مشاوره رایگان

لیست کسب و کار

5.0| از 1 نظر

در اختیار داشتن لیست کسب و کار می تواند مسیر پر فراز و نشیب راه اندازی یک شغل پولساز را برایتان هموار و روشن کند. حقیقتا دنیا ظالم تر از آن است که دست روی دست بگذارد و اجازه بدهد من و شما بی برنامه جلو برویم و تازه پیشرفت هم بکنیم. پس از همین ابتدای کار دور بی برنامگی را یک خط قرمز پُر رنگ بکشید که عاقبت خوشی ندارد!   

همه ما به خوبی آگاهیم که انتخاب شغل از آن دسته انتخاب هایی است که می تواند زندگیمان را متحول کند. یا درست انتخاب می کنیم و یک عمر را در ناز و نعمت سر می کنیم یا خدای نکرده تیرمان خطا می رود و کِشتی آرزوهایمان غرق می شود. این را گفتم تا بدانید که انتخاب شغل هم درست مانند انتخاب شریک زندگی با هیچ کس شوخی ندارد. اشتباه کنید، قافیه را باخته اید!

فرقی نمی کند در شهری کوچک در فُلان نقطه ایران زندگی می کنید یا در کشوری بزرگ در آن سوی دنیا. قصد دارید یک کسب و کار خانگی راه بیندازید یا کسب و کاری کوچک با سرمایه ای ناچیز؛ به هر حال داشتن یک لیست کسب و کار برایتان از نان شب واجب تر است.

مطمئنم باهوش تر از آنید که موضوع بحث امروز را حدس نزده باشید. این مطلب یک مطلب عادی نیست، یک نقشه گنج است. طبق آن پیش بروید، پیروزیتان حتمی است!


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


لیست کسب و کار خانگی

تعداد علاقه‌مندان به راه اندازی کسب و کارهای خانگی کم نیست که هیچ، به طور غیر قابل باوری زیاد است! مردم به هزار و یک دلیل قانع کننده ترجیح می‌دهند که کار را به خانه بیاورند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، لیست کسب و کارهای خانگی زیر را از دست ندهید که حسابی متضرر خواهید شد.

این ایده های ناب را از دست ندهید!

  • بازاریابی پورسانتی یکی از بهترین ایده‌های کسب و کار خانگی است که درآمدش حرف ندارد. اگر توانایی فروش محصولات و خدمات گوناگون در وجودتان موج می‌زند، بازاریابی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش رو دارید.
  • اگر عاشق نوشتن هستید و دست به قلمتان خوب است، این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید. از نوشتن کتاب‌های کودکانه شروع کنید و با نوشتن رُمان‌های عاشقانه به اوج شُهرت برسید!
  • اگر دلتان برای نوزادها غَنج می‌رود و عاشق دنیای صاف و یک رنگ آن‌ها هستید، برنامه ریز نوزاد شوید. خانواده‌های زیادی به کمک شما نیاز دارند. پس این فرصت کاری طلایی را از دست ندهید.
  • اگر از نوشتن مطالب محاوره ای سیر نمی‌شوید، وبلاگ‌نویسی را در صدر اولویت‌های لیست کسب و کارتان قرار دهید.
  • اگر عاشق کار با اعداد و ارقام هستید و از دو دو تا چهار تا کردن و چرتکه انداختن خوشتان می آید، خدا شما را برای حسابداری خلق کرده است.
  • اگر از پخت غذاهای متنوع و شیرینی‌های خوشمزه لذت می برید، آشپزی در منزل را هم به لیست کسب و کارهای خانگی مورد علاقه تان بیفزایید.
  • اگر بازی با کلمات تخصص شماست، نگارش متون تبلیغاتی را در دستور کارتان قرار دهید. راستی قبل از شروع کارتان یک پارو هم برای پول پارو کردن بخرید!
  • اگر دستی در املا و گرامر دارید، ویراستاری شاهکارهای نویسندگان مختلف را بر عهده بگیرید. حیف است جای این شغل پولساز خانگی در لیست کسب و کارهای مورد نظرتان خالی بماند.

لیست کسب و کار

لیست کسب و کارهای خانگی

لیست کسب و کارهای کوچک

از من به شما نصیحت؛ اگر جزء کسانی هستید که هنوز هیچ کسب و کاری ندارید، رویای راه اندازی کسب و کارهای بزرگ را از سرتان بیرون کنید. ریسک یک کسب و کار کوچک برای شما که در ابتدای مسیر هستید، بسیار کمتر و درصد موفقیتتان بیشتر است. ابتدا در رودخانه‌های آرام شنا کردن را بیاموزید و سپس به دلِ دریایِ مواج بزنید!

با این ایده ها آینده تان را بسازید!

  • دراپ شاپینگ از آن دسته کسب و کارهای کوچکی است که پتانسیل فوق العاده ای برای تبدیل شدن به یک کسب و کار بزرگ دارد. جای این کار پولساز را در لیست انواع کسب و کارهای مورد علاقه‌تان خالی نگذارید که پشیمان خواهید شد.
  • فریلنسری فرصتی طلایی برای آن گروه از افرادی است که استاد تایپ و ترجمه و این قبیل کارها هستند. اگر مثل آب خوردن تایپ می‌کنید، ترجمه می‌کنید، محتوا تولید می‌کنید و...، این کار را هم به لیست کسب و کارهای کوچک و پولساز بیفزایید.
  • اگر بتوانید مهارت کافی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را کسب کنید، پولدار شدنتان حتمی است. پس این کار پر درآمد را هم از قلم نیندازید!
  • حقیقتا سودی که در سرمایه‌گذاری در بازار بورس هست، در هیچ کسب و کار دیگری نیست. البته بی گُدار به آب زدن در این مسیر می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برایتان رقم بزند. اگر در این زمینه حرفی برای گفتن دارید، نام این کسب و کار کوچک را به ابتدای لیست کسب و کارهای مورد نظرتان اضافه کنید.
  • چاپ روی ماگ و تیشرت یکی از کسب و کارهای کوچکی است که رواج آن در سال‌های اخیر، خیره کننده و استقبال از آن بی‌نظیر بوده است. اگر بتوانید یک دستگاه چاپ خریداری کرده و استارت این کار را بزنید، نانتان توی روغن است!

پرورش قارچ، صادرات، تدریس خصوصی و... از دیگر پیشنهادهایی هستند که شک ندارم به دردتان می‌خورند!

لیست کسب و کار

لیست کسب و کارهای کوچک


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


لیست کسب و کار در ایران

خیلی از افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، به دنبال یک شغل خوب می‌گردند که هم نان و آب دار باشد و هم آینده‌دار. این دسته از افراد که به احتمال قریب به یقین شما هم جزئشان هستید، مسیر موفقیت را خیلی هموارتر از واقعیت دیده و از همین رو گوگل را به دنبال رازهای میلیاردر شدن و یا کسب درآمدهای نجومی زیر و رو می‌کنند. خودمانی بگویم که کاری از دست جناب گوگل ساخته نیست. همه چیز به خودتان، توانایی‌هایتان، اولویت‌هایتان و سرمایه‌تان بستگی دارد. برای شروع یک لیست کسب و کار تهیه کنید و قدم اول را محکم بردارید. باشد که موفقیت‌هایتان را نظاره‌گر باشم!

با عملی کردن این ایده ها رویاهایتان را محقق کنید!

  • ما ایرانی‌ها جزء شکموترین افراد دنیا هستیم. پس صنعت غذا در ایران همیشه پر سود است. اگر بتوانید وارد این صنعت شده و پوزه رقبا را به خاک بمالید، به سال نرسیده ثروتمند می‌شوید!
  • آرایشگری از آن شغل‌هایی است که در هرجای دنیا بازارش کساد باشد، در ایران پر درآمد است. میل به زیبایی در ما ایرانی‌ها تمامی ندارد. پس فرصت را غنیمت بشمارید و نبض بازار را در دست بگیرید.
  • بازاریابی تلفنی یکی از فراگیرتر مشاغل در ایران است. اگر می‌توانید با فنون فروشندگی مشتری را جادو کرده و او را وادار به خرید کنید، حتما این مورد را در لیست کسب و کارهای پولساز جا بدهید!
  • حقیقت این است که هزینه‌های درمانی علی‌الخصوص هزینه دندانپزشکی و جراحی‌های زیبایی در ایران کمتر از اغلب کشورهاست. با این اوصاف توریست‌های زیادی با هدف بهره‌مندی از این خدمات وارد کشور ما می‌شوند. توریست‌هایی که با کشور ما آشنایی ندارند و نیازمند کمک هستند. با انصاف باشید و در ازای دریافت مبلغی عادلانه لیدرشان شوید!

کشاورزی و دامپروری، راه اندازی آشپزخانه و... از دیگر مشاغلی هستند که حیف است جایشان در لیست کسب و کارهای پر درآمد خالی باشد.

لیست کسب و کار

لیست کسب و کار در ایران

لیست کسب و کار موفق در جهان

یادتان هست همان ابتدای کار گفتم که فرقی نمی‌کند در ایران زندگی می‌کنید یا در دورترین نقطه دنیا؛ در هر صورت در دست داشتن یک لیست کسب و کار جامع برای رسیدن به شغل ایده آلتان ضروری است؟ خُب؛ من سر حرفم هستم و می‌خواهم لیست موفق‌ترین کسب و کارهای جهان را در اختیارتان قرار بدهم و بدین ترتیب تصمیم گیری را برایتان ساده‌تر کنم. بدانید و آگاه باشید که لیست من و یک اراده فولادی تنها چیزهایی هستند که برای فتح دنیا نیاز دارید!

با این ایده های بی نظیر آینده ای درخشان برای خود رقم بزنید!

  • طراحی سایت یکی از موفق‌ترین کسب و کارهایی است که مرزها را در نوردیده و با درآمد فوق العاده اش همه را شیفته خود نموده است. اگر به دنبال منبعی مطمئن برای کسب درآمدهای نجومی هستید، پیشنهادی بهتر از طراحی سایت برایتان سراغ ندارم.
  • برنامه نویسی یکی از پرکارترین و پولسازترین مشاغل دنیاست که درآمد شگفت انگیزش می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند. اگر از کار کردن با کدهای کوتاه و بلند لذت می‌برید، این کار را به ابتدای لیست کسب و کارهای مورد علاقه‎تان بیفزایید.
  • کارشناس امنیت شبکه یکی از مشاغل حساس و پر مسئولیتی است که نمی‌توان به سادگی از خیر درآمد باورنکردنی اش گذشت. اگر در زمینه آی تی تخصص دارید، به این شغل بیشتر فکر کنید!
  • تولید محتوا و سئو از آن دسته مشاغل پر درآمدی است که با سرعت غیر قابل باوری در حال پیشرفت است. اگر فکر می‌کنید می‌توانید به سایت های مختلف کمک کنید که در صفحه نخست گوگل جا خوش کنند، آستین بالا زده و وارد گود شوید!

نام این مشاغل شیرین پولساز را هم در لیست کسب و کارهای پر درآمد مورد علاقه تان جا بدهید:

  • اپراتور ربات
  • مربی شخصی پزشکی
  • متخصص ادغام انسان و فناوری
  • مشاور ارز دیجیتال
  • ...

لیست کسب و کار

لیست کسب و کار موفق در جهان

لیست کسب و کارهای کم سرمایه

خیلی‌ها به هوای این که راه اندازی یک کسب و کار خوب یک سرمایه تُپُل می‌طلبد، دست روی دست گذاشته اند و گذر عمر را تماشا می‌کنند. چنین افرادی یک روز به خودشان می آیند و می‌بینند ای دل غافل؛ پیر شده اند و هنوز طعم شیرین کسب درآمد و استقلال مالی را نچشیده اند. هنوز با حقوق خودشان برای عزیزترین فرد زندگیشان یک هدیه زیبا نخریده اند، زیباترین نقاط دنیا را نگشته اند و افسوس که برای جبران خیلی دیر است...

من نمی‌گویم که انگشت روی هر کاری بگذارید، کم سرمایه است. چون تعداد مشاغلی که راه اندازی آن‌ها سرمایه آنچنانی می‌خواهد، کم نیست. اما می‌گویم وقتی سرمایه آنچنانی برای شروع ندارید، کاری را انتخاب کنید که با سرمایه‌تان جور در بیاید. پس بلند پروازی ممنوع!

اگر سرمایه تان کم و جیبتان خالی است، این ایده ها به دادتان می رسند!

  • پرورش گل و گیاه یکی از پر سودترین مشاغلی است که برای شروع آن نیاز به سرمایه ای هنگفت ندارید. اگر این کار با روحیاتتان سازگار است، بسم الله!
  • پرورش زنبور و تولید عسل یکی از مشاغل پولسازی است که حیف است جایش در لیست کسب و کارهای کم سرمایه و پر درآمد خالی باشد. اگر شرایطش را دارید، امروز و فردا کردن را کنار بگذارید و همین امروز استارتش را بزنید.
  • چرم دوزی یکی دیگر از کارهای کم سرمایه ای است که می‌تواند پای پول را به زندگیتان باز کند. اگر خوش سلیقه و با حوصله هستید که فبها المراد!
  • اگر دستی در پخت نان‌ها و شیرینی‌های خوشمزه دارید، حتما این شغل را در اولویت لیست کسب و کارهای مورد نظرتان قرار بدهید.

این ایده‌ها را نمی پسندید؟! بعدی ‌ها را چطور؟!

  • تولید میوه خشک
  • تولید انواع اکسسوری
  • تولید محصولات لبنی
  • تولید کتاب صوتی و پادکست
  • راه اندازی گلخانه
  • تهیه فینگرفودهای خوشمزه
  • بسته‌‌بندی حبوبات
  • مجسمه سازی
  • ...

لیست کسب و کار

لیست کسب و کارهای کم سرمایه

جمع بندی

دوست عزیزتر از جانم؛ وقتی می‌خواهی یکی از سرنوشت سازترین تصمیمات زندگیت را عملی کنی، حتما با برنامه‌ریزی پیش برو. علی الخصوص اگر آن کار انتخاب یک شغل بی دردسر، همیشگی و نان و آب دار باشد. هیچ گاه در هیچ مرحله ای از زندگیت بی‌گُدار به آب نزن. چون زندگی آنقدر طولانی نیست که نصف آن را با اشتباه کردن و نصف دیگرش را با جبران اشتباهاتت بگذرانی!

تهیه یک لیست کسب و کار جامع و همه چیز تمام به تو کمک می‌کند که درست و اصولی تصمیم بگیری، مثل یک مرد پای تصمیمت بمانی و مثل یک زن شجاعانه برای موفقیت در مسیری که برگزیده ای، بجنگی! من هم در این مسیر پر فراز و نشیب یاری ات می‌کنم تا سهمی در موفقیت‌های بزرگت داشته باشم. باشد که تلاش‌هایمان به بار نشسته و زندگی را آنگونه که دوست داری، زندگی کنی!

اگر به دنبال یک کسب و کار خانگی پولساز می‌گردی، این ایده‌ها را در لیست کسب و کارهای مورد علاقه ات بگُنجان:

  • نویسندگی
  • وبلاگ نویسی
  • ویراستاری
  • ...

اگر می‌خواهی با یک کسب و کار کوچک شروع کنی و به تدریج نبض بازار رقابت را در دست بگیری، پیشنهادهای زیر را از من پذیرا باش:

  • دراپ شاپینگ
  • فریلنسری
  • سرمایه گذاری در بورس
  • ...

دوست داری نگاهی به لیست کسب و کارهای موفق در ایران بیندازی؟ لیست زیر با احترام تقدیم به تو که دوست خوب منی!

  • فعالیت در صنعت غذا
  • آرایشگری
  • بازاریابی تلفنی
  • ...

مایلی لیست کسب و کارهای موفق در جهان را با لیست بالا مقایسه کنی؟!

  • طراحی سایت
  • برنامه نویسی
  • تولید محتوا و سئو
  • ...

آشنایی با مشاغل موجود در لیست کسب و کارهای کم سرمایه نیز خالی از لطف نیست:

  • زنبورداری
  • چرم‌دوزی
  • تولید اکسسوری
  • ...

    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

الهام میرزایی

الهام میرزایی | 5/7/2023 8:25:11 PM

سلام دوست دارم يه کسب کار برای خودم را بندازم