خدا استارتش را بزنید!

ایده از من، کار از شما که با ثروتمند شدن فاصله چندانی ندارید!

گیاهان خوراکی و زینتی پرورش بدهید!

یک حیاط بزرگ جان می دهد برای پرورش گیاهان زینتی و خوراکی! اگر بتوانید یک باغچه کوچک درست کرده یا یک گلخانه کوچک در حیاط منزلتان احداث کنید، به سال نکشیده؛ پولدار می شوید. این روزها افراد زیادی حاضرند پول هنگفتی بدهند و گل های زینتی و خاص بخرند. حتی خیلی ها هنگام خرید گیاهان زینتی و قلمه درخت های میوه خساست را کنار گذاشته و حسابی دست و دلبازی به خرج می دهند. پس به این ایده پولساز بیشتر فکر کنید!  

قارچ پرورش دهید و بفروشید!

پرورش قارچ یکی از ایده های پولساز کار در منزل است که جایی تاریک و بسته می طلبد. اگر بتوانید چنین مکانی در حیاط منزلتان دست و پا کنید، عالی می شود. درآمد پرورش قارچ بسیار بیشتر از چیزی است که شما تصور می کنید. پس سَر سَری از کنارش رد نشوید که پشیمان خواهید شد!

زعفران کشت کنید!

برای پیاده سازی این ایده پولساز کار در حیاط منزل شرایط منطقه ای را که در آن زندگی می کنید، حسابی بسنجید. زعفران گیاهی نیست که در هر آب و هوایی رشد کند. اما اگر همه چیز بر وفق مرادش باشد، می تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند! اگر آب و هوای منطقه تان سرد و خشک است، ایده ای بهتر از کشت طلای سرخ برایتان سراغ ندارم.

ایده جدید می خواهید؟!

  • گیاهان دارویی پرورش بدهید.
  • بلدرچین پرورش بدهید.
  • ماهی های زینتی آکواریومی پرورش بدهید.
  • ماهی خوراکی پرورش بدهید.
  • نجاری کنید.
  • جوراب بافی کنید.
  • وسایل دست دوم را بازسازی کرده و بفروشید.
  • ...

ایده های پولساز کار در منزل

ایده های پولساز کار در حیاط منزل


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


ایده های پولساز کار در منزل با گل آرایی

اگر فردی خلاق، هنرمند و خوش سلیقه هستید، ایده های پولساز کار در منزل با گل آرایی حسابی به کارتان می آیند. این حرفه بی نظیر بر 4 اصل مهم استوار است: تناسب، توازن، ریتم و تسلط. من حتی سر سوزنی شک ندارم که شما از پسَش بر می آیید!

آنلاین آموزش دهید و حق الزحمه دریافت کنید!

گل آرایی از آن دسته مشاغلی است که هرچه از درآمد فوق العاده اش برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام. پر واضح است که با این شرایط افراد بسیاری علاقه مند یادگیری این حرفه هستند. اگر بتوانید هنر دستان توانمندتان را به این افراد بیاموزید، هم آن ها به نان و نوا می رسند و هم شما به درآمد! از این بهتر چه می خواهید؟!  

گل فروشی آنلاین تاسیس کنید!

تاسیس یک گل فروشی آنلاین یکی از برترین ایده های پولساز کار در منزل با گل آرایی است که برایتان سراغ دارم. سرمایه ای که برای راه اندازی این کار نیاز دارید، آنقدر زیاد نیست که قید کار و بارتان را بزنید. ضمنا چون آنلاین فعالیت می کنید، نیازی هم به اجاره مغازه و پرداخت مالیات و این برنامه ها ندارید. در منزل کار می کنید و پول روی پول می گذارید. فوق العاده است. نه؟!

وسایل بله برون و عقد را گل آرایی و تزئین کنید!

این روزها همه عروس خانم ها به دنبال فرد خوش ذوق و قریحه ای می گردند که در ازای دریافت دستمزد وسایل بله برون و عقدشان را تزئین کند. اگر احساس می کنید از پس انجام این کار بر می آیید، این ایده شگفت انگیز کار در منزل را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

ایده های بیشتری نیاز دارید؟!

  • تزئین سبد گل
  • ساخت حلقه گل
  • ساخت آویز
  • تزئین ماشین عروس
  • ساخت دسته گل عروس
  • ساخت تاج عروس
  • ساخت خیمه و حجله
  • گل آرایی سالن ها
  • ساخت تراریوم
  • ...

ایده های پولساز کار در منزل

ایده های پولساز کار در منزل با گل آرایی

 ایده های پولساز کار در منزل با تهیه فینگرفود

تهیه فینگرفود یکی از ایده های نوظهور، جذاب و پولساز کار در منزل است که درآمد باورنکردنی اش می تواند زندگیتان را دگرگون کند. فینگرفودها یا غذاهای انگشتی در دنیای امروز محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند. به گونه ای که محال است جایشان در مهمانی ها و تولدها خالی باشد. خُب حالا که تقاضا برای خرید این خوشمزه های پرطرفدار تا این اندازه زیاد است، بهتر نیست بزنید توی این کار و سه سوته مایه دار شوید؟!

فروشگاه اینترنتی فروش فینگرفود تاسیس کنید و حسابی پول در بیاورید!

کار فروش اینترنتی فینگرفود یکی از بهترین ایده های پولساز کار در منزل است که حیف است آن را از دست بدهید. کافیست یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و غذاهای انگشتی خوش طعمتان را در آن به فروش برسانید. باورتان نمی شود که پول در آوردن از این راه چقدر ساده و بی دردسر است!

با کافی شاپ ها و رستوران ها قرارداد ببندید و فینگرفودهای خوشمزه تان را به آن ها بفروشید!

اگر بتوانید با رستوران ها، کافی شاپ ها و تالارهای عروسی قرارداد ببندید و فینگرفودهای مورد نیازشان را تهیه نمایید، خیلی خوب می شود. با این کار دیگر نیازی به راه اندازی سایت اینترنتی برای فروش فینگرفودهایتان ندارید. البته اگر در کنار کار برای رستوران ها و کافی شاپ ها، آنلاین شاپ خودتان را هم راه اندازی کنید، با کَله در کوزه عسل می افتید!

تهیه فینگرفود را به علاقه مندان آموزش دهید!

همیشه که قرار نیست فینگرفود درست کنید و بفروشید تا به درآمد برسید. گاهی می توان از آموزش این هنر خوشمزه به علاقه مندان کسب درآمد کرد. اگر امکان برگزاری کلاس های آموزشی حضوری برایتان میسر نیست، آموزش آنلاین بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. اگر از درآمد این کار می پرسید، باید خدمتتان عرض کنم که حرف ندارد. علی الخصوص اگر به صورت آنلاین باشد و از سراسر ایران هنرجو داشته باشید!

ایده های پولساز کار در منزل

ایده های پولساز کار در منزل با تهیه فینگرفود

ایده های پولساز کار مدیریت تشریفات در منزل

خودتان را جای عروس و دامادی بگذارید که قرار است چند روز دیگر یک مراسم به یاد ماندنی برگزار کرده و بروند سر خانه و کاشانه شان! استرس تمام وجودتان را فرا گرفت. نه؟!

خُب مسلما این افراد با این حجم از استرس نمی توانند کوهی از کارهای ریز و درشت را آنگونه که باید و شاید انجام دهند. فقط مراسم ازدواج نیست. برگزاری یک همایش یا یک مهمانی بزرگ هم همین قدر سخت و استرس زاست. مدیریت تشریفات یعنی شما که از استرس ماجرا به دورید، زحمت برنامه ریزی و انجام این کار و بارها را بکشید و حق الزحمه بگیرید!

پیشنهاد پولساز کار مدیریت تشریفات در منزل می خواهید؟!

مهمانی های بزرگ را مدیریت کرده و پول بگیرید!

راه انداختن مهمانی های بزرگ آنقدرها هم که فکر می کنید، ساده و بی دردسر نیست. همه افراد برای این که یک مهمانی خاطره انگیز برگزار کنند، به کمک یک مدیر تشریفات کاربلد نیاز دارند. اگر شما بتوانید در این زمینه به یاریشان بشتابید، پول خوبی نصیبتان خواهد شد. حتما می پرسید چه کاری از دست من بر می آید؟!

گل آرایی کنید، شمع آرایی کنید، نورپردازی کنید و هر آنچه برای رویایی شدن یک مهمانی در توان دارید، دریغ نکنید!

خدمات تشریفات مجالس بله برون و عقد را بر عهده گرفته و پول روی پول بگذارید!

اگر حوصله بدو بدوهای مراسم بله برون و عقد را دارید، این یکی از پولسازترین ایده هایی است که برایتان سراغ دارم. در خانه بنشینید، برنامه ریزی کنید، همه چیز را اوکی کرده و پولتان را بگیرید! می پرسید چه چیزی را اوکی کنم؟!

از هماهنگی برای کرایه وسایل و سفره بله برون و عقد گرفته تا خرید ست بله برون و دسته گل عروس و رزرو وقت آرایشگاه و... کمی سخت و در عین حال بسیار لذت بخش و پر درآمد است!

ایده جدیدتری برای شروع نیاز دارید؟!

  • مدیریت تشریفات جشن تولد
  • مدیریت تشریفات مراسم عروسی
  • مدیریت تشریفات برگزاری همایش های مختلف
  • ...

ایده های پولساز کار در منزل

ایده های پولساز کار مدیریت تشریفات در منزل

جمع بندی

اگر در به در دنبال ایده های پولساز کار در منزل می‌گردید، جای خوبی آمده اید. این جا پر است از ایده‌هایی که می‌توانند اوضاع جیب مبارکتان را دگرگون کرده و زندگیتان را از این رو به آن رو کنند!

حقیقت این است که مزایای کار در منزل بی شمارند و همین موضوع موجب شده که مردم بر سر یک کار در منزل درست و حسابی سر و دست بشکنند. اما بد به دلتان راه ندهید و ترس اشباع شدن این کارها را به جان خودتان نیندازید. چون محال است اشباع شوند و دست شما در پوست گردو بماند!

برای این که خیالتان راحت شود، این ایده‌های ناب را از من پذیرا باشید!

ایده های پولساز کار در منزل با بومگردی می‌خواهید؟!

  • پذیرایی از گردشگران
  • اجاره محل اسکان به گردشگران
  • حمل و نقل گردشگران
  • ...

دنیا را به دنبال ایده های پولساز کار در حیاط منزل زیر و رو کرده و چیزی نیافته اید؟! من نقشه گنج را در اختیارتان قرار می‌دهم:

  • پرورش گیاهان دارویی
  • کشت زعفران
  • پرورش قارچ
  • ...

دوست دارید با عملی کردن یک ایده پولساز در زمینه گل آرایی زندگیتان را متحول کنید؟! یکی از ایده‌های زیر را انتخاب و اجرا کنید!

  • تزئین وسایل عقد بله برون
  • ساخت گل عروس
  • ساخت تاج عروس
  • ساخت خیمه و حجله
  • ...

در زمینه تهیه فینگرفود حرف‌ های زیادی برای گفتن دارید و می‌خواهید برای رقبای سر سختتان خط و نشان بکشید؟! این شما و این هم ناب ترین ایده های این حوزه:

  • ساخت فروشگاه اینترنتی فروش فینگرفود
  • فروش فینگرفود به رستوران ها و کافی شاپ ها
  • آموزش تهیه فینگرفود به علاقه مندان
  • ...

ایده های پولساز کار مدیریت تشریفات در منزل هم کم نیستند. می توانید خدمات تشریفات مجالس بله برون، عقد، مهمانی ها، همایش ها و... را بر عهده گرفته و از این طریق پول خوبی به جیب بزنید!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر