مشاوره رایگان

کسب درآمد از طریق گوگل

| از 0 نظر

روش های متعدد و گوناگونی برای کسب درآمد از طریق گوگل وجود دارند. یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال  در دنیای تکنولوژی، شرکت گوگل می باشد. این شرکت در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت است. این شرکت از توانایی های بسیار بالایی برای نفوذ در گسترده ترین پایگاه مشتریان برخوردار است. همین امر موجب شده است که گوگل به یکی از بهترین بسترها برای جست و جوی کسب و کارهای آنلاین تبدیل شود.  اگر شما هم قصد کسب درآمد از طریق گوگل را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. چون در ادامه قرار است به نحوه ی کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس و گوگل مپ بپردازیم.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


منظور از کسب درآمد از طریق گوگل چیست؟

کسب درآمد از طریق گوگل امروزه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته شده است. با توجه به این که کسب و کارهای بسیار متنوعی در دنیای امروزی به وجود آمده اند، تمامی افراد با نوآوری و خلاقیت به دنبال کسب درآمد هستند. از این رو روش های مختلفی را ابداع می کنند تا بتوانند برای خود درآمد قابل توجهی داشته باشند.  با توجه به ویژگی ها و ابزارهای مختلفی که گوگل دارد، روش های متعدد و زیادی برای کسب درآمد از طریق گوگل به وجود آمده است. از جمله روش های کسب درآمد از طریق گوگل به شرح زیر می باشند:

  • گوگل ادسنس: یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد از طریق گوگل، ابزار گوگل ادسنس می باشد. این ابزار به سایر وب سایت ها کمک می کند تا از طریق درج تبلیغات بتوانند به درآمد برسند. گوگل ادسنس به عنوان یک رابط می تواند بازاریاب ها را با افرادی که قصد دیده شدن در یک کانال و تبلیغ را دارند، متصل کند.
  • گوگل ادوردز: از دیگر ابزارهایی که می توان با استفاده از آن اقدام به کسب درآمد از طریق گوگل کرد، گوگل ادوردز می باشد. این ابزار موجب می شود تا بتوانید کلمه ی کلیدی مورد نظر را تعریف کنید و گوگل ادوردز با توجه به آن کلمه ی کلیدی به سطح رقابتی که برای کلمه وجود دارد، یک هزینه ای در ازای هر کلیک به شما بدهد. شما می توانید با توجه به بودجه ی خود یک هزینه ای را برای این کلمه در نظر بگیرید.
  • گوگل آنالیتیکس: گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین ابزارهای گوگل می باشد که می توان با استفاده از آن بفهمید که چند نفر روزانه وارد سایت شما شده و چه رفتاری از خود نشان می دهند. از دیگر قابلیت هایی که این ابزار در اختیار کاربران خود قرار می دهد، می توان به تعداد آنلاین های سایت، بررسی کمپین های اجرا شده، کانال های دریافت ورودی و ترافیک، تغییرات ترافیک سایت و ... اشاره کرد.
  • گوگل ترندز: یکی دیگر از ابزارهای گوگل، گوگل ترندز نام دارد. نحوه ی کار این ابزار به این شکل است که، میزان سنجش محبوبیت یک کلمه ی سرچ شده را در یک بازه ی زمانی و موقعیت مکانی خاص در اختیار کاربران می گذارد. این ابزار در طراحی و ساخت برنامه هایی با کیفیت کمک زیادی به کاربران خود می کند.
  • گوگل آلرت: یکی دیگر از ابزارهای گوگل، گوگل آلرت می باشد. این ابزار در زمینه ی کسب اطلاعات جدید به کاربران خود کمک می کند. به این صورت که با نوشتن کلمه ی کلیدی مورد نظر می توانید از مقالات جدیدی که منتشر شده اند، مطلع شوید.
  • گوگل درایو: یکی از ابزارهای بسیار محبوب گوگل که توسط هزاران کاربر مورد استفاده قرار می گیرد، گوگل درایو می باشد. این ابزار  در اختیار خود فضایی قرار می دهد تا کاربران بتوانند به صورت رایگان فایل های خود را در آن آپلود کرده و مدیریت کنند. کاربران می توانند به صورت رایگان فایل های خود را در آن آپلود کرده و ذخیره کنند.
  • گوگل تگ منیجر: این ابزار کاربردی گوگل موجب می شود که با قرار دادن یک قطعه کد، بتوانید کدهای زیادی را در سایت خود اجرا کنید. به این صورت که با قرار دادن تگ های مربوط، ابزارهای مختلف را می توان از گوگل تگ منیجر مدیریت کرد. برای استفاده از این ابزار می توانید به صورت رایگان وارد آن شده و سایت خود را به آن اضافه کنید.

کسب درآمد از طریق گوگل

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس یکی دیگر از روش های کسب درآمد آنلاین می باشد. سرویس ادسنس بسیار قدرتمند می باشد چون گوگل از سابقه ی جست و جوی افراد برای ارائه ی تبلیغات استفاده می کند. به همین خاطر تبلیغاتی را که بینندگان شما مایل به دیدن آن هستند را به آن ها نمایش می دهد. همین امر موجب افزایش بازدهی این تبلیغات خواهد بود.  این ابزار موجب تنظیم فضایی برای فروش تبلیغات در وب سایت شما می شود، به این صورت که گوگل می تواند شما را به صورت مستقیم به تبلیغ کننده متصل کند. شما هم می توان به ازای هر کلیک کاربر بر روی تبلیغات نمایش داده شده در سایتتان به درآمد برسید.

نحوه ی کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس به این صورت است که، کاربران سایت شما بر روی تبلیغ نمایش داده شده در سایت شما کلیک کنند. شما می توانید به راحتی از تبلیغات خود کسب درآمد نمایید. کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس به سه فاکتور زیر بستگی دارد:

  • CTR: این فاکتور به میزان کلیک بازدید کننده ها نسبت به نمایش تبلیغ در سایت شما اشاره دارد. افرادی که قصد کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس را دارند، بایستی به این فاکتور خیلی توجه داشته باشند. به این صورت که با کنترل متغیرهای موجود می توانند میزان درآمد خود را کنترل کنند. همین طور با برخی تاکتیک ها هم می توانند عملکرد تبلیغاتی خود را افزایش دهند.
  • CPC: این فاکتور اشاره به سیستم کسب درآمد از طریق گوگل به ازای هر کلیک کاربر دارد. در این روش شما می توانید به ازای هر کلیک کاربر، کسب درآمد داشته باشید و شما به عنوان یک منتشر کننده، هیچ کنترلی را بر میزان دریافت کلیک در تبلیغ خود ندارید.
  • RPM: این فاکتور به میزان درآمد به ازای هر هزار بار نمایش تبلیغات در سایت و مشاهده شدن آن گفته می شود. برای محاسبه ی این فاکتور بایستی میزان درآمد خود را به مقدار تعداد دفعاتی که تبلیغ در سایت نمایش داده می شود، تقسیم کرد.

کسب درآمد از طریق گوگل

بررسی کسب درآمد از طریق گوگل


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


کسب درآمد از طریق گوگل مپ

کسب درآمد از طریق گوگل مپ یکی از محبوب ترین روش هایی است که افراد زیادی اقدام به فعالیت در این حوزه هستند. گوگل مپ یکی از بهترین برنامه های مسیریاب در دنیا به شمار می آید. به همین خاطر روزانه میلیون ها کاربر برای پیدا کردن مسیر مورد نظر خود، رستوران و مراکز خرید از این ابزار گوگل استفاده می کنند. به این صورت که، گوگل با ارائه ی سرویس گوگل مپ توانسته است تا تحول عظیمی را در سیستم مسیریابی دنیا به وجود آورد. اطلاعات بسیار زیادی را شما می توانید با استفاده از گوگل مپ درباره ی مسیرها و شهرها تنها با صرف کمی وقت و لمس چند گزینه به دست بیاورید.

نحوه ی کسب درآمد از طریق گوگل مپ به این صورت که با کامل کردن اطلاعات گوگل مپ می توان از مزیت های زیاد آن بهره مند شد.  البته در ابتدای کار این اتفاق نخواهد افتاد و برای کسب درآمد از طریق گوگل مپ نیاز به گذشتن مدت زمان و طی کردن برخی مراحل و پروسه هایی است. به این صورت که، با افزایش و با بالارفتن امتیازات شما، گوگل مپ به شما برخی اختیاراتی را ارائه خواهد داد. از جمله ی این امتیازات می توان به تجربه کردن یک آپدیت و یا رویدادی قبل از معرفی عمومی و همین طور امکان رفتن به رویدادهای گوگل و ... اشاره کرد.

در جدیدترین به روز رسانی های گوگل مپ، امکان نظر سنجی به مکان های مورد نظر اضافه شده است. این آپدیت هم موجب شده است تا در زمان جست و جوی مکان مورد نظر مانند رستوران یا کافه، اولویت نمایش با مکان هایی باشد که بیشترین نظر سنجی را دارند. این موضوع بستری مناسب برای کسب درآمد به وجود آورده است. به این صورت که با ثبت نظرهای مثبت بیشتر می توانید از کسب و کارهای مورد نظر مبلغی را دریافت نمایید.

نشان داده راه درست به جهان در گوگل مپ یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق گوگل می باشد. با ارائه ی داده های دقیق در مورد مکان ها و اضافه کردن نظرات خود می توانید از این پلتفرم درآمد داشته باشید.

