مشاوره رایگان

پیشنهاد کاری خوب

| از 0 نظر

داشتن یک پیشنهاد کاری خوب رویایی است که تحقق آن می تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند. نگویید شما از چنین پیشنهادی استقبال نمی کنید که حقیقتا باور نمی کنم. همه ما در حسرت داشتن یک کار و کاسبی نان و آب دار هستیم. کاری که به واسطه آن دخلمان با خرجمان بخواند. نه شغلی که جز خستگی و چندرغاز حقوق و کلی رویای شکست خورده و آرزوی نقش بر آب شده چیزی عایدمان نمی کند!

ببینید؛ قرار نیست شما پا روی پا بیندازید، مدام آیه یأس بخوانید، به زمین و زمان بد و بیراه بگویید و منتظر بمانید که یکی از راه برسد و بگوید: آقا یا خانم فُلانی؛ مدت هاست که جای فرد با کمالاتی مثل شما در کسب و کار ما خالیست. آیا مسرورمان کرده و مجموعه ما را به حضورتان منور می سازید؟!

نه خیر جانِ من؛ از این خبرها نیست. خودتان باید به فکر خودتان باشید و بس. منتظر غول چراغ جادو و فرشته نجات نباشید که این حرف ها مال قصه هاست. حتما دارید غُر می زنید که ای بابا؛ فُلانی تو باز شروع کردی؟! در این دنیای درندشت کار هم پیدا نمی شود، چه برسد به پیشنهاد کاری آن هم از نوع خوبش!

اتفاقا هم کار زیاد است و هم پیشنهاد کاری خوب. کافیست عزمتان را جزم کنید. من هم با ارائه کُلی پیشنهاد کاری شگفت انگیز مسیر را برایتان هموار می کنم. نگویید به فکرتان نیستم که اگر نبودم، بحث امروز را به پیشنهادهای کاری خوب اختصاص نمی دادم. پس دل به مطلب بدهید که این جا بهشت شماست!


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


پیشنهاد کاری خوب برای دانشجویان

اگر دانشجو هستید و در به در به دنبال یک کار درست و حسابی می‌گردید تا بتوانید دُنگ کافه رفتن‌های آخر هفته با دوستانتان را بپردازید، فُلان لباس شیک پشت ویترین را خریداری کنید، با همکلاسی‌هایتان جاهای دیدنی شهر را بگردید و نگران خالی شدن جیبتان نباشید، پیشنهادهای کاری زیر را از دست ندهید. پیشنهاد کاری خوب از من؛ عملی کردنش با تو که دانشجوی مملکتی و امیده آینده این کشورِ پهناور!

بازاریاب شوید و هنوز عرقتان خشک نشده، مزدتان را بگیرید!

بازاریابی یک پیشنهاد کاری خوب برای دانشجویان است. از آن پیشنهادهایی که به واسطه آن می‌توانید سه سوته پولتان را به جیب بزنید و هر جور که دوست دارید، خرجش کنید. کافه بروید، لباس بخرید، تفریح کنید، خوش بگذرانید و حتی برای آینده‌تان پس انداز کنید.

اگر زبان انگلیسی را فول باشید، مترجمی بهترین پیشنهاد کاری برای شماست!

اگر مثل بلبل انگلیسی حرف می زنید و سیر تا پیاز این زبان را از بَرید؛ مترجمی یک پیشنهاد کاری خوب که نه، یک پیشنهاد کاری عالی برای شماست. حتی می توانید به صورت پاره وقت در یک آموزشگاه مشغول به تدریس شوید و کُلی پول در بیاورید.

تدریس خصوصی یک ایده خوب برای کار دانشجویی است!

اگر مُخ ریاضی و فیزیک هستید یا مسائل پیچیده شیمی را مثل آب خوردن حل می کنید، می توانید به تدریس خصوصی به عنوان یک پیشنهاد کاری خوب فکر کنید. دانش آموزان را برای امتحان آماده کنید، مقالات و یا حتی تکالیفشان را بنویسید و از آن ها حق الزحمه بگیرید!

اگر این ایده ها را نمی پسندید، نگاهی به ایده های بعدی بیندازید:

  • نماینده مرکز تماس شوید.
  • دستیار مجازی شوید.
  • دستیار اداری شوید.
  • در پذیرش سالن های ورزشی مشغول به کار شوید.
  • در پذیرش هتل فعالیت کنید.
  • مربی تناسب اندام شوید.
  • فروشندگی کنید.
  • عکاسی کنید.
  • در کافه یا رستوران کار کنید.
  • ...

پیشنهاد کاری خوب

پیشنهاد کاری خوب برای دانشجویان

پیشنهاد کار تولیدی خوب

اگر از سوی یک کسب و کار تولیدی معتبر یک پیشنهاد کاری خوب دارید، حسابی خوش به حالتان! عموما این دسته از مشاغل دردسر چندانی ندارند، ولی پول خوبی نصیبتان می کنند. اگرچه تلخ، اما حقیقت این است که استخدام در دستگاه های دولتی آن هم در دنیای پر فراز و نشیب امروز جزء محالات است. حتی اگر شانس یارتان باشد و پس از گذشتن از هفت خوان رستم در یک دستگاه دولتی مشغول به کار شوید، به هزار و یک دردسر ریز و درشت بعدش و چند شاهی حقوق ماهانه اش نمی ارزد. پس اگر یک پیشنهاد کاری خوب دارید، آن را به هوای شرکت در این استخدامی و آن استخدامی از دست ندهید که دیر یا زود پشیمان می شوید. پیشنهاد کار تولیدی خوب می خواهید؟!

به روی چشم!

یک مرکز تهیه و توزیع غذاهای خوشمزه راه اندازی کنید و دل از کف مشتریان شکمویتان بربایید!

واقعیت این است که زندگی شهری و مشغله های بزرگ و کوچک دنیای ماشینی امروز شیرین ترین اوقات زندگیمان را به یغما برده اند. خیلی کم پیش می آید که بوی قرمه سبزی همسایه هوش از سرمان ببرد و دلمان را به هوس بیندازد. چرا؟! چون خانم فُلانی شاغل است و وقت ندارد پخت و پز کند. از بیرون برای همسر و فرزندانش غذای آماده می خرد و خودش را هم به دردسر نمی اندازد!

این داستان آشنایی است که اکثر ما به آن برخورده ایم. خُب وقتی چنین شرایطی فراهم شده، چرا شما قُلابتان را بر نمی دارید و از آب گِل آلود ماهی نمی گیرید؟!

راه اندازی یک مرکز تهیه و توزیع غذاهای خوشمزه یکی از بهترین پیشنهادهای کاری است که برایتان سراغ دارم. حتما سبک و سنگینش کنید.

گل و گیاه پرورش بدهید و از این کار خلاقانه حسابی پول به جیب بزنید!

قبول دارید که هیچ چیز به اندازه پرورش گل و گیاه نمی تواند روحیه تان را تقویت کند؟ حالا فکرش را بکنید که از این کار پول هم در بیاورید! شیفته اش شدید، نه؟! پس لطفا به این پیشنهاد کاری خوب هم فکر کنید.

کلی پیشنهاد کاری خوب و گُل و بلبل دیگر هم برایتان سراغ دارم که شک ندارم زندگیتان را از این رو به آن رو می کنند. نمونه اش پیشنهادهای زیر:

  • بزنید توی کار خدمات بسته بندی و تولید جعبه و پاکت کادو؛ درآمدش حرف ندارد.
  • ماهی های زینتی آکواریومی را پرورش بدهید و بفروشید. اگر درآمدش خوب نبود، همه چیز را از چشم من ببینید!
  • تولیدی لباس راه اندازی کرده و تا می توانید پول پارو کنید.
  • شمع های تزیینی معطر بسازید و به قیمت عالی بفروشید.
  • کالاهای چرمی تولید کنید و لذت فعالیت در یک حوزه پولساز را به خودتان هدیه دهید.
  • ...

پیشنهاد کاری خوب

پیشنهاد کار تولیدی خوب


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


پیشنهاد کاری خوب با حداقل سرمایه

تعداد افرادی که آسمان را به زمین می دوزند تا یک کار پولساز با حداقل سرمایه جور کرده و این دو روز عمرشان را به خوشی بگذرانند، کم نیست. چه بسا که شما هم جزئشان باشید و برای پیدا کردن چنین شغلی از جان مایه بگذارید!

راه اندازی یک شغل خوب که سرمایه چندانی هم نطلبد، سخت است، اما غیرممکن نیست. کافیست از کنار ایده های خلاقانه من بی تفاوت عبور نکنید. آن وقت خواهید دید که پول درآوردن نه به اندازه آب خوردن، ولی کار ساده ای است!

سرمایه مورد نیاز برای ورود به کار تولید محتوا تقریبا صفر است. لطفا هرچه زودتر محتوانویس شوید!     

برای آن که محتوانویس شوید و آگهی ها، مقالات و کتاب های الکترونیکی بنویسید، یک لپتاپ نیاز دارید و یک ذهن خلاق. نه لازم است بروید وام بگیرید و شب و روزتان را به فکر قسط و سررسید باشید، نه نیاز است قرض و قوله کرده و خودتان را مدیون دیگران کنید.

لپتاپ دارید؟

ذهن خلاق چطور؟!

پس منتظر چه هستید؟! همین امروز استارت پولدار شدنتان را بزنید و یک جان تازه به جان های من بیفزایید!

نظرتان در مورد طراحی گرافیکی چیست؟!

اگر دستی در کارهای گرافیکی دارید و مدت هاست به دنبال یک پیشنهاد کاری خوب می گردید، این فرصت طلایی را از دست ندهید. بزنید توی کار طراحی گرافیکی و یک شبه که نه، اما یک ساله پولدار شوید. باور کنید کار سختی نیست. کافیست کمی وقت بگذارید و سلیقه به خرج بدهید تا همه را شیفته هنر خود کنید!

برنامه ریز مراسمات شده و پول خوبی به جیب بزنید!  

این روزها هیچ کس فرصت سر خاراندن ندارد. چه برسد به این که کلی وقت بگذارد و برای مراسم تولد یا عروسی اش برنامه ریزی کند. اگر شما فرد منظمی هستید و خیلی به جزئیات توجه می کنید، می توانید پول گرفته و زحمت این کار را بکشید.

هزینه مورد نیاز برای ورود به دنیای برنامه ریزی مراسمات چقدر است؟!

صفر مطلق یا نهایتا صفر حدی!

خواهشا یک سری هم به پیشنهادهای زیر بزنید. شک ندارم که عاشقشان می شوید:

  • مربی موسیقی شوید.
  • سخنران انگیزشی شوید.
  • تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر تعمیر کنید.
  • در یک شرکت حمل و نقل مشغول به فعالیت شوید.
  • خدمات کاریابی انجام دهید.
  • تور لیدر شوید.
  • ...

پیشنهاد کاری خوب

پیشنهاد کاری خوب با سرمایه کم

پیشنهاد کار صنعتی خوب

همه ما به خوبی می دانیم که بدون وجود کارهای صنعتی پای اقتصاد کشور حسابی می لَنگد. پس در این که کسب و کارهای صنعتی، کسب و کارهایی پولساز هستند، هیچ شکی نیست. خُب با این اوصاف هرکس در این مشاغل مشغول به فعالیت شود، نانش توی روغن است.

شما هم دوست دارید وارد این حوزه شوید، اما پیشنهاد کاری خوب ندارید؟!

بنده این جا هستم تا بهترین پیشنهادهای کاری را گلچین کرده و در اختیارتان بگذارم. باشد که عاقبت به خیر شوید!

تجهیزات و اتصالات برقی تولید کنید.

حقیقت این است که نیاز ما به تجهیزات و اتصالات برقی تا دنیا دنیاست، نه کم می شود و نه تمام! اگر بتوانید گام در این مسیر بگذارید، پولدار شدنتان حتمی است. آنچه برای شروع این تجارت نیاز دارید، پشتکار است. اگر دارید، بسم الله!

تولید کاغذ یک پیشنهاد کاری خوبی است!

بزرگی می گفت هر صنعتی که به کاغذ ربط داشته باشد، همواره سبز و سودآور است. تا زمانی که مدارس، دفاتر و ادارات هستند، صنعت تولید کاغذ نیز پابرجا است. یعنی تا ابدالدهر!

خُب با این اوصاف ارزشش را دارد که آستین همت بالا زده و بزنید توی کار تولید کاغذ. هم بی دردسر است، هم درآمدش باورنکردنی است!

ایده تولید اسباب بازی حرف ندارد!

پیشنهاد کاری خوب می خواهید؟!

حقیقتا پیشنهادی بهتر از تولید اسباب بازی برایتان سراغ ندارم. شما بهتر از من از نیاز غیر قابل انکار و روزافزون کودکان و نوجوانان به اسباب بازی های گوناگون مطلع هستید. پس چرا دست روی دست گذاشته اید و هیچ کاری نمی کنید؟! منتظرید تا رقبا از شما پیشی گرفته و بازار اشباع شود، آن وقت دستتان به جایی بند نباشد؟!

راستی کلی پیشنهاد کاری خوب دیگر هم برایتان سراغ دارم:

  • وارد صنعت تولید دارو شوید.
  • بطری های پلاستیکی تولید کنید.
  • در زمینه تولید کودهای آلی و غیر ارگانیک فعالیت کنید.
  • کاشی و سرامیک تولید کنید.
  • بزنید توی کار تولید محصولات مو، کلاه گیس، لوازم آرایشی و بهداشتی و...
  • ...

پیشنهاد کاری خوب

پیشنهاد کار صنعتی خوب

پیشنهاد کاری خوب در منزل

قرار نیست که همیشه شما شال و کلاه کنید و به دنبال کار بروید. گاهی اوقات کار خودش با پای خودش خدمت شما می‌رسد تا انجامش دهید. کار در خانه یعنی همین دیگر!  

  • اگر به دنبال پیشنهاد کاری خوب در منزل می‌گردید، لیست زیر را به هیچ قیمتی از دست ندهید:
  • اگر کامپیوتر دارید و سرعت تایپ کردنتان هم خوب است، تایپ در منزل یک پیشنهاد کاری خوب برای شماست.
  • اگر به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری مسلط هستید، ترجمه بهترین پیشنهاد کاری است که برایتان سراغ دارم.
  • اگر قلمتان شیوا و رسا است، نویسندگی بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید.
  • اگر خوش ذوق و باسلیقه هستید و از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد، محصولات دست ساز بسازید و بفروشید.
  • اگر با دستپخت فوق العاده‌ تان همه را دیوانه کرده اید، به فکر راه اندازی یک کترینگ باشید.
  • اگر خوش سر و زبانید و با حرف‌هایتان دیگران را جادو می‌کنید، بازاریابی تلفنی بهترین پیشنهاد کاری برای شماست.
  • اگر در زمینه طراحی گرافیکی حرفی برای گفتن دارید، چه پیشنهادی بهتر از صفحه آرایی، طراحی لوگو، طراحی بروشور و...؟
  • اگر استاد کار کردن با نرم افزارها و برنامه‌های مختلف کامپیوتری هستید، پروژه‌های مرتبط با تواناییتان بگیرید و پولدار شوید!
  • اگر خیاطی و گلدوزی بلدید، از همین حالا تبریک مرا بابت ثروتمند شدنتان پذیرا باشید!
  • اگر در زمینه آرایشگری حریف می‌طلبید، هرچه سریع‌تر سالنتان را افتتاح کنید!
  • اگر استعدادتان در زمینه طراحی و نقاشی ستودنی است، تابلوهای هنری بکشید و بفروشید.
  • اگر با شرایط پرورش قارچ آشنایی داشته و شرایط آغاز این کار را دارید، امروز و فردا نکنید.
  • اگر از شبکه‌های اجتماعی سر در می آورید، ادمین پیج‌های اینستاگرام یا کانال‌های تلگرام شوید.
  • اگر به دنبال یک کار ساده هستید که بدون نیاز به تخصصی خاص از پس انجامش بر بیایید، کار بسته بندی محصولات در منزل مختص شماست.

پیشنهاد کاری خوب

پیشنهاد کاری خوب در منزل

جمع بندی

حقیقت این است که یک پیشنهاد کاری خوب می‌تواند شما را از فرش به عرش رسانده و زندگیتان را متحول کند. پس لطفا اگر پیشنهاد کاری خوبی داشتید، بدون سبک و سنگین کردن آن را رد نکنید که پشیمانیتان حتمی است!

اگر دانشجو هستید و تا به امروز از خورد و خوراک و لباس و تفریحاتتان زده اید تا مبادا طعم تلخ بی پولی را احساس کنید، دیگر بس است. من پیشنهادهای کاری فوق العاده ای در چنته دارم که می‌توانند زندگیتان را از این رو به آن رو کنند. دوران دانشجویی یکی از خاطره انگیزترین دوره‌های عمر شماست. آن را با بی پولی سپری نکنید!

اگر دانشجو هستید و در به در به دنبال یک کار خوب و نان و آب دار می‌گردید:

  • بازاریابی کنید.
  • مترجم شوید.
  • به صورت خصوصی تدریس کنید.
  • نماینده مرکز تماس شوید.
  • دستیار مجازی یا اداری شوید.
  • در پذیرش هتل کار کنید.
  • ...

پیشنهاد برای کار تولیدی خوب هم تا دلتان بخواهد، زیاد است. اگر جزء علاقه‌مندان به کارهای تولیدی هستید، پیشنهادات شگفت انگیز زیر را از دست ندهید:

  • راه اندازی مرکز تهیه و توزیع غذا
  • پرورش گل و گیاه
  • ساخت جعبه کادو
  • ساخت شمع‌های تزئینی
  • راه اندازی تولیدی لباس
  • ...

اگر سرمایه چندانی برای شروع کاروبارتان ندارید، نگران نباشید. برای شما هم کُلی پیشنهاد کاری خوب و ناب دارم:

  • تولید محتوا
  • طراحی گرافیکی
  • برنامه ریزی مراسمات
  • برگزاری سخنرانی‌های انگیزشی
  • تعمیر تلفن همراه و تبلت
  • ...

اگر به دنبال پیشنهاد کار صنعتی خوب هستید، لیست زیر تقدیم به شما:

  • تولید تجهیزات و اتصالات برقی
  • تولید کاغذ
  • تولید اسباب بازی
  • تولید دارو
  • تولید بطری‌های پلاستیکی
  • تولید کاشی و سرامیک
  • ...

اگر شرایط کار در بیرون از منزل برایتان فراهم نیست، نگران نباشید. با ایده‌های زیر به درآمدی باورنکردنی خواهید رسید، آن هم در خانه!

  • تایپ
  • ترجمه
  • نویسندگی
  • ساخت محصولات دست‌ساز
  • راه اندازی کترینگ
  • بازاریابی تلفنی
  • ...

    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر