مشاوره رایگان

طریقه درآمد از اینستاگرام

| از 0 نظر

در ادامه برای شما عزیزان به بررسی مطالبی در مورد طریقه درآمد از اینستاگرام پرداخته ایم. در صورتی که قصد کسب درآمد را داشته باشید، تا انتهای محتوا همراه ما باشید. چون در ادامه به بررسی مطالبی در مورد طریقه درآمدزایی از اینستاگرام، ایده فروش و طریقه درآمد از آن با اینستاگرام، طریق درآمد از اینستاگرام با کسب و کار خانگی، طریقه درآمد از اینستاگرام با اقامتگاه بومگردی، طریقه درآمد از اینستاگرام با فالوور کم و ... خواهیم پرداخت.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


طریقه درآمدزایی از اینستاگرام

در این بخش از محتوای طریقه درآمد از اینستاگرام، به بررسی چگونگی درآمدزایی از اینستاگرام می پردازیم. از آن جایی که در حال حاضر اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در کل دنیا می باشد و از سراسر دنیا کاربر فعال دارد، این پلتفرم موجب ایجاد بستر مناسبی برای کسب درآمد شده است. روش های بسیار زیاد و متنوعی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارند. به این صورت که طریقه درآمد از اینستاگرام تنها محدود به ارائه ی خدمات و یا خرید و فروش محصولات نمی باشد، بلکه راهکارها و روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد از آن وجود دارد.

یکی از خوبی های کسب درآمد از اینستاگرام در این است که هیچ کدام از روش ها سن و سال نمی شناسد و رنج سنی خاصی ندارد. در این پلتفرم افراد زیادی با سن کم هستند که مشغول به کسب درآمد از طریق آموزش و یا مدلینگ هستند. تنها چیزی که در این پلتفرم حرف اول را می زند، استراتژی های خاص و نوآوری و ابتکار می باشد. موضوع دیگری که در کسب درآمد از اینستاگرام حائز اهمیت است، پیدا کردن مخاطب و در اختیار داشتن دنبال کننده است. البته دنبال کننده ها باید همگی هدفمند باشند، به این صورت که به خدمات و محصولات شما نیاز داشته باشند تا بتوانند به عنوان مشتری بالقوه در صفحه ی شما حضور پیدا کنند. چند نمونه از روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام به شرح زیر می باشد:

  • ارائه ی خدمات و یا فروش کالا و محصولات مختلف به صورت مستقیم
  • ارائه ی خدمات و یا فروش کالا و محصولات مختلف به صورت غیر مستقیم
  • از سایر سایت ها اشتراک گرفتن
  • به وجود آوردن برند اختصاصی که پرسونال برندینگ نام دارد.
  • کسب درآمد از طریق استوری و لایک های صفحه ی اینستاگرام
  • فروش خدمات اینستاگرامی مانند فروش فالوور و لایک و کامنت و ...

طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام

ایده فروش و طریقه درآمد از آن با اینستاگرام

از آن جایی که طریقه درآمد از اینستاگرام دارای ایده های مختلفی می باشد، همه ی افرادی که قصد کسب درآمد از این پلتفرم را دارند، دنبال ایده ای ناب و متفاوت هستند. داشتن ایده ی ناب در اینستاگرام می تواند موجب کسب درآمد زیاد در کم ترین زمان شود. در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین ایده ها برای کسب درآمد از اینستاگرام می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام برای نوجوانان: کسب درآمد از سنین نوجوانی می تواند تاثیر بسیار خوبی را در آینده ی فرد داشته باشد. استریم کردن گیم، معرفی گیم های به روز و نقد آن ها، آموزش یک مهارت تخصصی، تدوین ویدیو، همکاری در فروش و ... از جمله روش ها و طریقه کسب درآمد از اینستاگرام می باشد.
  • ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام با بلاگری بدون چهره: یکی از روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام، بلاگری بدون چهره می باشد. با تولید محتوای جذاب می توان در زمینه ی آموزش ساخت محصولات دست ساز، آشپزی، خواندن شعر، دکلمه، بلاگری تکنولوژی و ... فعالیت کرده و کسب درآمد نمود.
  • ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام با مدیریت صفحات اینستاگرامی: ادمین پاسخگویی به دایرکت، ادمین تولید محتوای گرافیکی، ادمین درج محتوا از جمله روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام می باشد. افرادی که جویای کسب درآمد به صورت آنلاین هستند، می توانند مدیریت صفحات اینستاگرامی را بر عهده بگیرند.
  • ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام با عکاسی: افرادی که در غالب اینفلوئنسر و یا فروشنده ی محصولات مشغول به فعالیت هستند، برای عکس برداری حرفه ای نیاز به عکاس هستند. همین موضوع موجب شده است که عکاسی یکی از روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام شود.
  • ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام با بلاگری: بلاگری یکی از محبوب ترین روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام می باشد که افرادی زیادی در این زمینه فعالیت دارند. فود بلاگری، بلاگری آرایشی، بلاگری گردشگری، بلاگری طنز و ... چند نمونه از موضوعات بلاگری پر طرفدار هستند.
  • ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات: ساخت پیج های مخصوص برای تبلیغات یکی دیگر از روش ها و  طریقه درآمد از اینستاگرام می باشد.
  • ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام با آموزش: از جمله طریقه درآمد از اینستاگرام می توان به آموزش نکات و موارد کلی طراحی سایت، آموزش خیاطی و آشپزی، آموزش نگهداری از گل و گیاه و ... اشاره کرد.

طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


طریقه درآمد از اینستاگرام با کسب و کار خانگی

در این بخش از محتوای طریقه درآمد از اینستاگرام به بررسی نحوه ی کسب درآمد از کسب و کارهای خانگی در اینستاگرام می پردازیم. امروزه بیشتر خانم ها و آقایان با استفاده از توانایی های خود می توانند از خانه درآمد داشته باشند. به این صورت که با استفاده از اینستاگرام می توانند از خانه به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند و درآمد کسب نمایند.  از جمله کسب و کارهای خانگی که می توان از طریق آن ها به درآمد رسید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش سبزی های خرد شده: با افزایش مشغله ها و گرفتاری های خانواده ها، خرید محصولات خانگی به محصولات صنعتی ترجیح داده می شوند. به این صورت که، کمتر خانواده ای اقدام به خرید سبزی خرد شده و یا پیاز سرخ شده ی صنعتی می کنند، این افراد سعی می کنند به جای محصولات کارخانه ای، محصولات خانگی را تهیه کنید. همین موضوع موجب ایجاد فرصت های شغلی مناسبی شده است. بانوان می توانند محصولات خانگی را به راحتی از اینستاگرام به فروش برسانند.
  • شیرینی و کیک خانگی: یکی دیگر از روش ها و طریقه کسب درآمد از اینستاگرام، تهیه ی شیرینی و کیک های خانگی می باشد. بانوانی که از استعداد آشپزی بالایی برخوردار هستند، می توانند از این مهارت خود به درآمد بالایی دست پیدا کنند. به این صورت که، با تهیه ی انواع کیک ها و شیرینی های خانگی و نمایش آن ها از اینستاگرام، محصولات خود را به فروش برسانند. در صورتی که محصولات ارائه شده از کیفیت بالایی برخوردار باشند، قطعا به مرور زمان مشتریان زیادی را جذب خواهند کرد. با افزایش تقاضا، میزان درآمد آن ها هم افزایش پیدا خواهد کرد.
  • بافتنی و خیاطی: از دیگر روش ها و طریقه کسب درآمد از اینستاگرام، خیاطی و بافتنی هستند. افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند و مهارت بالایی دارند، می توانند کمی سلیقه خرج داده و به درآمد بالایی برسند. دوختن سرویس های آشپزخانه، بافت انواع کلاه ها، شال گردن ها و ... کار سختی نبوده و با کمی دقت قابل دستیابی است. بعد از تهیه ی نمونه کار می توان آن ها را از طریق اینستاگرام به فروش رساند.

 طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام با اقامتگاه بومگردی

طریقه درآمد از اینستاگرام با اقامتگاه بومگردی یکی از کسب و کارهای نو ظهور می باشد که از استقبال بالای عاشقان طبیعت برخوردار شده است. منظور از بومگردی همان سفر به مناطق طبیعی و دست نخورده می باشد که می تواند موجب ادغام و یکی شدن با مردم محلی به دور از تکنولوژی شود. صنعت بومگردی به دلیل این که یکی از صنایع رو به رشد می باشد، فرصت های شغلی زیادی را ایجاد کرده است. یکی از انواع مشاغلی که در صنعت بومگردی وجود دارد، راه اندازی اقامتگاه بومگردی است. از آن جایی که افراد زیادی هستند که عاشق سفر به مناطق بکر و دست نخورده هستند، قطعا از این اقامتگاه ها استقبال خوبی خواهد شد. اقامتگاه های بومگردی به دو دسته ی زیر تقسیم می شود:

  • خانه های بومگردی: در ایران مناطق دست نخورده و طبیعی زیادی وجود دارند که دارای معماری سنتی با خانه های قدیمی هستند. از آن ها می توان به عنوان خانه های بومگردی برای پذیرایی از گردشگران استفاده کرد.
  • کمپ های طبیعت گردی: کمپ زدن در دل طبیعت، یکی دیگر از انواع اقامتگاه های بوم گردی می باشد. به این صورت که محل اقامتگاه گردشگران چادرشان خواهد بود.

