مشاوره رایگان

ایده شغل جدید

| از 0 نظر

انتخاب مناسب ترین و بهترین ایده شغل جدید می تواند موجب موفقیت در راه اندازی کسب و کار شود. از این رو افراد زیادی هستند که برای راه اندازی کسب و کار جدید دنبال ایده های شغلی جدید و ناب  می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و افزایش آگاهی لازم در ارتباط با بهترین ایده های شغلی از شما دعوت به عمل می آوریم که تا انتهای مطالب همراه با ما باشید.

ایده شغل جدید

ایده شغل جدید


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


ایده شغل جدید و اجرا نشده در ایران

ایده شغل جدید و اجرا نشده در ایران به دلیل این که اشباع نشده است، قطعا از پتانسیل بالایی برخوردار خواهد بود. از این رو قبل از شروع کسب و کار جدید، بهتر است که با این ایده ها آشنا شده و آگاهی مورد نیاز را به دست بیاورید. بعد از انجام تحقیقات لازم در این حوزه اقدام به اجرای آن نمایید. در ادامه چند نمونه از بهترین ایده های شغل جدید و اجرا نشده را در ایران برای شما آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • مجموعه ی غذایی اختصاصی: یکی از استارتاپ های اجرا نشده در ایران راه اندازی یک مجموعه ی غذایی اختصاصی می باشد. حالا این مجموعه می تواند ارائه کننده ی محصولات اختصاصی برای گیاه خواران باشد یا محصولات اختصاصی برای افرادی که علاقه مند به غذاهای گوشتی هستند. انتخاب این ایده شغل جدید و اجرا نشده به دلیل این که اشباع نشده است، از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار می باشد.
  • اجاره ی بدنه ی ماشین برای تبلیغات: یکی دیگر از ایده های اجرا نشده در ایران، اجاره ی بدنه ی ماشین برای تبلیغات است. تاکسی های آنلاین مانند اسنپ و تپسی برای ماشین هایی که روی بدنه ی خود تبلیغاتشان را بچسبانند، به صورت ماهیانه هزینه ای را پرداخت می کند. البته نه تنها تاکسی های آنلاین، بلکه ماشین های دیگری هم هستند که هزینه ای را برای پرداخت چسباندن تبلیغات بر روی بدنه ی ماشین ها ارائه می دهند. همین موضوع موجب ایجاد یک ایده شغل جدید می شود. با راه اندازی یک اپلیکیشن می توان از کسب و کارها درخواست کرد تا پیشنهاد خود را در مورد تبلیغات و هزینه های پرداختی ارائه کرده تا صاحبان خودروها هم برای همکاری با آن ها اعلام آمادگی کنند.
  • موسسه ی آموزشی مختص کودکان: یکی دیگر از بهترین ایده های مشاغل جدید و اجرا نشده در ایران راه اندازی موسسه ی آموزشی مختص کودکان است. متاسفانه تا به امروز مجموعه ای که به شکل تخصص اقدام به ارائه ی آموزش هایی مانند افزایش اعتماد به نفس کودکان، فن بیان به کودکان، آموزش هوش مالی کودکان، آموزش رفتار درست با کودکان لجباز و ... دهد، راه اندازی نشده است. از این رو امروزه اکثر والدین به شدت زیادی به موفقیت فرزندان خود در هر زمینه اهمیت می دهند. قطعا این ایده شغل جدید از موفقیت بسیار بالا و پتانسیل زیادی برخوردار خواهد شد.

ایده شغل جدید

ایده شغل جدید

ایده شغل جدید و درآمدزایی با پلتفرم باسلام

باسلام یک ایده شغل جدید می باشد که توانسته است در یک مدت زمان کوتاهی، نظر افراد زیادی را جلب کرده و مورد استقبال قرار گیرد. از این رو با در نظر گرفتن اهمیت کسب و کارهای خانگی، اقدام به ایجاد اشتغال زایی برای چنین مشاغلی شده است. امروزه افراد زیادی به دلیل ریسک و هزینه ی کمی که مشاغل خانگی دارند، به سراغ کسب و کارهای خانگی می روند. بازار باسلام به چنین کسب و کارهایی این امکان را می دهد تا محصولات خود را در آن به فروش برسانند. ایده های شغلی زیادی وجود دارند که می توانند از این پلتفرم کسب درآمد نمایند. این ایده ها به شرح زیر هستند:

  • مشاغل مرتبط با لوازم خانگی: یکی از ایده های درآمدزایی از پلتفرم باسلام، تعمیر لوازم خانگی و الکتریکی مانند کامپیوتر، تلویزیون و ... می باشد. افرادی که مهارت کافی را در این حوزه دارند می توانند با یک کارت ویزیت و یا شماره تماس، مشتریان زیادی را جذب کنند.
  • کارهای هنری: از دیگر ایده های درآمدزایی از بازار باسلام، کارهای هنری و صنایع دستی است. با در نظر گرفتن این موضوع که زیرشاخه های بسیار زیادی برای کسب و کارهای هنری وجود دارد، قطعا این ایده شغل جدید از توجیه اقتصادی بسیار خوبی مواجه خواهد شد. لیست کارهای هنری از خیاطی و بافتنی گرفته تا پته دوزی و سوزن دوزی و ... ادامه دارد.
  • فروش محصولات غیر تولیدی: فروش محصولات غیر تولیدی یکی دیگر از انواع ایده های درآمدزایی از بازار باسلام می باشد. فروش محصولات غیر تولیدی به خرید محصولات و کالاها به صورت عمده و فروش آن به صورت تکی گفته می شود. حتی شما می توانید به صورت واسطه هم در این روش کسب درآمد مشغول به فعالیت باشید. به این صورت که بدون یناز به خرید محصولات می توانید از مشتری سفارش گرفته و سپس از تولید کننده درخواست ارسال محصولات را به مشتری نمایید.

ایده شغل جدید

ایده شغل جدید


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


ایده شغل جدید با صنایع تبدیلی در باغات

ایده شغل جدید با صنایع تبدیلی در باغات یکی از بهترین روش های توسعه ی اشتغال و افزایش درآمدهای کشاورزی می باشد. ایران یکی از کشورهای برتر دنیا در حوزه ی کشت و کشاورزی است که رتبه ی هشتم تنوع و تولیدات کشاورزی را در میان دیگر کشورهای دنیا به خود اختصاص داده است. از این رو در حال حاضر کشاورزی یکی از مهم ترین بخش های توسعه ی کشور ما به حساب می آید، چون از لحاظ منابع آبی و تنوع آب و هوایی بسیار غنی است. همین امر موجب شده است تا فرصت های شغلی بسیار زیاد و جدیدی به وجود آید. ایده شغل جدید با صنایع تبدیلی در باغات یکی از شاخصه های اصلی کسب و کارهای پرسود است. طرح های پرسود کشاورزی تنها شامل انتخاب محصول مناسب و سود آور نمی باشد، بلکه شیوه و روش کاشت و داشت و برداشت نیز تاثیر شایان به ذکری را در میزان سودآوری دارد.

صنایع تبدیلی دارای سه حوزه ی زیر می باشد:

  • فرآوری و تولید: بعضی از محصولات از مواد اولیه تهیه و تولید می شوند، به عنوان نمونه گندم بعد از فرآوری تبدیل به آرد می شود. از آرد می توان نان و ماکارونی تولید کرد. هر تغییری که بر روی محصول انجام می شود، در زمره ی فرآوری قرار می گیرد. به عنوان نمونه می توان به درست کردن مربا، خشک کردن گیاهان دارویی، چیپس میوه و ... که موجب ایجاد ارزش افزوده بر روی محصول خام می شوند، اشاره کرد.
  • درجه بندی و بسته بندی: هر گونه عملیات درجه بندی که بر روی محصولات کشاورزی صورت می گیرد، جزء صنایع تبدیلی به شمار می آید. به عنوان نمونه درجه بندی چای، برنج یا سورتینگ کردن میوه ها، بسته بندی و عرضه ی خوب که موجب افزایش عرضه ی محصولات کشاورزی می شود در حوزه ی صنایع تبدیلی می باشد.
  • ذخیره سازی و خدمات در این بستر: ذخیره کردن محصولات کشاورزی و انبارداری آن ها چه در سیلوها و چه در سردخانه ها از جمله صنایعی هستند که در حوزه ی صنایعی تبدیلی قرار گرفته اند. به عنوان نمونه می توان به خدمات کشتارگاه، خدمات زینتی همچون پرورش پرندگان و یا ماهیان زینتی اشاره کرد.

ایده شغل جدید

ایده شغل جدید

شغل جدید جذب توریست داخلی و خارجی با بوم گردی

این روزها ایده شغل جدید بوم گردی یکی از پرطرفدارترین روش های کسب درآمد شده است. این ایده به دلیل جذب توریست های داخلی و خارجی از پتانسیل بالایی برای کسب درآمد برخوردار است. اقامتگاه های بوم گردی به خانه هایی با بافت سنتی گفته می شود که از سبک معماری گذشته ای که مختص به هر شهری است، برخوردار می باشند. این اقامتگاه ها بیشتر به وسیله ی بومیان همان شهر یا روستا اداره می شوند. توریست های داخلی و خارجی که در این بوم گردی ها اقامت می کند تجربه ی یک اقامت بی دردسر را خواهند داشت، چون می توانند با فرهنگ مردم آن جا آشنا شوند و چند روزی را دور از هیاهوی شهر زندگی کنند. در اکثر اقامتگاه های بوم گردی مسافران عصرها در زیر سایه درختان کنار حوض در حیاط می توانند نشسته و از این فضای دنج نهایت لذت را ببرند. 

خدمات بسیار متنوعی در این اقامتگاه ها به مهمانان ارائه می شود که این خدمات با توجه به هر شهر و منطقه متفاوت است. بیشتر این بومگردی ها این امکان را برای مسافران خود فراهم کرده اند که بر روی پشت بام یا حیاط در زیر آسمان بخوابند. از دیگر خدمات اقامتگاه های بوم گردی می توان به خرید صنایع دستی، برپایی جشن های محلی، تورهای گردشگری و ... اشاره کرد. استقبال زیادی در کشور ما از این اقامتگاه های بومگردی شده است. آشنایی با فرهنگ های مناطق مختلف ایران، گردشگران را به وجد می آورد و همین امر موجب می شود که بازار تمامی اقامتگاه های بومگردی بسیار داغ باشد. چون اقامت در چنین مکان هایی همیشه برای سفرهای دوستانه و خانوادگی به دلیل تداعی خاطرات قدیمی و نوستالژی بودنشان بسیار لذت بخش خواهد بود.  

اقامتگاه های بوم گردی چندین سال است که در روستاهای اطراف شهرهای بزرگ که دارای آثار طبیعی و جاذبه های گردشگری هستند، شکل گرفته اند. از این رو با سرمایه گذاری در راه اندازی اقامتگاه های بومگردی می توان به درآمد قابل توجهی دست پیدا کرد.

ایده شغل جدید

ایده شغل جدید

چطور ایده های ناب مشاغل جدید را پیدا کنم؟

پیدا کردن بهترین ایده شغل جدید کار ساده ای نبوده و نیاز به تحقیقات گسترده و زیادی دارد. به همین دلیل راه اندازی یک کسب و کار چندان ساده نبوده و نیاز به یک ایده ی جذاب و پولساز و ناب دارد. البته در همین راستا ذکر این موضوع هم از این قاعده مستثنی نمی باشد که داشتن ایده های زیاد و عدم انتخاب از میان آن ها، دقیقا مانند نداشتن ایده می باشد. با تست کردن ایده ها می توان فهمید که چه ایده ای کارساز و چه ایده ای به درد نمی خورد. سه قدم اصلی برای پیدا کردن ایده شغل جدید و ناب وجود دارد که به شرح زیر است:

  • آنچه در ذهن دارید را بر روی کاغذ بیاورید: در ابتدای کار بایستی ایده های خود را بر روی کاغذ بنویسید. با این کار نقاط قوت و ضعف ایده ی خود را می توانید بررسی کنید. در این صورت با طوفان ذهنی ایده هایی را بر روی کاغذ بیاورید.
  • کسب و کارها را بررسی کنید: دومین قدم برای پیدا کردن ایده ی ناب، بررسی کسب و کارها می باشد. بعد از نوشتن ایده ها، اقدام به شروع انجام برخی تحقیقاتی در ارتباط با ایده ها نمایید. به این صورت که با بررسی این که چه کسانی مشغول به انجام این کارها هستند و چه کسب و کارهایی در این حوزه وجود دارند، می توانید این ایده ها را در دنیای واقعی ببینید و بسنجید.
  • صحبت و مشورت با دیگران: سومین قدم برای پیدا کرده ایده شغل جدید و ناب، مشورت و صحبت با دیگران می باشد. در صورتی که ایده ای پیدا کرده اید که موجب جلب توجه شما شده است و براساس تحقیقات قابل پیاده سازی و اجرا هستند، زمان ایجاد تعامل با دیگران رسیده است. بهترین راه شروع برای انتخاب قطعی ایده شغل جدید طوفان ذهنی و مشورت با دیگران می باشد. شما می توانید با مشورت با دیگران تجربیات مردم را در ارتباط با ایده ی مورد نظر به دست بیاورید.

اکثر مردم با تجربیات خود صادق هستند و هر اندازه با تعداد بیشتری از این افراد تعامل کنید می توانید به اطلاعات واقعی نزدیک تر شوید.  رفته رفته به این موضوع پی خواهید برد که برای شروع و به موفقیت رساندن یک ایده چه چیزهایی نیاز دارید.

 ایده شغل جدید

ایده شغل جدید

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی ایده شغل جدید پرداختیم. به این صورت که در ابتدا ایده های شغل جدید و اجرا نشده در ایران را معرفی کردیم. سپس به  معرفی ایده شغل جدید و درآمد زایی با پلتفرم باسلام پرداختیم. بعد توضیحاتی در مورد ایده شغل جدید با صنایع تبدیلی در باغات ارائه دادیم. شغل جدید جذب توریس داخلی و خارجی با بوم گردی را شرح داده و در انتها بهترین پاسخ را برای چطور ایده های ناب مشاغل جدید را پیدا کنم؟ دادیم. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان در ارتباط با ایده شغل جدید ایجاد شده بود، رسیده باشید.


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر