مشاوره رایگان

کسب درآمد از باغچه

5.0| از 1 نظر

کسب درآمد از باغچه؟! مگر چنین چیزی هم ممکن است؟!

بله که ممکن است. تازه قضیه زمانی جالب تر می شود که بدانید درآمد حاصل از این کار با درآمد خیلی از مشاغل دیگر اصلا قابل مقایسه نیست! اگر بتوانید یک باغچه نُقلی برای خودتان دست و پا کنید، ده هیچ از آن هایی که هنوز فکر می کنند کسب درآمد از باغچه محال است، جلوترید!

خُب با باغچه چه می توانید بکنید تا به درآمد برسید؟!

خیلی کارها. از پرورش گل و گیاهان زود بازده گرفته تا کاشت صیفی جات مختلف و سبزیجات خوشمزه و حتی اجاره دادن باغچه به دیگران!   

نگفته پیداست که امروز می خواهیم در مورد کسب درآمد از باغچه صحبت کنیم. اگر عاشق فضای سبز و آرامش بخش باغچه اید و دوست دارید محل کارتان را به این محیط شگفت انگیز منتقل کنید، تا پایان مطلب با بنده همراه باشید که همراهی شما بزرگترین دارایی من است!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


ایده کسب درآمد از باغچه های منزل

خیلی از افراد در منزلشان باغچه دارند، اما آن را بلا استفاده رها کرده اند و حتی فکر کسب درآمد از این طریق به ذهنشان خطور نمی کند. لطفا شما جزء این افراد نباشید و از فرصت های طلایی ای که پیش رو دارید، نهایت استفاده را ببرید. اگر در به در به دنبال ایده می گردید، می توانید روی کمک من حساب کنید. این شما و این هم ناب ترین ایده های کسب درآمد از باغچه:

کاشت صیفی جات و سبزیجات

یکی از ساده ترین و بی دردسرترین پیشنهاداتی که برای کسب درآمد از باغچه پیش رو دارید، کاشت صیفی جات و سبزیجات مختلف است. هویج بکارید، خیار بکارید، گوجه فرنگی و کاهو کشت کنید، تربچه و فلفل بکارید و خلاصه از این طریق کلی پول به جیب بزنید.

نکته جالب ماجرا این جاست که کاشت این خوشمزه های پرطرفدار و فروش آن ها هیچ تداخلی با سایر روش های کسب درآمد از باغچه ندارد. یعنی شما می توانید چند روش مختلف را به طور همزمان پیش گرفته و چند منبع درآمد برای خودتان دست و پا کنید!

کاشت زعفران

کاشت زعفران از آن دسته ایده های کسب درآمد از باغچه است که هرچه از تناسب درآمدش برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام! اگر فضای باغچه تان زیاد نه، حدود 500 متر جا داشته باشد، می توانید بیش از 500 کیلو پیاز زعفران در آن کشت کنید. خُب حالا به نظر شما میزان زعفران برداشتی از این باغچه چقدر خواهد بود؟! 

چیزی حدود یک کیلوگرم در سال! در جریان قیمت نجومی زعفران که هستید؟! دیگر از این بهتر چه می خواهید؟!

خبر خوب برای علاقه مندان به کسب درآمد از باغچه از طریق کاشت زعفران این که شما می توانید با یک بار کاشت سه الی هفت سال برداشت کنید. فوق العاده است. نه؟!

باز هم ایده می خواهید؟!

  • اجاره باغچه به عنوان آتلیه عکاسی
  • اجاره باغچه به عنوان مکانی مناسب برای برگزاری جشن و مهمانی
  • احداث گلخانه
  • ...

کسب درآمد از باغچه

کسب درآمد از باغچه های منزل

کسب درآمد از باغچه با پرورش گل

پرورش گل یکی از پولسازترین روش های کسب درآمد از باغچه است که روحیه تان را تمدید و حالتان را خوش می کند. می دانم که می دانید بازار گل و گیاه در دنیای امروز حسابی داغ است. اگر نگاهی به شلوغی بی حد و حصر گل فروشی ها بیندازید، متوجه می شوید که اکثر قریب به اتفاق مردم عاشق سینه چاک گل و گیاه هستند. محال است ما ایرانی ها از کنار یک گل فروش دوره گرد عبور کنیم و دلمان را لا به لای بساط گل فروشی اش جا نگذاریم. اغلب این توجه های عاشقانه به خرید ختم شده و بر داغی بازار گل های تزئینی و آپارتمانی می افزایند!

اگر به دنبال روشی ساده و کم دردسر برای کسب درآمد از باغچه هستید، حقیقتا ایده ای بهتر از پرورش گل برایتان سراغ ندارم. اگر کاهلی را کنار بگذارید و کاروبارتان را طبق برنامه پیش ببرید، می توانید روی درآمد فوق العاده این کار حساب کنید.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که برای فروش گل های باغچه تان دست و پاچه اید، ایده های زیر را از بنده پذیرا باشید:

یک گل فروشی آنلاین راه بیندازید و کلی پول در بیاورید!

هر کاری که در بستر اینترنت راه اندازی شود، محال ممکن است با شکست مواجه شود. اگر دوست دارید بازار فروش گل های باغچه تان همیشه به راه باشد؛ یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده، نمونه گل های دلربایتان را در معرض دید عموم بگذارید و منتظر نتیجه معجزه آسای این اقدام شگفت انگیز باشید!

بزنید توی کار بذر فروشی!

تعداد گل هایی که مقادیر فراوانی بذر در اختیارتان قرار می دهند، کم نیست که هیچ؛ خیلی هم زیاد است. نمونه اش گل همیشه بهار و شب بو که پرورش آن ها از آب خوردن هم ساده تر است. شما می توانید این گل های دوست داشتنی را در باغچه تان پرورش بدهید و هم از خودشان و هم از بذرشان کسب درآمد کنید!

ایده های دیگری هم برایتان سراغ دارم:

  • عکاسی از گیاهان
  • فروش حضوری گل و گیاه
  • فروش گل های تزئینی
  • ...

کسب درآمد از باغچه

کسب درآمد از باغچه با پرورش گل


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


کسب درآمد از باغچه با کشت گیاهان زود بازده

کشت گیاهان زود بازده در باغچه از آن دسته مشاغلی است که درآمدش حرف ندارد. اگر می خواهید خیلی ساده و سریع به درآمد برسید، گیاهان زود بازده بکارید. حتما می پرسید گیاهان زود بازده چه گیاهانی هستند؟!

گیاهان زود بازده همان طور که از نامشان پیداست، خیلی سریع تر از همنوعان خود رشد کرده و به ثمر می نشینند. حقیقت این است که یک گیاه تا زمانی می تواند رشد کند که ریشه اش اجازه بدهد. گیاهان آپارتمانی عمدتا چنینند؛ زود رشد می کنند و خیلی زود از بین می روند. اگر از ابعاد این گیاهان می پرسید، باید خدمتتان عارض شوم که بسیار کوچک بوده و از همین رو زودتر از نوع بزرگتر خود به بازدهی می رسند.  

اگر قصد دارید با کشت گیاهان زود بازده به درآمد برسید، لازم است با ایده های کسب درآمد از این طریق آشنا شوید. این شما و این هم ایده های بی نظیری که سه سوته پولدارتان می کنند!

گیاهان دارویی زود بازده پرورش بدهید و بفروشید!

همان طور که در جریان هستید، تقاضا برای خرید گیاهان دارویی در دنیای امروز رواج قابل توجهی یافته است. خیلی ها ترجیح می دهند به جای این که میلیون ها تومان صرف خرید یک نسخه نه چندان تاثیرگذار کنند، با یک چهارم همان مبلغ گیاهان دارویی خریده و با بیماریشان خداحافظی کنند. پس در این که بازار گیاهان دارویی داغ و درآمدزا است، ذره ای شک و تردید نداشته باشید. استارت این کار را زده و از وجب به وجب باغچه تان پول در بیاورید!

گیاهان خوراکی زود بازده کشت کنید و حالشان را ببرید!

 اگر علاقه ای به کشت گیاهان دارویی ندارید، بروید سراغ گیاهان خوراکی و از این طریق به درآمدهای آنچنانی برسید. مثلا می توانید به کاشت فلفل سبز یا قارچ روی آورده، به لیمو بکارید، نعنا کشت کنید، بزنید توی کار کاشت گوجه و خیار و هویج و...

اگر از درآمد این کار می پرسید، باید بگویم عالی تر از چیزی است که تصورش را می کنید!

کسب درآمد از باغچه

کسب درآمد از باغچه با کاشت گیاهان زود بازده

کسب درآمد از باغچه با کاشت کلم بروکلی

اصلا فکرش را می‌کردید که یک روز بتوانید از کلم بروکلی پول در بیاورید؟!

شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که تعداد متقاضیان کسب درآمد از باغچه با کاشت کلم بروکلی به طور اعجاب انگیزی زیاد است. یعنی خیلی از افرادی که باغچه دارند، عزمشان را جزم کرده اند کلم بروکلی بکارند، بفروشند و پولدار شوند!

شاید بگویید؛ ای برادر من، چه چیزی زیاد فروش می‌رود که کلم بروکلی دومی اش باشد؟! اصلا از بین این همه میوه و سبزی و صیفی جات چرا انگشت روی کلم بروکلی گذاشتی؟!

بگذارید روی منبر بروم و با جملاتی که سرشار از علم و دانش هستند، جوابتان را بدهم!

قبول دارم که کلم بروکلی ظاهر تو دل برویی ندارد، اما شک ندارم اگر طعم فوق العاده اش را بچشید، نظرتان درباره کمالات و جمالات آن عوض می‌شود! اصلا بیایید از ظاهر نه چندان دلربا و طعم دلچسب آن بگذریم و به موشکافی فواید شگفت انگیزش بپردازیم.

کلم بروکلی برای سلامت کلیه‌ها معجزه می‌کند. به بیماری‌های قلبی پایان می‌دهد. سلامت چشم را تضمین می نماید. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. نقش غیر قابل انکاری در سلامت استخوان ها و دندان ها ایفا می کند. سرشار از ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B6، ویتامین K، فسفر، پتاسیم، سلنیوم، گوگرد و... بوده و هزار و یک خاصیت باورنکردنی دیگر دارد. حالا شما هی بگویید بد قواره است و به دل نمی نشیند و این حرف ها. مهم این است که تا دلتان بخواهد، خریدار دارد!

اگر بتوانید در سراسر باغچه تان کلم بروکلی بکارید، نانتان توی روغن است. کاشت، داشت و برداشت این کلم پر خاصیت بسیار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. پس شک نداشته باشید که از پس انجامش بر می آیید!

کسب درآمد از باغچه

کسب درآمد از باغچه با کاشت کلم بروکلی

کسب درآمد از اجاره باغچه

اگر باغچه دارید، دست به کار شوید و هر چه سریع تر آگهی های اجاره باغچه را به در و دیوار شهر بچسبانید. در اینستاگرام تبلیغ کرده و برای خودتان مشتری جمع کنید!

کسب درآمد از اجاره باغچه خیلی ساده تر از چیزی است که در ذهنتان می گذرد. کافیست کمی ذوق و سلیقه به خرج داده، باغچه تان را زیبا و آراسته کرده و آن را به کسانی که مشتاقند، اجاره بدهید. آن وقت خواهید دید که پول درآوردن از این طریق چقدر راحت و بی دردسر است. مصداق بارز همان اصطلاح هلو بپر توی گلوی خودمان!

حتما با تعجب می گویید؛ گیرم که من کلی ذوق و سلیقه به خرج دادم و باغچه را آنگونه که شما می فرمایید، زیبا و آراسته کردم. حالا آن را به کسانی اجاره بدهم؟!

اگر فکر می کنید مشتری برای اجاره باغچه شما پیدا نمی شود، سخت در اشتباهید. در دنیایی که مردم برای برگزاری جشن تولد و سالگرد ازدواج و ماهگرد نامزدی و هزار و یک برنامه دیگر ذوق دارند، تنها چیزی که خوب اجاره می رود، باغچه است. پس روی گزینه کسب درآمد از طریق اجاره دادن باغچه خط نکشید که پشیمان خواهید شد!

باغچه تان را به آتلیه های عکاسی اجاره بدهید!

خیلی از آتلیه ها به دنبال فضایی باز و دل انگیز برای عکاسی از مدل هایشان می گردند. حالا فرقی نمی کند این مدل یک نوزاد تازه چشم به جهان گشوده باشد یا عروس و دامادی که زیباترین روز زندگیشان را جشن گرفته اند. شرایط را برای یک عکاسی به یاد ماندنی مهیا کنید. آن وقت خواهید دید که عکاسان بر سر نوبت اجاره باغچه رویایی شما سر و دست می شکنند!

پذیرای مهمانان و جشن هایشان باشید!

خیلی ها به دنبال جایی دنج و لاکچری می گردند تا جشن ها و دورهمی هایشان را به گونه ای متفاوت برگزار کنند. اگر بتوانید پذیرای این مهمانان و جشن ها و دورهمی هایشان باشید، دیر یا زود پولدار می شوید!

کسب درآمد از باغچه

کسب درآمد از اجاره باغچه

جمع بندی

اگر صاحب باغچه ای زیبا و کوچک هستید، کسب درآمد از باغچه بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم. پیشنهادی که سه سوته شما را از صفر به صد رسانده و پولدارتان می‌کند!

یکی از بهترین ایده ‌هایی که برای کسب درآمد از باغچه پیش رو دارید، کاشت صیفی‌جات، سبزیجات و زعفران است. اگر شرایط جغرافیایی محل زندگیتان یاری می‌ کند، هرچه سریع‌تر دست به کار شوید و با کشت و فروش صیفی‌جات، سبزیجات و زعفران اوضاع و احوال زندگیتان را از این رو به آن رو کنید!

اگر علاقه ای به کاشت سبزی و این چیزها ندارید، بزنید توی کار پرورش گل. این روزها طرفداران گل‌های آپارتمانی فَت و فراوانند. اگر بتوانید دل از کف این افراد برده و قاپشان را بدزدید، پولدار شدنتان حتمی است. اگر عجله دارید و می خواهید هرچه سریع تر به درآمدهای هنگفت دست پیدا کنید، به فکر راه اندازی یک گل فروشی آنلاین باشید. این ایده حرف ندارد!

کاشت گیاهان زود بازده از آن دسته ایده هایی است که حسابی به کار افراد عجول می آید. اگر دوست دارید کاروبارتان خیلی زود بگیرد و وضعتان توپ شود، روی درآمد حاصل از کاشت گیاهان زود بازده حساب کنید. حالا فرقی نمی کند بزنید توی کار کاشت گیاهان دارویی یا خوراکی. در هر صورت برد با شماست!   

شاید باورتان نشود، اما درآمدی که در کاشت و فروش کلم بروکلی در باغچه هست، در خیلی از مشاغل دیگر نیست. پس با خیال راحت به کاشت این کلم پرخاصیت و محبوب پرداخته و با سود حاصل از آن زندگیتان را دگرگون کنید!

اجاره دادن باغچه برای عکاسی و برگزاری جشن ها و دورهمی ها ایده ای است که درآمدزایی اش ردخور ندارد. اگر بتوانید ظاهر باغچه تان را آنگونه که باید و شاید بیارایید؛ خیلی زود به خیل عظیم باغچه داران ثروتمند ملحق می شوید!   


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

علیرضا

علیرضا | 3/14/2024 5:15:53 PM

نوع نگارش مطلب واقعا جذاب و در عین حال بدرد بخور بود. من که لذت بردم😉🌺🌺🌺🌺