یکی از مهم ترین شرایط طراحی و ساخت اقامتگاه های بومگردی در استفاده از معماری سنتی و مصالح بومی می باشد. البته باید در طراحی دکوراسیون هم این مسئله را رعایت کرد. به این صورت که مبلمان و امکاناتی که در طراحی اقامتگاه بومگردی استفاده می شود، باید کاملا سنتی بوده و بازتابی از فرهنگ منطقه باشد. در صورتی که در ارائه ی خدمات به گردشگران خلاقیت داشته باشید، قطعا از رقبای خود پیشی خواهید گرفت. به همین خاطر سعی کنید خلاقیت خاصی را از نحوه ی خوشامد گویی گرفته تا پذیرایی و ارائه ی خدمات و غذای محلی به گردشگران  نشان دهید.

با رعایت این موضوع، گردشگران برای بازگشت به اقامتگاه شما لحظه شماری خواهند کرد. در صورت رضایت کامل از خدماتی که ارائه داده اید،  شما را به دیگران معرفی خواهند کرد. همین طور برای جذب مشتری می توانید از پلتفرم اینستاگرام استفاده کنید. به این صورت که، با راه اندازی صفحه ای در اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن تصاویری از اقامتگاه خود می توانید مشتریان زیادی را جذب نمایید.

طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام با فالوور کم ممکن است؟

همان گونه که در مطالب بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم، روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام بسیار متنوع می باشد. برخی از روش های کسب درآمد از اینستاگرام نیازی به داشتن فالوور زیاد نداشته و با همان فالوور کم می توان از این پلتفرم کسب درآمد کرد. در حال حاضر کمتر کسی اقدام به کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم می کند. ولی از آن جایی که داشتن 10 هزار فالوور در اینستاگرام بسیار مهم  است و موجب می شود که ویژگی های خاصی از طرف اینستاگرام برای این صفحات فعال شود. همین ویژگی ها کسب درآمد را از این حوزه راحت تر می کند. از جمله روش ها و طریقه کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب درآمد از پست های اسپانسری: یکی از متداول ترین روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام، کسب درآمد از پست های اسپانسری می باشد. برای انجام این کار، برندها به شما هزینه ای را در نظر می گیرند تا در مقابل آن هزینه برای آن ها اقدام به تولید محتوای تبلیغاتی مناسب و جذاب نمایید.
  • کسب درآمد از محصولات الکترونیکی در اینستاگرام: یکی از روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از محصولات الکترونیکی می باشد. با راه اندازی یک صفحه ی فروشگاهی به فروش محصولات الکترونیکی مشغول باشید.
  • خرده فروشی محصولات: خرده فروشی محصولات بدون خرید آن یکی دیگر از روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام می باشد. سیستم مشارکت در فروش از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید از طریق فروش یک محصول اقدام به دریافت کمیسیون نمایید.
  • کسب درآمد از فروش محصولات شخصی در اینستاگرام: یکی از روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام، فروش محصولات شخصی در اینستاگرام می باشد. در صورتی که محصولی برای فروش داشته باشید مانند دستبندهای دست ساز و یا عروسک های نمدی، می توانید آن ها را از طریق اینستاگرام به فروش بگذارید.
  • استفاده از سیستم همکاری در فروش: یکی از روش ها و طریقه درآمد از اینستاگرام، استفاده از سیستم همکاری در فروش می باشد. با واسطه گری برای برندهای مختلف می توانید در ازای فروش هر محصولی یک مبلغی را به عنوان کمیسیون دریافت کنید.

طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام

جمع بندی

در این محتوا به بررسی مطالبی در ارتباط با طریقه درآمد از اینستاگرام صحبت کردیم. امیدواریم با مطالعه ی این محتوا به پاسخ تمامی سوالاتی که در مورد کسب درآمد از اینستاگرام و شغل اینستاگرامی در ذهنتان ایجاد می شود، برسید. چون تا به این جای مطالب دانستیم که چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم. همین طور ایده های لازم برای کسب درآمد از اینستاگرام را بررسی کردیم. یادتان باشد که روش ها و ایده های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارند. برای موفقیت از این پلتفرم باید تلاش کرده و وقت زیادی را بگذارید.

طریقه درآمد از اینستاگرام

طریقه درآمد از اینستاگرام


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر