مشاوره رایگان

CIA اکنون با حضور در اینستاگرام سعی دارد تا شفافیت خود را افزایش دهد

5.0| از 2 نظر

حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که آن ها را Follow back کنید.

CIA اکنون با حضور در اینستاگرام سعی دارد تا شفافیت خود را افزایش دهد

CIA عصر روز پنجشنبه حساب اینستاگرام خود را در تلاش برای افزایش شفافیت خود که احتمالا تنها نشان دهنده این موضوع خواهد بود که شرکت تا چه حد تشنه لایک های بیشتر است، راه اندازی کرد. مطمئنا اولین پست برترین آژانس جاسوسی امریکا در اینستاگرام، عکس صحنه ای از میز کار کارمند جعلی CIA است، همراه با لوازم صحنه ای که بیشتر برای خانه Harriet the Spy ( رمانی برای کودکان ) مناسب تر است تا Zero Dark Thirty ( رمان جنایی بزرگسالان ). یک کلاه گیس برای تغییر قیافه و یک کیسه کاغذی با عنوان Top Secret Pulp وجود دارد با این توضیح که I spy with my little eye.

عکس های صحنه آرایی شده؟ نقل قول ها و صحنه های بی محتوا و قلابی؟ تبلیغات هدف دار؟ قطعا این شرکت امریکایی با خدمات فوق سری که ارائه می دهد، درک می کند که اینستاگرام در حالت کلی به چه منظور راه اندازی شده است. بر اساس گزارش CNET، این پست همچنین شامل تعدادی Easter eggs برای نردهای CIA هم می باشد مانند نشان اصلی مدیر عامل آژانس Gina Haspel و یک دفترچه با شعار آژانس به زبان عربی: ما آنچه را که می توانیم با دیگران به اشتراک می گذاریم و از آنچه که باید محافظت می کنیم.

چرا باید چنین افرادی خواهان حضور در اینستاگرام باشند؟ Haspel هفته گذشته بیان کرد که CIA باید یک حساب اینستاگرام داشته باشد تا شفافیت خود را افزایش دهد. متاسفانه دنیای اینستاگرام که مملو از سلفی هایی مثل من اینطوری از خواب بیدار می شوم، تاثیرگذارانی که محصولات پشتیبانی شده عجیب و غریب را تبلیغ می کنند و افراد مشهوری که عادت دارند از پشت صحنه کارهای خود استوری بگذارند است، مکان خوبی برای انجام این کار نیست.

اینستاگرام برای این است که در افراد احساس حسادت بیدار شود، همچنان که آژانس های دولتی مانند NASA,NOAA و وزارت دفاع سریعا متوجه این موضوع شدند. حساب اینستاگرام NASA بیش از 41 میلیون فالور دارد، و مرتبا عکس هایی از سیاره ها، صور فلکی و راکت هایی که بیش از یک میلیون لایک به دست می آوردند، به اشتراک می گذارد. NOAA غذاهایی مثل خوک آبی برای کودکان و دیگر موجودات دریایی را به اشتراک می گذارد که شبیه موجودات فضایی به نظر می رسند. هنوز مشخص نیست که CIA چه دستاوردهایی را برای حساب اینستاگرامی دولت فدرال به ارمغان خواهد آورد اما بیایید به تعداد دنبال کننده های آن امیدوار باشیم ( تقریبا 3000 نفر ) که چیز خوبی است.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

مریم زحمتکش

مریم زحمتکش | 10/4/2021 1:18:57 PM

دوره اینستاگرامتونو دیدم. خیلی کامل و مفید بود. مرسی

مهرداد فرج زاده

مهرداد فرج زاده | 11/22/2021 2:07:27 PM

اینستاگرام واقعا خوبه. خیلی تو فروشمون تاثیر گذاشت