مشاوره رایگان

کسب درآمد از طریق گیم

5.0| از 1 نظر

شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که کسب درآمد از طریق گیم یکی از پولسازترین روش های کسب درآمد علی الخصوص در میان جوانان است. اگر می خواهید به ساده ترین و دلچسب ترین روش ممکن پول در بیاورید، گیم بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید!

شاید با خودتان چنین بیندیشید که فلانی وسط این همه مشکل و گرفتاری شوخی اش گرفته، می گوید بازی کنید و پول در بیاورید. کاش همه چیز به این سادگی بود!

اتفاقا همه چیز خیلی ساده است. این من و شما هستیم که بیخودی سخت می گیریم و زندگی را به کام خودمان تلخ می کنیم. باور کنید کسب درآمد از طریق گیم یک شوخی خنده دار نیست، یک واقعیت پولساز است. اگر باور نمی کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید. بحث امروزمان درباره همین ماجراست!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


منظور از کسب درآمد از طریق گیم چیست؟  

تا همین چند سال پیش وقتی صحبت از گیم و بازی‌های کامپیوتری می‌شد، همه بلا استثنا بچه‌های کوچک را در ذهنشان متصور می شدند. می دانید چرا؟!

چون اغلب بزرگترها هیچ ارتباطی با بازی های هیجان انگیز نداشتند. آن ها ترجیح می دادند کارهایشان را با یک گوشی نوکیا ساده انجام دهند و خودشان را درگیر دنیای تکنولوژی نکنند. نهایت تفریح این افراد در آن دوران سیاه مار بازی بود که به احتمال قریب به یقین شما هم با آن خاطره دارید!

خوشبختانه زمان گذشت و خاطرات سرد و بی هیجان آن دوران به دست فراموشی سپرده شدند. اکنون در عصری زندگی می کنیم که بازی های کامپیوتری یکی از بزرگترین صنایع جهان به شمار رفته و بالغ بر 221 میلیارد دلار ارزش دارند! پس اگر دیدید بزرگسالان جانشان را برای بازی های هیجان انگیز می دهند و بر سر دقایقی بیشتر بازی کردن سر و دست می شکنند، اصلا تعجب نکنید!

خُب حالا یک سوال اساسی؛ منظور از کسب درآمد از طریق گیم چیست؟! آیا چنین چیزی واقع شدنی است؟!

بله که شدنی است! راه های متعدد و متنوع بسیاری برای کسب درآمد از طریق گیم وجود دارند. شما می توانید یکی از این راه ها را برگزینید و به طور تخصصی بر روی آن کار کنید. مثلا می توانید یک بازی آنلاین را نصب کنید، آن را به سطوح بالا برسانید و در نهایت با قیمتی شگفت انگیز بفروشید. حتی می توانید به ارزشیابی بازی هایی که هنوز منتشر نشده اند، بپردازید. نقد و بررسی بازی های مختلف و ضبط استریم از دیگر روش های کسب درآمد از طریق گیم محسوب می شوند که شک ندارم شیفته شان می شوید.

اگر به دنبال یک منبع درآمد همیشگی هستید، بازی لذت بخش ترین، بی دردسرترین و پرسودترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم!

کسب درآمد از طریق گیم

کسب درآمد از طریق گیم

کسب درآمد از طریق گیم های آنلاین

حتما شما هم این روزها از گوشه و کنار شنیده اید که فلانی با بازی کردن بیشتر از دکتر و مهندس ها پول در می آورد. اگر تا به امروز تصور کرده اید این حرف دروغ محض است و هیچ چیزی مثل درس خواندن و کارمند شدن پولساز نیست، سخت در اشتباهید. نه این که بگویم بی خیال درس شوید و فقط بازی کنید. اما اکیدا توصیه می کنم که از بازی کردن غافل نشوید و در کنارش درستان را هم ادامه بدهید. البته شش دانگ حواستان را جمع کنید که مبادا درس خواندن به بازی کردنتان لطمه وارد کند!

متاسفانه خیلی از افراد در جریان تغییرات گسترده دنیا نیستند و نمی دانند که کسب درآمد از طریق گیم های آنلاین یک واقعیت شیرین است نه یک شایعه کذب. از همین رو خیلی پیگیر این اخبار نمی شوند و این فرصت طلایی را از خودشان دریغ می کنند. شاید بگویید خُب بنده خداها حق دارند؛ به نظر نمی رسد چنین چیزی واقعیت داشته باشد. من بازی می کنم، من لذت می برم، من سرگرم می شوم، چرا شرکت مقابل باید به من کلی پول بدهد؟!

تقصیر شما نیست. آنقدر بدون انتظار ریالی درآمد بازی کرده ایم و برای شکست دادن غول مرحله آخر جنگیده ایم که الان باورمان نمی شود می توان از این طریق پول درآورد. اصلا بگذارید خودم را برایتان مثال بزنم:

نمی خواهم اغراق کنم، اما سال های زیادی از دوران شیرین کودکی ام را با بازی Tomb Raider و انتظار برای انتشار نسخه های جدید آن گذرانده ام. یعنی اگر امکان کسب درآمد از طریق گیم در آن زمان میسر بود، من حتما یکی از میلیونرهای سرشناس آن دوران می شدم!

آنلاین بازی کنید و پول بگیرید!

بازی های آنلاین بسیاری وجود دارند که می توانند یک شبه شما را به درآمدهای باورنکردنی برسانند. کافیست آمار بازی های آنلاین پولساز را از جناب گوگل بگیرید و همین الان خودتان را به صرف کسب درآمد از طریق گیم دعوت کنید. شک ندارم که با دریافت اولین دشتتان به جان من دعا خواهید کرد!

کسب درآمد از طریق گیم

کسب درآمد از طریق گیم های آنلاین

کسب درآمد از طریق گیمری در ایران

آیا می‌توان در کشوری که به هر دری می زنیم، بسته است پول درآوردن به یک آرزوی محال تبدیل شده، به کسب درآمد از طریق گیم فکر کنیم؟!

حقیقت این است که کسب درآمد از طریق گیمری در ایران بسیار محتمل‌تر از کسب درآمد از طریق راه اندازی یک سوپر مارکت است. اصلا از من به شما نصیحت؛ اگر می‌خواهید یک باره ثروتمند شوید، گام در دنیای بازی های رایانه ای بگذارید.

درآمدهای عجیب و غریب گیمری در ایران موجب شده که بسیاری از جوانان و نوجوانان به غول‌هایی پر درآمد تبدیل شوند. عجیب تر این که باور این مسئله برای نسل های پیشین غیرممکن به نظر می رسد. شما خودتان را جای افرادی که کل جوانیشان را با یک نوکیا 1200 ساده گذرانده اند، بگذارید؛ آیا در ذهنتان می گنجد که یک بچه 18  ساله ماهی 5000 دلار در جیب بگذارید؟!

مسلما نه. تازه این عددی که گفتم، برای گیمرهای تقریبا مبتدی است. ببینید حرفه ای های این حرفه چقدر پول در می آورند. البته لازم است متذکر شوم که همه این اتفاقات خوب یک شبه رخ نمی دهند و نیازمند صبوری هستند. آن هم در کشور ما که تحریم ها حسابی دست و بالمان را بسته اند و اگر زرنگ نباشیم، قافیه را باخته ایم!

اگر بگویم گیم یکی از بزرگترین تجارت‌های دنیاست، گزاف نگفته ام. ما ایرانیان نیز به شرط بالا بودن سرعت اینترنت و توانایی در دور زدن تحریم‌ها می‌توانیم در این میدان خودی نشان بدهیم و به همه ثابت کنیم که پول درآوردن بسیار ساده است. حتی ساده‌تر از آب خوردن!

روش های کسب درآمد از طریق گیمری در ایران

یکی از پولسازترین روش های کسب درآمد از طریق گیمری در ایران آموزش آنلاین گیم در قالب دوره های آموزشی است. می توانید محتواهای آموزشی خود را در شبکه های اجتماعی تان منتشر نمایید. آن وقت خواهید دید که تعداد فالورهایتان به طرز اعجاب انگیزی بیشتر شده و این یعنی مسیر برای کسب درآمدهای آنچنانی از طریق تبلیغات برای شما هموار است! اشتراک گذاری در یوتیوب را هم امتحان کنید. یوتیوب حاضر است به ازای هر بازدید پول بارانتان کند.

همان طور که پیش تر نیز گفتیم، سایه شوم تحریم ها بر سر صنعت بازی در ایران سایه انداخته است. همین موضوع موجب شده که بسیاری از افراد قادر به خرید حساب بازی و عناصر مورد نیاز آن نباشند. اگر بتوانید به عنوان یک واسطه عمل کرده و این عناصر را از سایت های خارجی خریداری و به گیمرها بفروشید، سود هنگفتی عایدتان خواهد شد.

از دیگر روش های کسب درآمد از طریق بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی سازی
  • کسب دارایی های ارزشمند در بازی های مختلف و فروش آن ها
  • معرفی بازی به دیگران
  • استریم
  • نقد و بررسی بازی ها
  • تست بازی های در صف انتشار
  • ...

کسب درآمد از طریق گیم

کسب درآمد از طریق گیمری در ایران


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


کسب درآمد از طریق چه گیم هایی ممکن است؟

خوشبختانه تعداد گیم هایی که می توانند شما را ثروتمند کنند، بسیار بیشتر از چیزی است که تصورش را می کنید. پس لطفا بازی را تنها با هدف سرگرم شدن انجام ندهید و و از این فرصت ناب برای کسب درآمد استفاده کنید!

دوست دارید با پولسازترین بازی های دنیا که شما را با درآمد دلاری بی نظیرشان شگفت زده می کنند، آشنا شوید؟!

  •  Swag bucks

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های پولسازی است که شک ندارم عاشقش می شوید. شما می توانید درآمد حاصل از این بازی را به صورت کدهای کوپنی، کارت هدیه آمازون و اشکال دیگر بازخرید نموده و خریدی شگفت انگیز را از برترین فروشگاه های دنیا تجربه کنید. حتی می توانید این درآمد را به پول نقد تبدیل کرده و حالش را ببرید!

  • Paid Game Player

با وجود این بازی که شباهت فراوانی به بازی پیشین دارد، پولدار شدنتان را حتمی بدانید. این بازی مدعی شده که به هر یک از گیمرهای وفادارش مبلغ 250000 دلار پول نقد جایزه می دهد. اگر چنین باشد، عالی که نه، استثنایی است! این بازی همچنین به شما این امکان را می دهد که بازی های آنلاین را بررسی کنید، این گیم هیجان انگیز را به دوستانتان معرفی کنید، نظرسنجی ها را تکمیل نمایید و خلاصه به این روش ها پول در بیاورید!

  • Swag IQ

با ورود به دنیای شگفت انگیز این بازی معروف و محبوب دیر یا زود ثروتمند خواهید شد. اگر سطح اطلاعات عمومیتان بالاست و برای هر سوال پاسخی قانع کننده در آستین دارید، این بازی جذاب را از دست ندهید. اطلاعاتتان را به پول تبدیل کرده و اوضاع زندگیتان را از این رو به آن رو کنید!

دوست دارید با دیگر گیم های پولساز آشنا شوید، شب و روز بازی کنید و پول روی پول بگذارید؟!

  • Long Game
  • Inbox Dollars
  • Luck Tastic
  • HQ
  • ...

کسب درآمد از طریق گیم

کسب درآمد از طریق گیم

کسب درآمد از طریق گیم نیاز به سرمایه دارد؟!

نمی‌توانم بگویم کسب درآمد از طریق گیم نیاز به سرمایه ندارد. از طرفی هم نمی‌توانم بگویم نیاز دارد. همه چیز به خودتان بستگی دارد. می‌توانید یک بازی آنلاین روی تلفن همراهتان نصب کنید و استارت کسب درآمد را بزنید. بدون صرف ریالی هزینه، البته به استثنای هزینه ناقابلی که صرف خرید بسته اینترنت می‌کنید. از سوی دیگر می‌توانید میلیون‌ها تومان صرف خرید کنسول‌های بازی و دم و دستگاه‌های مختلف کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. مطمئنا درآمدی که از این طریق کسب می‌کنید، با درآمد حاصل از بازی‌های رایگان از زمین تا آسمان فرق دارد. اما خُب چه می‌شود کرد؟! اگر سرمایه چندانی برای شروع این نوع درآمدزایی ندارید، می‌توانید نخست از بازی‌های رایگان شروع کرده و وقتی پولدار شدید، بزنید توی کار بازی‌های غیر رایگان!

همان‌طور که اشاره کردیم، کسب درآمد از طریق گیم تنها به نصب یک بازی و از صبح تا شب بازی کردن محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در زمینه لایو استریم فعالیت کنید و به سال نکشیده میلیاردر شوید. به نظرتان شروع فعالیت در زمینه لایو استریم سرمایه زیادی می‌طلبد؟!

سرمایه زیاد نه، اما در دست داشتن سرمایه ای اندک برای شروع این کار الزامی به نظر می‌رسد. شما می‌بایست نخست به ثبتنام در یکی از پلتفرم‌های مخصوص استریم پرداخته و به بازی و تعامل با فالورهایتان بپردازید تا راهتان برای استریم کردن هموار شود. برای این کار لازم است یک اجتماع از مخاطبان وفادار بسازید. چگونه؟!

از طریق تبلیغات. کمی سر کیسه را شل کرده، هزینه تبلیغ بدهید و معجزه اش را به چشم ببینید! اگر فکر می‌کنید پولی که از این طریق از جیبتان می‌رود، خیلی هنگفت است؛ سخت در اشتباهید! خلاصه این که برای شروع هیچ یک از روش‌های کسب درآمد از طریق گیم آنقدر سرمایه نیاز ندارید که بخواهید قیدش را بزنید.

کسب درآمد از طریق گیم

سرمایه شروع کسب درآمد از طریق گیم

جمع بندی

شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که از طریق بازی کردن هم می‌توان پولدار شد. گذشت آن زمانی‌هایی که بازی فقط مخصوص کوچکترها بود و بزرگترها هیچگاه پشت کنسول نمی‌نشستند تا کمی هیجان را تجربه کنند. امروزه همین بزرگترهایی که تا چند وقت پیش از تکنولوژی بیزار بودند و ترجیح می‌دادند کارهایشان را با یک گوشی ساده انجام دهند، ساعت‌ها از وقتشان را صرف بازی می‌کنند. آن هم نه برای سرگرمی و تفریح، بلکه برای کسب درآمد!

اگر عاشق کسب درآمد از طریق گیم هستید، باید خدمتتان عرض کنم که راه‌های بسیاری برای شروع این مسیر لذت بخش پیش رو دارید. ساده‌ترین روش این است که تلفن همراهتان را بردارید، گوگل پلی را به دنبال یک بازی رایگان و پولساز زیر و رو کرده، بازی مورد نظر را نصب کنید و لذتش را ببرید. کمی که پیش بروید و لِوِلتان بالا برود، سر و گوش خریداران اکانتتان پیدا خواهد شد و این آغاز کسب درآمد شما از طریق گیم است!

اگر فکر می ‌کنید کسب درآمد از طریق گیمری در ایران چندان دهان پُر کُن نیست، سخت در اشتباهید. سنگ مفت، گنجشک مفت؛ این روش کسب درآمد را امتحان کنید، اگر عاشقش نشدید؛ برای همیشه با وبلاگ من خداحافظی کنید. بله؛ بنده به حدی مطمئنم که شما شیفته کسب درآمد از طریق گیم می ‌شوید که حاضرم سر رفتنتان شرط ببندم!

کسب درآمد از طریق گیم تنها به بازی کردن محدود نمی‌ شود. اگر علاقه ای ندارید ساعت ‌ها به صفحه تلفن همراه، تلویزیون یا لپ تاپتان زل بزنید، بهترین گزینه برای شما استریم یا نقد و بررسی بازی‌ های مختلف است. حتی می ‌توانید به تست و ارزیابی بازی‌ هایی که در صف انتشار هستند، بپردازید، برای یافتن باگ ‌های آن‌ها تلاش کنید و از این طریق کلی پول در بیاورید!  


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

محمد طاها

محمد طاها | 7/2/2023 5:50:34 AM

خب