مشاوره رایگان

کار در منزل با حقوق ثابت

5.0| از 1 نظر

کار در منزل با حقوق ثابت آرزویی بود که تا همین چند سال پیش در خواب هم نمی دیدیم محقق شود، اما خوشبختانه بخت یارمان بود و شد. حقیقتا پیش از این که کار در منزل آن هم با حقوق ثابت باب شود، تصور من و امثال من از کار کردن چیز دیگری بود.

من و هم نسلانم که به احتمال فراوان شما هم جزء شان هستید، فکر می کردیم اگر قبل از خورشید بیدار شویم و صبحانه نخورده از خانه بیرون بزنیم، کیلومترها راه را با چشمان خواب آلود از این سر شهر تا آن سر شهر بپیماییم، حرف زور صاحب کار را به جان بخریم، تا پاسی از شب با هزار جان کندن و عرق ریختن کار کنیم و آخر سر چندرغاز حقوق ته جیبمان بگذاریم؛ یعنی برای خودمان مَردی شده ایم! به باقی ماجرا هم فکر نمی کردیم که با این دو ریال ته جیبمان چه می توانیم بکنیم؟! تکلیف قرض، قسط، اجاره خانه و هزار و یک بدبختی دیگر که تنها پول دوای دردشان بود، چه می شُد؟ خدا می داند!

اصلا این ها به کنار، تا می رفتیم و می آمدیم، دیگر نای حرف زدن هم نداشتیم؛ چه برسد به گذراندن اوقاتی خوش به اتفاق خانواده! تمام خاطراتمان به مسیر مترو و اتوبوس و تاکسی ختم می شد. دریغ از یک خاطره خوب! خلاصه زمان گذشت و گذشت و در این نقطه از تاریخ ایستاد. همین جایی که بنده در خدمت شما هستم و کار در منزل با حقوق ثابت دیگر یک رویا نیست، یک حقیقت دوست داشتنی است!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.     


بدون هیچ محدودیتی پول در بیاور!

خبر خوب این که امروزه شما می توانید به لطف کارهایی که به سادگی در منزل قابل انجام هستند، در خانه سبز و زیبایتان بمانید و پول در بیاورید. یعنی دیگر از شر کابوس صبح خروس خوان بیدار شدن و شال و کلاه کردن و آمدن و رفتن خلاصید! خبر خوب تر این که کار در منزل مختص گروه خاصی نیست. یعنی فرقی نمی کند دانش آموزید یا دانشجو. خانه دارید یا کارمند. زن هستید یا مرد. به هر حال می توانید در منزل کار کنید، ماهیانه حقوق بگیرید و از این که دستتان توی جیب خودتان است، احساس سربلندی کنید. 

بحث امروزمان درباره کار در منزل با حقوق ثابت است. می دانم دل توی دلتان نیست که با ایده های کار در منزل با حقوق ثابت و کار اینترنتی در منزل با حقوق ثابت آشنا شوید و هرچه زودتر استارت استقلال مالی را بزنید! پس بیش از این معطلتان نمی گذارم. باقی مطلب را از دست ندهید که این جا بهشت شماست!

کار در منزل با حقوق ثابت

کار در منزل با حقوق ثابت

ایده های کار در منزل با حقوق ثابت

  • بسته بندی کن، پول پارو کن!

به دنبال کار در منزل با حقوق ثابت می گردید؟!

چه کاری راحت تر و بی دردسرتر از بسته بندی؟! حتما می پرسید بسته بندی چه چیزی؟!

خُب بسته بندی هر چیزی که قابل بسته بندی باشد دیگر. از جوراب و خشکبار گرفته تا مواد غذایی و حبوبات و آجیل و...!

اگر فکر می کنید بسته بندی از آن دسته مشاغلی است که به تازگی مُد شده، باید خدمتتان عارض شویم که اشتباه می کنید. قدمت بسته بندی بسیار بیشتر از تصورات شما است. شاید عجیب به نظر برسد، اما تا همین چند دهه پیش کار بسته بندی شکلات را به علاقه مندان به کار در منزل می سپردند! حتی این موضوع تا سالیان سال هم پابرجا بود. اما به مرور و با پیدایش دستگاه های پیچیده و پرسرعت امروزی منسوخ شد! خلاصه می خواهم بگویم که بسته بندی در منزل کار دیروز و امروز نیست. دهه ها قدمت دارد!

کار بسته بندی در منزل ایده ای کارآمد به ویژه برای خانم ها است. اگر خانم هستید و به هر دلیلی امکان کار حضوری برایتان میسر نیست، به این ایده خلاقانه کار در منزل با حقوق ثابت بیشتر فکر کرده و به جان بنده دعا کنید!  

  •  تایپ کن، ترجمه کن و پول به جیب بزن!  

این ایده کار در منزل با حقوق ثابت از آن جا که نیازمند مهارت و تجهیزات خاص است، ممکن است برای خیلی ها دشوار به نظر برسد. اگر صاحب مهارت و تخصص تایپ و ترجمه هستید، به شما تبریک می گوییم. چرا که مهارت پولسازی کسب کرده اید و تخصص به درد بخوری آموخته اید! آنچه برای این کار نیاز دارید، یک کامپیوتر نه چندان قدرتمند و یک بسته اینترنتی نه چندان پُر و پیمان است. اگر دارید، بسم الله!

  • محصولات دست ساز بساز و کسب درآمد کن!

خیلی ها عاشق دست سازه های کوچک و بزرگ هستند و حاضرند برای خرید آن ها پول دهان پُرکنی بپردازند. به ویژه اگر سازنده آن ها خوش سلیقه باشد که مطمئنا هست! مگر می شود کسی به چنین کار ظریف و شیرینی روی بیاورد و صاحب سلیقه نباشد؟! غیر ممکن است. سلیقه شما هم که حرف ندارد. فقط می ماند استعداد طراحی و ساخت دست سازه هایی همچون شمع و ست های آشپزخانه و زیورآلات و گل سازی و...! اگر دارید، دیگر این دست و آن دست کردن جایز نیست. همین امروز شروع کنید و تجربه طعم ناب کسب درآمد در منزل را به خودتان هدیه دهید!

اگر در هیچ یک از زمینه های فوق الذکر استعداد و تخصص ندارید، ناراحت نشوید و به خودتان بد و بیراه نگویید. این جا آخر دنیا نیست! کار در منزل با حقوق ثابت به همین ایده هایی که نام بردم و چند خطی درباره آن ها نوشتم، محدود نمی شود. خیلی ایده های پولساز دیگر وجود دارند که شاید اسمشان را هم نشنیده باشید! پس اگر موفق نشدید کار در منزل مورد نظرتان را در متن بالا پیدا کنید، لیست پایین را از دست ندهید!

  • یک سیستم همکاری در فروش در منزل راه بیندازید و بدون نیاز به سرمایه اولیه و مجوزهای خاص درآمد کسب کنید. آن هم درآمدهای هنگفت. نه سرمایه تان در معرض ریسک است و نه خطری کاروبارتان را تهدید می کند!
  • هرچه بلدید، آموزش بدهید و پول در بیاورید! از آشپزی و گل سازی گرفته تا نرم افزارهای کامپیوتری و دیجیتال مارکتینگ و...! یک وقت فکر نکنید تخصص و مهارتتان به درد نمی خورد که حسابی از دست شما و طرز فکرتان به هم می ریزم!
  • تولید محتوا کنید و پول پارو کنید. در دنیای امروز که همه کسب و کارهای سنتی به سمت و سوی آنلاین شدن پیش می روند، چه شغلی بهتر از تولید محتوا در منزل؟! اصلا هم سخت نیست. نگران نباشید!
  • کترینگ مواد غذایی از آن ایده های پولساز کار در منزل با حقوق ثابت است که توصیه می کنم اگر دست پختتان خوب است، از خیرش نگذرید! خوشمزه هایتان را بفروشید و پول در بیاورید. به همین سادگی!
  • خیاطی و گلدوزی کنید.
  • در منزلتان گل یا قارچ پرورش بدهید.
  • ماکت مینیاتوری بسازید.
  • ...

پول درآوردن شاخ غول شکستن نیست که از پَسَش بر نیایید. کمی خلاقیت و نبوغ می طلبد که شُکر خدا شما به مقدار فراوان دارید!

کار در منزل با حقوق ثابت

کار در منزل با حقوق ثابت

کار اینترنتی در منزل با حقوق ثابت

همان طور که در جریان هستید، بسیاری از کار در منزل ها بدون اینترنت و این دم و دستگاه ها قابل انجام هستند. مثل بسته بندی و ساخت دست سازه و امثال این ها که پیش تر به معرفی مختصر، اما مفیدشان پرداختیم. با این حال برخی دیگر از کارها در سایه اینترنت رشد کرده و درآمدزا شده اند. یعنی اگر اینترنت نبود، این کسب و کارها هم نبودند. اما خوشبختانه هست و هستند!

برای این که بتوانید از کارهای اینترنتی به درآمدهای میلیونی برسید، یک اراده فولادی نیاز دارید. نمی توانم و نمی شود و شرایطش را ندارم و این بهانه های کوچک و بزرگ را دور بریزید. این ها دیگر تکراری شده اند! سخت کوش باشید و برای رسیدن به هدف های بزرگ بجنگید و آنگاه که به اهدافتان رسیدید، آن ها را با چنگ و دندان حفظ کنید! 

بیل گیتس را می شناسید؟!

باور کنید او هم یک روز هم سطح من و شما بود. شاید هم سطح پایین تر از ما. اما چه شد که به این جا رسید؟!

بیل گیتس را خدا آفریده است برای ثروت آفرینی. من و شما را هم برای ثروت آفرینی خلق کرده است. فقط باید مثل بیل گیتس راهش را پیدا کنیم. حالا شاید نتوانیم به یکی از پولدارترین افراد دنیا تبدیل شویم، اما می توانیم دنیای خودمان را با پولی که از زحمت خودمان به دست آورده ایم، آنگونه که دوست داریم بسازیم! خدا را چه دیدید، شاید روزی نام ما هم مثل بیل گیتس ورد زبان ها شد!

ایده می خواهید؟! به روی چشم...


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید


  • برنامه های اجتماعی و سرگرمی راه بینداز و حق عضویت بگیر!

یکی از ایده های کار در منزل با حقوق ثابت این است که برنامه های اجتماعی و سرگرمی راه اندازی کرده و مردم را به فعالیت در آن ها علاقه مند کنید. حالا وقت پول درآوردن است. از شرکت کنندگان بخواهید که حق عضویت هفتگی و ماهانه بپردازند. اگر بخت با شما یار باشد و بازار کسب و کارتان داغ، حتی می توانید تبلیغ بکنید و از این طریق هم پول در بیاورید!   

  • فالوور بفروش، پول به جیب بزن!

تعجب ندارد. فالوور هم فروشی است. لایک را هم می فروشند و حتی ویو را!

نه، نه؛ اشتباه نکنید. مغازه ای به اسم فالوور فروشی وجود ندارد که شما بروید و ده بیست تا فالوور بخرید. این یک شغل اینترنتی است که اغلب در منزل انجام می شود. از حق نگذریم، خیلی هم شغل پر درآمدی است. شاید عجیب به نظر برسد، اما حدود 50 میلیون نفر از جمعیت کشور ما در اینستاگرام فعالیت می کنند. آن سی و خورده ای میلیون نفر هم که فعال نیستند، یا کودکند یا گوشی ندارند یا سواد ندارند یا حوصله ندارند! به هر حال اگر شرایطش را داشتند، حتما به این 50 میلیون نفر ملحق می شدند! خُب با این اوصاف همه چیز آماده است که شما از این آب گل آلود شاه ماهی بگیرید!     

در دنیای امروز که کوچک و بزرگ سر تعداد فالوور کَل می اندازند و هر کس فالوورش بیش، قُرب و عزتش بیشتر؛ چه شغلی بهتر از فالوور فروشی؟!

اگر از میزان دشواری این کار در منزل با حقوق ثابت می پرسید، باید خدمتتان عارض شوم که خیلی ساده تر از تصورات شماست.

  • از راه دور سایت مدیریت کن و کسب درآمد کن!

تعداد شرکت هایی که به دنبال افرادی کاربلد می گردند تا مدیریت سایتشان را به آن ها واگذار کنند، کم نیست. شاید بگویید منظور از مدیریت سایت چیست؟!

مدیریت سایت به زبان ساده یعنی انجام هر کاری که به سایت مربوط باشد. از ارسال مقاله به روی سایت گرفته تا ارسال خبرنامه. از پاسخ گویی به سوالات کاربران گرفته تا بررسی ترافیک روزانه و...! البته برای این که بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید، باید دستی در اصول وبمستری داشته باشید. اگر بلدید که خوش به حالتان. استارت کار در منزل را بزنید و به درآمدهای میلیونی برسید. اما اگر بلد نیستید، قید این کار را نزنید. بروید وبمستری یاد بگیرید. شاید اسمش کمی قلمبه سلمبه به نظر برسد، اما خیلی ساده تر از این حرف هاست! 

  • ادمین شوی، پولدار می شوی!  

اگر به دنبال یک کار در منزل با حقوق ثابت می گردید که زحمت چندانی نداشته باشد، چه کاری بهتر از ادمین شدن؟! خیلی ساده و بی دردسر می توانید پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی را مدیریت کنید و پول در بیاورید. کافیست کمی خلاق باشید و با تولید محتواهای دهان سوز پیج را ارتقا دهید.

باز هم ایده می خواهید؟! لیست زیر برای شماست.

  • همکار دیجی کالا شو و پول در بیاور!
  • کتاب های الکترونیکی تولید کن و درآمدزایی کن!
  • محصولات عمده بخر، آنلاین بفروش و پول به جیب بزن.
  • دراپ شیپینگ راه بینداز و کسب درآمد میلیونی را تجربه کن.
  • آنلاین تدریس کن و پول بگیر!
  • بازی های ویدئویی پولساز انجام بده!
  • آنلاین بازاریابی کن و دستمزد بگیر.
  • صفحه آرایی کن.
  • کارهای گرافیکی انجام بده.
  • فتوشاپ و کورل کار کن.
  • برنامه نویسی کن.
  • محتوا تولید کن.
  • طراحی سایت انجام بده.
  • لوگو و بنر و کارت ویزیت طراحی کن.
  • ...

کار در منزل با حقوق ثابت

کار در منزل با حقوق ثابت

  • کار منشی در منزل با حقوق ثابت چگونه است؟

کسب و کارهای زیادی هستند که به دنبال یک منشی خوب می‌گردند. یک منشی کاربلد و حرفه ای که در منزل بنشیند و با خیال راحت وظایف محوله را انجام دهد. برای درک بهتر ماجرا یک مطب دندانپزشکی را در نظر بگیرید. دندانپزشک قصه ما فقط روزهای زوج آن هم شیفت بعدازظهر در مطب حضور دارد. من به عنوان کسی که دندان درد امانش را بریده، باید با مطب تماس گرفته و وقت قبلی بگیرم تا بتوانم در ساعات حضور دکتر در مطب مراجعه کرده و به این درد کُشنده پایان بدهم. مسلما منشی به غیر از شیفت بعدازظهر روزهای زوج در مطب حاضر نمی‌شود. دندان بنده هم شیفت صبح و ظهر و روز زوج و فرد سَرش نمی‌شود. درد می‌کند دیگر! باید هر طور شده با منشی تماس بگیرم. خُب ماجرا را همین جا کات کنید تا برویم سراغ اصل مطلب!

در چنین شرایطی آنچه که کار را برای دو طرف ماجرا یعنی من و دکتر دندانپزشک ساده‌تر می‌کند، کار منشی در منزل با حقوق ثابت است. چنین فردی در خانه می‌نشیند، تماس‌ها را پاسخ می دهد، وقت ها را فیکس می کند و حقوقش را می گیرد.

اگر فکر می کنید کار منشی در منزل با حقوق ثابت فقط مختص مطب ها و دندانپزشکی هاست، باید خدمتتان عارض شوم که اشتباه می کنید. شما می توانید به عنوان منشی هر کسب و کاری مشغول به فعالیت شوید. از منشی تلفنی فروشگاه گرفته تا منشی تلفنی تاکسی بیسیم و موسسات خیریه و شرکت ها و نمایشگاه ها.

کار منشی در منزل با حقوق ثابت اصلا کار دشوار و خسته کننده ای نیست. می توانید رو کاناپه لم بدهید، دمنوش مورد علاقه تان را نوش جان کنید و وقت ملاقات بیماران را فیکس کنید. نه سرمایه اولیه ای نیاز دارید، نه دردسری، نه رفتی، نه آمدی. شغل خوبی است. نه؟!

کار در منزل با حقوق ثابت

کار در منزل با حقوق ثابت

کار در منزل با حقوق ثابت تهران

شاید با خودتان بگویید این همه کار توی تهران ریخته، هزاران شرکت و کارخانه و تولیدی و...! دیگر چه نیازی هست دنبال کار در منزل با حقوق ثابت بگردیم؟!

حق با شماست دوست عزیز. تهران پر شده است از کارهای تمام وقت و پاره وقت با حقوق و مزایای آنچنانی. اما تا وقتی که می توانید در خانه کار کنید و همان حقوق و مزایا را بگیرید، چه دلیلی دارد از این سر تهران تا آن سر تهران بروید؟! چه دلیلی دارد سرما و گرما را به جان بخرید، از خواب و خوراک و استراحتتان بزنید و نصف عمرتان را در بی آر تی و مترو بگذرانید؟!  

همان قدر که کار توی تهران ریخته، کار در منزل با حقوق ثابت هم ریخته است. شاید هم بیشتر. آگهی های موجود بر روی در و دیوار شهر گویای همه چیز هست. بسته بندی در منزل با حقوق و مزایای عالی. ساخت زیورآلات در منزل به صورت دورکاری. منشی در منزل با حقوق ثابت. نگویید این آگهی های رنگارنگ چشمتان را نگرفته است که باور نمی کنم!

اگر در تهران زندگی می کنید، به سادگی آب خوردن می توانید یک کار در منزل با حقوق ثابت گیر بیاورید و کسب درآمد کنید. اگر هنرمندید و از هر انگشتتان یک هنر می بارد، سراغ کارهای هنری همچون ساخت دست سازه و شمع سازی و امثال این ها بروید. اگر استاد کارهای کامپیوتری هستید، برنامه نویسی کنید، کارهای گرافیکی انجام بدهید، لوگو و کارت ویزیت و بنر طراحی کنید یا در ساده ترین حالت ممکن تایپ کنید! اگر خوش سر و زبان هستید و با حرف هایتان سنگ را نرم می کنید، بازاریابی مختص شما است. خلاصه این که با هر سن و سطح سوادی، با هر جنسیت و مهارتی، با هر علاقه و امکاناتی می توانید در منزل کار کرده و پول پارو کنید!

کار در منزل با حقوق ثابت

کار در منزل با حقوق ثابت

معرفی کار در منزل با حقوق ثابت روزانه در ایران

آیا از این که 30 روز منتظر بمانید تا سر ماه فلان تومان حقوقتان را واریز کنند و قسط و قرض هایتان را بدهید، خسته شده اید؟! آیا از این که 5 روز از ماه پول دارید و 25 روز دیگر را به روزشماری برای سر ماه و چندرغاز حقوق بعدی سپری می‌کنید، به ستوه آمده اید؟ آیا تا به حال پیش آمده با خودتان بگویید کاش هر روز حقوق می‌گرفتم؟! این که کاری ندارد. هر روز حقوق بگیرید!

حتما می‌خواهید بگویید کجای کاری برادر من؟! انگار نفست از جای گرم بلند می‌شود! ما همان ماهی یک بار حقوق را هم به هزار زور و زحمت می‌گیریم. بعد تو خوش خیال می‌گویی کاری ندارد هر روز حقوق گرفتن؟! شغلی سراغ داری که هر روز حقوق بدهند؟!

بله دارم، خوبش را هم سراغ دارم؛ کار در منزل با حقوق ثابت روزانه! کار کنید و قبل از این که عرقتان خشک شود، دستمزدتان را بگیرید. فوق العاده است، نه؟!

به عنوان یک ایده ناب می‌توانید از گوگل ادسنس کمک بگیرید، تبلیغات اینترنتی انجام بدهید و به درآمد روزانه برسید. هرچه بیشتر کار کنید، مزدتان بیشتر خواهد بود!

وبلاگ نویسی و تولید محتوا از دیگر ایده‌های کار در منزل با حقوق ثابت روزانه است که شک ندارم عاشقش می شوید. این ایده بهترین گزینه برای کسانی است که دست به قلمشان خوب است و جذاب می‌نویسند!

می‌تواند به صورت آنلاین مربیگری کنید و در پایان جلسه حق الزحمه‌تان را دریافت نمایید. اگر توانایی خاصی دارید و متخصص فلان حوزه پرطرفدار هستید، به بازدهی این کار شک نکنید. قول می‌دهم از استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های آموزشیتان به وجد خواهید آمد!     

کنفرانس‌های انگیزشی برگزار کنید. در زمینه ای که تخصص دارید، مشاوره بدهید. متن‌های تبلیغاتی بنویسید. پوستر و کاتالوگ طراحی کنید و هزار و یک ایده پولساز دیگر که خودتان بهتر می‌دانید!

کار در منزل با حقوق ثابت

کار در منزل با حقوق ثابت

جمع بندی

کار در منزل با حقوق ثابت از آن دسته کارهای پرطرفداری است که نه سرمایه اولیه آنچنانی می‌خواهد، نه تخصص و مهارت بالایی می‌طلبد، نه مجوز خاصی نیاز دارد، نه ریسک و خطری تهدیدش می‌کند و نه سن و جنسیت می‌شناسد. تازه درآمدش هم بسیار بالاست!

اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که نمی‌خواهید یا وقت ندارید که برای کار کردن از خانه خارج شوید، کار در منزل با حقوق ثابت بهترین گزینه ای است که برایتان سراغ دارم. ایده‌های زیادی هم برای کار در منزل وجود دارد. این یکی نشد، بروید سراغ یکی دیگر! مثلا می‌توانید تایپ کنید، ترجمه کنید، کارهای گرافیکی انجام بدهید، کترینگ راه بیندازید، گل و گیاه پرورش بدهید، زیورآلات بسازید، بازاریابی کنید، مدیریت یک سایت را عهده دار شوید، فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید، کتاب الکترونیکی تولید کنید، تولید محتوا کنید و...

فرقی ندارد در تهران زندگی می‌کنید یا در روستایی دور دست واقع در شهری کوچک در فلان استان مرزی. به هر حال شرایط کار در منزل با حقوق ثابت برای شما مهیا است. کار منشی در منزل با حقوق ثابت از آن دسته کارهایی است که طرفداران بسیاری دارد. می‌توانید به عنوان منشی یک شرکت، مطب، موسسه یا فروشگاه مشغول به کار شوید و پول در بیاورید!    

شاید عجیب به نظر برسد، اما این یک حقیقت است که می‌توانید در منزل کار کنید و حقوق ثابت روزانه بگیرید. دیگر نیازی نیست روزها را بشمارید تا یکم بُرج از راه برسد و حقوق بگیرید. می توانید در خانه کار کنید و دستمزدتان را همان روز دریافت کنید. مثلا به صورت آنلاین مربیگری کنید، متن های تبلیغاتی بنویسید، کاتالوگ و بروشور طراحی کنید، کنفرانس های انگیزشی برگزار کنید، آنلاین تدریس کنید و هزار و یک کار دیگر که شما از من بهتر می دانید! همین امروز خانه را به محل کارتان تبدیل کنید! 


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

n.v

n.v | 11/12/2022 12:18:32 PM

عالی!