مشاوره رایگان

راه کسب درآمد

| از 0 نظر

خوشبختانه تعداد راه کسب درآمد تا دلتان بخواهد، زیاد است. پس یک وقت استرس این را نداشته باشید که مبادا زرنگ ترها این فرصت های طلایی را از آنِ خودشان کنند و دست شما در پوست گردو بماند! اگر اهل کار کردن باشید و الکی طفره نروید و شانه خالی نکنید، قول می دهم به زودی کار خوبی گیرتان می آید. اما اگر مرد عمل نبوده و حاضر نیستید به این در و آن در بزنید تا یک کار نان و آبدار جفت و جور کنید، لطفا همین الان این صفحه را ببندید و بروید دنبال یللی تللی هایتان. اینجا جای مناسبی برای شما نیست!

زرنگ ها، آینده نگرها، تلاش گرها و خلاصه همه آن هایی که دوست دارند یک شبه زندگیشان را از این رو به آن رو کنند، بمانند که حالا حالاها با آن ها کار دارم. اصلا می خواهم به پاس این که تا این حد همه چیز تمام هستید، برایتان سنگ تمام بگذارم و کلی ایده ناب نثارتان کنم. ایده هایی که شک ندارم زندگیتان را متحول کرده و جیبتان را پر پول می کنند!

نگفته پیداست که بحث امروزمان در مورد راه کسب درآمد است. اگر دلتان برای یک درآمد دهان پُر کُن غنج می رود، تا پایان مطلب با من همراه باشید!


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


راه کسب درآمد دلاری

در دنیایی که درآمدهای ریالی و هزینه های دلاری آهی در بساط برایمان نگذاشته اند، تنها یک راه برای پولدار شدن پیش رو دارید. آن هم چیزی نیست جز کسب درآمد دلاری! اگر بتوانید دلاری پول در بیاورید، دیگر لازم نیست نگران گرانی دلار و تورم افسار گسیخته و این چیزها باشید. زندگی برای هرکس سخت باشد، برای شما گلستان است. هرچه دلار گران تر، اوضاع و احوال جیب مبارک شما به راه تر!

با راه کسب درآمد دلاری آشنایی دارید؟!

گوگل ادسنس را به خدمت بگیرید تا برایتان پول در بیاورد!

یکی از ساده ترین راه کسب درآمد دلاری که دست بر قضا طرفداران بسیاری هم دارد، استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل است. اگر یک رسانه اینترنتی پر بازدید دارید، حسابی نانتان توی روغن است. می توانید با گوگل قرارداد ببندید و در ازای نمایش تبلیغ محصولات و خدمات مشتریان این بزرگوار در رسانه تان از وی پول بگیرید. آن هم نه به ریال، بلکه به دلار!

در یوتیوب فعالیت کنید و پول بگیرید!

لازم است بگویم یوتیوب یکی از پربیننده ترین سایت های دنیاست یا خودتان بهتر از من در جریان هستید؟!

یوتیوب که یکی از سایت های سرشناس متعلق به شرکت گوگل است، یک چیزی توی مایه های آپارات خودمان است؛ اما بزرگتر و پیشرفته تر. اگر اهل ساخت ویدئوهای مختلف از ویدئوهای آشپزی گرفته تا آموزشی و طنز و... هستید، فعالیت در یوتیوب یکی از طلایی ترین راه کسب درآمد دلاری است که پیش رو دارید. حتما می پرسید خُب با ویدئو ساختن من چه چیزی گیر یوتیوب می آید که از جیب مایه می گذارد و به من حقوق می دهد؟!

یوتیوب این وسط از آب گل آلود ماهی می گیرد و تبلیغاتش را در میان ویدئوهای شما به نمایش می گذارد. فراموش نکنید که اگر ویدئوهایتان جذاب باشند و بازدید از آن ها زیاد باشد، پول بیشتری عایدتان خواهد شد. پس حسابی دل به کار بدهید که از شما تا درآمدهای چند صد دلاری فاصله ای نیست!

بزرگترین بازار مالی جهان را برای کسب درآمد دلاری برگزینید!

فارکس بزرگترین بازار مالی دنیاست که کاربران بسیاری را مجذوب خود نموده است. شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور باشد، اما حقیقت این است که حجم گردش روزانه پول در این بازار گاهی اوقات از صدها میلیارد دلار هم می گذرد. مسلما در بازاری به این بزرگی جایی برای شما پیدا می شود که کار کنید و دلار به جیب بزنید!

ایده های بیشتری نیاز دارید؟!

  • فروش در آمازون
  • فروش آموزش
  • فریلنسری
  • فروش عکس
  • همکاری در فروش
  • فروش افزونه و قالب وردپرس
  • فعالیت در سایت های پرسش و پاسخ
  • مشاهده ویدئو
  • فعالیت در سایت های کلیکی
  • ...

 راه کسب درآمد

راه کسب درآمد دلاری

راه کسب درآمد در خانه

راه کسب درآمد بسیار متعدد و متنوع و تا دلتان بخواهد، فت و فراوانند. اما قبول داشته باشید کسب درآمد در منزل چیز دیگری است. لذتی که در پول درآوردن در خانه هست، در هیچ کار دیگری نیست. موافقید؟!

اگر مدت هاست به این در و آن در می زنید تا پر درآمدترین راه کسب درآمد در منزل را شناسایی کنید، ایده های زیر را از دست ندهید:

کارهای هنری انجام بدهید!

یکی از تضمینی ترین روش های کسب درآمد در خانه انجام کارهای هنری است. مثلا می توانید اثری زیبا خلق کنید و بفروشید، شیرینی پزی کنید، غذاهای خوشمزه تهیه کنید، صنایع دستی شهرتان را درست کنید و...!

فریلنسر شوید که نان در آزادکاری است!

فریلنسری یا به اصطلاح خودمان آزادکاری یکی از راه کسب درآمد در خانه است که هرچه از خوبی ها و مزایایش برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام. پس اگر بچه کوچک دارید، حضور در جمع آزرده خاطرتان می کند و یا به هر دلیلی نمی توانید برای کار کردن از خانه بیرون بروید، بی خیال کار کردن نشوید. کار را به خانه بیاورید و تا می توانید، پول پارو کنید!

فروشگاه اینترنتی راه بیندازید و درآمدهای نجومی کسب کنید!

یکی از بهترین راه کسب درآمد در منزل راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. اگر کمی سرمایه دارید و نمی دانید با استفاده از آن چه کاری را شروع کنید که درآمدش زندگیتان را متحول کند، پیشنهاد من به شما تاسیس فروشگاه اینترنتی است. همکاری در فروش هم پیشنهاد بدی نیست. البته برای آنان که دستشان خالی است و سرمایه چندانی ندارند، یک فرصت طلایی است!

  • موافقید پر درآمدترین راه کسب درآمد در منزل را به حضور پر مِهرتان معرفی کنم تا تصمیم گیری برایتان مثل آب خوردن ساده شود؟!
  • ادمین اینستاگرام شوید.
  • یک سایت شخصی راه اندازی کنید.
  • گل و گیاه پرورش بدهید.
  • بزنید توی کار طراحی سایت.
  • به فعالیت در بورس بپردازید.
  • ...

 راه کسب درآمد

راه کسب درآمد در خانه


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


راه کسب درآمد از اینترنت

اینترنت آفریده شده است برای این که شما بتوانید به کمک آن گلیمتان را از آب در بیاورید، نه این که بی هدف در شبکه های اجتماعی بچرخید و وقت و انرژیتان را هدر بدهید! شُکر خدا تعداد راه های کسب درآمد از اینترنت کم نیست که هیچ، خیلی هم زیاد است. این دیگر به عزم و اراده شما بستگی دارد که چه کاری را انجام دهید و چقدر پول در بیاورید. آنچه از من ساخته است، ارائه چند پیشنهاد اعجاب انگیز با درآمد باورنکردنی است که از شما دریغ نمی کنم!

طراحی سایت؛ ایده ای ناب با درآمدی فوق العاده!

یکی از بهترین راه کسب درآمد به صورت آنلاین که درآمدش حرف ندارد، طراحی سایت است. اگر می توانید کد بنویسید که فبها؛ نانتان توی روغن است و پولدار شدنتان ردخور ندارد. اما اگر استعدادی در کدنویسی ندارید، لازم نیست با آه و حسرت بی خیال این پیشنهاد طلایی شوید. بروید سراغ طراحی سایت بدون کدنویسی و تا می توانید از این طریق پول در بیاورید!

طراحی اپلیکیشن و بازی موبایل؛ ایده ای بی نظیر با درآمدی باورنکردنی!

لازم است از محبوبیت برنامه های کاربردی موبایل در دنیای امروز برایتان با آب و تاب تعریف کنم؟!

مسلما خیر. از قدیم و ندیم گفته اند؛ آنچه که عیان است، چه حاجت به بیان است. پس حاشیه نمی روم و خودم را به در و دیوار نمی زنم که حرف های قلمبه و سلمبه تحویلتان بدهم. یک کلام، ختم کلام؛ اگر می خواهید خیلی ساده و بی دردسر به جرگه پولدارها بپیوندید، طراحی اپلیکیشن و بازی موبایل بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم.

سئو؛ ایده ای شگفت انگیز با درآمدی مثال زدنی!

اگر به فکر راهی هستید که خیلی زود زندگیتان را دگرگون کرده و حسابتان را پر پول کند، از قدرت سئو غافل نشوید. تعداد کسب و کارهای کوچک و بزرگی که حاضرند از جان و جیب مایه بگذارند تا سایت هایشان را در رتبه های برتر گوگل ببینند، بسیار بیشتر از تصورات شماست. با سئو می توانید دل از کف موتورهای جستجو ربوده، این سایت ها را شاگرد اول گوگل کرده و بابت کسب این افتخار پول بگیرید.

باز هم ایده می خواهید؟!

به روی چشم!

  • دیجیتال مارکتر شوید.
  • از شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنید.
  • از راه دور تدریس کنید.
  • همکاری در فروش را تجربه کنید.
  • محتوانویسی کنید.
  • ...

 راه کسب درآمد

راه کسب درآمد از اینترنت

راه کسب درآمد با گوشی

راستی می دانید از طریق همین ماسماسکی که شب و روزتان را مال خودش کرده، می توانید پول در بیاورید و یک تکان حسابی به زندگیتان بدهید؟! اصلا بگویید ببینم؛ با راه کسب درآمد از طریق گوشی آشنایی دارید؟!

اگر تا به امروز از وجود راه کسب درآمد با موبایل بی خبر بوده اید، ایرادی ندارد. اما از این پس هیچ عذری پذیرفته نیست. وقتی یک گوشی هوشمند ته جیبتان است، یعنی شرایطتان برای کار کردن و کسب درآمد مهیاست و این دست و آن دست کردن جایز نیست. یکی از ایده های زیر را برگزینید و زندگیتان را متحول کنید!

همکاری در فروش

همکاری در فروش که لاکچری ترها از آن تحت عنوان افیلیت مارکتینگ یاد می کنند، یکی از بهترین راه کسب درآمد از طریق گوشی است. کافیست برای کسب و کار دیگران تبلیغ کنید و در ازای هر فروش موفق از آن ها پورسانت بگیرید. از درآمدش می پرسید؟!

همین قدر بدانید که حرف ندارد!

تهیه محتواهای ویدئویی

اگر بتوانید با استفاده از تلفن همراهتان محتواهای ویدئویی کاربردی ضبط کنید و بفروشید، دیر یا زود پولدار می شوید. مطمئن باشید که افراد زیادی مشتاق یادگیری توانایی های شما هستند. پس توانایی هایتان را به صورت تصویری به آن ها آموزش بدهید و دستمزد بگیرید!

مشاوره آنلاین

نمی دانم در چه زمینه ای صاحب تخصص و تجربه هستید. اما این را خوب می دانم که می توانید با حرف ها و تجاربتان گره از کار خیلی ها بگشایید و مسیر را برایشان هموار کنید. اگر این مهارت را در وجود خود می بینید، مشاوره آنلاین بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. مشاوره بدهید و پول بگیرید!

ایده های بهتر دیگری هم برایتان سراغ دارم:

  • کسب درآمد از طریق یوتیوب
  • کسب درآمد از طریق اینستاگرام و تلگرام
  • کسب درآمد از طریق اینفلوئنسری
  • کسب درآمد از طریق بازی با موبایل و فروش اکانت
  • ...

راه کسب درآمد  

راه کسب درآمد با گوشی

راه کسب درآمد با گلدوزی های جدید

کسب درآمد از طریق گلدوزی یکی از محبوب ترین و پولسازترین راه کسب درآمد در دنیای پر هیاهوی امروزی است. اگر فکر می کنید منظور بنده از گلدوزی، همان گلدوزی های قدیمی است که مادربزرگ هایمان روی رومیزی و رو بالشتی و.. انجام می دادند و روحی تازه به آن ها می بخشیدند، سخت در اشتباهید. البته اصل موضوع همان است، اما امروزی تر، پیشرفته تر و بسیار زیباتر از گذشته!

گلدوزی های جدید که اکثر ما شاهد پیاده سازی هنرمندانه آن ها بر روی لباس، مانتو، کلاه، روسری و... بوده ایم، بسیار پرطرفدارند. اگر بتوانید راه کسب درآمد با گلدوزی های جدید را شناسایی نموده و مناسب ترین آن ها را برگزینید و عملی کنید، سه سوته پولدار خواهید شد!

گلدوزی های جدید را به علاقه مندان آموزش بدهید و پولدار شوید!

تعداد افرادی که علاقه فراوانی به یادگیری گلدوزی های جدید دارند، بسیار بیشتر از چیزی است که من و شما تصور می کنیم. اگر بتوانید این نوع گلدوزی ها؛ از خامه دوزی گرفته تا سوزن دوزی و... را به آن ها بیاموزید، نانتان توی روغن و پولدار شدنتان حتمی است. برای شروع این کار لازم است خودتان به صورت حرفه ای آموزش ببینید. وگرنه می شود همان جریان آدمی کور عصا کِش شده کور دگر!

تجهیزات مورد نیاز گلدوزی بفروشید و سود خوبی به جیب بزنید!

گلدوزی هم درست مانند هر کار دیگری نیازمند تجهیزات متعدد و متنوعی است که انجام کار بدون وجود آن ها غیرممکن است. فکر کنید بخواهید خیاطی کنید و سوزن نداشته باشید یا بخواهید آشپزی کنید و روغن نداشته باشید. شدنی است؟!

یکی از بهترین راه کسب درآمد از طریق گلدوزی فروش تجهیزات و لوازم مورد نیاز این کار است. اگر بتوانید این لوازم را به قیمت عمده تهیه کرده و به قیمت تکی بفروشید، عالی می شود!

گلدوزی کنید و تا می توانید پول در بیاورید!

اگر فرد خوش ذوق و قریحه ای هستید و می توانید با هنر دستان توانمندتان مشتری را مجذوب نمایید، چه کاری بهتر از گلدوزی روی لباس و مانتو و...؟!

درآمد این کار عالی که نه، باورنکردنی است. پس برای شروع تعلل نکنید که پشیمان خواهید شد!

راه کسب درآمد

کسب درآمد با گلدوزی های جدید

جمع بندی

چیزی که در این دنیا زیاد است، راه کسب درآمد است. یعنی این‌گونه نیست که معدود راه‌هایی برای کسب درآمد و پولدار شدن وجود داشته باشند که دیر یا زود اشباع شوند و شما از قافله عقب بمانید. کلی راه مختلف وجود دارند که می‌توانند شما را به سر منزل مقصود برسانند. اگر تا به این لحظه دست دست کرده اید و کار امروز را به فردا انداخته اید، دیگر بس است. این را آویزه گوشتان کنید که ماهی را هر وقت از آب بگیرید، تازه است. پس لطفا قلابتان را بردارید و استارت ماهی‌گیری را از همین امروز بزنید که فردا دیر است!

اگر دوست دارید لذت کسب درآمد دلاری را تجربه کنید، ایده‌های زیر می‌توانند به دادتان برسند و اوضاع و احوال زندگیتان را از این رو به آن رو کنند.

  • فعالیت در فارکس
  • فروش در آمازون
  • فریلنسری
  • ...

فقط کسب درآمد دلاری نیست که می‌تواند حالتان را خوب کند. راه کسب درآمد در خانه هم می‌توانند پای پول را به زندگیتان باز کرده و رویاهایتان را محقق سازند. با یک حساب کتاب سر انگشتی متوجه خواهید شد که هیچ کاری به اندازه کار در منزل پولساز نیست.

ایده می‌خواهید؟!

  • انجام کارهای هنری
  • فریلنسری
  • راه اندازی سایت شخصی
  • ...

از اینترنت هم پول خوبی در می آید. ایده کار اینترنتی هم فت و فراوان است. اگر به اینترنت دسترسی دارید، جای هیچگونه غصه خوردن برای بی پولی نیست. هرچه سریع‌تر استارت یک کار اینترنتی را بزنید و تمام!

طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپ و بازی موبایل و... همه و همه از مهم‌ترین راه کسب درآمد اینترنتی هستند.

با راه کسب درآمد با گوشی آشنایید؟!

  • همکاری در فروش
  • تولید محتوای ویدئویی
  • مشاوره آنلاین
  • ...

با راه کسب درآمد با گلدوزی چطور؟!

  • آموزش گلدوزی
  • فروش تجهیزات گلدوزی
  • گلدوزی روی مانتو، لباس و...
  • ... 

برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر