مشاوره رایگان

مشاوره آنلاین شغلی

5.0| از 1 نظر

اگر فکر می کنید چون در کارتان سر رشته دارید، از مشاوره آنلاین شغلی بی نیازید، سخت در اشتباهید. اگر می خواهید در دنیایی که با سرعت اعجاب انگیزی در حال تغییر است، به راحتی مسیر شغلی خود را پیدا کرده و تصمیم درست را شناسایی کنید، اهمیت مشاوره آنلاین شغلی را سبک نشمارید که حسابی متضرر خواهید شد!

مشاوره آنلاین شغلی یکی از حیطه های نسبتا جدید و بسیار کارآمدی است که انتخاب شغل مناسب و پولساز را در دنیای پیچیده امروز آسان می سازد. امروز دیگر مثل گذشته نیست که شما چند پیشنهاد شغلی محدود پیش رو داشته باشید. مشاغل از آنچه که فکرش را می کنید، گسترده تر و متنوع ترند. همین موضوع موجب شده که دستیابی به موفقیت های شغلی در عرصه رقابتیِ حال حاضر آنقدرها که شما فکر می کنید، بی دردسر نباشد.

همه ما سال های بسیاری از عمر گرانبهایمان را به کار کردن می گذرانیم. با این اوصاف اگر از کارمان رضایت نداشته باشیم، کیفیت زندگیمان تا حد قابل توجهی اُفت می کند. اگر بگویم رضایت شغلی حتی روابط عاشقانه شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهند، گزاف نگفته ام. به قول یک عزیزی ما برای زندگی کردن کار می کنیم، نه برای کار کردن زندگی. پس باید حواسمان به کاروبارمان باشد!

حدس می زنید بحث امروزمان درباره چیست؟!

آفرین. درباره اهمیت بی چون و چرای مشاوره آنلاین شغلی. اگر مشتاق شرکت در این بحث پُر بار هستید، تا پایان مطلب همراهم باشید.


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


اهمیت مشاوره آنلاین شغلی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی فارغ التحصیل شده اید و در به در به دنبال شغل متناسب با شرایطتان می گردید، پیشنهادی بهتر از مشاوره آنلاین شغلی برایتان سراغ ندارم. اگر فکر می کنید این نوع مشاوره تنها مختص فارغ التحصیلانی است که هنوز نتوانسته اند شغلی نان و آب دار برای خود دست و پا کنند، سخت در اشتباهید. حتی اگر دانشجو یا دانش آموزید و به آینده خوشبین هستید، مشاوره کسب و کار می تواند حسابی به کارتان بیاید. در چنین موقعیتی می توانید شخصیت شغلی خود را بهتر شناخته، با دیدی باز شغلی مناسب انتخاب نموده و بدین ترتیب آینده ای روشن برای خودتان رقم بزنید.

دست نگه دارید؛ ماجرا همین جا تمام نمی شود! افرادی که از شغلشان رضایت کافی ندارند و صبح تا شب و شب تا صبح به جان خودشان غُر می زنند که ای کاش فلان شغل را داشتم، ای کاش سراغ این شغل نمی آمدم و از این حرف ها، از دیگر افرادی هستند که من قاطعانه مشاوره آنلاین شغلی را برایشان تجویز می کنم. پس اگر به هر دلیلی از شغل فعلی تان راضی نیستید و قصد دارید با تغییر شغل تکانی به زندگیتان بدهید، پیشنهاد بهره مندی از مشاوره آنلاین شغلی را از بنده پذیرا باشید. قول می دهم داستان زندگیتان ختم به خیر شود!

تمام شد؟!

یک گروه دیگر را هم از اهمیت مشاوره آنلاین شغلی مطلع کنیم و تمام!  اگر مدت هاست بیکارید و به هر دری می زنید، بسته است، اگر در هر مصاحبه شغلی شرکت می کنید؛ بی درنگ رد می شوید و همین موضوع پای هزار و یک مشکل جورواجور را به زندگیتان باز کرده است، از اهمیت مشاوره آنلاین شغلی غافل نشوید و موضوعِ به این مهمی را پشت گوش نیندازید که تیشه به ریشه خودتان زده اید و خلاص!

مشاوره آنلاین شغلی

اهمیت مشاوره آنلاین شغلی

مشاوره آنلاین شغلی برای استخدام منابع انسانی

همان طور که در جریان هستید، شغل ما بخش اعظمی از زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. همین موضوع موجب شده که انتخاب مسیر شغلی آینده بسیار حساس تر از تصورات من و شما باشد. پس در انتخاب شغل حسابی حساسیت به خرج داده و بی گدار به آب نزنید که بحث یک عمر زندگی است. این جاست که پای مشاوره آنلاین شغلی به ماجرا باز می شود!

مشاوره شغلی درک بهتر دنیای کسب و کار و استعدادهای شما را برایتان ممکن می سازد. این مشاوره موجب می شود که شما در اتخاذ تصمیمات شغلی بسیار عاقلانه و منطقی عمل کرده و لحظاتی شیرین را برای خود پدید آورید.

یک رویای شیرین...

تصور کنید که شیفته استخدام در یک دستگاه دولتی هستید. سال ها درس خوانده اید و اکنون که در مرحله نخست یک آزمون استخدامی پذیرفته شده اید، زمان مصاحبه تان فرا رسیده است. حسابی شیک و پیک کرده اید و آماده اید که غوغا به پا کنید. من هم مسئولی هستم که با قاطعیت پیش رویتان ایستاده ام و می خواهم اطلاعاتتان را محک بزنم! آماده اید؟!

جناب آقا/ سرکار خانم فلانی؛ چرا در آزمون استخدامی شرکت کرده و این شغل را برگزیده اید؟!

می خواهید بگویید چون بیکار بودم و نمی توانستم کار دیگری برای خودم دست و پا کنم؟!

بدون چون و چرا رد می شوید!

می خواهید بگویید از سر نداری و بی پولی به امنیت شغلی آزمون های استخدام منابع انسانی پناه آوردم؟!

بدون لحظه ای درنگ رد می شوید!

می خواهید بگویید علاقه داشتم؟!

باز هم رد می شوید، چون تنها علاقه برای ورود به یک حوزه کاری کافی نیست!

ترجیح می دهید مِن و مِن کنید و چیزی نگویید؟!

در هر صورت با این اوضاعی که پیش آورده اید، پذیرفته نخواهید شد. پیش از این که بی گدار به آب بزنید و بدون اطلاعات کافی با مصاحبه کنندگان رو به رو شوید، با یک مشاوره شغلی تاپ آب را از آسیاب بیندازید. مشاوره آنلاین شغلی با برترین مشاوران ایران بهترین پیشنهادی است که بنده برایتان سراغ دارم!

مشاوره آنلاین شغلی

مشاوره آنلاین شغلی برای استخدام منابع انسانی


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


مشاوره آنلاین شغلی برای استارتاپ ها

اگر قصد دارید با راه اندازی یک کسب و کار نوین گامی بلند در راستای تحقق اهداف و رویاهایتان بردارید، باید بدانید تعداد کاربلدهای حوزه مورد نظرتان کم نیست که هیچ، خیلی هم زیاد است. شما تازه وارد این مسیرید و به پیچ و خم آن چندان آشنا نیستید. پس بهتر است یک راهنما برای خودتان برگزینید و هر جا کم آوردید، به او پناه ببرید. راهنمایی که به سیر تا پیاز ماجرا مسلط است و بیش از شما برایتان نگران است. داشتن یک حامی در چنین مسیر پر فراز و نشیبی بی شک قوت دل شماست!

بگویید ببینم؛ می دانید استارتاپ یعنی چه؟!

به کسب و کاری که پیش تر اجرا نشده، جدید است و قصد دارد گره از کار مشتریان بگشاید، استارتاپ گفته می شود. وقتی خودِ کسب و کار جدید است، می توان نتیجه گرفت که سختی ها و مشکلاتش هم جدید هستند. پس اگر تا به حال سختی شروع یک کسب و کار نوین را نچشیده اید، نمی توانید به تنهایی از پس حل آن ها بر بیایید. در چنین شرایطی بهره مندی از مشاوره آنلاین شغلی کارساز واقع خواهد شد.

یک مشاور شغلی نقش یک مربی را برای شما بازی می کند. این فرد به شما کمک می کند که مهارت ها و استعدادهای خود را بشناسید و با به کارگیری آن ها بهترین و پولسازترین مشاغل را راه اندازی کنید. وقتی استعداد چندانی در حوزه تکنولوژی ندارید، چرا اصرار به راه اندازی یک کسب و کار نوپا در حوزه تکنولوژی دارید؟! بهتر نیست ابتدا استعدادهای خارق العاده تان را شناسایی کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید؟!

با مشاوره آنلاین شغلی تیر آخر را به هدف بزنید!

فرقی نمی کند چند سالتان است و در چه مرحله ای از زندگی سِیر می کنید. در ابتدای راه هستید یا کمی پس از شروع کسب و کارتان به مشکل برخورده اید. به هر حال مشاوره آنلاین شغلی برای چنین روزهایی است. از اهمیت این موضوع غافل نشوید که از قافله عقب خواهید ماند!

مشاوره آنلاین شغلی

مشاوره شغلی

مشاوره آنلاین شغلی برای کارهای تولید

کارهای تولیدی از آن دسته کسب و کارهایی هستند که می توان آن ها را در هر زمان و هر مکانی راه اندازی کرد. این کارها به شما کمک می کنند که مهارت های خود را به کار گرفته و بدین ترتیب به اوج ثروت و موفقیت برسید. البته نباید این موضوع را فراموش کنید که راه اندازی یک واحد تولیدی، فرآیندی چالش برانگیز و پر فراز و نشیب است؛ علی الخصوص برای نسل جوان امروز که آفتاب و مهتاب ندیده اند و از گل نازک تر نشنیده اند!

حقیقتا پیشرفت اعجاب آور تکنولوژی در دنیای امروز موجبات ریسک پذیری شرایط کسب و کار را فراهم ساخته است. از همین رو تولیدکنندگان در صورتی که موفق نشوند به صورت اصولی از رقبای سر سخت خود سبقت بگیرند، دیر یا زود از میدان رقابت به در می شوند. این افراد فارغ از این که در زمینه تولید چه محصولی فعالیت می کنند، می بایست تمام توانشان را به کار بگیرند تا کسب و کار و شیوه های مدیریت تولیدی خود را با سرعت باورنکردنی رشد تکنولوژی هماهنگ کنند. اگر نکنند چه؟!

باید قید پیشرفت و سوددهی و این چیزها را بزنند و به فکر راه اندازی یک شغل جدید باشند که مسلما ایده خوبی نیست. مشاوره آنلاین شغلی در زمینه تولید می تواند شما و کسب و کارتان را از این منجلاب نجات دهد. چنین فردی بدون آن که استرس و نگرانی های کاروبار شما را به دوش بکشد، با دانش و تجربه بی اندازه خود کسب و کارتان را آنالیز کرده و با ارائه راهنمایی هایی اصولی و کارآمد، شما را در راستای حفظ کسب و کار یا پیشرفت آن یاری می دهد. 

چه زمانی به مشاور تولید نیاز داریم؟

به نظر من بهترین زمان برای بهره گیری از علم بی انتهای مشاوران تولید پیش از شروع کار و راه اندازی خط تولید می باشد. از قدیم الایام گفته اند؛ خِشت اول گَر نَهَد معمار کَج، تا ثریا می رود دیوار کَج!

مشاوره آنلاین شغلی

مشاوره آنلاین شغلی برای کارهای تولیدی

مشاوره آنلاین مشاغل خانگی

اگر فکر می کنید راه اندازی مشاغل خانگی بسیار ساده و بی دردسر است و نیاز به مشاوره شغلی و این حرف ها ندارد، سخت در اشتباهید. حتی انتخاب یک شغل خانگی نه چندان مناسب هم می تواند تمام ابعاد زندگیتان را تحت الشعاع قرار داده و زحمات و سرمایه تان را به باد فنا بدهد.

شاید باورتان نشود، اما حقیقت این است که مشاغل خانگی بخش مهمی از اقتصاد کشور را به دوش می کِشند. تا همین چند سال پیش وقتی پای مشاغل خانگی وسط می آمد، کمتر کسی پیدا می شد که ذوق و استقبال کند. اما خوشبختانه امروزه چنین نبوده و استقبال از این نوع مشاغل آنقدر زیاد و درآمدشان آنقدر خیره کننده است که ناخودآگاه شیفته شان می شوید!  

همان طور که در جریان هستید، مشاغل خانگی برای آن که بتوانند نبض بازار را در دست بگیرند، ناچار به فعالیت در رسانه های اجتماعی هستند. رسانه های اجتماعی را هم که دیده اید؛ پر شده اند از هزاران شغل خانگی متعدد و متنوعی که یکی از یکی بهتر و دلرباترند. شما بهتر از من می دانید که ورود به دنیای پرهیاهوی رسانه های اجتماعی بدون بهره گیری از راهنمایی مشاوران کاربلد این حوزه به شکست ختم می شود. پس اگر قصد دارید یک شغل خانگی توپ راه اندازی کرده و حسابی در رسانه های اجتماعی سر و صدا کنید، از اهمیت مشاوره آنلاین شغلی غافل نشوید.

مشاور مشاغل خانگی چه می کند؟!

اگر بگویم مشاور مشاغل خانگی از همان ابتدای کار و برنامه ریزی تا آموزش و اجرای ایده نقش به سزایی ایفا می کند، گزاف نگفته ام. برخی از مهم ترین مسئولیت های مشاوران مشاغل خانگی عبارتند از:

  • سنجش مهارت شخصی فرد علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار خانگی
  • شناسایی روش های بازاریابی به منظور جذب مشتری و افزایش شمار مشتریان وفادار
  • شناسایی منابع مالی به منظور تهیه بودجه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی ایده
  • برندسازی
  • آموزش نحوه فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • ...

مشاوره آنلاین شغلی

مشاوره آنلاین شغلی برای مشاغل خانگی

جمع بندی

اگر بگویم مشاوره آنلاین شغلی به اندازه مشاوره ازدواج و مشاوره تحصیلی و هزار و یک جور مشاوره ای که بر خودتان واجب می‌بینید، مهم است؛ اغراق نکرده ام. برادر من، خواهر من؛ تو ازدواج می‌کنی تا مسیر عاشقانه زندگی ات را مشخص کنی. مشاور ازدواج هم به دادت می‌رسد و این مسیر را برایت روشن می‌کند تا مبادا خدای نکرده با یک تصمیم اشتباه گرفتار نشوی. خُب با انتخاب یک شغل هم آینده شغلی و مالی ات را رقم می‌زنی. چه چیزی باعث شده که فکر کنی در این مسیر به راهنمایی‌های کارساز یک فرد کاردان نیاز نداری؟!

مشاوره شغلی یکی از حائز اهمیت‌ترین شاخه‌های مشاوره محسوب می شود که به افرادی که با چالش های شغلی رو به رو شده اند، یاری می رساند تا به خیر و خوشی این چالش ها را پشت سر بگذارند. فرقی نمی کند صاحب چه کسب و کاری هستید و در چه زمینه ای فعالیت می کنید. به هر حال باید بدانید که تحت هیچ شرایطی از مشاوره آنلاین شغلی بی نیاز نیستید!

از اهمیت مشاوره آنلاین شغلی برای استخدام منابع انسانی هرچه برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام. اگر دوست دارید دستتان به جایی بند شود و یک شغل نان و آب دار برای خودتان دست و پا کنید، حتما با یک مشاور صحبت کنید. شک ندارم که حرف هایش را با آب طلا خواهید نوشت!

تعداد افرادی که قصد دارند با راه اندازی یک استارتاپ به دردبخور تحولی بی نظیر در زندگی هایمان ایجاد کنند، کم نیست. استارتاپ همان طور که از نامش پیداست، یک کسب و کار نوپاست. شروع یک کسب و کار نوپا آن هم به صورت خودسرانه و بدون مشورت با کاربلدان این حوزه غیر ممکن به نظر می رسد. مشاوره آنلاین شغلی برای کارهای تولیدی و مشاغل خانگی نیز از اوجب واجبات است.   


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

علی

علی | 8/11/2023 7:33:07 AM

عای