مشاوره رایگان

کار در منزل با بسته بندی

4.8| از 213 نظر

در این محتوا قصد بررسی چگونگی انجام کار در منزل با بسته بندی را داریم. اگر در مورد شغل بسته بندی در منزل می خواهید مطالبی را فرا بگیرید، با ما همراه باشید تا در مورد نحوه ی انجام کار در منزل با بسته بندی حبوبات، جوراب، شکلات، دکمه و ... اطلاعات لازم را کسب کنید.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


کار در منزل با بسته بندی حبوبات

کار در منزل با بسته بندی، به یکی از مشاغل خانگی محبوب در میان کارجویانی که قصد انجام کار پاره وقت را دارند، تبدیل شده است. برای شروع کار در منزل با بسته بندی، باید در اولین مرحله، جواز بسته بندی را از  سازمان جهاد کشاورزی شهر خود دریافت کنید. برای این کار باید به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کرده و بعد از پر کردن فرم مربوط به درخواست مشاغل خانگی، نامه ای را به وزارت بهداشت تحویل دهید.  بعد از چند روز کارشناس بهداشت جهت بررسی شرایط موجود به منزل شما مراجعه می کند. بعد از دریافت تاییدیه از سازمان بهداشت، نوبت به انجام تست اعتیاد می رسد. در نهایت بعد از سپری کردن مراحل اداری می توانید مجوز بسته بندی را دریافت کرده و شروع به فعالیت کار در منزل با بسته بندی نمایید. کار در منزل با بسته بندی حبوبات از تنوع بسیار بالای محصولات برخوردار است.

مزایای کار در منزل با بسته بندی حبوبات به شرح زیر می باشند:

  • برای شروع این کار سرمایه ی زیادی نیاز نمی باشد.
  • تنوع محصولات برای بسته بندی و فروش بسیار زیاد است.
  • محدودیت زمانی برای انجام بسته بندی در منزل وجود ندارد.
  • در مقابل هزینه های اولیه و تلاشی که برای این کار می شود، سود قابل توجهی دریافت می شود.

هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی کار در منزل با بسته بندی حبوبات به این صورت است که، باید قبل از شروع به این کار هزینه های مورد نیاز را برآورد شود. از جمله هزینه های مورد نیاز برای شروع کار در منزل با بسته بندی: هزینه ی خرید دستگاه بسته بندی، هزینه ی خرید حبوبات به صورت عمده و فله ای، هزینه ی پاکت های مورد نیاز برای بسته بندی، هزینه ی ابزارهای تبلیغاتی، هزینه ی برق مصرفی و رفت و آمد برای خرید مواد و فروش آن ها می باشد.

برای این که سود حاصل از بسته بندی حبوبات در خانه را برآورد کرد، باید در ابتدا هزینه های صرف شده را حساب شوند. برای محاسبه ی سود بسته بندی از حبوبات، می توانید هزینه های صرف شده را از هزینه ای که در قبال فروش محصولات خود دریافت کرده اید کم کرده تا به سود حاصل از کار در منزل با بسته بندی حبوبات برسید.

کار در منزل با بسته بندی

کار در منزل با بسته بندی 

کار در منزل  با بسته بندی شکلات

کار در منزل با بسته بندی شکلات، یکی از کسب و کارهای خانگی است که افراد زیادی امروزه مشغول به این کاری هستند. این شغل می تواند به عنوان شغل دوم برای خیلی از افراد مناسب باشد. انجام این کار خیلی راحت و بدون دردسر است، چون بسته بندی شکلات نیازی به شستن و یا گرفتن گرد  و خاک و پاک کردن ندارد. برای این کار در بازار فروش انواع شکلات های گوناگون ریز و درشت، ترش و شیرینی  وجود دارند که هر فرد می تواند با کمی خلاقیت به خرج دادن اقدام به بسته بندی شیک و زیبایی از این محصول را نماید. بسته بندی شکلات را معمولا در سینی های کاغذی و یا پلاستیکی قرار می دهند و یا از فویل های آلومینیومی هم برای این کار استفاده می کنند. یک روش دیگری که برای بسته بندی شکلات مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون به صرفه است، بسته بندی شکلات در کیسه های پلاستیکی ساده می باشد.

 انجام این کار نیازی به تخصص و یا حرفه ی خاصی ندارد و برای همین خاطر تمامی افراد می توانند بدون داشتن مهارت خاصی این کسب و کار خانگی را شروع کرده و به درآمد برسند. تایم کاری شغل بسته بندی کاملا آزاد است. برای شروع این کار نیاز به دستگاه پرس و شکلات های متنوع و گوناگونی می باشد. توصیه می شود که قبل از راه اندازی کسب و کار بسته بندی شکلات در خانه، ابتدا چند منبع فروش معتبر برای خود فراهم کنید، بعد از کسب اطمینان خاطر از منابع فروش، اقدام به شروع این کار نمایید. چون شکلات دارای تاریخ مصرف است، در صورتی که در زمان مشخصی به فروش نرود، ممکن است فاسد شده و شما را دچار ضرر و زیان نماید. این مورد می تواند به عنوان یکی از معایب این کار به حساب  بیاید.

کار در منزل با بسته بندی

کار در منزل با بسته بندی  


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


کار در منزل با بسته بندی جوراب

شروع به کار در منزل با بسته بندی جوراب نیاز به سرمایه ی آن چنان بالایی ندارد. ولی برای راه اندازی کسب و کار خانگی با بسته بندی، بهتر است در ابتدا برای خود جواز کسب دریافت کنید. این شغل هم به دو صورت در خانه انجام می شود. اولین روش به این صورت است که فرد با سرمایه ی اولیه ی بالا، اقدام به خرید عمده ی جوراب می کند. در خانه با بسته بندی جذاب آن ها و فروش جوراب ها می تواند کسب درآمد کند. روش دوم هم، به صورت کار در منزل با بسته بندی جوراب برای کارفرما و یا شرکت  خاصی است. در این روش، کارفرما و یا شرکت مربوطه بر اساس هر پک بسته بندی مبالغی را برای کارجوی خود در نظر می گیرد. افرادی که مشغول به این کار هستند با تحویل بسته های آماده شده به صورت ماهیانه و یا هفتگی به درآمد می رسند. میزان درآمد افرادی که در این شغل مشغول هستند بستگی به تعداد بسته های ارسالی  دارد.

کار در منزل با بسته بندی جوراب، نه تنها منزل را کثیف و نامرتب نمی کند، بلکه مزایای بسیار زیادی هم دارد. از جمله مزیت های بسته بندی جوراب در منزل، در این است که: بسته بندی چند عدد جوراب زمان زیادی را صرف نمی کند و شما می توانید در یک روز تقریبا 400 عدد جوراب را بسته کنید. به طبع به مرور زمان، سرعت عمل شما در بسته بندی بیش از پیش خواهد شد. این امر موجب می شود که به حقوق شما مبلغ قابل توجهی اضافه شود. جوراب به دلیل این که تاریخ انقضا ندارد، پس ترسی برای از بین رفتن و یا فاسد شدن آن وجود ندارد. افرادی که قصد  انجام این کار را به عنوان سرمایه گذار دارند، می توانند با خرید عمده ی جوراب از تولیدی ها، در منزل خود اقدام به بسته بندی آن ها نمایند و سپس به مغازه ها بفروشند. حتی می توان از طریق فضای مجازی هم اقدام به فروش جوراب ها نمایند.

کار در منزل با بسته بندی

کار در منزل با بسته بندی

کار در منزل با بسته بندی دکمه

کار در منزل با بسته بندی دکمه، یکی دیگر از مشاغل دورکاری می باشد. کار بسته بندی دکمه در منزل به دلیل این که نیازی به مهارت و تخصص خاصی ندارد، افراد زیادی می توانند اقدام به این کار نمایند. بسته بندی دکمه مانند دیگر نمونه های کار در منزل با بسته بندی در کشور به وسیله ی افراد زیادی انجام می شود. انجام کار بسته بندی دکمه با توجه به این که نیازی به سرمایه ی زیاد آن چنانی ندارد، می تواند برای بانوان خانه دار، افراد بازنشسته و یا دانشجویان موجب ایجاد بستری مناسب برای کسب درآمد باشد. بسته بندی دکمه به این صورت انجام می شود که نیروی جویای کار با استخدام شدن در شرکت های مربوطه، موظف هستند که دکمه هایی که کارفرما در اختیار آن ها قرار می دهند را با توجه به رنگ و شکل و اندازه ی درخواستی بسته بندی نمایند.

انجام این کار خیلی ساده و راحت بوده و هر فرد می تواند در یک مدت زمان مشخص، مقدار قابل توجهی از دکمه ها را بسته بندی کند. کارفرما در زمان استخدام در ازای سرمایه و مواد اولیه ای که در اختیار کارجو قرار می دهد، سفته ضمانتی دریافت می کند. میزان درآمد بسته بندی دکمه در منزل بستگی به تعداد تولید هر بسته از دکمه ها دارد. به این صورت که، فردی که در منزل اقدام به بسته بندی دکمه ها می کند، با توجه به حجم کاری که انجام می دهد، درآمد کسب می کند. در صورتی که قصد ورود به این شغل را به عنوان سرمایه گذار و یا کارفرما دارید، با داشتن سرمایه ای نه چندان زیاد می توانید مواد اولیه را به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری کرده و با بسته بندی کردن آن ها محصولات خود را می توانید به فروش برسانید. از این راه می توانید به درآمد بالایی برسید.

 کار در منزل با بسته بندی

کار در منزل با بسته بندی 

کار در منزل برای بانوان با بسته بندی

کار در منزل با بسته بندی، یکی از کسب و کارهای نوظهوری است که مورد استقبال بانوان زیادی فرار گرفته شده است. چون راه اندازی این کار و شروع به فعالیت در آن، قطعا پرسود و پردرآمد خواهد بود. کار بسته بندی به دو دسته تقسیم می شود، در دسته ی اول، بانوان به استخدام یک شرکت درآمده و برای آن ها در منزل اقدام به بسته بندی محصولات می کنند. دسته ی دوم هم، بانوانی هستند که با خرید عمده ی کالاها و مواد غذایی، اقدام به بسته بندی آن ها را در منزل خود می کنند. در مرحله ی اول باید بانوانی که قصد بسته بندی مواد و لوازم غذایی را در خانه دارند، چند نکته را در نظر بگیرند.

نکته ی اول در تامین سرمایه ی مورد نیاز برای خرید عمده ی محصولات می باشد. دومین نکته انتخاب حوزه ی کاری می باشد. بعد از انتخاب حوزه ی کاری باید محل فروش محصولات را مشخص کنند. برای این کار می توان از مغازه های نزدیک محل زندگی خود شروع کرد. سومین نکته برای این کار، استفاده از روش های تبلیغاتی درست می باشد. از آن جایی که بازدهی تبلیغات در فضای مجازی بیشتر است،  می توان با ارائه ی تبلیغات به چند اینفلوئنسر معروف در شبکه های اجتماعی، مشتریان زیادی را جذب کرد.

 اولین قدم در راه اندازی این کسب و کار، قانونی کردن آن است. بایستی جواز کسب را از سایت مجوز G4b.ir دریافت کنید. تا مشتریان با اعتماد به نفس بیشتری از محصولات شما خریداری کنند. شغل بسته بندی را در منزل و بدون این که مغازه و یا انباری را اجاره کنید، می توانید شروع کرده و با سرمایه ی اولیه ی کم استارت کار خود را بزنید. تایم کاری مشخصی برای بسته بندی وجود ندارد و همه ی افراد در خانه می توانند به این کار بدون داشتن تخصص ویژه ای مشغول باشند. این کار برای بازنشستگان و یا بانوان خانه دار بسیار مناسب است.

کار در منزل با بسته بندی

کار در منزل با بسته بندی

جمع بندی

کار در منزل با بسته بندی نیازی به سرمایه ی بالا نداشته و حتی به صورت دورکاری با استخدام در شرکت های مخصوص می توان به این شغل مشغول شد. این کار نیازی به اجاره ی مغازه نداشته و به راحتی می توان در خانه اقدام به بسته بندی انواع محصولات کرد..


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

اکرم کرد

اکرم کرد | 10/30/2022 4:37:55 PM

شغل خوبی برا خانمها هست هم کنار خانواده هستن هم درآمد دارن .کاش ساری هم وجود داشت .تمام شغلهای خانگی مربوط به تهران یا شهرهاز بزرگ میشه

معصومه

معصومه | 11/11/2022 12:26:57 AM

با سلام خدمت شما کارفرمایان عزیز خسته نباشید عالیه بسته بندی ها تون اگه میشه برای منم از کارهاتون ارسال کنید تا به اون پولی که احتیاج دارم بر سم

مهدیه

مهدیه | 11/28/2022 6:19:09 PM

سلام من دنبال کاردرمنزلم بسته بندی توروخدا اگ بود اطلاع بدید

مهدیه

مهدیه | 11/29/2022 4:00:44 PM

دنبال کاردرمنزلم گرفتارم خانم هستم ۳۴ مستاجر پول لازمم ۰۹۳۳۶۰۲۹۱۸۶

زهرا بیگدلی

زهرا بیگدلی | 11/29/2022 7:57:48 PM

سلام کارتون عالیه ماهم به این کار در منزل بسته بندی احتیاج داریم ممنون میشم به ماهم کار بدید واقعاً نمیتونم بیرون از خانه کار کنم واقعا به این کار احتیاج داریم بزرگوار کنید دست ماها رو تو این کار بدید ممنون میشم

زهرا بیگدلی

زهرا بیگدلی | 11/29/2022 8:01:58 PM

واقعاً کارتون عالیه ماهم به این کار احتیاج داریم ممنون میشم به ماهم کار بدید واقعاً نمیتونم بیرون از خانه کار کنم بزرگواری کنید دست ماها رو بگیرید کمک خرج خونه باشیم ممنون میشم جواب بدین تشکر

مهدیه

مهدیه | 12/4/2022 2:19:30 PM

دنبال کاردرمنزلم کمکم کنید خانم هستم بیکارم گرفتاری مالی دارم۰۹۳۳۶۰۲۹۱۸۶

اکرم نجفی

اکرم نجفی | 12/13/2022 3:11:37 PM

سلام خسته نباشی من سراغ شغل احتیاج دارم اگر کار بسته بندی در منزل هستی به ما بگید خواهش مکنم خیلی احتیاج به کار دارم در منزل انجام بیادم اراک هستم خواهش مکنم مستاجره هستم

الهام اینانلو

الهام اینانلو | 12/14/2022 11:12:31 PM

سلام خیلی عالیه منم به این شغل خیلی نیاز دارم لطفا به منم معرفی کنین

الهام اینانلو

الهام اینانلو | 12/14/2022 11:13:46 PM

به این شغل نیاز دارم ۰۹۰۵۱۶۱۳۳۷۶

سلام من دنبال کار در منزل هستم 09918350815

سلام من دنبال کار در منزل هستم 09918350815 | 12/15/2022 3:01:11 PM

کار خوبی

راضیه رستمی

راضیه رستمی | 12/17/2022 7:44:05 PM

میشه یک کار بسته بندی بهم معرفی کنین خیلی بکار احتیاج دارم

بهجت مهدوی ادب

بهجت مهدوی ادب | 12/29/2022 9:26:02 PM

عالی عالی

صدیقه سالخورده هستم

صدیقه سالخورده هستم | 12/31/2022 4:40:44 PM

به کاردرمنزل احتیاج دارم،کاربسته بندی باشه

ثمانه

ثمانه | 1/2/2023 8:20:32 PM

سلام. لطفا اگه کار بسته بندی سراغ دارید معرفی کنید ممنون از شما. تهرانم. 09366306466

معصومه

معصومه | 1/5/2023 1:25:03 AM

کار خوب میخواستم

معصومه

معصومه | 1/5/2023 1:26:44 AM

سلام کار خوب 09185023403

زهرا هو شمندی

زهرا هو شمندی | 1/6/2023 6:38:03 PM

خلی عالی هست

فاطمه

فاطمه | 1/8/2023 10:26:32 AM

خیلی به کاربسته بندی درمنزل نیازدارم ممنون میشم دراین زمین کمکم کنید

نیکتا احمدی

نیکتا احمدی | 1/9/2023 1:30:29 PM

سلام من به این کار نیاز دارم با من تماس بگیرید 09350640422

زهرا هوشیاری

زهرا هوشیاری | 1/10/2023 8:10:53 PM

خیلی خوبه

آراد

آراد | 1/11/2023 6:19:53 PM

تراخدا بامنم تماس بگیرید

آراد

آراد | 1/11/2023 6:19:53 PM

تراخدا بامنم تماس بگیرید

Sahar

Sahar | 1/13/2023 11:19:58 AM

عالی اگه اینجور کاری هست لطفا شماره بزارین تا استفاده کنیم مثلا تولیدی جوراب اگه کسی شماره داره بزاره

...

... | 1/13/2023 5:07:48 PM

بسته بندی در منزلتون خیلی خوبه.چجوری باید شماره تونو پیدا کنیم واقعا به اینکار نیاز داریم

Yahya

Yahya | 1/14/2023 2:14:19 PM

دنبال کار در منزل هستم به علت بیماری قادر به فعالیت در محیط بیرون منزل نیستم۰۹۳۵۷۱۴۳۴۶۱

خانم اکرمی

خانم اکرمی | 1/14/2023 4:36:39 PM

خانم اکرمی هستم نیاز به کاردارم 09393041452 امکان کارکردن در بیرون از منزل ندارم به نظرم شغل خوبی هست کاردرمنزل

معصومه هادی

معصومه هادی | 1/14/2023 5:27:43 PM

من تا حال این کار را انجام دادم خیلی دوست دارم دوباره در خانه خودم انجام بدم

سما

سما | 1/15/2023 1:47:27 PM

سلام من به کارنیاز دارم لطفا برای من هم کار ارسال کنید ممنون ازشما

روستایی

روستایی | 1/16/2023 5:55:22 PM

سلام، واقعاً کارتون عالیه ماهم به این کار احتیاج داریم ممنون میشم به ماهم کار بدید. با تشکر

علی جمال خزایی

علی جمال خزایی | 1/18/2023 7:53:34 PM

کار آسانی هست. کنار خانواده

علیرضاعلیزا ده

علیرضاعلیزا ده | 1/20/2023 1:58:37 PM

ایچ

محبوبه

محبوبه | 1/20/2023 6:22:02 PM

سلام خسته نباشید. ممنون میشم از کارهایتان برای ما بفرستید 09137395448

نرگس

نرگس | 1/22/2023 11:57:54 PM

سلام خانه دار هستم بسته بندی دکمه لازم دارم گرفتارم ممنون میشم باهام تماس بگیرید

ناهیده

ناهیده | 1/25/2023 11:01:47 AM

من دنبال کاردر منزل هستم اگه بود توروخدا اطلاع بدین ۰۹۳۵۶۹۸۷۰۶۳

شکفته مشایخ

شکفته مشایخ | 2/2/2023 10:13:37 PM

سلام من دنبال کار در منزلم بسته بندی تو رو خدا اگ بود اطلاع بدید

زهراهستم

زهراهستم | 2/6/2023 7:47:51 PM

سلام خانم هستم نیازبه پول دارم خیلی گرفتارم دنبال کاردرمنزل میگردم بسته بندی هرچیزازهرنوعی باشه ازلحاض کارکردن مشکلی ندارم انجام میدم کاری که پول توش باشه خرج بچهام دربیارم،09928636163

محمدرضا

محمدرضا | 2/9/2023 10:07:40 PM

سلام کار شما عالیه اگر کار در منزل دارین ما هم احتیاج داریم اگر میتونید به ما بدین

محمد رضا عجربی

محمد رضا عجربی | 2/9/2023 10:08:59 PM

سلام خسته بناشید میگم اگر کار در منزل هست بسته بندی هرچی ما هم احتیاج داریم اگر هسن به من زنگ بزنید ممنون میشم ۰۹۰۳۶۹۵۵۳۱۴

فاطمه

فاطمه | 2/11/2023 3:40:27 PM

سلام . کاش توشهر ما هم بود. استان زنجان

دنیا

دنیا | 2/13/2023 11:26:01 AM

تمایل به کار بسته بندی جوراب و دکمه در منزل هستم

شکوفه طالبی

شکوفه طالبی | 2/20/2023 11:01:38 PM

من برای سرگرمی و نیاز مالی

حمید رضا پیمان

حمید رضا پیمان | 2/21/2023 9:18:41 PM

عالی

نازگل

نازگل | 2/25/2023 3:29:12 PM

شماره یسته بندی جوراب رو میتونین بدین

مهدیه خانم

مهدیه خانم | 2/26/2023 10:39:40 AM

مستاجر هستم خیلی احتیاج به کار منزل داریم

زهرا قاسمی

زهرا قاسمی | 3/1/2023 4:08:11 PM

خانم خانه دار هستم احتیاج به کار بسته بندی دارم لطفا راهنمایی فرمایید

راحیل رامی

راحیل رامی | 3/1/2023 7:23:52 PM

سلام من به اینکار احتیاج دارم اگه مبشه کمک کنید

خدیجه

خدیجه | 3/2/2023 11:34:11 PM

ایده هاتون عالی هست نیاز مند کار در منزل هستم سپاسگزارم

رضوان

رضوان | 3/8/2023 3:30:50 AM

سلام کسی لازم نیست بهتون بده خودتان بخرید بسته بندی کنید ما هم گرفتاریم . خودت بخر یک جیزی خیلی کم بسته بندی کن فروش که رفت دوباره البته اگه پیدا بشه شابد براتون بد نباشه اما خودتان می توانید موفق باشید

فریبا رحیمی

فریبا رحیمی | 3/28/2023 1:49:21 PM

سلام من هم میتونم در منزل کار بسته بندی انجام دهم من در مسکن مهر ماهدشت کرج ساکن هستم لطفا اگر کاری بود من در خدمتتون هستم

رجایی فر

رجایی فر | 3/28/2023 7:52:33 PM

درود بر شما من احتیاج به کار بسته بندی جوراب در منزل دارم ممنونم

فاطمه

فاطمه | 3/30/2023 4:05:39 PM

خوب

سیدجلیلموسوی

سیدجلیلموسوی | 4/4/2023 2:09:03 AM

با سلام به شماکارفرمایان خسته نباشید من به این کار نیاز دارم با150 نیروی روستایی که همه به این شغل نیاز دارند

زهرا

زهرا | 4/12/2023 8:48:20 AM

سلام کارهاتون عالی هستن احتیاج بکارم اگه لطف کنید معرفی کنید ممنون میشم

سمیرا

سمیرا | 4/12/2023 8:32:48 PM

من دنبال کاردرمنزل هستم لطفا اگرجایی هست معرفی کنیین

زینب

زینب | 4/13/2023 12:56:47 AM

عالی

.

. | 4/17/2023 6:56:49 AM

دنبال کار در منزل هستم لطفا اگر بود اطلاع دهید

نرگس ازادگان

نرگس ازادگان | 4/19/2023 6:44:18 PM

من خیلی دنبال کار در منزل چ بسته بندی هستم .خواهش می کنم کمکم کنید تا کاری خوب پیدا کنم و به در آمد برسم .

شکفته مشایخ

شکفته مشایخ | 4/23/2023 8:02:51 PM

با سلام خدمت شما کارفرمایان عزیز خسته نباشید عالیه بسته بندی ها تون اگه میشه برای منم از کارهاتون ارسال کنید تا به اون پولی که احتیاج دارم برسم

 ملکه

ملکه | 4/30/2023 5:58:51 PM

سلام من دنبال کار در منزل هستم درباره بسته بندی معلومات بدهید ممنون میشم

مهتاب ستون

مهتاب ستون | 5/1/2023 12:23:49 AM

خیلی عالی

سهیلاکایدگپ

سهیلاکایدگپ | 5/3/2023 2:55:26 PM

خوب است برای خانمهای خانه دار

امیرحسین فرده قانی

امیرحسین فرده قانی | 5/4/2023 3:38:00 PM

جوراب

لیلا فتحی

لیلا فتحی | 5/10/2023 9:51:22 AM

نظر خاصی ندارم و نیاز به کار در منزل دارم

پیرهادی

پیرهادی | 5/10/2023 11:51:23 AM

دنبال کارم ۵نفریم

محمد زاده

محمد زاده | 5/10/2023 5:30:43 PM

من دنبال کار در منزلم بسته بندی مشکل مالی دارم تو رو خدا کاری هست بهم اطلاع بدین ممنون ۰۹۳۸۳۰۵۵۲۶۸

خانم احمدی

خانم احمدی | 5/12/2023 12:16:16 PM

جویا کار در منزل هستم همه کاره

znb

znb | 5/14/2023 1:27:23 PM

نیازمند کارهستم مشکل دارم تروخدا کاری بود خبربدین بسته بندی۰۹۹۲۶۳۹۵۱۷۵

znb

znb | 5/14/2023 1:29:05 PM

نیازمندکارهستم خانم هستم مشکل دارم تروخدا بسته بندی بود خبرم کنید تهران۰۹۹۲۶۳۹۵۱۷۵

سحری احمدی

سحری احمدی | 5/18/2023 4:41:54 AM

سلام خیلی کاری خوب هست دست شما درد نکنه مرسی ببخشید میشه برای من هم کار تو منزل بدی ممنون شما میشم

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:43 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:44 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:44 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:44 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:45 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:45 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:46 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:46 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

مریم

مریم | 6/4/2023 12:14:47 PM

واقعا کار در منزل واقعی هست

دلارام دهقانی

دلارام دهقانی | 6/5/2023 2:27:16 PM

سلام اگه کار بود لطفاً بهم اطلاع بدهید ممنون

وکیل

وکیل | 6/7/2023 1:02:16 PM

09302648941

مریم

مریم | 6/7/2023 1:05:31 PM

سلام لطفا برا منم بفرستین کارتون خوبه من به این کار نیاز دارم ممنون میشم بفرستی

راضیه

راضیه | 6/15/2023 10:19:30 AM

الی

راضیه افراسیابی

راضیه افراسیابی | 6/15/2023 10:59:39 AM

خیلی خوبه

فاطمه سجادی

فاطمه سجادی | 6/19/2023 3:41:07 PM

دنبال کار درمنزلم اگر کسی سراغ داشت لطفا بهم اطلاع بدید ممنون میشم واقعا لازم دارم پولشو 🙏🙏 20سالمه و از شهرستان نزدیک شهر سبزوار خراسان رضوی

نوری

نوری | 6/20/2023 3:03:42 PM

سلام کار در منزل تمیز باشه میخوام و درامدش خوب باشه میتونین معرفی کنید، برای ذرامد خانوادم میخوام

معصومه

معصومه | 6/21/2023 4:11:43 PM

باسلام وخسته نباشید من ب این کار احتیاج دارم ۰۹۰۲۳۵۳۹۲۸۶شماره تماس

معصومه

معصومه | 6/21/2023 4:11:43 PM

باسلام وخسته نباشید من ب این کار احتیاج دارم ۰۹۰۲۳۵۳۹۲۸۶شماره تماس

خانم محمدی  ارانی

خانم محمدی ارانی | 6/24/2023 11:22:02 PM

سلام وقت تون بخیر لطفا ً یک کار درمنزل میخواستم من فقط میتوانم تو خونه مون انجام بده خیلی به این کار احتیاج دارم ممنونم میشه ازلطفتون

ویدا نیکروش

ویدا نیکروش | 7/3/2023 5:38:05 PM

سلام خسته نباشید کاری که شما میکنید بسیار انسان دوستانه است ای کاش توی استان ماهم بود که ما خانمهای خانه دار هم میتونستیم درآمدی داشته باشیم من به شخصه خیلی وقته دنبا ل کار درمنزل هستم وواقعآ نیاز مالی دارم

لیلا جواهری

لیلا جواهری | 7/8/2023 7:25:51 PM

من کار در منزل انجام میدم هرچیزی که باشه خواهش میکنم خبر بدیت ۰۹۰۳۹۰۷۳۰۳۵

مژگان

مژگان | 7/13/2023 4:21:04 PM

کار خوبیه من هم جویای کار در منزلم در چالوس ونوشهر ، ۰۹۱۱۴۷۷۰۸۱۱

نجمه رودکی

نجمه رودکی | 7/14/2023 4:15:51 PM

سلام بسته حبوبات در منزل خودم میخواهم کار کنم

نجمه رودکی هستم

نجمه رودکی هستم | 7/14/2023 4:20:18 PM

سلام من کار در منزل خودم میخواهم حبوبات باشه، هیچ مشکلی ندارم

نجمه

نجمه | 7/14/2023 4:24:16 PM

نجمه رودکی هستم من واقعا کار توی خونه بهتر میتوانم کار کنم اگر کار بهم بدین توی خونه خودم من هم کار میکنم ممنون میشم

سیمین

سیمین | 7/15/2023 1:51:20 AM

تورو خدا منم به این کار نیاز دارم اگه میشه به منم معرفی کنید

حدیثه قاسم پور  تهران

حدیثه قاسم پور تهران | 7/16/2023 6:10:29 PM

سلام من دوتا بچه کوچک دارم مستاجرهستم میشه لطف کنید کار در منزل بسته بندی سپاسگزارم

سارا محمدی

سارا محمدی | 7/20/2023 6:08:24 PM

سلام خسته نباشید کار در منزل میخواستم واقعا لازم دارم

ابراهیمی

ابراهیمی | 7/23/2023 1:02:04 PM

دنبال کار در منزل میگردم ایدی روبیکام @saraaooss

سلام من خانم سعیدی هستم

سلام من خانم سعیدی هستم | 8/1/2023 3:56:04 AM

کارهاتون خیلی خوبه برای من هم میشه از کار هاتون ارسال کنید به پول احتیاج دارم

خانم سعیدی

خانم سعیدی | 8/1/2023 4:00:45 AM

سلام من واقعا به کار نیاز دارم اگه میشه به منم هم ارسال کنید ۰۹۱۰۱۵۰۸۸۹۱💖💖💖

RRRRRRRR

RRRRRRRR | 8/5/2023 12:07:31 AM

سلام دنبال کار هستم ممنون میشم اگ کاری هم برای من داشته باشید .

امجدیان

امجدیان | 8/6/2023 2:08:57 PM

سلام من واقعا به کار در منزل خیلی نیاز دارم

سمیه شریفی

سمیه شریفی | 8/10/2023 2:22:32 AM

سلام من خیلی به کار نیاز دارم همسرم نمیظره برم بیرون کار کنم

سلام همسرم بازنشسته ارتشه حقوق خیلی کمه مستاجر هم

سلام همسرم بازنشسته ارتشه حقوق خیلی کمه مستاجر هم | 8/15/2023 5:03:37 PM

سلام همسرم بازنشسته نظامه وحقوق خیلی کم مستاجر در پردیس هم هستیم وسرمایه برا راه اندازی کاری نداریم کار بسته بندی با کارفرما هر چی باشه هر دومون انجام میدیم لطفا اگر کاری سراغ دارید بهمون خبر بدید ممنون از لطف شما۰۹۳۵۲۳۹۵۵۱۲

p

p | 8/24/2023 2:36:22 PM

سلام مطالب عالی بود تو رو خدا اگه کار در منزل بود بما هم اطلاع بدید احتیاج دارم بیرون نمیتونم کار کنم

یاس

یاس | 8/26/2023 7:37:48 PM

کش‏ ‏شماره‏ ‏تلفن‏ ‏وادرس‏ ‏شرکت‏ ‏های‏ ‏معتبردولتی‏ ‏درزمینه‏ ‏ایجاذکاردرمنزل‏ ‏برای‏ ‏بانوان‏ ‏را‏ ‏درمقالات‏ ‏ذکرکنید

حمید

حمید | 9/6/2023 4:02:52 PM

سلام ممنون میشم کار درمنزل هست به من هم بگید...09227975012

رویا

رویا | 9/7/2023 10:33:02 PM

احتیاج کاردرمنزل هستم پول لازمم مسکل دارم لطفا کمکم کنید

خورشید

خورشید | 9/8/2023 11:37:57 PM

منم با این شعل در منزل نیاز دارم لطفا کمکم کنید

عزیزی

عزیزی | 9/20/2023 1:04:51 AM

سلام حسن آباد فشافویه هستم به کار در منزل خیلی احتیاج دارم خواهش میکنم بهم خبر بدید به خاطر رضای خدا ممنون میشم مشکلم خیلی زیاده 09193882128

کلثوم یوسفی

کلثوم یوسفی | 10/4/2023 7:57:59 PM

خانم هستم به کارم خرج خونه گردنماست لطفا کمک کنید

کلثوم یوسفی

کلثوم یوسفی | 10/4/2023 7:57:59 PM

خانم هستم به کارم خرج خونه گردنماست لطفا کمک کنید

کلثوم یوسفی

کلثوم یوسفی | 10/4/2023 7:58:00 PM

خانم هستم به کارم خرج خونه گردنماست لطفا کمک کنید

کلثوم یوسفی

کلثوم یوسفی | 10/4/2023 7:58:00 PM

خانم هستم به کارم خرج خونه گردنماست لطفا کمک کنید

کلثوم یوسفی

کلثوم یوسفی | 10/4/2023 7:58:01 PM

خانم هستم به کارم خرج خونه گردنماست لطفا کمک کنید

کلثوم یوسفی

کلثوم یوسفی | 10/4/2023 7:58:01 PM

خانم هستم به کارم خرج خونه گردنماست لطفا کمک کنید

مجیدحاجی

مجیدحاجی | 10/5/2023 2:06:47 PM

نظرمن خیلی خوبه اگه بشه تماس پیداکنه تاه چه زودتربه کارش برسه تاتوخونه انجام بده من الان نزدیک دوماهه که پاهم جفتش شکسته وخونه نشین شدم توخونه حوصلم نمیگیره بیکاربمونم خواهش میکنم کمکم کنیدو راهنماییم کنیدمرسی

مولایی

مولایی | 10/10/2023 12:54:07 PM

کار در منزل جهت بسته بندی میخام۰۹۱۹۸۷۱۸۵۰۹

خدارحم

خدارحم | 10/11/2023 1:51:24 AM

سلام من به این کار نیازمندم لطفا به این شماره تماس بگیرید09962933225

خدارحم

خدارحم | 10/11/2023 1:53:01 AM

سلام من این کار نیاز مندم به این شماره تماس بگیرید 09962933225

رباب مغانلو

رباب مغانلو | 10/11/2023 11:32:48 AM

خوب

عباس نیسی

عباس نیسی | 11/3/2023 8:31:34 PM

سلام وعرض ادب خدمت شما من دنبال کار می گردم اگر شاغل لازم دارید من درخدمت شما هستم ومن درحقیقت من به این کار نیاز دارم ومن کار دسته بندی حبوبات بلدم ۰۹۳۹۵۷۸۸۸۰۷

آی سو

آی سو | 11/4/2023 2:23:22 AM

منم دنبال کاردرمنزل هستم مستاجرم نیازمالی دارم شرایط کاردربیرون ندارم خیاطی یا بسته بندی و کار هنری هرچی باشه انجام میدم ممنون میشم معرفی کنین خداخیرتون بده09194605260

مریم

مریم | 11/10/2023 12:41:08 PM

سلام میش برامنم کاربسته بندی بیارید من کاشان مشکاتم بیکارم توراخدا اگ کاربود بهم اطلاع بدید۰۹۱۳۷۳۷۵۶۷۴

مهسا

مهسا | 11/17/2023 5:10:39 PM

من جوایایی کار در منزل هستم و به کار احتیاج دارم من خانوم هستم

فاطمه

فاطمه | 11/18/2023 10:34:05 AM

واسه من که کار خیلی خوبی هستش

 سلیمان

سلیمان | 11/20/2023 7:26:18 AM

سلام کار دست بندی میخواستم ۲۰ نفر کارگر ساده دارم لطفا تماس بگیرید ۰۹۰۵۱۷۲۵۱۲۴

محمد مقدور

محمد مقدور | 11/23/2023 1:58:45 AM

بسته‌بندی در منزل میخواهم

سارا پادسی

سارا پادسی | 11/23/2023 2:44:28 AM

منم دنبال کار بسته بندی در منزل هستم ولی پیدا نمیکنم لطفا کمکم کنین۰۹۳۹۴۳۴۴۴۷۹

س.س

س.س | 11/27/2023 8:43:44 PM

سلام خسته نباشید ما دونفر هستیم در کاشان جویای کار در منزل هستم ممنون میشم کمکمان کنید 🙂🙂🙂

مهتاب

مهتاب | 12/5/2023 3:39:02 AM

منم بیکارم ناشنوا هستم به ما کمکم کن خداوند ازت منو راضی کن ...

طاهره

طاهره | 12/8/2023 3:45:55 PM

سلام چرا یه شماره تماس نمیزارین تماس بگیریم باهاتون.

سارا

سارا | 12/10/2023 9:57:43 PM

من دختر۳۱ساله هستم پدرومادرمم ازهم جدا شدن من دارم خرج مادرمومیدم توروخدا منم کاردر منزلو دوسدارم به پولشم احتیاج دارم،۰۹۳۷۴۶۱۰۹۴۶

فاطمه جهانگیری

فاطمه جهانگیری | 12/12/2023 12:44:21 AM

بسته بندی

فاطمه جهانگیری

فاطمه جهانگیری | 12/12/2023 12:44:21 AM

بسته بندی

فاطمه جهانگیری

فاطمه جهانگیری | 12/12/2023 12:46:57 AM

من کار در منزل پیام دادم بسته بندی

سکینه

سکینه | 12/13/2023 4:47:43 PM

من دنبال کار هیتم

mansoreh.falahian

mansoreh.falahian | 12/14/2023 2:14:51 PM

شغل خوبیه

مریم

مریم | 12/14/2023 9:21:09 PM

خابد

ستایش

ستایش | 12/14/2023 11:50:06 PM

سلام دنبال کارهستم به پول احتیاج دارم میشه ازکاراتون ارسال کنید ممنون میشم

مریم حسینی

مریم حسینی | 12/17/2023 4:32:28 PM

چرا شماره تماسی نیست که بتونیم تماس بگیریم بدنبم اطلاعات بگیریم که چجور میتونید فعالیت داشته باشیم

Z

Z | 12/18/2023 1:08:42 PM

سلام درامدش خوبع ؟

طاهره تجاره

طاهره تجاره | 12/19/2023 1:11:53 PM

واقعا برای خانمهای خونه دار شغل خوبی هست کاش توی شهرستان رستم نوراباد ممسنی هم بود تا ما هم میتونستیم با انجام این کار گره های کور زندگیمونو باز کنیم من به شخصه خودم تو خریدن جهیزیه دخترم موندم

فرانک قاسمی

فرانک قاسمی | 12/20/2023 7:05:38 AM

خانم خاندار هستم در امد ندارم نیاز به کارم

حديثه

حديثه | 12/20/2023 2:13:42 PM

کار در منزل ميخوام با منم تماس بگیرید

کبری مولایی

کبری مولایی | 12/23/2023 12:19:43 AM

به کارنیازمندم دستم خالیه

سمیه عسگری

سمیه عسگری | 12/27/2023 6:25:31 PM

من کار میخوام ولی شرایط بیرون رفتن ندارم

سید ایمان حسینی

سید ایمان حسینی | 12/30/2023 10:07:17 AM

سلام خوبی به اين کار احتیاج دارم چطور باید به شما منتقل شد

اسماعیل

اسماعیل | 12/31/2023 4:06:22 PM

سلام.کار آفرین هستم.جهت کار درمنزل با این شماره تماس بگیرید.یا در پیامرسات های ایتا سروش روبیکا پیام دهید۰۹۲۱۵۳۹۰۵۲۷

اسماعیل

اسماعیل | 12/31/2023 4:52:25 PM

سلام کار آفرین هستم.جهت کار در منزل تماس بگیرید ۰۹۲۱۵۳۹۰۵۲۷

اسماعیل

اسماعیل | 12/31/2023 4:57:29 PM

سلام..کار آفرین هستم.جهت کار در منزل تماس بگیرید یا در پیام رسان های سروش ۰۹۲۱۵۳۹۰۵۲۷

صغری سرایی

صغری سرایی | 1/3/2024 2:06:16 AM

اگر بسته بندی جوراب یا روبالشی باشه میخوام تهران هستم

الناز پاکزاد

الناز پاکزاد | 1/6/2024 11:56:18 AM

کار میخواستم احتیاج داشتم

رحمت ابادی

رحمت ابادی | 1/6/2024 9:02:45 PM

ما به کار در منزل احتیاج داریم با ما تماس بگیرید ۰۹۳۰۱۱۴۸۱۷۸

نجیبه محبی

نجیبه محبی | 1/12/2024 1:53:41 PM

خوب

زهرا پاکنژاد

زهرا پاکنژاد | 1/12/2024 2:40:17 PM

من می خواهم به عنوان خانه دار در خانه خودم کار کنم

فاطمه

فاطمه | 1/14/2024 1:44:36 PM

س من قصد دارم دنبال کار در منزل هستم

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:46:50 PM

متوسط

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:12 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:12 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:13 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:13 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:14 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:14 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:14 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:14 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:15 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:15 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:15 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:15 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:16 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:16 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:16 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:16 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:17 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:18 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:19 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

مهسا

مهسا | 1/17/2024 2:50:20 PM

سلام ممنون میشم اگه لطف کنید از بسته بندی هاتون برای من هم بفرستید

زحل حیدری

زحل حیدری | 1/20/2024 9:18:40 AM

بسیار تشکر از رهنمایی تان اگر میشه مطلب دیگر که مواد اولیه مثلا ماشین پرس یا مثلا پلاستیک مخصوص و برچسپ ها را چگونه واز کجا میتوانیم تهیه کنیم بگذارین بیشتر ممنون تان میشویم

نیاز مند به این شغل هستم فوری آمل 09021851226

نیاز مند به این شغل هستم فوری آمل 09021851226 | 1/20/2024 3:03:59 PM

نیاز مند به این شغل هستم فوری آمل 09021851226

مهدیه

مهدیه | 1/20/2024 5:29:46 PM

سلام لطفاشماره بدین؟

نظریان

نظریان | 1/29/2024 2:26:13 PM

من دنبال کار در منزل میگردم واین شغل خوبی برای ما که بیکار هستیم در خونه لطفا اگه کاربست بندی هست من هم در اولویت قرار بدید ۰۹۱۳۶۰۴۰۹۳۱

مرضیه

مرضیه | 1/30/2024 4:08:32 PM

عالیه خیلی خوبه خدا خیرتون بده

مرضیه

مرضیه | 1/30/2024 4:08:32 PM

عالیه خیلی خوبه خدا خیرتون بده

مرضیه

مرضیه | 1/30/2024 4:11:47 PM

سلام من دنبال کار در منزلم اگه میشه کارفرمانهای محترم اطلاع بدین ممنون

اعظم حسینی

اعظم حسینی | 2/4/2024 6:19:11 PM

بسیار عالیه ولی ای کاش از شهرستان هم قبول می‌کردید اگه نیاز داشتید به من هم بگید چون نیاز به این کار دارم ممنون ۰۹۱۱۹۰۳۵۴۵۶

اعظم حسینی

اعظم حسینی | 2/4/2024 6:22:20 PM

بسیار بسیار عالی ولی ای کاش تو شهرستانها هم بود ممنون میشم اگه نیاز داشتید به من هم بگید چون نیازمند این کار هستم خواهش میکنم ۰۹۱۱۹۰۳۵۲۵۶

مریم

مریم | 2/7/2024 12:30:41 PM

باسلام نیاز به کار در بسته بندی در خانه پسرم انیسم و مستاجرم سرمایه ندا رم لطف گنید کلی قرض دارم محض رزای خدا کمک کنید

سید ابراهیم طباطبایی

سید ابراهیم طباطبایی | 2/9/2024 6:48:20 PM

سلام کارمند هستم گ فتارم دنبال شغل دوم هستم اگه کار بسته بندی هست به من اطلاع بدید دعات ن میکنم طباطبایی از تهران ۰۹۱۹۴۸۹۸۵۵۶

سعید

سعید | 2/14/2024 6:16:52 PM

کارتون خیلی خوب لطفا بنده حقیر را در جریان (جهت کار بسته بندی در منزل بزارید)باتشکر 09339799703

بیژن کاویانی آهنگر

بیژن کاویانی آهنگر | 2/17/2024 8:27:35 PM

بسیار عالی

ستایش

ستایش | 2/18/2024 7:48:08 AM

من برای این ک مشکلات خیلی زیادی دارم نمیتونم بنویسم اما برای این ک خونه ندارم وسایل خ نه هیچی ندارم دو پسر هم دارم ک شب ها فقد با نون آب سیر شون کردم پدر شون مورده خیلی به کمک نیاز دارم تنها زندگی میکنم کسی رو ندارم کار جوراب بشه هر کدوم ک پول خو ب داره بفرستید برام و خیلی ممنون از این زمینه کار و کسانی ک مثل من در گرفتاری است قلب شون دعا تون میکنه

موسوی

موسوی | 2/18/2024 2:28:23 PM

سلام خوب هستین من دنبال کار بسته بندی در منزل هستم لطفا اگه بود اطلاع بدید شدیداً نیاز دارم به کار ممنون میشم

خدیجه

خدیجه | 2/18/2024 3:42:44 PM

کارخوبی هست منم احتیاج ب کاردارم .درخانه هست و ب کارهای روز مره هم میرسم .احتیاج دارم .توروخدا اگه هست اطلاع بدین .۰۹۱۶۷۱۷۷۸۲۲

رسول زاده

رسول زاده | 2/22/2024 6:38:28 PM

....

سمیه

سمیه | 2/27/2024 7:41:31 PM

سلام من به کار بسته بندی درمنزل نیاز دارم چند تا هم نیرو دارم شهرستان سلماس ممنون میشیم برامون بفرستید بسته بندی کنیم شماره تماستون هم بفرستید تا تماس بگیریم شرایط رو بگید ممنون

فیضی ازتبریز

فیضی ازتبریز | 3/1/2024 9:30:21 PM

به کاربسته بندی نیازدارم اگه بود به من هم کاربدین لطفا

گیتی زرین

گیتی زرین | 3/3/2024 11:13:19 AM

سلام من کاردرمنزل نیاز دارم اگه بود خبربدید

لیلا برمکی

لیلا برمکی | 3/4/2024 3:30:57 PM

سلام و وقت بخیر منم درنبال کار بسته بندی در منزلم اگر نیرو خواستین خوشحال میشم باهاتون همکاری کنم 09023383562

خانم رحیمی

خانم رحیمی | 3/6/2024 3:39:48 PM

سلام من اتباع هستم خانم هم هستم تورخدااگه کاری بود به من اصلاع بده ۰۹۹۶۵۰۶۹۲۹۴

سیدی

سیدی | 3/10/2024 3:29:45 AM

کادر منزل بسته بندی دکمه

ساری

ساری | 3/14/2024 10:26:22 PM

اگه واقعی باشه خیلی خوبه من خیلی وقته دنبال کار میگردم کاش سنندج بود

هاجر حسینی

هاجر حسینی | 3/17/2024 11:53:37 AM

زیرا من از 15بهمن پول واریز کردم هنوز خبری از کار نیست در صورتی که ادمین کانال قول سه روزه داد به من

هاجر حسینی

هاجر حسینی | 3/17/2024 11:55:29 AM

دنبال کار در منزل هستم ادمین کانال پولو گرفت ازم برای دو نفر دیگه کاری نیاوردن 09010156247

خانم تاجی

خانم تاجی | 3/18/2024 5:53:39 PM

اگر است باشه کارخوبیه منم دنبال کارم

سمانه مالکی

سمانه مالکی | 4/4/2024 12:24:14 AM

سلام منم ب این کارواقعااحتیاج دارم.

میناخیام زاده

میناخیام زاده | 4/8/2024 11:54:38 AM

سلام لطفاً به من هم کاربسته بندی بدین ممنونم 09925839118

سلام خیلی خوبه من نیاز به کار دارم ‌سرعت و کیفیت ک

سلام خیلی خوبه من نیاز به کار دارم ‌سرعت و کیفیت ک | 4/8/2024 5:01:27 PM

اگر واقعی باشه خیلی عالیه

مریم کیانی

مریم کیانی | 4/12/2024 11:41:23 AM

سلام ب خسته نباشید من‌ جویای کار درمنزل هستم س

علی احمد

علی احمد | 4/13/2024 4:54:26 AM

همش دروغه تف به گورتون

ندا

ندا | 4/16/2024 8:36:17 AM

من چجوری میتونم کار در منزل بگیرم

معصومه

معصومه | 4/18/2024 7:05:47 PM

سلام وقت بخیر من تو روستا هستم دنبال کار در خانه میگردم لطفا اگه کاری باشه تو خونه من خیلی نیازمندم اطلاع بدین