کسب درآمد از طریق گوگل

کسب درآمد از طریق گوگل به چه صورت است؟

کسب درآمد از طریق گوگل در ایران ممکن است؟

گوگل یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین موتورهای جست و جو می باشد. به این صورت که، امروزه افراد زیادی هستند که از گوگل تنها به عنوان یک منبع جست و جو استفاده نمی کنند. با توجه به خدمات متنوعی که گوگل برای کاربران خود در نظر گرفته است، فرصت های شغلی متعددی هم برای کسب درآمد فراهم آورده است. در چندین سال اخیر بیشتر کسب و کارها پا به عرصه ی مجازی گذاشته اند و همین امر موجب شده است تا مشاغل جدیدی پدید آیند. افرادی که خلاقیت داشته باشند، می توانند به راحتی درآمد کسب نمایند.

از آن جایی که کشور ما در لیست تحریم قرار گرفته شده است، امکان کسب درآمد از طریق برخی ابزارها با ملیت ایرانی برای افراد دشوار می باشد. البته با انجام برخی مراحل می توان اقدام به کسب درآمد از طریق گوگل نمود. به این صورت که، می توانید با راه اندازی حساب بانکی بین المللی و یا معرفی حساب بانکی یکی از آشنایان قابل اعتماد خود از ابزارهای گوگل به راحتی کسب درآمد نمایید.  میزان درآمد شما با توجه به این که با دلار حساب می شود، قطعا بسیار زیاد خواهد شد و از گردش مالی بالایی برخوردار خواهید بود. از جمله بهترین روش های کسب درآمد از طریق گوگل به شرح زیر هستند:

  • کسب درآمد از طریق گوگل با وب سایت ها: از آن جایی که تمامی کسب و کارها به سمت مجازی شدن روی آورده اند، بهترین فرصت برای کسب درآمد از طریق گوگل، مدیریت و راه اندازی وب سایت می باشد.
  • کسب درآمد از طریق گوگل با سئو: با کسب دانش کافی در مورد سئو می توانید از این طریق به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. چون تمامی وب سایت هایی که در حال رقابت هستند، برای قرار گرفتن وب سایت خود در صفحه ی اول جست و جو نیاز به سئو کار ماهر دارند.

کسب درآمد از طریق گوگل

 نحوه ی کسب درآمد از طریق گوگل

برای کسب درآمد از طریق گوگل نیاز به چه دانشی است؟

کسب درآمد از طریق گوگل با آموزش های خیلی ساده و راه های درست و حرفه ای کار چندان دشواری نمی باشد. از آن جایی که روش های متعدد و زیادی برای کسب درآمد از طریق گوگل وجود دارد، تمامی افراد می توانند با کمی تسلط به بستر اینترنت در یکی از این روش ها مشغول به فعالیت باشد.

برای کسب درآمد از طریق گوگل با طراحی سایت نیاز به داشتن دانش و مهارت مورد نیاز برای این کار می باشد. از آن جایی که هر ساله رقبای جدید به این حوزه اضافه می شوند، بایستی از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشید تا خدمات شما همیشه بهترین باشد. برای کسب موفقیت در این حوزه نیاز به دانش و مهارت سئو و بهینه سازی جست و جو است.

برای کسب درآمد از طریق گوگل با ساختن کانال یوتیوب نیاز به دانش تولید محتوای ویدیویی است. افرادی که دارای این مهارت هستند می توانند با خرج کردن کمی خلاقیت مخاطبان زیادی را جذب کرده و به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.

کسب درآمد از طریق گوگل با استفاده از گوگل پلی نیاز به دانش برنامه نویسی در حوزه ی بازی است. افرادی که در این حوزه مهارت داشته باشند می توانند با ساخت اپلیکیشن به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

کسب درآمد از طریق گوگل با تولید محتوا و بلاگری نیاز به دانش سئو می باشد. با توجه به مهارت سئو می توانید سایت خود را رشد داده و گسترده کنید. برای موفقیت در این روش نیاز به فعالیت مداوم و دانش سئو می باشد. همین طور بایستی اطلاعات و دانش خود را به روز نمایید.

کسب درآمد از طریق گوگل با فروش برنامه ها در پلی استور نیاز به دانش ساخت برنامه می باشد. اگر ایده ی درخشانی برای تولید برنامه دارید می توانید با طراحی یک اپلیکیشن مناسب و در اختیار گذاشتن آن در پلی استور به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

جمع بندی:

تا به این جای مطالب به بررسی کسب درآمد از طریق گوگل پرداختیم. به این صورت که، نحوه ی کسب درآمد از طریق گوگل را بررسی کردیم و ابزارهای گوگل را که می توان از طریق آن به درآمد بالا رسید را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده اند، رسیده باشید.

کسب درآمد از طریق گوگل

کسب درآمد از طریق گوگل


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر