مشاوره رایگان

شغل اینترنتی برای نوجوانان

| از 0 نظر

امروزه به دلیل گسترش علم و تکنولوژی کسب و کارهای اینترنتی زیادی ایجاد شده اند. برای کسب درآمد از این کسب و کارها نیازی به حضور در محل نمی باشد. شغل اینترنتی برای نوجوانان که دارای محدودیت زمانی به دلیل مدرسه هستند، موجب استقلال مالی شده است. ایده های شغلی بسیار زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی وجود دارند. نوجوانانی که قصد کسب درآمد از انواع مشاغل اینترنتی را دارند، می توانند با توجه به مهارتی که دارند اقدام به انتخاب یکی از آن ها نمایند.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


ایده شغل اینترنتی برای نوجوانان با گوشی

ایده های متنوع و زیاد شغل اینترنتی برای نوجوانان با گوشی، موجب شده است تا نوجوانان زیادی با استفاده از این ایده ها مشغول به فعالیت و کسب درآمد باشند. مشاغل اینترنتی مزایا و ویژگی های بسیار زیادی دارند. از جمله ی آن ها می توان به زمانی کاری منعطف، عدم نیاز به حضور در محل و ... اشاره کرد. در ادامه چند ایده شغل اینترنتی برای نوجوانان آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • ساخت اپلیکیشن: ساخت اپلیکیشن یک ایده شغل اینترنتی برای نوجوانان می باشد. این ایده ی شغلی در چندین سال اخیر توانسته است درآمدهای زیادی ایجاد کند. به همین دلیل نوجوانان زیادی اقدام به گذراندن دوره های آموزشی ساخت اپلیکیشن کرده اند تا بعد از طی کردن آموزش های مورد نیاز، اپلیکیشن های کاربردی را تولید کرده و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.
  • کسب درآمد با موبایل از تبلیغات: بیشتر برندها برای این که محصولات آن ها بیشتر دیده شود و در بسترهای آنلاین به نمایش گذاشته شود، اقدام به تبلیغات می کنند. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و با راه اندازی یک صفحه در پلتفرم های اجتماعی، شروع به گرفتن این تبلیغات نمایید. این شغل اینترنتی برای نوجوانان شاید تا پیدا کردن تعداد زیادی عضو و فالوور زمان بر باشد، ولی روش های دیگری هم هستند که از طریق آن ها می توان کسب درآمد کرد. یکی از آن روش ها واسط بین تبلیغ کننده و تبلیغ دهنده شدن است. برای این کار بایستی در ابتدا تبلیغات مورد نظر را دریافت کرده و به انواع پیج ها و کانال های تبلیغاتی ارجاع دهید. تبلیغ دهنده هزینه ی کل تبلیغات را به شما واریز می کند و شما می توانید با دریافت تخفیف ویژه از تبلیغ کننده، مبلغ خوبی را برای خود نگه دارید.
  • درآمدزایی از طریق بازی های مخصوص گوشی: درآمدزایی از طریق بازی های مخصوص گوشی یک شغل اینترنتی برای نوجوانان با گوشی به شمار می آید. از آن جایی که بیشتر نوجوانان حجم قابل توجهی از اوقات فراغت و زمان مفید خود را صرف بازی ها و گیم های متنوع می کنند، درآمدزایی از این روش می تواند کار جذابی باشد. نوجوانان زیادی هستند که به این بازی ها اعتیاد دارند، به طوری که روزانه چندین ساعت از وقت خود را به انجام بازی های گوشی اختصاص می دهند. کسب درآمد از طریق بازی های گوشی به دو صورت انجام می شود. روش اول با انجام بازی های استراتژیک و روش دوم هم از طریق قرعه کشی و کسب امتیاز می باشد.

شغل اینترنتی برای نوجوانان

شغل اینترنتی برای نوجوانان با گوشی

شغل تایپ و ترجمه اینترنتی برای نوجوانان

تایپ و ترجمه یکی دیگر از انواع ایده های  شغل اینترنتی برای نوجوانان به شمار می آید. شغل تایپ یک شغل آنلاین برای نوجوانان است و طرفداران بسیار زیادی دارد. امروزه ترجمه و تایپ کردن یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان از اینترنت به شمار می آید.   برای ترجمه کردن حتما نباید مترجم باشید، می توانید این مهارت خود را با خواندن ترجمه های موجود در اینترنت به خوبی تقویت کنید. از جمله نکات مهم درباره ی تایپ به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • تقویت مهارت: تایپ کردن را همه ی مردم بلد هستند، ولی در زمان تایپ تخصصی نیاز به یک زمان بندی مشخص و سرعت عمل می باشد. به همین دلیل برای تایپ تخصصی بایستی مهارت سرعت عمل را باید تقویت کرد.
  • سرعت بیشتر: برای افزایش سرعت نیاز به یاد گیری تایپ ده انگشتی می باشد. در این صورت می توان با سرعت بیشتری تایپ کرد.
  • تمرین بیشتر: حتی اگر فکر کنید که در تایپ کردن فوق العاده هستید، باید قبل از اقدام به این شغل کمی بیشتر هم تمرین کنید.
  • سایت های کسب درآمد و کاریابی: سایت های زیادی هستند که به دنبال تایپیست می گردند، کافی است برای مشغول شدن در این وب سایت ها، در گوگل جست و جو کنید. البته در همین راستا، ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که نباید به هر وب سایتی هم اعتماد کرد. چون وب سایت های زیادی هستند که با انجام سفارش های تایپ خود، هزینه را به تایپیست ها واریز نمی کنند. ایران تایپیست یکی از معتبرترین سایت ها می باشد که دارای نماد الکترونیکی بوده و به صورت هفتگی اقدام به تسویه دستمزد تایپیست های خود می کند.

شغل اینترنتی برای نوجوانان

شغل اینترنتی تایپیست برای نوجوانان


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


شغل اینترنتی تولید محتوا برای نوجوانان

تولید محتوا یکی دیگر از ایده های شغل اینترنتی برای نوجوانان به شمار می آید. افرادی که علاقه ی زیادی به نوشتن و کشف اطلاعات جدید دارند، می توانند با تولید محتوا به صورت اینترنتی و دورکاری به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند. سایت های زیدی هستند که نیازمند نویسنده هستند. یکی از نیازهای اولیه در این کسب و کار علاقه ی زیاد به نوشتن و کشف اطلاعات جدید می باشد. از دیگر مهارت های مورد نیاز برای شغل اینترنتی تولید محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خوب نوشتن: برای تولید محتوای متنی بایستی مهارت بالایی در زمینه ی نگارش قوی داشته باشید. در این صورت می توانید خوب بنویسید و متن شما تاثیر بالایی را در مخاطبانی که آن را می خوانند، داشته باشد.  
  • کار با ویرایشگر متن وردپرس: افرادی که قصد کسب درآمد با تولید محتوا را دارند، باید کار کردن با سیستم وردپرس و ویرایش متن را قبل از شروع کار بلد باشند.
  • مهارت کار کردن با نرم افزارهای ادیت عکس: کارکردن با فتوشاپ و یا دیگر برنامه های شبیه به آن یکی دیگر از مهارت های مورد نیاز برای تولید محتوا می باشد. لازم نیست تمامی پیچ و خم های برنامه های ویرایش تصاویر را بلد باشید، تنها آموزش یک ادیت ساده برای عکس کافی است.
  • دانش اولیه از سئو: داشتن دانش اولیه از سئو برای تولید محتوای کاربردی تر نیاز است. از این رو بهتر است قبل از شروع به این شغل اینترنتی برای نوجوانان در دوره های یادگیری سئو و تولید محتوا شرکت کنید.
  • نظم: برای تولید محتوا برنامه ی زمان بندی خاصی وجود دارد، از این رو بهتر است با نظم و برنامه پیش بروید.

برای انجام و پیاده سازی این کار نیاز است که در ابتدا حوزه ی مناسب خود را انتخاب کنید، سپس بعد از کسب و گردآوری اطلاعات مورد نیاز می توانید اطلاعات مورد نظر را نگارش کنید.

 شغل اینترنتی برای نوجوانان

بررسی اجمالی شغل اینترنتی برای نوجوانان

شغل اینترنتی ادمینی برای نوجوانان

ادمینی یک شغل اینترنتی برای نوجوانان می باشد. رشد شبکه های اجتماعی امروزه بر هیچ کس پوشیده نمی باشد چون شبکه های اجتماعی افراد زیادی را توانسته است در مدت زمان کم به خود جلب کند. بیشتر این افراد نوجوانان  هستند. یکی از مسیرهای درخشان کسب درآمد برای نوجوانان ادمین شدن می باشد. ادمین وظیفه ی مدیریت و تولید محتوا را در صفحات مختلف بر عهده دارد. در حال حاضر کسب و کارهای زیادی هستند که به دلیل مشغله ی بالا، زمان رسیدگی به شبکه های اجتماعی خود را ندارند. به همین دلیل برای مدیریت صفحات مجازی خود، نیاز به یک ادمین حرفه ای دارند. افرادی که تسلط کافی به شبکه های اجتماعی دارند، می توانند در این کار مشغول به فعالیت شوند. یک ادمین خوب و حرفه ای لازم است تا تایم عمده ای را در روز آنلاین باشد. از این رو حضور ادمین در فضای مجازی یک امر اجباری است.

ادمین اینستاگرام مسئولیت انتشار و تولید محتوا را بر عهده دارد. از دیگر وظایف ادمین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت تعدد و زمان انتشار محتوا
  • نوشتن متن متناسب با محتوا
  • پاسخگویی به کامنت ها
  • آنفالو کردن سایر پیج ها برای معرفی پیج
  • پاسخگویی به دایرکت ها
  • آنفالو کردن پیج های فالو شده پس از چند روز
  • هشتگ گذاری متناسب با محتوا
  • گفت و گو با اینفلوئنسرها برای گرفتن تبلیغات برای پیج
  • حذف کامنت های توهین آمیز
  • پشتیبانی از خدمات پس از فروش پیج
  • فالو کردن سایر پیج ها برای معرفی پیج
  • افزایش نرخ تعامل
  • افزایش تعداد فالوورهای پیج

البته در همین راستا، ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که مسئولیت و وظایف ادمین با توجه به شرایط و اقتضاء پیج ممکن است تغییر کند. به عنوان نمونه ممکن است کارفرما مسئولیت تولید محتوای صفحات خود را به یک ادمین و مسئولیت مدیریت انتشار پست ها را به یک ادمین دیگر بسپارد. همچنین ممکن است یک ادمین مسئولیت انتشار پست و استوری ها را داشته و ادمین دیگر وظیفه ی پاسخ دهی به دایرکت ها را داشته باشد.

شغل اینترنتی برای نوجوانان

معرفی شغل اینترنتی برای نوجوانان

شغل اینترنتی همکاری در فروش برای نوجوانان

یکی دیگر از  شغل اینترنتی برای نوجوانان سیستم همکاری در فروش و یا افیلیت مارکتینگ می باشد. افیلیت مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی است که می تواند تاثیر زیادی را بر فروش محصولات داشته باشد. در واقع این نوع بازاریابی به وسیله ی افرادی خارج از کسب و کار انجام می شود. در این روش کسب و کار اهداف و شاخص هایی برای سنجش میزان نتیجه بخش بودن تبلیغات در نظر گرفته می شود، از جمله ی این شاخص ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیک کاربر بر روی لینک تبلیغات
  • خریداری محصول
  • وارد کردن ایمیل به وسیله ی کاربر

در صورتی که تبلیغ در سایت نتیجه بخش باشد، مبلغی براساس میزان فروش به صاحبان سایت پرداخت می شود. در بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید و یا معرفی محصول بر روی وب سایت و یا وبلاگ شخصی که قصد انجام شغل اینترنتی همکاری در فروش را دارد، قرار داده می شود. در صورتی که این تبلیغات منجر به فروش محصولات شود، به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، هزینه ای پرداخت می شود. صنعت افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش شامل سه گروه می شود:

  • کاربران: کاربران کسانی هستند که بر روی لینک های افیلیت در سایت ناشران کلیک می کنند و محصولی را خریداری می کنند.
  • ناشران افیلیت مارکتینگ: ناشران افیلیت مارکتینگ افرادی هستند که صاحب وب سایت و یا وبلاگ ها می باشند. این افراد با قرار دادن لینک های افیلیت و یا بنرهای مخصوص، محصولاتی را به مخاطبین وب سایت ها معرفی کرده و کسب درآمد می کنند.
  • فروشندگان محصولات: فروشندگان محصولات هم صاحبان کسب و کارهایی هستند که محصولاتی را برای فروش دارند و قصد دارند که با ارتباط با شبکه ی افیلیت محصولات خود را به فروش برسانند.

برنامه های مختلفی در افیلیت مارکتینگ وجود دارند که با توجه به روش های مختلف پرداخت، قابل پیاده سازی هستند. این برنامه ها به صورت پرداخت به ازای هر فروش، پرداخت به ازای جذب مشتری بالقوه، پرداخت براساس نمایش آگهی و پرداخت به ازای کلیک می باشد. همکاری در فروش یکی از بهینه ترین روش ها در رسیدن به هدف های بازاریابی می باشد که به آن بازاریابی بدون ریسک هم گفته می شود. نوجوانان برای شروع به این کار نیازی به سرمایه و یا پرداخت اولیه ندارند و می توانند بدون هیچ سرمایه ای مشغول به کسب درآمد باشند. این کار به صورت پاره وقت بوده و نوجوانان در حین تحصیل هم می توانند با کنار گذاشتن چند ساعت، از این روش به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.  

شغل اینترنتی برای نوجوانان

بررسی شغل اینترنتی برای نوجوانان

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی شغل اینترنتی برای نوجوانان پرداختیم. مشاغل اینترنتی به دلیل مزایایی که دارند، بهترین و مناسب ترین گزینه برای نوجوانان به شمار می آیند. به این صورت که، ایده های شغل اینترنتی برای نوجوانان با گوشی را معرفی کردیم. شغل تایپ و ترجمه اینترنتی را برای نوجوانان شرح دادیم. در ارتباط با تولید محتوا مطالبی را توضیح دادیم و شغل ادمینی را معرفی کردیم. در انتها هم شغل اینترنتی افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش را برای نوجوانان شرح دادیم. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده بودند، رسیده باشید.

شغل اینترنتی برای نوجوانان

شغل اینترنتی برای نوجوانان


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


  

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر